Daar zal sonja bakker niet blij van wordenquote:Op donderdag 8 november 2007 17:24 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik ben 3,14m en weeg 260 kilo, kom maar op!
Qua BMI zit ik dan vast niet zo heel verkeerd?quote:Op donderdag 8 november 2007 17:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Daar zal sonja bakker niet blij van worden![]()
Ach, na drie jaar voor de klas ken je dat wel...quote:Op donderdag 8 november 2007 16:26 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Daar verdenk ik sommige mensen ook wel eens van, maar ja maak het maar eens hard he.
Je Black Metal Index?quote:Op donderdag 8 november 2007 17:25 schreef Cynic het volgende:
[..]
Qua BMI zit ik dan vast niet zo heel verkeerd?
26,4 , dat is natuurlijk wel wat aan de hoge kantquote:Op donderdag 8 november 2007 17:25 schreef Cynic het volgende:
[..]
Qua BMI zit ik dan vast niet zo heel verkeerd?
Alleen maar, je moest es weten hoevaak ik te horen krijg dat ik lui ben, dat ik gewoon dom ben, dat ik niet op het vwo thuis hoor, dat ik gewoon niet kan spellen, dat het me niet interesseerd. En achteraf kun je wel zeggen dat je er helemaal niets mee bedoelde, maar iedereen snapt dat je dat wél deed.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:20 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dus eigenlijk heb je gewoon geen relativeringsvermogen?
Volgens mij heb ik alleen maar gezegd dat je vroeger gewoon niet kon spellen, tegenwoordig is iedereen dyslectisch. Dat jij daar vervolgens totaal van over de rooie raakt lijkt me ook niet echt gezond.
Je hebt een high input en een low input, handig voor gitaren met actieve of passieve elementen dus. Als beide ingangen gebruikt zijn zijn ze geschkeld naar eenzelfde input dus je kan A/B-en wat je wil maar dat maakt dan geen zak uitquote:Op donderdag 8 november 2007 17:35 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Alleen maar, je moest es weten hoevaak ik te horen krijg dat ik lui ben, dat ik gewoon dom ben, dat ik niet op het vwo thuis hoor, dat ik gewoon niet kan spellen, dat het me niet interesseerd. En achteraf kun je wel zeggen dat je er helemaal niets mee bedoelde, maar iedereen snapt dat je dat wél deed.
Any way, gitaren, ik heb patchkabels van yellow cable gekocht, puik spul en niet duur!
En nog een functie voor me a/b box: als ik nou een LC versterker heb, dan kan ik me de a/b box switchen tussen de versterker ingangen.
Ik beroep mij op het egg-shell principe. Als je zulke issues hebt met je dyslexie mag je dat wel aan anderen kenbaar maken, voor het geval ze er onverhoopt een grapje over maken. Ik denk overigens dat er hier maar ééntje is die het allemaal niet heeft begrepen....quote:Op donderdag 8 november 2007 17:35 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Alleen maar, je moest es weten hoevaak ik te horen krijg dat ik lui ben, dat ik gewoon dom ben, dat ik niet op het vwo thuis hoor, dat ik gewoon niet kan spellen, dat het me niet interesseerd. En achteraf kun je wel zeggen dat je er helemaal niets mee bedoelde, maar iedereen snapt dat je dat wél deed.
Ja, maar waarom? Wat heb je daar aan?quote:Op donderdag 8 november 2007 17:35 schreef punkjunk het volgende:
En nog een functie voor me a/b box: als ik nou een LC versterker heb, dan kan ik me de a/b box switchen tussen de versterker ingangen.
4 poten, ok, maar parallel of seriëel geschakeld?quote:Op donderdag 8 november 2007 17:39 schreef Dribbel_ het volgende:
EN ALS JULLIE NOG 1 KEER WAT OVER M'N POWERCHORDS ZEGGEN DAT STUUR IK M'N GOLDERRETRIEVER OP JULLIE AF EN DIE HEEFT 4 POTEN EN IS ZEKER 60 KILO [ afbeelding ]
Dat is dierenmishandelingquote:Op donderdag 8 november 2007 17:42 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
4 poten, ok, maar parallel of seriëel geschakeld?
Je hebt een low en een high input. Das dus zeg maar een soort clean of minder clean input (als ik het goed begrepen heb) .quote:Op donderdag 8 november 2007 17:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, maar waarom? Wat heb je daar aan?
quote:Op donderdag 8 november 2007 17:45 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Je hebt een low en een high input. Das dus zeg maar een soort clean of minder clean input (als ik het goed begrepen heb) .
heb je em gelezen ja ?quote:Op donderdag 8 november 2007 17:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je hebt een high input en een low input, handig voor gitaren met actieve of passieve elementen dus. Als beide ingangen gebruikt zijn zijn ze geschkeld naar eenzelfde input dus je kan A/B-en wat je wil maar dat maakt dan geen zak uit![]()
Die is ook minstens 2.20mquote:Op donderdag 8 november 2007 17:44 schreef SNArky het volgende:
[..]
Dat is dierenmishandeling![]()
Ik stuur Marianne Thieme op je af hoor.
Geil. Zal ik haar weer eens vlees laten eten.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:44 schreef SNArky het volgende:
[..]
Dat is dierenmishandeling![]()
Ik stuur Marianne Thieme op je af hoor.
3 gewoon in serie en 1 zit in de send/return fxloopquote:Op donderdag 8 november 2007 17:42 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
4 poten, ok, maar parallel of seriëel geschakeld?
maar wel elementen met hoge en lage outputquote:Op donderdag 8 november 2007 17:49 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Alsof ze ten tijden van de Marshall JTM-45 al actieve gitaren hadden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |