abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 7 november 2007 @ 23:32:33 #101
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54444699
quote:
Op woensdag 7 november 2007 23:27 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Lazovic en Perez dan?
Sowieso is Farfan echt hopeloos uit vorm...
Lazovic lekker op de bank, hij heeft nog steeds geen indruk kunnen maken.

Perez lekker vanaf het middenveld achter de spitsen.

Simons de verdigende man op het middenveld en dan Afellay/Aissati/Bakkal voor de andere 2 plekken
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_54445498
Marcellis speelt trouwens nog niet echt gelukkig in de CL, in die paar optredens een rode kaart en een eigen doelpunt, en betrokken bij die 2-0 van Fener.
Deniz (ofzo) is trouwens echt een irritante speler, met z'n elleboogje, en z'n gemene overtredingen.
pi_54445794
Die rechtsback van Fener halen, dat is een prima speler

Kromkamp is ook opmerkelijk, de ene keer is hij echt prima, de andere keer waardeloos
Moet wel zeggen dat Mendez hem vandaag vaak in de problemen bracht door telkens maar de bal aan de zijlijn te houden en niet het middenveld te zoeken (was in de thuiswedstrijd ook al zo)..

Farfan met een grote strik wegdoen aan City: prima speler voor de eredivisie, in de CL heeft hij nog nooit kunnen overtuigen imo..
Brett Holman
  donderdag 8 november 2007 @ 00:23:57 #104
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_54446224
Hebben jullie Koef, gebruiken jullie hem niet.
Confidence through competence
pi_54446339
Voorheen hadden jullie wel enkele klasbakken rondlopen maar dat zie ik helemaal niet terug alleen Gomes.
Dit PSV is stukken minden dan het PSV in periode Hiddink. Ik vind het een nietszeggend elfal eerlijk gezegd.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_54446565
Ik zie het wel zitten in Rutten als nieuwe coach. Hij heeft Twente leuk voetbal laten spelen, kan goed met de jeugd overweg, kent de cultuur en kan de banden met Hiddink weer een beetje aanhalen. Jammer dat Eikelkamp geen assistent meer is, daar moeten ze 2 andere voor zoeken. Wouters mag de koffie gaan zetten, daar zakt me broek van af.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_54446646
quote:
Op donderdag 8 november 2007 00:28 schreef El-Salvador het volgende:
Voorheen hadden jullie wel enkele klasbakken rondlopen maar dat zie ik helemaal niet terug alleen Gomes.
Dit PSV is stukken minden dan het PSV in periode Hiddink. Ik vind het een nietszeggend elfal eerlijk gezegd.
Klopt, het gemis van Alex en Cocu valt zwaar. Al zei Koetje van niet, we waren zelfs sterker geworden.

Wat heb ik me lopen ergeren vanavond, Kromkamp, Alcides, Mendez, Farfan, Perez en als ook Simons dan nog gaat lopen prutsen.. tsja.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 8 november 2007 @ 01:28:02 #108
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54447390
quote:
Op donderdag 8 november 2007 00:28 schreef El-Salvador het volgende:
gek he als er in 3 jaar 12 basisspelers vertrekken

Het is een klein wonder dat we nog zo goed presteren. En we een elftal hebben wat gewoon de titel kan halen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_54447592
quote:
Op donderdag 8 november 2007 00:38 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zie het wel zitten in Rutten als nieuwe coach. Hij heeft Twente leuk voetbal laten spelen, kan goed met de jeugd overweg, kent de cultuur en kan de banden met Hiddink weer een beetje aanhalen. Jammer dat Eikelkamp geen assistent meer is, daar moeten ze 2 andere voor zoeken. Wouters mag de koffie gaan zetten, daar zakt me broek van af.
Ik denk dat Rutten idd veel van Hiddink geleerd heeft en de juiste man voor PSV is.
Als Rutten zou komen zal Engelaar of El-Ahmadi wel overkomen in de winterstop denk ik, om samen met Aissati een mooi middenveld te gaan vormen.
Brett Holman
  donderdag 8 november 2007 @ 06:49:44 #110
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_54448115
quote:
Op woensdag 7 november 2007 08:44 schreef dndiek het volgende:

[..]

Zeer triest. Ajax heeft zeker geen eigen scouts die kwaliteit kunnen halen.

En ook triest is de 2-0 van gister waarin PSV gewoon niks in te brengen had. Maar minder triest dan de 4-0 voorspelling die ik had gedaan.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_54448798
Niet onverwacht, maar wie begint er dan ook met een blok van vier verdedigers en drie verdedigende middenvelders?? (Mendez is toch ook redelijk verdedigend ingesteld). Hiddink riep na de vorige wedstrijd dat je in Turkije juist brutaal moet aanvallen, want dat zijn ze niet gewend. Dan moet je dus niet zo laf beginnen.

Dat Perez gewisseld werd lijkt logisch, maar ik was het er niet mee eens. Na een half uur vroeg ik me af of die Turken hem niet voor de gein in de bezemkast hadden verstopt. Hij werd gewoon verkeerd gebruikt, dus was hij onzichtbaar en werd hij gewisseld. Het was echter imho logischer om Aissati of Bakkal voor VdL te brengen, dan was Perez ook beter tot zijn recht gekomen. Dat Perez dan teleurgesteld is, is begrijpelijk, maar Perez begint alweer te mopperen over trends .

Fener viel me in ieder geval heel erg tegen en als je met wat meer durf speelt en geen lullige eigen goal maakt, was er best nog wat mogelijk geweest. Maar goed, ik denk dat we meer kunnen bereiken in de UEFA Cup, dus daar moeten we ons maar op richten samen met Rutten (goed nieuws trouwens).
We sure are cute for two ugly people.
pi_54448824
En Koeman moet zijn mond houden
quote:
Koeman distantieert zich van keuze Wouters

Ronald Koeman heeft zich in De Telegraaf fijntjes gedistantieerd van de tactische keuzes die Jan Wouters maakte. Liet hij afgelopen weekend al weten dat de keuze voor Bakkal voorin niet de zijne was, nu gaf hij aan dat de keuze voor Van der Leegte niet van hem kwam. 'Absoluut niet zelfs.' Volgens Koeman was Wouters een dag geleden nog van plan om met Bakkal te starten. Hij en Bruins Slot zouden alleen gesproken hebben over de speelwijze en opstelling van Fenerbahce. En de door Bruins Slot voorspelde opstelling van de Turken klopte precies, zo voegde hij er aan toe.
Beetje makkelijk zo op afstand

edit: is wel Telegraaf natuurlijk, dus de helft zal wel uit de lucht gegrepen zijn.
We sure are cute for two ugly people.
pi_54448828
quote:
Op donderdag 8 november 2007 06:49 schreef HL_Dog43 het volgende:

[..]

Zeer triest. Ajax heeft zeker geen eigen scouts die kwaliteit kunnen halen.
Psv zat een paar jaar geleden achter Nigel de Jong, Maduro, Van der Vaart en Van Persie aan (zo uit m'n hoofd).
In de tijd van Hiddink zelfs nog. Over triest gesproken, .

[ Bericht 1% gewijzigd door Dr.Daggla op 08-11-2007 08:50:49 ]
-
pi_54448859
quote:
Op donderdag 8 november 2007 08:43 schreef Neoktheone het volgende:
En Koeman moet zijn mond houden
[..]

Beetje makkelijk zo op afstand

edit: is wel Telegraaf natuurlijk, dus de helft zal wel uit de lucht gegrepen zijn.
Mjah, misschien dat er ook iets gezegd kan worden over zijn tactische keuzes voor de wedstrijd tegen Rosenborg.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  donderdag 8 november 2007 @ 08:51:28 #115
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_54448895
quote:
Op donderdag 8 november 2007 01:55 schreef endr0me het volgende:

[..]

Ik denk dat Rutten idd veel van Hiddink geleerd heeft en de juiste man voor PSV is.
Als Rutten zou komen zal Engelaar of El-Ahmadi wel overkomen in de winterstop denk ik, om samen met Aissati een mooi middenveld te gaan vormen.
Het eerste dat de nieuwe coach moet doen is verdedigers halen, liefst van een betere klasse dan Addo, Alcides en Kromkamp. En daarna een leider voor op het middenveld, aangezien Perez en Simons dat niet aan kunnen. Oh Van Bommel, wanneer kom je terug!!!
  donderdag 8 november 2007 @ 08:57:50 #116
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_54448958
Ik zie liever Rutten dan Jol komen... dus goed dat Jol: "nee" heeft gezegd
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  donderdag 8 november 2007 @ 08:59:56 #117
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_54448986
quote:
Op donderdag 8 november 2007 08:51 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Het eerste dat de nieuwe coach moet doen is verdedigers halen, liefst van een betere klasse dan Addo, Alcides en Kromkamp. En daarna een leider voor op het middenveld, aangezien Perez en Simons dat niet aan kunnen. Oh Van Bommel, wanneer kom je terug!!!
Inderdaad. De verdediging heeft prioriteit! Daar kan je immers veel beters voor krijgen dan dit.
pi_54449051
Wat een boutwedstrijd gisteren weer, nu maar gelijk zien te spelen tegen CSKA.
  donderdag 8 november 2007 @ 09:05:16 #119
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_54449066
En zelfs dat word een hele klus als er nog geen nieuwe trainer is zoals een Rutten.
pi_54449180
quote:
Op donderdag 8 november 2007 09:03 schreef ruud.nl het volgende:
Wat een boutwedstrijd gisteren weer, nu maar gelijk zien te spelen tegen CSKA.
Uit gelijkspelen tegen cska of 3-2 verliezen. Dan win je op onderling resultaat. Thuis minimaal gelijk tegen Inter, met de verwachting dat cska zeker zal gaan verliezen uit bij fener. Dan zitten we in de Uefa Cup
  donderdag 8 november 2007 @ 10:29:33 #121
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_54450394
Heb eens zitten denken.....

Wellicht dat Hiddink het seizoen wel af gaat maken als hij klaar is met Rusland?

Of is dat een vreemde gedachte?
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  donderdag 8 november 2007 @ 10:42:28 #122
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_54450647
Uh .. eigenlijk vind ik dat een vreemde gedachte ja. Het zou wel fantastisch zijn maar vrees dat dat een droom blijft.
  donderdag 8 november 2007 @ 10:55:07 #123
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_54450891
hoezo gelijkspelen tegen CSKA ?
gewoon winnen daar, ga er niet voor niks naar toe!
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_54450910
quote:
Op donderdag 8 november 2007 10:55 schreef KELDER het volgende:
hoezo gelijkspelen tegen CSKA ?
gewoon winnen daar, ga er niet voor niks naar toe!
Ik bedoelde minimaal gelijkspelen.
pi_54450929
Het Koeman virus begint nu hij veilig weg is zijn werk te doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')