Lazovic lekker op de bank, hij heeft nog steeds geen indruk kunnen maken.quote:Op woensdag 7 november 2007 23:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Lazovic en Perez dan?
Sowieso is Farfan echt hopeloos uit vorm...
Klopt, het gemis van Alex en Cocu valt zwaar. Al zei Koetje van niet, we waren zelfs sterker geworden.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:28 schreef El-Salvador het volgende:
Voorheen hadden jullie wel enkele klasbakken rondlopen maar dat zie ik helemaal niet terug alleen Gomes.
Dit PSV is stukken minden dan het PSV in periode Hiddink. Ik vind het een nietszeggend elfal eerlijk gezegd.
gek he als er in 3 jaar 12 basisspelers vertrekkenquote:Op donderdag 8 november 2007 00:28 schreef El-Salvador het volgende:
Voorheen hadden jullie wel enkele klasbakken rondlopen maar dat zie ik helemaal niet terug alleen Gomes.
Dit PSV is stukken minden dan het PSV in periode Hiddink. Ik vind het een nietszeggend elfal eerlijk gezegd.
Ik denk dat Rutten idd veel van Hiddink geleerd heeft en de juiste man voor PSV is.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:38 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zie het wel zitten in Rutten als nieuwe coach. Hij heeft Twente leuk voetbal laten spelen, kan goed met de jeugd overweg, kent de cultuur en kan de banden met Hiddink weer een beetje aanhalen. Jammer dat Eikelkamp geen assistent meer is, daar moeten ze 2 andere voor zoeken. Wouters mag de koffie gaan zetten, daar zakt me broek van af.
Zeer triest. Ajax heeft zeker geen eigen scouts die kwaliteit kunnen halen.quote:
Beetje makkelijk zo op afstandquote:Koeman distantieert zich van keuze Wouters
Ronald Koeman heeft zich in De Telegraaf fijntjes gedistantieerd van de tactische keuzes die Jan Wouters maakte. Liet hij afgelopen weekend al weten dat de keuze voor Bakkal voorin niet de zijne was, nu gaf hij aan dat de keuze voor Van der Leegte niet van hem kwam. 'Absoluut niet zelfs.' Volgens Koeman was Wouters een dag geleden nog van plan om met Bakkal te starten. Hij en Bruins Slot zouden alleen gesproken hebben over de speelwijze en opstelling van Fenerbahce. En de door Bruins Slot voorspelde opstelling van de Turken klopte precies, zo voegde hij er aan toe.
Psv zat een paar jaar geleden achter Nigel de Jong, Maduro, Van der Vaart en Van Persie aan (zo uit m'n hoofd).quote:Op donderdag 8 november 2007 06:49 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Zeer triest. Ajax heeft zeker geen eigen scouts die kwaliteit kunnen halen.
Mjah, misschien dat er ook iets gezegd kan worden over zijn tactische keuzes voor de wedstrijd tegen Rosenborg.quote:Op donderdag 8 november 2007 08:43 schreef Neoktheone het volgende:
En Koeman moet zijn mond houden
[..]
Beetje makkelijk zo op afstand
edit: is wel Telegraaf natuurlijk, dus de helft zal wel uit de lucht gegrepen zijn.
Het eerste dat de nieuwe coach moet doen is verdedigers halen, liefst van een betere klasse dan Addo, Alcides en Kromkamp. En daarna een leider voor op het middenveld, aangezien Perez en Simons dat niet aan kunnen. Oh Van Bommel, wanneer kom je terug!!!quote:Op donderdag 8 november 2007 01:55 schreef endr0me het volgende:
[..]
Ik denk dat Rutten idd veel van Hiddink geleerd heeft en de juiste man voor PSV is.
Als Rutten zou komen zal Engelaar of El-Ahmadi wel overkomen in de winterstop denk ik, om samen met Aissati een mooi middenveld te gaan vormen.
Inderdaad. De verdediging heeft prioriteit! Daar kan je immers veel beters voor krijgen dan dit.quote:Op donderdag 8 november 2007 08:51 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Het eerste dat de nieuwe coach moet doen is verdedigers halen, liefst van een betere klasse dan Addo, Alcides en Kromkamp. En daarna een leider voor op het middenveld, aangezien Perez en Simons dat niet aan kunnen. Oh Van Bommel, wanneer kom je terug!!!
Uit gelijkspelen tegen cska of 3-2 verliezen. Dan win je op onderling resultaat. Thuis minimaal gelijk tegen Inter, met de verwachting dat cska zeker zal gaan verliezen uit bij fener. Dan zitten we in de Uefa Cupquote:Op donderdag 8 november 2007 09:03 schreef ruud.nl het volgende:
Wat een boutwedstrijd gisteren weer, nu maar gelijk zien te spelen tegen CSKA.![]()
Ik bedoelde minimaal gelijkspelen.quote:Op donderdag 8 november 2007 10:55 schreef KELDER het volgende:
hoezo gelijkspelen tegen CSKA ?
gewoon winnen daar, ga er niet voor niks naar toe!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |