WannaB konequote:Op zondag 11 november 2007 16:30 schreef Leso_Varen het volgende:
Lazovic speelde op zich best aardig, hij moet alleen gaan afmaken
PSV heeft hem voordat ze Koeman haalden de deur gewezen .. Vind het maar vreemd .quote:Op zondag 11 november 2007 00:31 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad sterk als Rutten niet naar PSV zou gaan... Gezien die reacties
Aardig? Hij was gewoon goed hoor.quote:Op zondag 11 november 2007 16:30 schreef Leso_Varen het volgende:
Lazovic speelde op zich best aardig, hij moet alleen gaan afmaken
Meer overtuiging misschien wel, maar nog steeds onvoldoende overtuiging als je het mij vraagt, want anders was het gewoon 3-1 of 4-1 geworden voor PSV.quote:Op zondag 11 november 2007 16:27 schreef mcyodogg het volgende:
Ach, het was tenminste met een hoop meer beleving en overtuiging dan de laatste 2 wedstrijden, dus das al winst.
Dat zou idd zwaar klote zijn. Zie Erwin nu nog liever niet PSV coachen. Dan heb ik nog liever dat we nog even met Wouters door gaan, of een andere interim (Bobby Robson ff bellen?quote:Op zondag 11 november 2007 17:08 schreef cultheld het volgende:
Hopelijk is Rutten deze week daadwerkelijk PSV-trainer. Anders vrees ik voor Koeman...
quote:Op zondag 11 november 2007 17:50 schreef dndiek het volgende:
Lazovic moet maar met Nilis gaan trainen op het afmaken
ik neem aan dat dat toch al gebeurd?quote:Op zondag 11 november 2007 17:50 schreef dndiek het volgende:
Lazovic moet maar met Nilis gaan trainen op het afmaken
quote:Op zondag 11 november 2007 18:44 schreef -SG- het volgende:
KUT! NOS meldt net dat Rutte bij Twente blijft!![]()
Die wil ook niet.quote:Op zondag 11 november 2007 18:44 schreef twi het volgende:
Rutten blijft bij FC Twente, aldus Studio Sport.
Erwin Koeman
Die wil niet.quote:Op zondag 11 november 2007 18:48 schreef -SG- het volgende:
Advocaat een meerjarig contract aanbieden dan maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |