Meer overtuiging misschien wel, maar nog steeds onvoldoende overtuiging als je het mij vraagt, want anders was het gewoon 3-1 of 4-1 geworden voor PSV.quote:Op zondag 11 november 2007 16:27 schreef mcyodogg het volgende:
Ach, het was tenminste met een hoop meer beleving en overtuiging dan de laatste 2 wedstrijden, dus das al winst.
Dat zou idd zwaar klote zijn. Zie Erwin nu nog liever niet PSV coachen. Dan heb ik nog liever dat we nog even met Wouters door gaan, of een andere interim (Bobby Robson ff bellen?quote:Op zondag 11 november 2007 17:08 schreef cultheld het volgende:
Hopelijk is Rutten deze week daadwerkelijk PSV-trainer. Anders vrees ik voor Koeman...
quote:Op zondag 11 november 2007 17:50 schreef dndiek het volgende:
Lazovic moet maar met Nilis gaan trainen op het afmaken
ik neem aan dat dat toch al gebeurd?quote:Op zondag 11 november 2007 17:50 schreef dndiek het volgende:
Lazovic moet maar met Nilis gaan trainen op het afmaken
quote:Op zondag 11 november 2007 18:44 schreef -SG- het volgende:
KUT! NOS meldt net dat Rutte bij Twente blijft!![]()
Die wil ook niet.quote:Op zondag 11 november 2007 18:44 schreef twi het volgende:
Rutten blijft bij FC Twente, aldus Studio Sport.
Erwin Koeman
Die wil niet.quote:Op zondag 11 november 2007 18:48 schreef -SG- het volgende:
Advocaat een meerjarig contract aanbieden dan maar.
Misschien was dat nu juist wel de reden dat Rutten niet wou...quote:Op zondag 11 november 2007 18:48 schreef F1Bas het volgende:
Leuk straks om te weten dat je als coach de 4e keuze bent ofzo
Voor een dagje. Misschien moet Wouters gewoon maar aanblijvenquote:Op zondag 11 november 2007 18:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die wil ook niet.
Ik gok op Korbach.
dat is lulkoek, want hij is helemaal niet gevraagdquote:Op zondag 11 november 2007 18:49 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hij wilde toch wel, maar niet als tussenpaus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |