quote:Op donderdag 8 november 2007 10:57 schreef Wooldoor het volgende:
Het Koeman virus begint nu hij veilig weg is zijn werk te doen
hiddink heeft bijgetekend en verdiend met een parttime job 6 mil per jaar dus ik vrees van nietquote:Op donderdag 8 november 2007 10:29 schreef PyTh het volgende:
Heb eens zitten denken.....
Wellicht dat Hiddink het seizoen wel af gaat maken als hij klaar is met Rusland?
Of is dat een vreemde gedachte?
zou mooi zijn maar Hiddink doet veel meer dan alleen het nationale team coachen, dus hij zal er geen tijd voor hebbenquote:Op donderdag 8 november 2007 10:29 schreef PyTh het volgende:
Heb eens zitten denken.....
Wellicht dat Hiddink het seizoen wel af gaat maken als hij klaar is met Rusland?
Of is dat een vreemde gedachte?
Inderdaad, hopen dat in de UEFA-cup nog wat punten worden gewonnen. Met een meezittende loting kan een kwart -of halve finale er best inzittenquote:Op donderdag 8 november 2007 11:44 schreef -Vaduz- het volgende:
PSV moet dit jaar de UEFA-cup zien te halen, meer zit er nu niet in het elftal.
mooi plekje in de RvC lijkt me prima, zit er tenminste ook wat voetbalverstand daarquote:Op donderdag 8 november 2007 12:19 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Ik denk dat als Rutten komt, Hiddink sowieso wel meer bij PSV betrokken zal worden, als adviseur of wat dan ook.
nouja ze zitten er natuurlijk voornamelijk ook voor het bedrijfsmatige deel. En zonder Timmer is dat dan ook voornamelijk waar ze zich mee bezig gaan houdenquote:Op donderdag 8 november 2007 12:26 schreef HL_Dog43 het volgende:
hahaha inderdaad. Vraag me af of ze het voor het geld doen of voor de macht want verstand van voetbal hebben ze inderdaad niet.
Als ze hem daar dan ook maar voldoende serieus nemen.quote:Op donderdag 8 november 2007 12:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nouja ze zitten er natuurlijk voornamelijk ook voor het bedrijfsmatige deel. En zonder Timmer is dat dan ook voornamelijk waar ze zich mee bezig gaan houdenWnat verder zitten er veel topondernemers uit de regio in. Die binding is heel belangrijk. Maar Hiddink zou daar met zijn visie perfect tussen passen lijkt mij.
Ik hou me niet bezig over dat soort zaken. Maar je zou toch wel mogen verwachten dat er tenminste 1 iemand daar zit met verstand van voetbal.quote:Op donderdag 8 november 2007 12:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nouja ze zitten er natuurlijk voornamelijk ook voor het bedrijfsmatige deel. En zonder Timmer is dat dan ook voornamelijk waar ze zich mee bezig gaan houdenWnat verder zitten er veel topondernemers uit de regio in. Die binding is heel belangrijk. Maar Hiddink zou daar met zijn visie perfect tussen passen lijkt mij.
met zn contacten in Rusland denk ik dat het voor de ondernemers in de RvC ook nog weleens heel handig zou kunnen zijn.quote:Op donderdag 8 november 2007 12:35 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Als ze hem daar dan ook maar voldoende serieus nemen.
Met Jol als assistentquote:Op donderdag 8 november 2007 13:06 schreef WooZ het volgende:
zou het toch niet stiekem mourinho worden
quote:'Ajax kan komst Afellay of Aissati vergeten'
Tegenover FCUpdate.nl liet algemeen directeur Jan Reker weten dat Ajax de komst van Afellay en/of Aissati wel kan vergeten. "We zijn niet van plan om de concurrentie sterker te maken. En bovendien: Aissati en Afellay hebben bij ons nog gewoon contracten tot 2009 en 2010. We zijn helemaal niet van plan om ze te verkopen."
Ben benieuwd ten koste van wie dat zou gaan.quote:Op donderdag 8 november 2007 12:32 schreef PyTh het volgende:
Als Rutten aankomende Maandag daadwerkelijk als nieuwe trainer gepresenteerd wordt heeft dat wel als bijkomend voordeel dat ik Aissati wel z'n contract zie verlengen.
Rutten is een liefhebben van Aissati, en die zal onder hem dan ook voldoende speeltijd krijgen denk ik.
Goh, niet zien aankomen.quote:Op donderdag 8 november 2007 16:21 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Beetje jammer, maar zoiets als dit was te verwachten![]()
Zat ik ook al te denken, al gelden bij een topclub andere wetten dan bij FC Twente.quote:Op donderdag 8 november 2007 12:32 schreef PyTh het volgende:
Als Rutten aankomende Maandag daadwerkelijk als nieuwe trainer gepresenteerd wordt heeft dat wel als bijkomend voordeel dat ik Aissati wel z'n contract zie verlengen.
Rutten is een liefhebben van Aissati, en die zal onder hem dan ook voldoende speeltijd krijgen denk ik.
Mendez, Bakkal, misschien wel Perez als hij zo blijft voetballen.quote:Op donderdag 8 november 2007 16:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ben benieuwd ten koste van wie dat zou gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |