Ik heb 2 jaar lang les gehad in organiseren, Nederlandse werkwoordspelling, wiskunde, concentratie behouden en omgaan met me dyslexie, maar dat wist jij natuurlijk wel met je slimme jochem opmerking.quote:Op donderdag 8 november 2007 13:38 schreef Cynic het volgende:
Laat ik het zo stellen: volgens mij zijn er mensen die naast hun dyslexie ook nog eens helemaal niet kunnen spellen.
zijn wat ?quote:Op donderdag 8 november 2007 16:43 schreef punkjunk het volgende:
En ja, dit ventje van 2.10 en 90kg kan jouw vást wel de tyfus in meppen.
En van welke stoornis word je zo agressief?quote:Op donderdag 8 november 2007 16:43 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Waar ?quote:Op donderdag 8 november 2007 16:58 schreef punkjunk het volgende:
-2 punten voor een niet goed lopende zin.
90 kg maar? licht gewicht!quote:Op donderdag 8 november 2007 16:43 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar lang les gehad in organiseren, Nederlandse werkwoordspelling, wiskunde, concentratie behouden en omgaan met me dyslexie, maar dat wist jij natuurlijk wel met je slimme jochem opmerking.
Waar ik gewoon zo vreselijk genoeg van heb, is dat jij achter je pc'tje blijkbaar precies weet hoe en wat omtrent mijn dyslexie. Dat je een vreselijke ouwe lullen opmerking maakt er over en dat ik zulke dingen zó vaak te horen krijg. Zowiezo heb jij er geen mening over te hebben omdat je mij uberhoupt niet kent en niet weet hoe de situatie is.quote:Op donderdag 8 november 2007 16:59 schreef Cynic het volgende:
[..]
En van welke stoornis word je zo agressief?
Das boers voor melkbus.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:11 schreef Dribbel_ het volgende:
En wat is die "tyfes" waar je hem in(?) gaat slaan ? [ afbeelding ]
Dus eigenlijk heb je gewoon geen relativeringsvermogen?quote:Op donderdag 8 november 2007 17:11 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Waar ik gewoon zo vreselijk genoeg van heb, is dat jij achter je pc'tje blijkbaar precies weet hoe en wat omtrent mijn dyslexie. Dat je een vreselijke ouwe lullen opmerking maakt er over en dat ik zulke dingen zó vaak te horen krijg. Zowiezo heb jij er geen mening over te hebben omdat je mij uberhoupt niet kent en niet weet hoe de situatie is.
Daar word ik zo agressief van(maar dat begreep je uiteraard wel)
Jammer dat ik vanavond moet oefenen eigenlijk.quote:
quote:Op donderdag 8 november 2007 16:43 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar lang les gehad in organiseren, Nederlandse werkwoordspelling, wiskunde, concentratie behouden en omgaan met me dyslexie, maar dat wist jij natuurlijk wel met je slimme jochem opmerking.
Ik ben 3,14m en weeg 260 kilo, kom maar op!quote:Op donderdag 8 november 2007 17:23 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Intimideren op internet werkt niet, wanneer gaan mensen zich dit realiseren.
Op hetzelfde moment waarschijnlijk dat ze realiseren dat het averechts werktquote:Op donderdag 8 november 2007 17:23 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Intimideren op internet werkt niet, wanneer gaan mensen zich dit realiseren.
Daar zal sonja bakker niet blij van wordenquote:Op donderdag 8 november 2007 17:24 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik ben 3,14m en weeg 260 kilo, kom maar op!
Qua BMI zit ik dan vast niet zo heel verkeerd?quote:Op donderdag 8 november 2007 17:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Daar zal sonja bakker niet blij van worden![]()
Ach, na drie jaar voor de klas ken je dat wel...quote:Op donderdag 8 november 2007 16:26 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Daar verdenk ik sommige mensen ook wel eens van, maar ja maak het maar eens hard he.
Je Black Metal Index?quote:Op donderdag 8 november 2007 17:25 schreef Cynic het volgende:
[..]
Qua BMI zit ik dan vast niet zo heel verkeerd?
26,4 , dat is natuurlijk wel wat aan de hoge kantquote:Op donderdag 8 november 2007 17:25 schreef Cynic het volgende:
[..]
Qua BMI zit ik dan vast niet zo heel verkeerd?
Alleen maar, je moest es weten hoevaak ik te horen krijg dat ik lui ben, dat ik gewoon dom ben, dat ik niet op het vwo thuis hoor, dat ik gewoon niet kan spellen, dat het me niet interesseerd. En achteraf kun je wel zeggen dat je er helemaal niets mee bedoelde, maar iedereen snapt dat je dat wél deed.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:20 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dus eigenlijk heb je gewoon geen relativeringsvermogen?
Volgens mij heb ik alleen maar gezegd dat je vroeger gewoon niet kon spellen, tegenwoordig is iedereen dyslectisch. Dat jij daar vervolgens totaal van over de rooie raakt lijkt me ook niet echt gezond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |