Is het zo erg?quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:29 schreef OA het volgende:
Eer, jij bent de laatste tijd de enige die de KSC topics opent!![]()
Neen?quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:30 schreef OA het volgende:
eer, heb jij ervaring met Adobe Lightroom?
quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:30 schreef Houniet het volgende:
#550 eer
Whehe..quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:56 schreef Jasza het volgende:
Als Urzaiz de winnende maakt krijgt Houniet 15 bier van me op 17-11
Ja, ik zag het alquote:Op dinsdag 6 november 2007 15:30 schreef Houniet het volgende:
#550 eer
Mijn collega liep erover te ouwehoeren... Is volgens mij zo'n beetje hetzelfde als Picasa.quote:
Oud nieuws hoorquote:Op dinsdag 6 november 2007 15:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Is het weer gestegen? [afbeelding]
Honden [afbeelding]
Het lijkt een klein beetje op picasa, maar zoals je kunt verwachten vna adobe, kun je er veeeeeel meer meequote:Op dinsdag 6 november 2007 15:31 schreef OA het volgende:
[..]
Mijn collega liep erover te ouwehoeren... Is volgens mij zo'n beetje hetzelfde als Picasa.
Diezelfde collega heeft nl wel een kopietje (voor eigen gebruik uiteraardquote:Op dinsdag 6 november 2007 15:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het lijkt een klein beetje op picasa, maar zoals je kunt verwachten vna adobe, kun je er veeeeeel meer mee
oooh, OA.quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:43 schreef OA het volgende:
[..]
Diezelfde collega heeft nl wel een kopietje (voor eigen gebruik uiteraard) liggen + een speciale code die je moet invoeren
![]()
quote:
Toen ik daar gisteren melding van maakte, reageerde je niet eens....quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:15 schreef eer-ik het volgende:
http://www.ad.nl/utrecht/stad/article1800809.ece
Dat was hier.
Gister.
Bij mij in de buurt dus
a, had het filmpje gezien.quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
![]()
schietpartijen.. ook eentje in het Sneakerz topic bij Carl Cox
an had ik het niet gezien denk ik.quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:21 schreef OA het volgende:
[..]
Toen ik daar gisteren melding van maakte, reageerde je niet eens....![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:19 schreef eer-ik het volgende:
wiki maar weer up to date gemaakt [afbeelding]
Smoesjes!quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:21 schreef eer-ik het volgende:
J
[..]
a, had het filmpje gezien.
D
[..]
an had ik het niet gezien denk ik.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:05 schreef Houniet het volgende:
damn weer een aanmelding op msn. ik ga mijn adres uit me profiel halen denk ik
kerelquote:
godverdomme, misschien ga ik dat wel etenquote:
Met kip is wel goed idd.quote:
Geef mij maar een gewone tv.quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:55 schreef Houniet het volgende:
ik denk dat ik zo me tv-kaart ga terug plaatsen![]()
Tyfus, ik heb helemaal geen zin om op te staanquote:Op dinsdag 6 november 2007 18:00 schreef Houniet het volgende:
ja heb ik ook
maar het is wel handig
ben er al mee bezig
quote:
neequote:Op dinsdag 6 november 2007 18:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jaja....had je niet verwacht he....![]()
![]()
Je hebt een witte UIquote:Op dinsdag 6 november 2007 18:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
jaja....had je niet verwacht he....![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mja...kan beter.......en zzoooooo moe....
![]()
![]()
Maar ik zie niets...quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:58 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
OA'tje.....![]()
![]()
![]()
![]()
...mijn UI heb ik al maaaaaanden hoor....
![]()
![]()
ik zie em eindelijk wel....een paar dagen geleden zag ik em ook niet....quote:
Super!quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:00 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik zie em eindelijk wel....een paar dagen geleden zag ik em ook niet.......hoe was je vakantie???
quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:01 schreef BrandX het volgende:
Kia ora, beste mensen!
lekker koken 14.gif
BrandX....quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:01 schreef BrandX het volgende:
Kia ora, beste mensen!
lekker koken 14.gif
zal ik zeker doen......quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:02 schreef OA het volgende:
[..]
Super!![]()
Je kan mijn avonturen hier lezen: OA is terug van vakantie in Chili!
quote:
Eigenlijk wel ok! Ver boven verwachting heel veel email contactquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
BrandX....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoe is het nu......![]()
![]()
Ik heb ook sjokiemelquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:10 schreef eer-ik het volgende:
bastogne gehaald met sjokiemel voor na het eten [afbeelding]
mooi manquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:09 schreef JortK het volgende:
Morgen krijg ik te horen of we dat huis toegewezen krijgen
hij heeft inet....quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:07 schreef BrandX het volgende:
[..]![]()
[..]
Eigenlijk wel ok! Ver boven verwachting heel veel email contact![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vanavondquote:
zo dat is een tijd geledenquote:
ja was een tijdje bezigquote:
Zeker wetenquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:21 schreef OA het volgende:
des avonds doen er leuke vrouwmenschen boodschappen bij AH![]()
Fair enough.quote:
De kassamiepen zijn echter niet om aan te gluren...quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zeker weten
Net ook weer even op m'n dooie gemakkie rondgeschuifeld door de XL
Nou, dan moet je maar eens hier boodschappen komen doenquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:24 schreef OA het volgende:
[..]
De kassamiepen zijn echter niet om aan te gluren...![]()
Mja...quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nou, dan moet je maar eens hier boodschappen komen doen
Hier lopen vaak wel spinnige hertjes rondquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:25 schreef OA het volgende:
[..]
Mja...
Normaal gesproken wel, maar vanavond niet...![]()
Alleen de dame bij de servicebalie was wel![]()
Mwhoah... ongeinteresseerde dames van 28 jaar die net te lelijk zijn om je dingen te verkopen ...quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:25 schreef OA het volgende:
[..]
Mja...
Normaal gesproken wel, maar vanavond niet...![]()
Alleen de dame bij de servicebalie was wel![]()
Eet smakelijk.quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:27 schreef OA het volgende:
Zo. ff eten en vanavond nog een beetje foto's in mijn vakantietopic plaatsen!![]()
Hier vooral op zaterdag, maar dan is het vaak te druk om rustig rond te lopen en een beetje om je heen te kijken...quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hier lopen vaak wel spinnige hertjes rond
Altijd goed
Nu nog ? ik heb allang gegeten!quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Eet smakelijk.
Ik ga dalijk ook maar eens even de vlam onder de pan gooien
ier is het zaterdag ook niet bepaald leuk, daarom ga ik ook nooit op zaterdag.quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:29 schreef OA het volgende:
[..]
Hier vooral op zaterdag, maar dan is het vaak te druk om rustig rond te lopen en een beetje om je heen te kijken...![]()
Zo vroeg?quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nu nog ? ik heb allang gegeten!
Visstisticks met aardappelpuree en bloemkool + appelmoes ^^ Zalig etentje , nou ik moest koken punt uit,![]()
Kut...quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:30 schreef eer-ik het volgende:
H
[..]
ier is het zaterdag ook niet bepaald leuk, daarom ga ik ook nooit op zaterdag.
Heb je btw nog m'n doeken verstuurd?
Pfft... niet na half 7 , behalve als mn ouders laat zijnquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zo vroeg?
Ik eet meestal niet voor 2000
ltrquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:31 schreef JortK het volgende:
* JortK is pleite
Koortslip creme halen voor me vriendinnetje () en dan die kant op
![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:31 schreef OA het volgende:
[..]
Kut...![]()
![]()
Morgenochtend doe ik het meteen! Ik stuur nu direct een mailtje aan mezelf!!![]()
Domme OA![]()
Hoe verpest dat ook alweer je avond?quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:33 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Pfft... niet na half 7 , behalve als mn ouders laat zijn![]()
Laat etertje dan verpest jeje avond![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoe verpest dat ook alweer je avond?
Ik eet wanneer k wil.quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:39 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nou je bent de hele middag moe omdat je amper hebt gegeten... tussen 6 en 7 is er toch niks leuks op tv ( meestal niet )
daarna beginnen pas de leuke programma's gaan jullie eten.
het komt eropneer dat de helft van je avond eral opzit als je om 8 uur eet.![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik eet wanneer k wil.
Ben echt niet moe omdat ik 's middags niet eet.
Nou eet ik sowieso weinig, en je kunt toch prima rustig wat knabbelen terwijl er wat leuks is op tv...
quote:
hoe oud ben jij als ik vragen mag :pquote:
er is voetbal opquote:Op dinsdag 6 november 2007 20:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hoe oud ben jij als ik vragen mag :p
NED 3 ! daar kijk ik zelfs niet naarhahaa , ouwe lul!
![]()
![]()
ah dat verklaard dan neem ik terug wat ik zei!quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
er is voetbal op
@ Sjowhan, ga je verhuizen ofzo
Schoonmaken ?quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:32 schreef Sjowhan het volgende:
Ook maar een bakkie koffie ingeschonken en was opgevouwen.
Zometeen maar starten met eerste kast leeghalen
Hell No. Ik ga per 25-11 écht over. Tenminste, als ik de deursleutel nou eens krijgquote:Op dinsdag 6 november 2007 20:41 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Schoonmaken ? [afbeelding] ?
ah gefeliciteerdquote:Op dinsdag 6 november 2007 20:51 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hell No. Ik ga per 25-11 écht over. Tenminste, als ik de deursleutel nou eens krijg
Tussentijds alvast dingetjes verhuizen
quote:
Ik had foto's gemaakt [dacht ik]quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ah gefeliciteerd [afbeelding] foto's !!! je gaat natuurlijk foto's op fok zetten [afbeelding]
November [afbeelding] yay nog 22 daagjes [afbeelding] en ik ben jarig [afbeelding]
quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik had foto's gemaakt [dacht ik]
Bleek niet zo te zijn helaas
Als ik met een gitaar in mijn handen naar de tieten van de zangeres aan het kijken ben.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wanneer is het (geen) tijd voor koffie?![]()
^^ beter geformuleerd.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als ik met een gitaartieten in mijn handen naar de tieten gitaar van de zangeres aan het kijken ben.![]()
Kut, nog steeds geen foto's voor jullie gemaakt.
Volgend weekend [hoop ik]quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:05 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
[afbeelding] nah ja ..... [afbeelding]
Daarmee kom je er niet onderuit. :p
Hup!, opnieuw erheen en opnieuw proberen. [afbeelding]
je maakt me steeds nieuwsgierigerquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als ik met een gitaar in mijn handen naar de tieten van de zangeres aan het kijken ben.![]()
Kut, nog steeds geen foto's voor jullie gemaakt.
Werken om 9 uur savonds? WTF :pquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:10 schreef compier het volgende:
zo ff gauw eten en dan maar werken >_<
Waarom zou ik naar de gitaar van een zangeres kijken?quote:
Sollyquote:
andere tijdzonequote:Op dinsdag 6 november 2007 21:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Werken om 9 uur savonds? WTF :p![]()
Ik zal volgende week mijn nieuwe telefoon eehh. testenquote:
nicequote:Op dinsdag 6 november 2007 21:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik zal volgende week mijn nieuwe telefoon eehh. testen![]()
Remiquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik , ik praatte met mezelf...
kwam tot ontdekking dat er niemand was
volgende week sexy motherfuckerquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
De hoofdrolspeler van "Alleen op de wereld"quote:
DJ Remyquote:
en ik was de hoofdrolspelerquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De hoofdrolspeler van "Alleen op de wereld"
[..]
DJ Remy![]()
Foto'squote:
boem zie ik nooit meer hier. kuuk komt af en toe nog wel eens opdagen. sebasser zie ik nooit meerquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:38 schreef OA het volgende:
Waar zijn Kuukske, Koffie
, Boem Dikkie enzo... eigenlijk?
quote:
Wie is het?quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
Even telefoon
Ik heb haar vanmiddag opgehangen...quote:
Mijn vriendin dus en niet de jouwe....quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:00 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb haar vanmiddag opgehangen...![]()
Zij belt altijd als het druk is op m'n werk.. dan zeg ik dat, is het weer niet goed...![]()
Dus dan hang ik gewoon op!![]()
Geef haar maar een kus van me.quote:
quote:
Iddquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:43 schreef Houniet het volgende:
hoort erbij he
quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:36 schreef eer-ik het volgende:
hoi
quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:41 schreef eer-ik het volgende:
zo, weer even wat sloten gesmeten en posts weggetieft
Same here, maar zonder tandarts en wekker om 6 uurquote:Op woensdag 7 november 2007 00:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Slapen. Morgen tandarts.
Zes uur gaat de wekker![]()
Toedeloe![]()
De eerste keer gaat 'ie om 5.45 uur. Dus over 5 uurtjesquote:Op woensdag 7 november 2007 00:42 schreef indahnesia.com het volgende:
hoe laat gaat je wekker?
Ja helaas welquote:Op woensdag 7 november 2007 00:48 schreef indahnesia.com het volgende:
owh, dat is wel een kort slaapje dan
Ik lag in bed Zoal zoveel mensen om 6 uur sochtends. :p Draai ik me een beetje om, krijg ik de rillingen over me heen. LLucht van buiten me dekenquote:Op woensdag 7 november 2007 06:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga maar richting werkTotaal geen energie vandaag, en dat bed lag ook zo lekker
![]()
![]()
Ik zal je een geheimpje verklappen!quote:Op woensdag 7 november 2007 07:05 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik lag in bed Zoal zoveel mensen om 6 uur sochtends. :p Draai ik me een beetje om, krijg ik de rillingen over me heen. LLucht van buiten me deken.
Blijkt dat mn bed te klein word in de breedte!!! :p ( ik wil mn Twijfelaar terug!!!!) of 2 persoons is ook goed
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Mogge!quote:Op woensdag 7 november 2007 07:28 schreef DaMart het volgende:
Die dinsdagmiddagkoffie zal nu wel oud zijn.
Goedemorgen.
quote:Op woensdag 7 november 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van dinsdag 6 november 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
001. 196 eer-ik
003. 181 Houniet
010. 112 Papierversnipperaar
024. 072 motorbloempje
025. 068 OA
034. 059 indahnesia.com
040. 057 Sjowhan
074. 040 Kuukske
082. 039 DaMart
101. 036 crossover
101. 036 vrolijke-frits
128. 033 Frutsel
143. 031 MPG
204. 025 Jo0Lz
204. 025 Muck
221. 024 cablegunmaster
quote:Op woensdag 7 november 2007 07:56 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zal je een geheimpje verklappen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Redacted
* heeft een woensdag ochtend bakkie Thee opquote:Op woensdag 7 november 2007 07:28 schreef DaMart het volgende:
Die dinsdagmiddagkoffie zal nu wel oud zijn.
Goedemorgen.
Vul dit topicquote:Op woensdag 7 november 2007 08:25 schreef Jo0Lz het volgende:is het niet tijd voor een woensdag ochtend koffie topic?
hoi.
JA Vandaag een lief meisje ontmoetenquote:Op woensdag 7 november 2007 08:26 schreef Kuukske het volgende:
Woensdag. YAY. De week schiet al op.
Nog 2 daagjes werken hiernaquote:Op woensdag 7 november 2007 08:26 schreef Kuukske het volgende:
Woensdag. YAY [afbeelding]. De week schiet al op.
quote:
Zo, verse koffie gezetquote:Op woensdag 7 november 2007 07:57 schreef OA het volgende:
[..]
Mogge!
Ik zou zeggen: doe er wat aan, jij bent tenslotte mod!![]()
En volgende week maar 3 dagenquote:
quote:
quote:
Na vandaag nog 1 dagje werken en 1 dagje cursussen!quote:
quote:Op woensdag 7 november 2007 08:42 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
[..]
Na vandaag nog 1 dagje werken en 1 dagje cursussen!![]()
Volgende week lekker weer 4 dagen werken en 1 dag cursussen! En de week daarna ook!
Daarna 3 weken van 5 dagen, dan 1 week van 4 dagen en dan heb ik 12 dagen vakantie!![]()
Carnavalquote:Op woensdag 7 november 2007 08:44 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb ook vakantie over een week of 4/5. En na die vakantie 3 weken werken en dan carnavalsvakantie.
die kosten 200 euro in afghanistanquote:
Ik weet toch wanneer ik cursus heb... Elke week op donderdag, 4x... Zo lastig onthoud dat niet...quote:Op woensdag 7 november 2007 08:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Hoezo het weet heel goed zijn agenda? over 3 weken ben ik jarig
![]()
Wij ook niet.. alleen die zuiderlingen weer...quote:
"gewoon" voorjaarsvakantiequote:Op woensdag 7 november 2007 08:50 schreef OA het volgende:
[..]
Wij ook niet.. alleen die zuiderlingen weer...![]()
Hier heet de eerste vakantie van elk nieuw jaar gewoon voorjaarsvakantie/krokusvakantie![]()
Dit was niet denigrerend bedoeld...quote:Op woensdag 7 november 2007 08:52 schreef crossover het volgende:
[..]
"gewoon" voorjaarsvakantie
Denigrerend kutgedoe altijd richting andere delen van het land
Volgens mij hebben wij geen krokusvakantie. Wel meivakantie thoo.quote:Op woensdag 7 november 2007 08:57 schreef OA het volgende:
Dit was niet denigrerend bedoeld...![]()
Ik verbaasde mij erover dat Kuuk blijkbaar een extra vakantie heeft, die hier niet bekend is!![]()
Dat zijn idd de hormoontjes CGM... ben je een beetje verliefd soms?quote:Op woensdag 7 november 2007 08:50 schreef cablegunmaster het volgende:
ik ben zenuwachtig :p
eerst 2 uur school en daarna afgesproken met Nina . Gaat leuk worden.maar,
waarom ben ik dan zenuwachtig?
Zal wel hormonen zijn denk ik
quote:
Right.quote:Op woensdag 7 november 2007 08:50 schreef OA het volgende:
[..]
Wij ook niet.. alleen die zuiderlingen weer...![]()
Die meivakantie is ook zoeen vaag gegeven...quote:Op woensdag 7 november 2007 08:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij geen krokusvakantie. Wel meivakantie thoo.
Het is weer 9 uurquote:
quote:
quote:Op woensdag 7 november 2007 08:44 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb ook vakantie over een week of 4/5. En na die vakantie 3 weken werken en dan carnavalsvakantie.
Het is dus geen extra vakantie, maar dat dacht ik dus wel.quote:Op woensdag 7 november 2007 08:57 schreef OA het volgende:
[..]
Ik verbaasde mij erover dat Kuuk blijkbaar een extra vakantie heeft, die hier niet bekend is!![]()
condoom bij je?quote:Op woensdag 7 november 2007 08:50 schreef cablegunmaster het volgende:
ik ben zenuwachtig :p
Zal wel hormonen zijn denk ik
Ach jaquote:Op woensdag 7 november 2007 09:04 schreef OA het volgende:
[..]
Maar goed, zullen we er verder geen woorden meer aan vuilmaken?![]()
Alle zin en onzin over onder en boven de rivieren blijft toch een eeuwige discussie...![]()
Wat een geluk heeft die Nina toch dat ze met jou heeft afgesprokenquote:Op woensdag 7 november 2007 08:50 schreef cablegunmaster het volgende:
Wellicht nog een vertraagde uitzending van vorig jaar danquote:Op woensdag 7 november 2007 09:42 schreef OA het volgende:
Ik hoorde net Last Christmas van Wham op de radio... [afbeelding]
Jawel, maar m'n ritme is nogal vernacheld, en ik probeer daar wat aan te doen.quote:Op woensdag 7 november 2007 10:03 schreef indahnesia.com het volgende:
hey joolz, eer-ik
lekker toch? slapen?
jah, dat blijft toch vervelend zo zegquote:Op woensdag 7 november 2007 10:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Jawel, maar m'n ritme is nogal vernacheld, en ik probeer daar wat aan te doen.
Dat schiet alleen niet echt op zo [afbeelding]
ooh, dus als je ingewerkt bent, zien we je hier weer vaker?quote:Op woensdag 7 november 2007 10:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hey Indah... [afbeelding] ...ja idd, nieuwe baan he... [afbeelding] ...hoe is het met jou...???
Mja, maar goed, ik ben al lang blij dat ik niet weer tot 13:00 ofzo in m'n bed ligquote:Op woensdag 7 november 2007 10:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, dat blijft toch vervelend zo zeg
Ik hoop het.quote:Op woensdag 7 november 2007 10:24 schreef indahnesia.com het volgende:
nou, dat is toch wel mogelijk, niet?
quote:Op woensdag 7 november 2007 10:46 schreef OA het volgende:
En nog geen 2 minuten geleden werd er weer een enorme stapel werk neergelegd...![]()
Eerst heb ik weken (misschien wel maanden) nauwelijks iets te doen gehad en nu zijn er dingen die telkens tussendoor moeten en niet afkomen...![]()
Mja, ik kan dat natuurlijk doen in de tijd dat ik hier aanwezig ben, maar helemaal geen afleiding overleef ik niet...![]()
Die hebben het net zo druk...quote:Op woensdag 7 november 2007 11:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Schiet lekker op dan
Kan je niet wat afschuiven op andere collegae?
Maandagavond hebben we nog even een sprintje getrokken!quote:Op woensdag 7 november 2007 11:09 schreef Jo0Lz het volgende:!
Nog niet vol! Het gaat niet meer zo hard met de KSC's de laatste tijd...
Gister nog 2 topics geopend...quote:Op woensdag 7 november 2007 11:09 schreef Jo0Lz het volgende:!
Nog niet vol! Het gaat niet meer zo hard met de KSC's de laatste tijd...
quote:Op woensdag 7 november 2007 11:09 schreef Jo0Lz het volgende:
[afbeelding]!
Nog niet vol! Het gaat niet meer zo hard met de KSC's de laatste tijd... [afbeelding]
quote:Op woensdag 7 november 2007 11:10 schreef eer-ik het volgende:
Oh, OA, heb je je eigen email nog gelezen?
Zoute bananenquote:Op woensdag 7 november 2007 11:21 schreef indahnesia.com het volgende:
owh, groene bananen.. weekje in de fruitschaal en ze zijn prima te eten. Misschien een zoutig smaakje, maar ze zijn dan niet voor niets gratis
Je hoeft de buitenkant niet op te eten hoor!quote:
quote:Op woensdag 7 november 2007 11:27 schreef OA het volgende:
[..]
Je hoeft de buitenkant niet op te eten hoor!![]()
Heb jij trouwens vakantie?quote:Op woensdag 7 november 2007 11:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Tering, ik ben brak
Zal vanavond dan eindelijk eens goed pitten denk
gewoon pellen en proberen, wie weet is de banaan zelf nog wel goed.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zoute bananen [afbeelding]
Zal lekker zijn [afbeelding]
Hangt er een beejte vanaf denk hoelang ze al in het water gelegen hebbenquote:Op woensdag 7 november 2007 11:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gewoon pellen en proberen, wie weet is de banaan zelf nog wel goed.
als ze te lang liggen rotten ze wel weg, tot ze bruin zijn kun je ze vast nog wel etenquote:Op woensdag 7 november 2007 11:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hangt er een beejte vanaf denk hoelang ze al in het water gelegen hebben [afbeelding]
Denk dat het een rare gewaarwording is, een zoute banaan in je bakkes [afbeelding]
quote:
Klein combinatietje denk ik.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:43 schreef OA het volgende:
[..]
Lekker vaag weer.
Vakantie of "vakantie" als in studieverlof?![]()
Wanneer heb je tentamens eigenlijk?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |