Volgens www.vi.nl welquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:50 schreef RayMania het volgende:
Was het echt Sulejmani die scoorde zoals in de OP staat? Volgens mij was het gewoon een eigen doelpunt van Kromkamp hoor.
Je kan net zo goed met Wouters het seizoen afmaken als je een tussenpaus als Koeman aan zou willen stellen in mijn ogen, maar goed ik ben geen Koeman-fanquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:50 schreef ErikT het volgende:
Nee serieus. Met die verzameling prutsers bij Feyenoord was het wonderlijk hoe ze af en toe nog wonnen. Dat moet door Erwin Koeman geweest zijn.
Volgens http://www.eredivisie.nl/subpage.aspx?l1=1667&l2=1678&action=matchdetails&matchid=1165708 nietquote:
Verder maakt pascalheister de OP, dus misschien kan hij zijn bron onthullenquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:56 schreef RayMania het volgende:
[..]
Volgens http://www.eredivisie.nl/subpage.aspx?l1=1667&l2=1678&action=matchdetails&matchid=1165708 niet.
Mee eens.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:53 schreef dndiek het volgende:
[..]
Je kan net zo goed met Wouters het seizoen afmaken als je een tussenpaus als Koeman aan zou willen stellen in mijn ogen, maar goed ik ben geen Koeman-fan
Ben ik het ook mee eens... maar dan zeg ik dat als Ajacied.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:53 schreef dndiek het volgende:
[..]
Je kan net zo goed met Wouters het seizoen afmaken als je een tussenpaus als Koeman aan zou willen stellen in mijn ogen, maar goed ik ben geen Koeman-fan
Wouters heeft ook gezegd dat hij niet meer als hoofdcoach aan de slag wil ergens.quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:22 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ben ik het ook mee eens... maar dan zeg ik dat als Ajacied.
Als ik die Wouters zo zie kan ik niet geloven dat hij ooit als hoofdcoach is aangesteld bij Ajax. Hij komt over als een zielig hoopje mens, houdt liever zijn mond dicht en straalt totaal geen autoriteit uit. Ik denk dat hij serieus nooit meer ergens hoofdcoach zal worden, of het moet ergens in de Jupiler zijn.
Erwin is echt wel de betere coach hoor.
Huub Huub Huub, Huubtruc moet nogal veel geld kosten tussentijds.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Huub! Huub! Huub! Huub! Huub! Huub! Huub! Huub! Huub! Huub! Huub! Huub! Huub! Huub! Huub!
Wouters heeft al veel eerder aangegeven voorlopig nergens hoofdcoach te willen worden. Hij houdt zich liever op de achtergrond, en ik denk dat hij daar ook zeker de juiste man voor is. Denk dat hij nog wel even bij PSV blijft. En zoals Reker aangaf in Studio Voetbal is er bij PSV altijd werk voor deze man, geeft wel aan dat men tevreden met hem is.quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:22 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Als ik die Wouters zo zie kan ik niet geloven dat hij ooit als hoofdcoach is aangesteld bij Ajax. Hij komt over als een zielig hoopje mens, houdt liever zijn mond dicht en straalt totaal geen autoriteit uit. Ik denk dat hij serieus nooit meer ergens hoofdcoach zal worden, of het moet ergens in de Jupiler zijn.
Als je nu leest dat hij niks heeft gedaan om de groepen die er waren binnen de selectie waren bij elkaar te brengen dan denk ik dat hij zeker niet bij PSV de baas moet worden. Als er ergens hard aan getrokken moet worden om de eenheid te bewaren is het in onze selectie.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:46 schreef ErikT het volgende:
[..]
En waarom niet? Hij deed het bij Feyenoord helemaal niet slecht.
het team waar hij in 2006 3e mee werd was gewoon een redelijk elftal; Lodewijks, Guzman, Pauwe, Kalou Kuijt.....quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:50 schreef ErikT het volgende:
Nee serieus. Met die verzameling prutsers bij Feyenoord was het wonderlijk hoe ze af en toe nog wonnen. Dat moet door Erwin Koeman geweest zijn.
quote:Naast Aissati is ook Ibrahim Afellay bij Ajax in beeld om Wesley Sneijder op te volgen. Dat meldt De Telegraaf woensdagmorgen. Afellay heeft nog een contract tot 2010, maar is allerminst tevreden over het aanbod tot contractverlenging dat hij heeft gekregen van PSV.
Nou als dat gebeurd eet ik echt mijn schoen op ..quote:
quote:PSV wil maandag trainer presenteren
door Frans van den Nieuwenhof
ISTANBUL - PSV hoopt komende maandag de opvolger van trainer Ronald Koeman te presenteren. Algemeen directeur Jan Reker liet dinsdag in Istanbul weten dat de onderhandelingen met de belangrijkste kandidaat - alles wijst erop dat het Martin Jol is - elke dag een beetje vorderen.
„Er zijn wel honderd dingen die je samen moet bespreken", aldus Reker gisteren, "daar gaan meerdere dagen overheen. Er is elke dag intensief telefonisch contact. Stapje voor stapje komen we dichterbij.”
Reker wilde nog steeds niet bevestigen dat PSV al zijn pijlen op Jol richt. Wel heeft hij inmiddels toegegeven dat de club in gesprek is met de Haagse coach. Die heeft echter nog steeds geen overeenstemming bereikt over zijn vertrekregeling bij Tottenham Hotspur. Jol verblijft momenteel in Brazilië.
Huub Stevens heeft PSV inmiddels laten weten dat hij zijn contract met Hamburger SV wil verlengen. Stevens was in beeld als opvolger voor Koeman, maar voelt er niets voor om -net als anderhalf jaar geleden na het vertrek van Hiddink- nummer twee of drie op de kandidatenlijst te zijn.
De twee weken-termijn van Reker komt in dit geval dus waarschijnlijk wel uit.quote:
Over Reker ben ik ook hartstikke tevreden hoorquote:Op woensdag 7 november 2007 09:26 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Toch vind ik Reker wel een goeie man. Echte PSV'er, heeft veel goeie ideeen, en komt - op mij - erg sympathiek over. Ook is hij altijd erg netjes naar de pers - zoals in het geval met Koeman - en die Brabantse tongval is natuurlijk ook wel tof
Nu even afwachten welke trainer er komt en of hij Aisatti en Affelay langer weet te binden. Ik denk dat het wel goed komt!
Tja zodra het woordje (veel) geld erbij komt...quote:Op woensdag 7 november 2007 09:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Afellay laat zich enorm beinvloeden door zijn zaakwaarnemer. Anders had hij volgens mij allang bijgetekend.
Ik had het niet beter kunnen verwoorden, helaas.quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:22 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ben ik het ook mee eens... maar dan zeg ik dat als Ajacied.
Gelukkig heeft Jan genoeg zelfkennis en ambieert hij het ook absoluut niet om ooit nog als hoofdcoach ergens aan de slag te gaan.quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:22 schreef Trancelocator het volgende:
Ik denk dat hij serieus nooit meer ergens hoofdcoach zal worden, of het moet ergens in de Jupiler zijn.
Jol blijft gewoon nog clubloos om wat ponden extra mee te pakken.quote:Op woensdag 7 november 2007 09:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat Stevens niet wil is niet verrassend natuurlijk. Jol lijkt dus te porren voor deze job. Okee, in Engeland is meer poen op te halen. Maar CL spelen, de kans daarop krijgt Jol niet snel. En met PSV kan hij prijzen pakken, ook een zeer belangrijk iets.
En geef hem eens ongelijk.quote:Op woensdag 7 november 2007 10:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jol blijft gewoon nog clubloos om wat ponden extra mee te pakken.
Ik dacht ook dat hij ooit zei 'voorlopig' nergens hoofdcoach te willen worden. Het is wel duidelijk dat bijna het onmogelijke moet gebeuren wil het er ooit nog van komen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:25 schreef Paran0id het volgende:
Wouters heeft al veel eerder aangegeven voorlopig nergens hoofdcoach te willen worden. Hij houdt zich liever op de achtergrond, en ik denk dat hij daar ook zeker de juiste man voor is.
Weinig clubs ook die voor hem in de rij zullen staan.quote:Op woensdag 7 november 2007 10:38 schreef PyTh het volgende:
Gelukkig heeft Jan genoeg zelfkennis en ambieert hij het ook absoluut niet om ooit nog als hoofdcoach ergens aan de slag te gaan.
idd en hij heeft nogal wat ervaring in het wereldjequote:Op woensdag 7 november 2007 09:26 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Toch vind ik Reker wel een goeie man. Echte PSV'er, heeft veel goeie ideeen, en komt - op mij - erg sympathiek over. Ook is hij altijd erg netjes naar de pers - zoals in het geval met Koeman - en die Brabantse tongval is natuurlijk ook wel tof
Nu even afwachten welke trainer er komt en of hij Aisatti en Affelay langer weet te binden. Ik denk dat het wel goed komt!
Een combikaartje schat ik tussen de 40 en 50 euro.quote:Op woensdag 7 november 2007 12:51 schreef DuTank het volgende:
Weet iemand toevallig wat een kaartje kost voor Ajax-PSV, ik ben van plan te gaan..![]()
Weet jij ook hoe wij ons een paar seizoenen geleden voelden toen PSV achter half Ajax aanzat.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:03 schreef LudoSanders het volgende:
Ik raak een beetje vermoeid door die Amsterdammertjes, zowel Aissati als Afellay gaan daar niet heen.![]()
En wat zou zo'n wedstrijdje als Excelsior - PSV kosten dan?quote:Op woensdag 7 november 2007 13:16 schreef PyTh het volgende:
[..]
Een combikaartje schat ik tussen de 40 en 50 euro.
Stam, Huntelaar, Rommedahl, Colinquote:Op woensdag 7 november 2007 13:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Weet jij ook hoe wij ons een paar seizoenen geleden voelden toen PSV achter half Ajax aanzat..
Mja, ik doelde meer op het direct weghalen van spelers.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:29 schreef PyTh het volgende:
[..]
Stam, Huntelaar, Rommedahl, Colin![]()
Dat is wel even genoeg toch?
Kluivert, Reiziger, Zonneveld, Culina, Zeefuik, Perezquote:Op woensdag 7 november 2007 13:29 schreef PyTh het volgende:
[..]
Stam, Huntelaar, Rommedahl, Colin![]()
Dat is wel even genoeg toch?
vorig jaar 37 euro.quote:Op woensdag 7 november 2007 12:51 schreef DuTank het volgende:
Weet iemand toevallig wat een kaartje kost voor Ajax-PSV, ik ben van plan te gaan..![]()
Perez is de laatste directe transfer geweest van ajax richting PSV, de directe ajax --> PSV transfer daarvoor moet wel ergens eind jaren tachtig geweest zijn. Vanenburg, Lerby of R. Koeman denk ikquote:Op woensdag 7 november 2007 13:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mja, ik doelde meer op het direct weghalen van spelers..
ze wilde Zenden maar kregen Hoekstraquote:Op woensdag 7 november 2007 13:39 schreef PyTh het volgende:
[..]
Perez is de laatste directe transfer geweest van ajax richting PSV, de directe ajax --> PSV transfer daarvoor moet wel ergens eind jaren tachtig geweest zijn. Vanenburg, Lerby of R. Koeman denk ik
Laatste directe transfer PSV --> ajax is meen ik Peter Hoekstra geweest
Zal wel 1 uur voor de wedstrijd op psv.nl staan.quote:Op woensdag 7 november 2007 14:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Opstelling van vanavond al bekend?
Goed onderhandeld dusquote:Op woensdag 7 november 2007 15:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze wilde Zenden maar kregen Hoekstra![]()
Zo erg zal het toch niet worden?quote:Op woensdag 7 november 2007 15:26 schreef Dylan Dog het volgende:
Grote, dikke, vette winterjas vanavond.
Ik voorspel 5-0.
Nee joh, het wordt slechts 4-0. Alex scoort drie keer, Kromkamp maakt de openingstrefferquote:Op woensdag 7 november 2007 15:26 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik voorspel 5-0.
Inderdaad.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik durf er niks van te zeggen, alleen dat we in onze handjes mogen klappen als we vanavond niet verliezen.
Ja, 0-1quote:Op woensdag 7 november 2007 17:49 schreef TerroRobbie het volgende:
PSV wint gewoon, schijt aan die turken.
maandag onze trainer dus want volgens mij gaat Jol dat nooit op tijd redden met de Spursquote:VI: Rutten heeft PSV clausule
Volgens Voetbal International zou een mogelijke overstap van Fred Rutten naar PSV geen onoverkomelijke problemen hoeven te geven. De coach zou in zijn verbintenis bij FC Twente een vertrekclausule hebbenopgenomen. Rutten lijkt de belangrijkste kandidaat indien de club er niet tijdig uitkomt met Martin Jol.
quote:Op woensdag 7 november 2007 19:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maandag onze trainer dus want volgens mij gaat Jol dat nooit op tijd redden met de Spurs
Tis over 3 weken en dan moeten ze juist tegen Fenerbahcequote:Op woensdag 7 november 2007 22:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nou, verloren dus.
Dan maar UEFA Cup. (Of Inter moet over 2 weken verliezen en maximaal gelijk spelen tegen fener)
Met goeie spelers nog liever.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:48 schreef ErikT het volgende:
Zo. De vette jaren zijn voorbij. Tijd om te bouwen. Met Nederlandse spelers.
Goede Nederlandse spelers dan. Team om Aisatti en Affelay bouwen.quote:
Dan mag psv er wel werk van maken die jongens bij de club te houden..quote:Op woensdag 7 november 2007 22:53 schreef ErikT het volgende:
[..]
Goede Nederlandse spelers dan. Team om Aisatti en Affelay bouwen.
Daar mag van mij het geld in geïnvesteerd worden. Contracten tot 2015 voor weet ik hoeveel geld en gaan. Dure spelers kopen is niet nodig met zulke talenten.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dan mag psv er wel werk van maken die jongens bij de club te houden..
Met Aisatti, Afellay en Bakkal heb je toch flink wat talent lopen.
Nou ehh die eerste was een fout van Simons.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:59 schreef ub40_bboy het volgende:
Twee fouten van Marcellis 2 goals. tijd voor nieuwe verdedigers?
Marcellis schiet em in eigen goal?quote:Op woensdag 7 november 2007 23:09 schreef ErikT het volgende:
[..]
Nou ehh die eerste was een fout van Simons.
Als we nu eens gewoon 4-4-2 gaan spelen, dan komt het misschien een keer goedquote:Op woensdag 7 november 2007 23:15 schreef rubbereend het volgende:
LAzovic is verworden tot een hangende linksbuitenzo komt hij al helemaal niet tot zn recht
Simons lijdt debiel balverlies?quote:Op woensdag 7 november 2007 23:20 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Marcellis schiet em in eigen goal?
Misschien wel. Marcellis heeft wel talent, maar is nog niet klaar voor het grote werk. Maar we hebben ook nog Rajkovic achter de hand. Geef hem eerst de kans, voordat we geld uit gaan geven voor een centrale verdediger.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:59 schreef ub40_bboy het volgende:
Twee fouten van Marcellis 2 goals. tijd voor nieuwe verdedigers?
Dat lijkt me sowieso een goed idee.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:20 schreef dndiek het volgende:
[..]
Als we nu eens gewoon 4-4-2 gaan spelen, dan komt het misschien een keer goed
dan komt Aissati ook veel beter tot zn recht.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:20 schreef dndiek het volgende:
[..]
Als we nu eens gewoon 4-4-2 gaan spelen, dan komt het misschien een keer goed
Koevermans/Farfan voorinquote:Op woensdag 7 november 2007 23:24 schreef dndiek het volgende:
Oow ja en zet Koevermans maar in de basis dan en stuur Alcides naar Londen terug
Is Rajkovic niet 18 jaar? Ik wil jullie niet te wijs maken maar een nieuwe centrale verdediger in de winterstop lijkt me verkeerd.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien wel. Marcellis heeft wel talent, maar is nog niet klaar voor het grote werk. Maar we hebben ook nog Rajkovic achter de hand. Geef hem eerst de kans, voordat we geld uit gaan geven voor een centrale verdediger.
Lazovic lekker op de bank, hij heeft nog steeds geen indruk kunnen maken.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Lazovic en Perez dan?
Sowieso is Farfan echt hopeloos uit vorm...
Klopt, het gemis van Alex en Cocu valt zwaar. Al zei Koetje van niet, we waren zelfs sterker geworden.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:28 schreef El-Salvador het volgende:
Voorheen hadden jullie wel enkele klasbakken rondlopen maar dat zie ik helemaal niet terug alleen Gomes.
Dit PSV is stukken minden dan het PSV in periode Hiddink. Ik vind het een nietszeggend elfal eerlijk gezegd.
gek he als er in 3 jaar 12 basisspelers vertrekkenquote:Op donderdag 8 november 2007 00:28 schreef El-Salvador het volgende:
Voorheen hadden jullie wel enkele klasbakken rondlopen maar dat zie ik helemaal niet terug alleen Gomes.
Dit PSV is stukken minden dan het PSV in periode Hiddink. Ik vind het een nietszeggend elfal eerlijk gezegd.
Ik denk dat Rutten idd veel van Hiddink geleerd heeft en de juiste man voor PSV is.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:38 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zie het wel zitten in Rutten als nieuwe coach. Hij heeft Twente leuk voetbal laten spelen, kan goed met de jeugd overweg, kent de cultuur en kan de banden met Hiddink weer een beetje aanhalen. Jammer dat Eikelkamp geen assistent meer is, daar moeten ze 2 andere voor zoeken. Wouters mag de koffie gaan zetten, daar zakt me broek van af.
Zeer triest. Ajax heeft zeker geen eigen scouts die kwaliteit kunnen halen.quote:
Beetje makkelijk zo op afstandquote:Koeman distantieert zich van keuze Wouters
Ronald Koeman heeft zich in De Telegraaf fijntjes gedistantieerd van de tactische keuzes die Jan Wouters maakte. Liet hij afgelopen weekend al weten dat de keuze voor Bakkal voorin niet de zijne was, nu gaf hij aan dat de keuze voor Van der Leegte niet van hem kwam. 'Absoluut niet zelfs.' Volgens Koeman was Wouters een dag geleden nog van plan om met Bakkal te starten. Hij en Bruins Slot zouden alleen gesproken hebben over de speelwijze en opstelling van Fenerbahce. En de door Bruins Slot voorspelde opstelling van de Turken klopte precies, zo voegde hij er aan toe.
Psv zat een paar jaar geleden achter Nigel de Jong, Maduro, Van der Vaart en Van Persie aan (zo uit m'n hoofd).quote:Op donderdag 8 november 2007 06:49 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Zeer triest. Ajax heeft zeker geen eigen scouts die kwaliteit kunnen halen.
Mjah, misschien dat er ook iets gezegd kan worden over zijn tactische keuzes voor de wedstrijd tegen Rosenborg.quote:Op donderdag 8 november 2007 08:43 schreef Neoktheone het volgende:
En Koeman moet zijn mond houden
[..]
Beetje makkelijk zo op afstand
edit: is wel Telegraaf natuurlijk, dus de helft zal wel uit de lucht gegrepen zijn.
Het eerste dat de nieuwe coach moet doen is verdedigers halen, liefst van een betere klasse dan Addo, Alcides en Kromkamp. En daarna een leider voor op het middenveld, aangezien Perez en Simons dat niet aan kunnen. Oh Van Bommel, wanneer kom je terug!!!quote:Op donderdag 8 november 2007 01:55 schreef endr0me het volgende:
[..]
Ik denk dat Rutten idd veel van Hiddink geleerd heeft en de juiste man voor PSV is.
Als Rutten zou komen zal Engelaar of El-Ahmadi wel overkomen in de winterstop denk ik, om samen met Aissati een mooi middenveld te gaan vormen.
Inderdaad. De verdediging heeft prioriteit! Daar kan je immers veel beters voor krijgen dan dit.quote:Op donderdag 8 november 2007 08:51 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Het eerste dat de nieuwe coach moet doen is verdedigers halen, liefst van een betere klasse dan Addo, Alcides en Kromkamp. En daarna een leider voor op het middenveld, aangezien Perez en Simons dat niet aan kunnen. Oh Van Bommel, wanneer kom je terug!!!
Uit gelijkspelen tegen cska of 3-2 verliezen. Dan win je op onderling resultaat. Thuis minimaal gelijk tegen Inter, met de verwachting dat cska zeker zal gaan verliezen uit bij fener. Dan zitten we in de Uefa Cupquote:Op donderdag 8 november 2007 09:03 schreef ruud.nl het volgende:
Wat een boutwedstrijd gisteren weer, nu maar gelijk zien te spelen tegen CSKA.![]()
Ik bedoelde minimaal gelijkspelen.quote:Op donderdag 8 november 2007 10:55 schreef KELDER het volgende:
hoezo gelijkspelen tegen CSKA ?
gewoon winnen daar, ga er niet voor niks naar toe!
quote:Op donderdag 8 november 2007 10:57 schreef Wooldoor het volgende:
Het Koeman virus begint nu hij veilig weg is zijn werk te doen
hiddink heeft bijgetekend en verdiend met een parttime job 6 mil per jaar dus ik vrees van nietquote:Op donderdag 8 november 2007 10:29 schreef PyTh het volgende:
Heb eens zitten denken.....
Wellicht dat Hiddink het seizoen wel af gaat maken als hij klaar is met Rusland?
Of is dat een vreemde gedachte?
zou mooi zijn maar Hiddink doet veel meer dan alleen het nationale team coachen, dus hij zal er geen tijd voor hebbenquote:Op donderdag 8 november 2007 10:29 schreef PyTh het volgende:
Heb eens zitten denken.....
Wellicht dat Hiddink het seizoen wel af gaat maken als hij klaar is met Rusland?
Of is dat een vreemde gedachte?
Inderdaad, hopen dat in de UEFA-cup nog wat punten worden gewonnen. Met een meezittende loting kan een kwart -of halve finale er best inzittenquote:Op donderdag 8 november 2007 11:44 schreef -Vaduz- het volgende:
PSV moet dit jaar de UEFA-cup zien te halen, meer zit er nu niet in het elftal.
mooi plekje in de RvC lijkt me prima, zit er tenminste ook wat voetbalverstand daarquote:Op donderdag 8 november 2007 12:19 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Ik denk dat als Rutten komt, Hiddink sowieso wel meer bij PSV betrokken zal worden, als adviseur of wat dan ook.
nouja ze zitten er natuurlijk voornamelijk ook voor het bedrijfsmatige deel. En zonder Timmer is dat dan ook voornamelijk waar ze zich mee bezig gaan houdenquote:Op donderdag 8 november 2007 12:26 schreef HL_Dog43 het volgende:
hahaha inderdaad. Vraag me af of ze het voor het geld doen of voor de macht want verstand van voetbal hebben ze inderdaad niet.
Als ze hem daar dan ook maar voldoende serieus nemen.quote:Op donderdag 8 november 2007 12:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nouja ze zitten er natuurlijk voornamelijk ook voor het bedrijfsmatige deel. En zonder Timmer is dat dan ook voornamelijk waar ze zich mee bezig gaan houdenWnat verder zitten er veel topondernemers uit de regio in. Die binding is heel belangrijk. Maar Hiddink zou daar met zijn visie perfect tussen passen lijkt mij.
Ik hou me niet bezig over dat soort zaken. Maar je zou toch wel mogen verwachten dat er tenminste 1 iemand daar zit met verstand van voetbal.quote:Op donderdag 8 november 2007 12:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nouja ze zitten er natuurlijk voornamelijk ook voor het bedrijfsmatige deel. En zonder Timmer is dat dan ook voornamelijk waar ze zich mee bezig gaan houdenWnat verder zitten er veel topondernemers uit de regio in. Die binding is heel belangrijk. Maar Hiddink zou daar met zijn visie perfect tussen passen lijkt mij.
met zn contacten in Rusland denk ik dat het voor de ondernemers in de RvC ook nog weleens heel handig zou kunnen zijn.quote:Op donderdag 8 november 2007 12:35 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Als ze hem daar dan ook maar voldoende serieus nemen.
Met Jol als assistentquote:Op donderdag 8 november 2007 13:06 schreef WooZ het volgende:
zou het toch niet stiekem mourinho worden
quote:'Ajax kan komst Afellay of Aissati vergeten'
Tegenover FCUpdate.nl liet algemeen directeur Jan Reker weten dat Ajax de komst van Afellay en/of Aissati wel kan vergeten. "We zijn niet van plan om de concurrentie sterker te maken. En bovendien: Aissati en Afellay hebben bij ons nog gewoon contracten tot 2009 en 2010. We zijn helemaal niet van plan om ze te verkopen."
Ben benieuwd ten koste van wie dat zou gaan.quote:Op donderdag 8 november 2007 12:32 schreef PyTh het volgende:
Als Rutten aankomende Maandag daadwerkelijk als nieuwe trainer gepresenteerd wordt heeft dat wel als bijkomend voordeel dat ik Aissati wel z'n contract zie verlengen.
Rutten is een liefhebben van Aissati, en die zal onder hem dan ook voldoende speeltijd krijgen denk ik.
Goh, niet zien aankomen.quote:Op donderdag 8 november 2007 16:21 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Beetje jammer, maar zoiets als dit was te verwachten![]()
Zat ik ook al te denken, al gelden bij een topclub andere wetten dan bij FC Twente.quote:Op donderdag 8 november 2007 12:32 schreef PyTh het volgende:
Als Rutten aankomende Maandag daadwerkelijk als nieuwe trainer gepresenteerd wordt heeft dat wel als bijkomend voordeel dat ik Aissati wel z'n contract zie verlengen.
Rutten is een liefhebben van Aissati, en die zal onder hem dan ook voldoende speeltijd krijgen denk ik.
Mendez, Bakkal, misschien wel Perez als hij zo blijft voetballen.quote:Op donderdag 8 november 2007 16:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ben benieuwd ten koste van wie dat zou gaan.
Hoevaak? 3 keer toch?quote:Op donderdag 8 november 2007 16:23 schreef ruud.nl het volgende:
Ze zullen wel het meest in eigen goal hebben gescoord sinds 2005.![]()
Ik vond VD Leegte juist als een F-je spelen...hij verstopte zich, z'n handelingsnelheid was verschillende keren veel te laag. Als je dan toch iemand opstelt die fouten gaat maken kan je beter een jongere speler opstellen. Ik heb echt zitten vloeken dat ze zo'n speler waarvan in het verleden al is gebleken dat ie niet goed genoeg is toch terug hebben gehaald.quote:Op donderdag 8 november 2007 16:46 schreef PyTh het volgende:
[..]
Mendez, Bakkal, misschien wel Perez als hij zo blijft voetballen.
Vond van der Leegte gisteren trouwens een van de betere PSVérs op het veld, maybe that says it all.
Yep, 2x Alex en nu dus Marcellis.quote:Op donderdag 8 november 2007 16:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoevaak? 3 keer toch?
2 keer tegen Arsenal en 1 keer tegen fener?
quote:
Eindelijk duidelijkheid. Wijze woorden van onze voorzitter!quote:
Rutten blijft gewoon bij Twente.quote:Op donderdag 8 november 2007 12:32 schreef PyTh het volgende:
Jan Reker heeft dat vertrouwen al vaak genoeg uitgesproken. Nu eens een trainer die de daad bij het woord voegt, en ze ook goed gaat gebruiken. Iemand een idee waarom bijvoorbeeld Mendez zowat eindeloos veel krediet krijgt? Zet daar ajb gewoon een Aissati neer, die komt vanzelf wel weer in vorm.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:06 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Eindelijk duidelijkheid. Wijze woorden van onze voorzitter!
En nu weer terug naar jullie frietpan en stoppen met onrust stoken bij ons! (Met de Telegraaf voorop, maar dat zijn we niet anders gewend).
Laten we hopen dat dit een teken is naar Ibi en Isi dat er wel vertrouwen is en dat ze maar snel bij mogen tekenen.
Dat las ik ook, maar waar heb je het vandaan?quote:Op donderdag 8 november 2007 17:23 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Rutten blijft gewoon bij Twente.
Blijf gvd van Salcido afquote:Volgens de Spaanse krant Marca staat Carlos Salcido in de belangstelling van Atletico Madrid. De Spaanse club wil in de winterstop de selectie verder versterken. De technisch directeur zou Salcido onlangs in Nederland al bekeken hebben. De Mexicaanse coach Javier Aguirre van Atletico Madrid zou het wel in hem zien zitten. Een andere Spaanse krant noemt echter de namen van Lugano (Fenerbahce) en Alex (Sao Paulo) als kandidaten.
lekker belangerijk, net of ik er mee zit dat je met het minste aantal goals die cup zult winnenquote:Op donderdag 8 november 2007 16:21 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Beetje jammer, maar zoiets als dit was te verwachten![]()
Nee, tuurlijk maakt het me niet uit met hoeveel goals PSV de cup wint, in '88 was PSV nou ook niet echt een doeluntenmachine. Maar het is wel tekenend voor onze Europese postitie, zeker dit seizoen, denk ik. Het is de laatste seizoenen hét makement van PSV geweest om in Europa te scoren.quote:Op donderdag 8 november 2007 18:48 schreef pascalheister het volgende:
[..]
lekker belangerijk, net of ik er mee zit dat je met het minste aantal goals die cup zult winnen![]()
Alcides en Rajkovic zijn van Chelsea.quote:Op donderdag 8 november 2007 19:28 schreef RayMania het volgende:
Is Salcido niet eigendom van Chelsea, of was dat Alcides?.
heeft weer met een stukje kwaliteit te maken hequote:Op donderdag 8 november 2007 19:24 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk maakt het me niet uit met hoeveel goals PSV de cup wint, in '88 was PSV nou ook niet echt een doeluntenmachine. Maar het is wel tekenend voor onze Europese postitie, zeker dit seizoen, denk ik. Het is de laatste seizoenen hét makement van PSV geweest om in Europa te scoren.
Bron?quote:Op donderdag 8 november 2007 17:23 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Rutten blijft gewoon bij Twente.
Neeequote:
Denk aan vlindertjes die door het bos fladderen.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:07 schreef ASSpirine het volgende:
wat een wedstrijd gisteren zeg... Ik kon het gewoon niet aanzien
wordt er nog kwaad om als ik er aan denk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
quote:‘Groeiende onvrede bij PSV’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op vrijdag, 9 november om 09:04
PSV had zich wel een betere voorbereiding gewenst in aanloop naar de competitietopper tegen AZ. Naast de nederlagen tegen SC Heerenveen en Fenerbahçe, hebben volgens De Telegraaf ook de keuzes van interim-coach Jan Wouters een negatieve invloed op bepaalde spelers in de selectie.
Kenneth Perez, Danny Koevermans, Mike Zonneveld, Ismail Aissati en Otman Bakkal zouden zich mateloos irriteren aan de keuzes van Wouters. Zijn status van ‘vreselijk aardige man’ zou echter de reden zijn dat geen enkele speler tot dusver kritiek heeft geuit.
Zo werd Perez tegen Heerenveen én Fenerbahçe gewisseld, maar hield hij zich na afloop voor de microfoons in: “Dit beslist de technische staf.” In Friesland zag Danny Koevermans lijdzaam toe hoe Ottman Bakkal in de spits werd geposteerd, terwijl Tommie van der Leegte in Istanbul weer de voorkeur kreeg boven Bakkal.
“Nee, ik heb geen uitleg gehad van de trainer”, vertelde Bakkal , die daarvoor op twee na alle wedstrijden had gespeeld, terwijl Van der Leegte nog geen één basisplaats had gehad. Zonneveld keek in beide duels vanaf de bank toe hoe Alcides een onzekere indruk maakte, terwijl Aissati tegen Fenerbahçe de trainingsbroek aanhield.
Na het duel met de Alkmaarders zal volgens algemeen directeur Jan Reker de nieuwe trainer van PSV worden gepresenteerd. Mocht Wouters ook zijn derde duel niet winnen, dan gaat hij de recordboeken in als de enige PSV-hoofdcoach ooit zonder overwinning.
Het AD begon he, met die onzin over Aisatti en Affelay.quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:09 schreef Neoktheone het volgende:
Telegraaf is al een paar dagen bezig. Gewoon negeren
Dit neem ik met een flinke korrel zout.quote:
Telegraaf.. AD. Tis allemaal uit het westen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:11 schreef ErikT het volgende:
[..]
Het AD begon he, met die onzin over Aisatti en Affelay.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:07 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ach jah de neusjes stoken weer in ons mooie clubje. Zo gaat dat altijd met die westerlingen.
Moeten we de Calimero plaatjes weer te voorschijn halen?quote:
nou volgens mij zat daar wel een kern van waarheid in, of heeft Aisatti al bijgetekend omdat hij zo tevreden is?quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:11 schreef ErikT het volgende:
[..]
Het AD begon he, met die onzin over Aisatti en Affelay.
Als je een kop hebt "Twee grootste talenten gaan weg" met in het artikel "Affelay wil graag bijtekenen", dan haak ik af.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou volgens mij zat daar wel een kern van waarheid in, of heeft Aisatti al bijgetekend omdat hij zo tevreden is?
quote:PSV versterkt zich definitief met Felipe
PSV is met Felipe een meerjarig contract overeengekomen. Het talent komt transfervrij over van Botafogo, waar hij weigerde zijn aflopende contract te verlengen. De jongeling heeft zijn contract te danken aan een stage.
De zeventienjarige Felipe, die in de verdediging en op het middenveld uit de voeten kan, werkte in september een proefperiode af in Eindhoven. Hier liet hij blijkbaar een dusdanig goede indruk achter dat PSV heeft besloten hem een contract aan te bieden.
Felipe werd op het WK onder 17 ontdekt door superscout Piet de Visser. Vanaf 1 februari is de jongeling speelgerechtigd voor PSV, omdat hij dan achttien wordt.
quote:PSV heeft goed gesprek met Afellay
PSV heeft vrijdagmiddag een gesprek gehad met Ibrahim Afellay. De jonge middenvelder had de laatste tijd geen goed gevoel over de contractonderhandelingen met de club.
Het exponent uit de Eindhovense opleiding liet afgelopen week tegenover diverse media duidelijk blijken dat de club een inspanning moest doen om een nieuw contract aan te bieden. “Ik heb altijd gezegd dat ik het heel erg naar mijn zin heb bij PSV, ik hier nog elke dag bijleer en graag langer blijf, maar dat moet wel van beide kanten komen.”
Algemeen directeur Jan Reker zegt een goed gevoel aan het gesprek van vandaag te hebben overgehouden, maar wilde niet inhoudelijk ingaan op de conversatie. De regerend landskampioen wil de verbintenis met drie seizoenen verlengen tot medio 2013.
De eenmalig international debuteerde drieënhalf jaar geleden in de hoofdmacht van PSV en kwam tot 63 competitieduels (elf treffers). Door een gebroken teen is Afellay dit seizoen al enkele weken uit de roulatie.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:12 schreef Juweel het volgende:
De Telegraaf is letterlijk en figuurlijk een stookkrant![]()
Perez is al geïrriteerd als hij iemand ziet warmlopen langs de zijlijn. Hij zu maar eens gewisseld worden!quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:16 schreef Trancelocator het volgende:
Dat Perez geïrriteerd is geloof ik wel.
Boehoe de krant is tegen onsquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:09 schreef Neoktheone het volgende:
Telegraaf is al een paar dagen bezig. Gewoon negeren
Typische reactie weerquote:Op zaterdag 10 november 2007 12:53 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Boehoe de krant is tegen ons![]()
wees blij dat jullie niet in Engeland spelen daar zijn ze veel harder.
Vind het maar vreemd, we hebben niet eens een nieuwe trainerquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:32 schreef twi het volgende:
Boakye in de belangstelling van PSV?
En de herfinanciering van het stadionquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:41 schreef Paaskonijn het volgende:
Komt wel goed met Afellay en Aissati
Dat zou ook naïef zijn, maar al die ophef terwijl de onderhandelingen nog lopen is ook overdreven. Het lijkt me redelijk standaard onderhandelingstactiek om 't eerste bod af te wijzen. Iedereen roept dat ze belangrijk zijn (of iig worden), nou dan willen ze ook wel zien wat er tegenover staat en als je dan met één keer nee zeggen 30% of 40% (ik noem maar wat) meer kan krijgen zou je wel gek zijn als je dat niet zou doen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En de herfinanciering van het stadion![]()
Ik geloof pas dat het goedkomt als de inkt op de nieuwe contracten droog is. Denken dat ze allebei wel bijtekenen omdat ze PSV zo'n fantastische club vinden is hopeloos naïef. Zo werkt het nou eenmaal niet in de voetballerij.
Inderdaad. En als er een andere club voorbij komt waar ze 2 keer zoveel kunnen verdienen doen ze dat misschien wel. Aissati heeft na dit seizoen nog maar een contract van 1 jaar.quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:36 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Dat zou ook naïef zijn, maar al die ophef terwijl de onderhandelingen nog lopen is ook overdreven. Het lijkt me redelijk standaard onderhandelingstactiek om 't eerste bod af te wijzen. Iedereen roept dat ze belangrijk zijn (of iig worden), nou dan willen ze ook wel zien wat er tegenover staat en als je dan met één keer nee zeggen 30% of 40% (ik noem maar wat) meer kan krijgen zou je wel gek zijn als je dat niet zou doen.
Lijkt me inderdaad sterk als Rutten niet naar PSV zou gaan... Gezien die reactiesquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:13 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Lol na de wedstrijd van Twente vs Nac werdt Rutten gevraagd over de huidige situatie omtrent het wel of niet gaan naar PSV, je zag gewoon aan zijn ogen dat het al rond is..
Of te wel Rutten naar PSV.
Idd, hij glunderde gewoon. Hij komt gewoon naar PSV, dat moet haast wel...quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:13 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Lol na de wedstrijd van Twente vs Nac werdt Rutten gevraagd over de huidige situatie omtrent het wel of niet gaan naar PSV, je zag gewoon aan zijn ogen dat het al rond is..
True, maar dat verandert niks aan het structurele probleem wat het elftal lijkt te hebben.quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:04 schreef du_ke het volgende:
Ach als ze morgen winnen dan droogt een flink deel van de kritiek wel weer op.
Je zou ook even het laatste stuk van het topic kunnen lezen voordat je zoiets vraagt.quote:Op zondag 11 november 2007 11:51 schreef -SG- het volgende:
Jongens, kon iemand gisteravond iets aflezen van Rutten? Komt ie of niet?
Ik hoop het wel voor Wouters anders is het ook zo sneuquote:Op zondag 11 november 2007 02:46 schreef dndiek het volgende:
We gaan vandaag gewoon winnen met de winnende van Koevermans
*hoop*hoop*hoop*
Twente speelt het slim, zou me niks verbazen als Rutten toch daar blijftquote:11/11/2007 - FC Twente wil contract Rutten openbreken en verlengen
(Gepost door RvN)
De Telegraaf meldt dat FC Twente Fred Rutten laten weten graag te willen praten over het openbreken, opwaarderen en verlengen tot 2011 van zijn tot de zomer van 2009 lopende contract. FC Twente wil met een ambitieus plan naar een vaste plaats in de topvijf en het stadion willen uitbreiden tot uiteindelijk 43.000 plaatsen. Rutten zou worstelen met zijn gevoelens en loyaliteit naar FC Twente.
Ja sorry, het is nog vroegquote:Op zondag 11 november 2007 11:54 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Je zou ook even het laatste stuk van het topic kunnen lezen voordat je zoiets vraagt.![]()
Bron: Voetbalzonequote:‘Bakkal kan contractverlenging tegemoet zien’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op zondag, 11 november om 10:40
PSV is van plan om binnen onbepaalde tijd het contract van Otman Bakkal open te breken en te verlengen. Volgens De Telegraaf had zaakwaarnemer Sören Lerby vrijdagmiddag een onderhoud met technisch directeur Stan Valckx. In het gesprek sprak het bestuurslid zijn tevredenheid uit over de vorderingen van de middenvelder. De jeugdinternational, die sinds 1995 aan PSV gebonden is, kan in de loop van het seizoen een aanbieding verwachten om zijn huidige contract –tot medio 2010, te verlengen.
De 22-jarige Eindhovenaar werd de afgelopen seizoenen verhuurd aan FC Eindhoven, FC Den Bosch en FC Twente. De Tukkers wilden Bakkal definitief overnemen, maar daaraan wenste PSV geen medewerking te verlenen.
Bakkal droeg dit seizoen in negen competitieduels –twee als invaller- het tricot van de regerend landskampioen om de schouders. In de Champions League miste hij alléén het eerste groepsduel tegen CSKA Moskou.
quote:PSV’er Méndez betrokken bij vliegtuigongeluk
Datum: 10-nov-2007 14:29
PSV’er Edison Méndez (foto, links), is dit weekeinde in Ecuador met de schrik vrijgekomen na een vliegtuigongeluk in de hoofdstad Quito. Dat meldt de Spaanse krant Marca. Omdat de middenvelder van PSV geschorst is voor de competitiewedstrijd van zondag tegen AZ, mocht hij van de clubleiding vroeger afreizen naar zijn vaderland, waar hij zich moet melden voor de komende interlandweek. Na een vlucht met de vliegtuigmaatschappij Iberia ging het mis bij de landing. Het vliegtuig, dat vanuit Madrid was opgestegen met 333 passagiers aan boord, schoof bij de landing van de landingsbaan af. Niemand raakte gewond bij het incident, wel zouden er enkele passagiers in een shock zijn geraakt.
Het vliegveld is voor de eerste 48 uur na het ongeluk afgesloten. Een woordvoerder van de Ecuadoriaanse voetbalbond liet weten dat Méndez geschrokken, maar ongedeerd is. (HM)
helaas konden ze dat niet doorzettenquote:Op zondag 11 november 2007 15:17 schreef Suijk het volgende:
Zeker.
WannaB konequote:Op zondag 11 november 2007 16:30 schreef Leso_Varen het volgende:
Lazovic speelde op zich best aardig, hij moet alleen gaan afmaken
PSV heeft hem voordat ze Koeman haalden de deur gewezen .. Vind het maar vreemd .quote:Op zondag 11 november 2007 00:31 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad sterk als Rutten niet naar PSV zou gaan... Gezien die reacties
Aardig? Hij was gewoon goed hoor.quote:Op zondag 11 november 2007 16:30 schreef Leso_Varen het volgende:
Lazovic speelde op zich best aardig, hij moet alleen gaan afmaken
Meer overtuiging misschien wel, maar nog steeds onvoldoende overtuiging als je het mij vraagt, want anders was het gewoon 3-1 of 4-1 geworden voor PSV.quote:Op zondag 11 november 2007 16:27 schreef mcyodogg het volgende:
Ach, het was tenminste met een hoop meer beleving en overtuiging dan de laatste 2 wedstrijden, dus das al winst.
Dat zou idd zwaar klote zijn. Zie Erwin nu nog liever niet PSV coachen. Dan heb ik nog liever dat we nog even met Wouters door gaan, of een andere interim (Bobby Robson ff bellen?quote:Op zondag 11 november 2007 17:08 schreef cultheld het volgende:
Hopelijk is Rutten deze week daadwerkelijk PSV-trainer. Anders vrees ik voor Koeman...
quote:Op zondag 11 november 2007 17:50 schreef dndiek het volgende:
Lazovic moet maar met Nilis gaan trainen op het afmaken
ik neem aan dat dat toch al gebeurd?quote:Op zondag 11 november 2007 17:50 schreef dndiek het volgende:
Lazovic moet maar met Nilis gaan trainen op het afmaken
quote:Op zondag 11 november 2007 18:44 schreef -SG- het volgende:
KUT! NOS meldt net dat Rutte bij Twente blijft!![]()
Die wil ook niet.quote:Op zondag 11 november 2007 18:44 schreef twi het volgende:
Rutten blijft bij FC Twente, aldus Studio Sport.
Erwin Koeman
Die wil niet.quote:Op zondag 11 november 2007 18:48 schreef -SG- het volgende:
Advocaat een meerjarig contract aanbieden dan maar.
Misschien was dat nu juist wel de reden dat Rutten niet wou...quote:Op zondag 11 november 2007 18:48 schreef F1Bas het volgende:
Leuk straks om te weten dat je als coach de 4e keuze bent ofzo
Voor een dagje. Misschien moet Wouters gewoon maar aanblijvenquote:Op zondag 11 november 2007 18:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die wil ook niet.
Ik gok op Korbach.
dat is lulkoek, want hij is helemaal niet gevraagdquote:Op zondag 11 november 2007 18:49 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hij wilde toch wel, maar niet als tussenpaus.
Daarom is Stevens bijv al afgehaakt.quote:Op zondag 11 november 2007 18:48 schreef F1Bas het volgende:
Leuk straks om te weten dat je als coach de 4e keuze bent ofzo
Stevens was sowieso al geen optie, vanwege het contract dat PSV zou moeten afkopen.quote:Op zondag 11 november 2007 18:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Daarom is Stevens bijv al afgehaakt.
Hopelijk blijft dat zo.quote:Op zondag 11 november 2007 18:56 schreef LudoSanders het volgende:
Geen Rutten dus, ik heb de naam van Foppe eigenlijk nog nergens voorbij horen komen?
quote:Op zondag 11 november 2007 18:54 schreef mcyodogg het volgende:
Tja, nu kom je toch snel op namen als Lippi, Mourinho en Capello die vrij zijn
quote:Jan Wouters gaf na afloop aan dat dit in principe zijn laatste wedstrijd was als hoofdcoach van PSV. 'Maar alle opties blijven open. Als PSV me vraagt, dan doe ik dat wel. Ik heb immers nog een contract hier' aldus Wouters.
Volgens de interim-coach kan je niet spreken van een dip na een punt uit drie duels onder zijn leiding. 'Dat is natuurlijk nooit leuk. Maar van een dip kan je niet spreken. We staan slechts een punt achter op de kop. Het waren daarbij alledrie behoorlijke wedstrijden.'
Mee eens, toch valt die naam altijd bij een vacature voor trainer bij een club uit de top 3.quote:Op zondag 11 november 2007 18:56 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Stevens was sowieso al geen optie, vanwege het contract dat PSV zou moeten afkopen.
[..]
Hopelijk blijft dat zo.
Bij Rutten toch ookquote:Op zondag 11 november 2007 18:56 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Stevens was sowieso al geen optie, vanwege het contract dat PSV zou moeten afkopen.
.
Advocaat gaat die 6 miljoen in Rusland of Australie niet opgeven voor Eindhoven hoor.quote:Op zondag 11 november 2007 19:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mee eens, toch valt die naam altijd bij een vacature voor trainer bij een club uit de top 3.
Maar wat zijn nu nog opties? Ben bang dat het toch wel eens advocaat kan gaan worden. Of Co?
zijn ambitie ligt niet als hoofdcoach bedoel je denk ik?quote:Op zondag 11 november 2007 19:04 schreef appelsientje het volgende:
Hmmm goed... en nu ?
Jan geeft ook al aan dat hij niet wilt blijven...
Zie ik niet gebeuren. Misschien Aandewiel wel.quote:
ja dat bedoel ik...quote:Op zondag 11 november 2007 19:07 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zijn ambitie ligt niet als hoofdcoach bedoel je denk ik?
komende dagen is iets anders dan maandag, voor de 24e hebben we iig een nieuwe trainerquote:Op zondag 11 november 2007 19:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik...
En onze directeur met een grote mond zeggen dat we maandag een nieuwe trainer hebben
Maar het is nog steeds geen maandag en dus nog heel veel uurtjes te gaan. Aan de andere kant, als ze idd van Rutten uitgingen en die laat nu pas definitief weten dat ie niet komt, dan is er idd weinig kans dat "we" morgen een nieuwe trainer hebben.quote:Op zondag 11 november 2007 19:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik...
En onze directeur met een grote mond zeggen dat we maandag een nieuwe trainer hebben
quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:13 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Zo ken ik er nog wel éénquote:Op zondag 11 november 2007 19:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
komende dagen is iets anders dan maandag, voor de 24e hebben we iig een nieuwe trainer
En mocht dat het geval zijn dan is het waarschijnlijk een typisch gevalletje derde k(n)eusquote:Op zondag 11 november 2007 19:25 schreef endr0me het volgende:
PSV moet haast wel 100% zeker gedacht hebben dat Rutten kwam.. lijkt me sterk dat ze al een 2e optie hadden die zeker wou komen bij een eventuele afzegging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |