Meer overtuiging misschien wel, maar nog steeds onvoldoende overtuiging als je het mij vraagt, want anders was het gewoon 3-1 of 4-1 geworden voor PSV.quote:Op zondag 11 november 2007 16:27 schreef mcyodogg het volgende:
Ach, het was tenminste met een hoop meer beleving en overtuiging dan de laatste 2 wedstrijden, dus das al winst.
Dat zou idd zwaar klote zijn. Zie Erwin nu nog liever niet PSV coachen. Dan heb ik nog liever dat we nog even met Wouters door gaan, of een andere interim (Bobby Robson ff bellen?quote:Op zondag 11 november 2007 17:08 schreef cultheld het volgende:
Hopelijk is Rutten deze week daadwerkelijk PSV-trainer. Anders vrees ik voor Koeman...
quote:Op zondag 11 november 2007 17:50 schreef dndiek het volgende:
Lazovic moet maar met Nilis gaan trainen op het afmaken
ik neem aan dat dat toch al gebeurd?quote:Op zondag 11 november 2007 17:50 schreef dndiek het volgende:
Lazovic moet maar met Nilis gaan trainen op het afmaken
quote:Op zondag 11 november 2007 18:44 schreef -SG- het volgende:
KUT! NOS meldt net dat Rutte bij Twente blijft!![]()
Die wil ook niet.quote:Op zondag 11 november 2007 18:44 schreef twi het volgende:
Rutten blijft bij FC Twente, aldus Studio Sport.
Erwin Koeman
Die wil niet.quote:Op zondag 11 november 2007 18:48 schreef -SG- het volgende:
Advocaat een meerjarig contract aanbieden dan maar.
Misschien was dat nu juist wel de reden dat Rutten niet wou...quote:Op zondag 11 november 2007 18:48 schreef F1Bas het volgende:
Leuk straks om te weten dat je als coach de 4e keuze bent ofzo
Voor een dagje. Misschien moet Wouters gewoon maar aanblijvenquote:Op zondag 11 november 2007 18:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die wil ook niet.
Ik gok op Korbach.
dat is lulkoek, want hij is helemaal niet gevraagdquote:Op zondag 11 november 2007 18:49 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hij wilde toch wel, maar niet als tussenpaus.
Daarom is Stevens bijv al afgehaakt.quote:Op zondag 11 november 2007 18:48 schreef F1Bas het volgende:
Leuk straks om te weten dat je als coach de 4e keuze bent ofzo
Stevens was sowieso al geen optie, vanwege het contract dat PSV zou moeten afkopen.quote:Op zondag 11 november 2007 18:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Daarom is Stevens bijv al afgehaakt.
Hopelijk blijft dat zo.quote:Op zondag 11 november 2007 18:56 schreef LudoSanders het volgende:
Geen Rutten dus, ik heb de naam van Foppe eigenlijk nog nergens voorbij horen komen?
quote:Op zondag 11 november 2007 18:54 schreef mcyodogg het volgende:
Tja, nu kom je toch snel op namen als Lippi, Mourinho en Capello die vrij zijn
quote:Jan Wouters gaf na afloop aan dat dit in principe zijn laatste wedstrijd was als hoofdcoach van PSV. 'Maar alle opties blijven open. Als PSV me vraagt, dan doe ik dat wel. Ik heb immers nog een contract hier' aldus Wouters.
Volgens de interim-coach kan je niet spreken van een dip na een punt uit drie duels onder zijn leiding. 'Dat is natuurlijk nooit leuk. Maar van een dip kan je niet spreken. We staan slechts een punt achter op de kop. Het waren daarbij alledrie behoorlijke wedstrijden.'
Mee eens, toch valt die naam altijd bij een vacature voor trainer bij een club uit de top 3.quote:Op zondag 11 november 2007 18:56 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Stevens was sowieso al geen optie, vanwege het contract dat PSV zou moeten afkopen.
[..]
Hopelijk blijft dat zo.
Bij Rutten toch ookquote:Op zondag 11 november 2007 18:56 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Stevens was sowieso al geen optie, vanwege het contract dat PSV zou moeten afkopen.
.
Advocaat gaat die 6 miljoen in Rusland of Australie niet opgeven voor Eindhoven hoor.quote:Op zondag 11 november 2007 19:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mee eens, toch valt die naam altijd bij een vacature voor trainer bij een club uit de top 3.
Maar wat zijn nu nog opties? Ben bang dat het toch wel eens advocaat kan gaan worden. Of Co?
zijn ambitie ligt niet als hoofdcoach bedoel je denk ik?quote:Op zondag 11 november 2007 19:04 schreef appelsientje het volgende:
Hmmm goed... en nu ?
Jan geeft ook al aan dat hij niet wilt blijven...
Zie ik niet gebeuren. Misschien Aandewiel wel.quote:
ja dat bedoel ik...quote:Op zondag 11 november 2007 19:07 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zijn ambitie ligt niet als hoofdcoach bedoel je denk ik?
komende dagen is iets anders dan maandag, voor de 24e hebben we iig een nieuwe trainerquote:Op zondag 11 november 2007 19:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik...
En onze directeur met een grote mond zeggen dat we maandag een nieuwe trainer hebben
Maar het is nog steeds geen maandag en dus nog heel veel uurtjes te gaan. Aan de andere kant, als ze idd van Rutten uitgingen en die laat nu pas definitief weten dat ie niet komt, dan is er idd weinig kans dat "we" morgen een nieuwe trainer hebben.quote:Op zondag 11 november 2007 19:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik...
En onze directeur met een grote mond zeggen dat we maandag een nieuwe trainer hebben
quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:13 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Lol na de wedstrijd van Twente vs Nac werdt Rutten gevraagd over de huidige situatie omtrent het wel of niet gaan naar PSV, je zag gewoon aan zijn ogen dat het al rond is..
Of te wel Rutten naar PSV.
Zo ken ik er nog wel éénquote:Op zondag 11 november 2007 19:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
komende dagen is iets anders dan maandag, voor de 24e hebben we iig een nieuwe trainer
En mocht dat het geval zijn dan is het waarschijnlijk een typisch gevalletje derde k(n)eusquote:Op zondag 11 november 2007 19:25 schreef endr0me het volgende:
PSV moet haast wel 100% zeker gedacht hebben dat Rutten kwam.. lijkt me sterk dat ze al een 2e optie hadden die zeker wou komen bij een eventuele afzegging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |