Tis over 3 weken en dan moeten ze juist tegen Fenerbahcequote:Op woensdag 7 november 2007 22:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nou, verloren dus.
Dan maar UEFA Cup. (Of Inter moet over 2 weken verliezen en maximaal gelijk spelen tegen fener)
Met goeie spelers nog liever.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:48 schreef ErikT het volgende:
Zo. De vette jaren zijn voorbij. Tijd om te bouwen. Met Nederlandse spelers.
Goede Nederlandse spelers dan. Team om Aisatti en Affelay bouwen.quote:
Dan mag psv er wel werk van maken die jongens bij de club te houden..quote:Op woensdag 7 november 2007 22:53 schreef ErikT het volgende:
[..]
Goede Nederlandse spelers dan. Team om Aisatti en Affelay bouwen.
Daar mag van mij het geld in geïnvesteerd worden. Contracten tot 2015 voor weet ik hoeveel geld en gaan. Dure spelers kopen is niet nodig met zulke talenten.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dan mag psv er wel werk van maken die jongens bij de club te houden..
Met Aisatti, Afellay en Bakkal heb je toch flink wat talent lopen.
Nou ehh die eerste was een fout van Simons.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:59 schreef ub40_bboy het volgende:
Twee fouten van Marcellis 2 goals. tijd voor nieuwe verdedigers?
Marcellis schiet em in eigen goal?quote:Op woensdag 7 november 2007 23:09 schreef ErikT het volgende:
[..]
Nou ehh die eerste was een fout van Simons.
Als we nu eens gewoon 4-4-2 gaan spelen, dan komt het misschien een keer goedquote:Op woensdag 7 november 2007 23:15 schreef rubbereend het volgende:
LAzovic is verworden tot een hangende linksbuitenzo komt hij al helemaal niet tot zn recht
Simons lijdt debiel balverlies?quote:Op woensdag 7 november 2007 23:20 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Marcellis schiet em in eigen goal?
Misschien wel. Marcellis heeft wel talent, maar is nog niet klaar voor het grote werk. Maar we hebben ook nog Rajkovic achter de hand. Geef hem eerst de kans, voordat we geld uit gaan geven voor een centrale verdediger.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:59 schreef ub40_bboy het volgende:
Twee fouten van Marcellis 2 goals. tijd voor nieuwe verdedigers?
Dat lijkt me sowieso een goed idee.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:20 schreef dndiek het volgende:
[..]
Als we nu eens gewoon 4-4-2 gaan spelen, dan komt het misschien een keer goed
dan komt Aissati ook veel beter tot zn recht.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:20 schreef dndiek het volgende:
[..]
Als we nu eens gewoon 4-4-2 gaan spelen, dan komt het misschien een keer goed
Koevermans/Farfan voorinquote:Op woensdag 7 november 2007 23:24 schreef dndiek het volgende:
Oow ja en zet Koevermans maar in de basis dan en stuur Alcides naar Londen terug
Is Rajkovic niet 18 jaar? Ik wil jullie niet te wijs maken maar een nieuwe centrale verdediger in de winterstop lijkt me verkeerd.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien wel. Marcellis heeft wel talent, maar is nog niet klaar voor het grote werk. Maar we hebben ook nog Rajkovic achter de hand. Geef hem eerst de kans, voordat we geld uit gaan geven voor een centrale verdediger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |