abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54502171
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 10:16 schreef Trancelocator het volgende:
Dat Perez geïrriteerd is geloof ik wel.
Perez is al geïrriteerd als hij iemand ziet warmlopen langs de zijlijn. Hij zu maar eens gewisseld worden!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 10 november 2007 @ 12:34:21 #202
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_54502358
Perez is een supervoetballer geworden maar heeft een kutmentaliteit. Bij AZ had hij Huysegems eens zo de huid volgescholden tijdens een wedstrijd dat Adriaanse hem langs de kant haalde en zei dat hij zich normaal moest gaan gedragen, want anders zou hij gewoon worden gewisseld.
Confidence through competence
pi_54502511
Perez is zeker geen "super"voetballer. Gewoon een goede maar zeker geen europese top. Hij gedraagt zich echter alsof hij de beste voetballer ter wereld is...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 10 november 2007 @ 12:47:07 #204
55709 Stereotomy
pi_54502583
Nou, een relatieve supervoetballer dan

Hij maakt aanspraak op de beste nr. 10 van Nederland nu Sneijder weg is.
pi_54502686
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 10:09 schreef Neoktheone het volgende:
Telegraaf is al een paar dagen bezig. Gewoon negeren
Boehoe de krant is tegen ons wees blij dat jullie niet in Engeland spelen daar zijn ze veel harder.
AFC AJAX
  zaterdag 10 november 2007 @ 12:57:17 #206
55709 Stereotomy
pi_54502739
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 12:53 schreef BonJovi het volgende:

[..]

Boehoe de krant is tegen ons wees blij dat jullie niet in Engeland spelen daar zijn ze veel harder.
Typische reactie weer
pi_54503436
Mwoh, ik vind dat BonJovi wel een punt heeft. Kranten zijn altijd kritisch en dat gehuil over dat de media "tegen" "ons" is word ik ook simpel van. Het gaat gewoon niet zo lekker bij PSV en dan is het logisch dat er negatieve berichtgeving komt.
  zaterdag 10 november 2007 @ 13:34:31 #208
136429 Paran0id
beetje wasig.
pi_54503483
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 20:32 schreef twi het volgende:
Boakye in de belangstelling van PSV?
Vind het maar vreemd, we hebben niet eens een nieuwe trainer
pi_54503489
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 23:41 schreef Paaskonijn het volgende:
Komt wel goed met Afellay en Aissati
En de herfinanciering van het stadion

Ik geloof pas dat het goedkomt als de inkt op de nieuwe contracten droog is. Denken dat ze allebei wel bijtekenen omdat ze PSV zo'n fantastische club vinden is hopeloos naïef. Zo werkt het nou eenmaal niet in de voetballerij.
pi_54504658
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 13:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

En de herfinanciering van het stadion

Ik geloof pas dat het goedkomt als de inkt op de nieuwe contracten droog is. Denken dat ze allebei wel bijtekenen omdat ze PSV zo'n fantastische club vinden is hopeloos naïef. Zo werkt het nou eenmaal niet in de voetballerij.
Dat zou ook naïef zijn, maar al die ophef terwijl de onderhandelingen nog lopen is ook overdreven. Het lijkt me redelijk standaard onderhandelingstactiek om 't eerste bod af te wijzen. Iedereen roept dat ze belangrijk zijn (of iig worden), nou dan willen ze ook wel zien wat er tegenover staat en als je dan met één keer nee zeggen 30% of 40% (ik noem maar wat) meer kan krijgen zou je wel gek zijn als je dat niet zou doen.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_54505455
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 14:36 schreef Loohcs het volgende:

[..]

Dat zou ook naïef zijn, maar al die ophef terwijl de onderhandelingen nog lopen is ook overdreven. Het lijkt me redelijk standaard onderhandelingstactiek om 't eerste bod af te wijzen. Iedereen roept dat ze belangrijk zijn (of iig worden), nou dan willen ze ook wel zien wat er tegenover staat en als je dan met één keer nee zeggen 30% of 40% (ik noem maar wat) meer kan krijgen zou je wel gek zijn als je dat niet zou doen.
Inderdaad. En als er een andere club voorbij komt waar ze 2 keer zoveel kunnen verdienen doen ze dat misschien wel. Aissati heeft na dit seizoen nog maar een contract van 1 jaar.
pi_54514325
Ach als ze morgen winnen dan droogt een flink deel van de kritiek wel weer op .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zaterdag 10 november 2007 @ 22:13:00 #213
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_54514494
Lol na de wedstrijd van Twente vs Nac werdt Rutten gevraagd over de huidige situatie omtrent het wel of niet gaan naar PSV, je zag gewoon aan zijn ogen dat het al rond is..

Of te wel Rutten naar PSV.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_54517000
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 22:13 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Lol na de wedstrijd van Twente vs Nac werdt Rutten gevraagd over de huidige situatie omtrent het wel of niet gaan naar PSV, je zag gewoon aan zijn ogen dat het al rond is..

Lijkt me inderdaad sterk als Rutten niet naar PSV zou gaan... Gezien die reacties
Patat Friet
pi_54518685
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 22:13 schreef MisterJ.Lo het volgende:

Idd, hij glunderde gewoon. Hij komt gewoon naar PSV, dat moet haast wel...
  zondag 11 november 2007 @ 01:59:10 #216
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_54518820
Heb er zin in morgen!
pi_54518823
Ik denk verder ook dat hij komt, maar wellicht dat hij er zelf echt nog niet helemaal uit is. Tis wel iets wat hij achterlaat.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_54519242
We gaan vandaag gewoon winnen met de winnende van Koevermans

*hoop*hoop*hoop*
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_54521978
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 22:04 schreef du_ke het volgende:
Ach als ze morgen winnen dan droogt een flink deel van de kritiek wel weer op .
True, maar dat verandert niks aan het structurele probleem wat het elftal lijkt te hebben.
  zondag 11 november 2007 @ 11:51:03 #220
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_54522316
Jongens, kon iemand gisteravond iets aflezen van Rutten? Komt ie of niet?
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_54522399
quote:
Op zondag 11 november 2007 11:51 schreef -SG- het volgende:
Jongens, kon iemand gisteravond iets aflezen van Rutten? Komt ie of niet?
Je zou ook even het laatste stuk van het topic kunnen lezen voordat je zoiets vraagt.
pi_54522424
quote:
Op zondag 11 november 2007 02:46 schreef dndiek het volgende:
We gaan vandaag gewoon winnen met de winnende van Koevermans

*hoop*hoop*hoop*
Ik hoop het wel voor Wouters anders is het ook zo sneu
pi_54522521
quote:
11/11/2007 - FC Twente wil contract Rutten openbreken en verlengen
(Gepost door RvN)

De Telegraaf meldt dat FC Twente Fred Rutten laten weten graag te willen praten over het openbreken, opwaarderen en verlengen tot 2011 van zijn tot de zomer van 2009 lopende contract. FC Twente wil met een ambitieus plan naar een vaste plaats in de topvijf en het stadion willen uitbreiden tot uiteindelijk 43.000 plaatsen. Rutten zou worstelen met zijn gevoelens en loyaliteit naar FC Twente.
Twente speelt het slim, zou me niks verbazen als Rutten toch daar blijft .
pi_54522573
Hopelijk komt er morgen duidelijkheid, want d'r zal toch iets geregeld moeten worden de komende 2 weken.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  zondag 11 november 2007 @ 12:08:16 #225
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_54522634
quote:
Op zondag 11 november 2007 11:54 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Je zou ook even het laatste stuk van het topic kunnen lezen voordat je zoiets vraagt.
Ja sorry, het is nog vroeg .
A little knowledge is a dangerous thing.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')