Het AD begon he, met die onzin over Aisatti en Affelay.quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:09 schreef Neoktheone het volgende:
Telegraaf is al een paar dagen bezig. Gewoon negeren
Dit neem ik met een flinke korrel zout.quote:
Telegraaf.. AD. Tis allemaal uit het westen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:11 schreef ErikT het volgende:
[..]
Het AD begon he, met die onzin over Aisatti en Affelay.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:07 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ach jah de neusjes stoken weer in ons mooie clubje. Zo gaat dat altijd met die westerlingen.
Moeten we de Calimero plaatjes weer te voorschijn halen?quote:
nou volgens mij zat daar wel een kern van waarheid in, of heeft Aisatti al bijgetekend omdat hij zo tevreden is?quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:11 schreef ErikT het volgende:
[..]
Het AD begon he, met die onzin over Aisatti en Affelay.
Als je een kop hebt "Twee grootste talenten gaan weg" met in het artikel "Affelay wil graag bijtekenen", dan haak ik af.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou volgens mij zat daar wel een kern van waarheid in, of heeft Aisatti al bijgetekend omdat hij zo tevreden is?
quote:PSV versterkt zich definitief met Felipe
PSV is met Felipe een meerjarig contract overeengekomen. Het talent komt transfervrij over van Botafogo, waar hij weigerde zijn aflopende contract te verlengen. De jongeling heeft zijn contract te danken aan een stage.
De zeventienjarige Felipe, die in de verdediging en op het middenveld uit de voeten kan, werkte in september een proefperiode af in Eindhoven. Hier liet hij blijkbaar een dusdanig goede indruk achter dat PSV heeft besloten hem een contract aan te bieden.
Felipe werd op het WK onder 17 ontdekt door superscout Piet de Visser. Vanaf 1 februari is de jongeling speelgerechtigd voor PSV, omdat hij dan achttien wordt.
quote:PSV heeft goed gesprek met Afellay
PSV heeft vrijdagmiddag een gesprek gehad met Ibrahim Afellay. De jonge middenvelder had de laatste tijd geen goed gevoel over de contractonderhandelingen met de club.
Het exponent uit de Eindhovense opleiding liet afgelopen week tegenover diverse media duidelijk blijken dat de club een inspanning moest doen om een nieuw contract aan te bieden. “Ik heb altijd gezegd dat ik het heel erg naar mijn zin heb bij PSV, ik hier nog elke dag bijleer en graag langer blijf, maar dat moet wel van beide kanten komen.”
Algemeen directeur Jan Reker zegt een goed gevoel aan het gesprek van vandaag te hebben overgehouden, maar wilde niet inhoudelijk ingaan op de conversatie. De regerend landskampioen wil de verbintenis met drie seizoenen verlengen tot medio 2013.
De eenmalig international debuteerde drieënhalf jaar geleden in de hoofdmacht van PSV en kwam tot 63 competitieduels (elf treffers). Door een gebroken teen is Afellay dit seizoen al enkele weken uit de roulatie.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:12 schreef Juweel het volgende:
De Telegraaf is letterlijk en figuurlijk een stookkrant![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |