Perez is al geïrriteerd als hij iemand ziet warmlopen langs de zijlijn. Hij zu maar eens gewisseld worden!quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:16 schreef Trancelocator het volgende:
Dat Perez geïrriteerd is geloof ik wel.
Boehoe de krant is tegen onsquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:09 schreef Neoktheone het volgende:
Telegraaf is al een paar dagen bezig. Gewoon negeren
Typische reactie weerquote:Op zaterdag 10 november 2007 12:53 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Boehoe de krant is tegen ons![]()
wees blij dat jullie niet in Engeland spelen daar zijn ze veel harder.
Vind het maar vreemd, we hebben niet eens een nieuwe trainerquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:32 schreef twi het volgende:
Boakye in de belangstelling van PSV?
En de herfinanciering van het stadionquote:Op vrijdag 9 november 2007 23:41 schreef Paaskonijn het volgende:
Komt wel goed met Afellay en Aissati
Dat zou ook naïef zijn, maar al die ophef terwijl de onderhandelingen nog lopen is ook overdreven. Het lijkt me redelijk standaard onderhandelingstactiek om 't eerste bod af te wijzen. Iedereen roept dat ze belangrijk zijn (of iig worden), nou dan willen ze ook wel zien wat er tegenover staat en als je dan met één keer nee zeggen 30% of 40% (ik noem maar wat) meer kan krijgen zou je wel gek zijn als je dat niet zou doen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En de herfinanciering van het stadion![]()
Ik geloof pas dat het goedkomt als de inkt op de nieuwe contracten droog is. Denken dat ze allebei wel bijtekenen omdat ze PSV zo'n fantastische club vinden is hopeloos naïef. Zo werkt het nou eenmaal niet in de voetballerij.
Inderdaad. En als er een andere club voorbij komt waar ze 2 keer zoveel kunnen verdienen doen ze dat misschien wel. Aissati heeft na dit seizoen nog maar een contract van 1 jaar.quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:36 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Dat zou ook naïef zijn, maar al die ophef terwijl de onderhandelingen nog lopen is ook overdreven. Het lijkt me redelijk standaard onderhandelingstactiek om 't eerste bod af te wijzen. Iedereen roept dat ze belangrijk zijn (of iig worden), nou dan willen ze ook wel zien wat er tegenover staat en als je dan met één keer nee zeggen 30% of 40% (ik noem maar wat) meer kan krijgen zou je wel gek zijn als je dat niet zou doen.
Lijkt me inderdaad sterk als Rutten niet naar PSV zou gaan... Gezien die reactiesquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:13 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Lol na de wedstrijd van Twente vs Nac werdt Rutten gevraagd over de huidige situatie omtrent het wel of niet gaan naar PSV, je zag gewoon aan zijn ogen dat het al rond is..
Of te wel Rutten naar PSV.
Idd, hij glunderde gewoon. Hij komt gewoon naar PSV, dat moet haast wel...quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:13 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Lol na de wedstrijd van Twente vs Nac werdt Rutten gevraagd over de huidige situatie omtrent het wel of niet gaan naar PSV, je zag gewoon aan zijn ogen dat het al rond is..
Of te wel Rutten naar PSV.
True, maar dat verandert niks aan het structurele probleem wat het elftal lijkt te hebben.quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:04 schreef du_ke het volgende:
Ach als ze morgen winnen dan droogt een flink deel van de kritiek wel weer op.
Je zou ook even het laatste stuk van het topic kunnen lezen voordat je zoiets vraagt.quote:Op zondag 11 november 2007 11:51 schreef -SG- het volgende:
Jongens, kon iemand gisteravond iets aflezen van Rutten? Komt ie of niet?
Ik hoop het wel voor Wouters anders is het ook zo sneuquote:Op zondag 11 november 2007 02:46 schreef dndiek het volgende:
We gaan vandaag gewoon winnen met de winnende van Koevermans
*hoop*hoop*hoop*
Twente speelt het slim, zou me niks verbazen als Rutten toch daar blijftquote:11/11/2007 - FC Twente wil contract Rutten openbreken en verlengen
(Gepost door RvN)
De Telegraaf meldt dat FC Twente Fred Rutten laten weten graag te willen praten over het openbreken, opwaarderen en verlengen tot 2011 van zijn tot de zomer van 2009 lopende contract. FC Twente wil met een ambitieus plan naar een vaste plaats in de topvijf en het stadion willen uitbreiden tot uiteindelijk 43.000 plaatsen. Rutten zou worstelen met zijn gevoelens en loyaliteit naar FC Twente.
Ja sorry, het is nog vroegquote:Op zondag 11 november 2007 11:54 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Je zou ook even het laatste stuk van het topic kunnen lezen voordat je zoiets vraagt.![]()
Bron: Voetbalzonequote:‘Bakkal kan contractverlenging tegemoet zien’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op zondag, 11 november om 10:40
PSV is van plan om binnen onbepaalde tijd het contract van Otman Bakkal open te breken en te verlengen. Volgens De Telegraaf had zaakwaarnemer Sören Lerby vrijdagmiddag een onderhoud met technisch directeur Stan Valckx. In het gesprek sprak het bestuurslid zijn tevredenheid uit over de vorderingen van de middenvelder. De jeugdinternational, die sinds 1995 aan PSV gebonden is, kan in de loop van het seizoen een aanbieding verwachten om zijn huidige contract –tot medio 2010, te verlengen.
De 22-jarige Eindhovenaar werd de afgelopen seizoenen verhuurd aan FC Eindhoven, FC Den Bosch en FC Twente. De Tukkers wilden Bakkal definitief overnemen, maar daaraan wenste PSV geen medewerking te verlenen.
Bakkal droeg dit seizoen in negen competitieduels –twee als invaller- het tricot van de regerend landskampioen om de schouders. In de Champions League miste hij alléén het eerste groepsduel tegen CSKA Moskou.
quote:PSV’er Méndez betrokken bij vliegtuigongeluk
Datum: 10-nov-2007 14:29
PSV’er Edison Méndez (foto, links), is dit weekeinde in Ecuador met de schrik vrijgekomen na een vliegtuigongeluk in de hoofdstad Quito. Dat meldt de Spaanse krant Marca. Omdat de middenvelder van PSV geschorst is voor de competitiewedstrijd van zondag tegen AZ, mocht hij van de clubleiding vroeger afreizen naar zijn vaderland, waar hij zich moet melden voor de komende interlandweek. Na een vlucht met de vliegtuigmaatschappij Iberia ging het mis bij de landing. Het vliegtuig, dat vanuit Madrid was opgestegen met 333 passagiers aan boord, schoof bij de landing van de landingsbaan af. Niemand raakte gewond bij het incident, wel zouden er enkele passagiers in een shock zijn geraakt.
Het vliegveld is voor de eerste 48 uur na het ongeluk afgesloten. Een woordvoerder van de Ecuadoriaanse voetbalbond liet weten dat Méndez geschrokken, maar ongedeerd is. (HM)
helaas konden ze dat niet doorzettenquote:Op zondag 11 november 2007 15:17 schreef Suijk het volgende:
Zeker.
WannaB konequote:Op zondag 11 november 2007 16:30 schreef Leso_Varen het volgende:
Lazovic speelde op zich best aardig, hij moet alleen gaan afmaken
PSV heeft hem voordat ze Koeman haalden de deur gewezen .. Vind het maar vreemd .quote:Op zondag 11 november 2007 00:31 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad sterk als Rutten niet naar PSV zou gaan... Gezien die reacties
Aardig? Hij was gewoon goed hoor.quote:Op zondag 11 november 2007 16:30 schreef Leso_Varen het volgende:
Lazovic speelde op zich best aardig, hij moet alleen gaan afmaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |