WAT VERWACHT JE DAN VAN EEN MUTS?! LOLLEREINSSS!!!!!!!!!!!11111111111111111ALPHA EXODUS!!!11quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:08 schreef vbmot het volgende:
Ze keek flink zuur
Nou ja, ik zit hier gewoon voor koffie natuurlijk, hoewel het 'menu' er niet verkeerd uitzietquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:10 schreef Djarum het volgende:
je baalt dat ze je niet even mee naar achteren heeft genomen?
zelfkennis +10quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:14 schreef vbmot het volgende:
[..]
Naargoed, als lelijke kansloze fokker besef ik natuurlijk dat ik nergens op moet hopen
quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:14 schreef vbmot het volgende:
[..]
Naargoed, als lelijke kansloze fokker besef ik natuurlijk dat ik nergens op moet hopen
Elke dag van de week daar koffie halen, dan loopt het aan het eind net als in de film goed af!!quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:14 schreef vbmot het volgende:
[..]
Nou ja, ik zit hier gewoon voor koffie natuurlijk, hoewel het 'menu' er niet verkeerd uitzietNaargoed, als lelijke kansloze fokker besef ik natuurlijk dat ik nergens op moet hopen
Is dat geen goede afloop dan?quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:07 schreef michiel5 het volgende:
[..]
Elke dag van de week daar koffie halen, dan loopt het aan het eind net als in de film goed af!!
.
.
Nee natuurlijk niet!!![]()
Lekker thuis rukken dus maar!!!
quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:07 schreef michiel5 het volgende:
[..]
Elke dag van de week daar koffie halen, dan loopt het aan het eind net als in de film goed af!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Nee natuurlijk niet!!![]()
Lekker thuis rukken dus maar!!!
Eigen schuld, dan moet ze maar niet zo'n tietentruitje aantrekkenquote:Op dinsdag 6 november 2007 16:59 schreef JamesBrownie het volgende:
Zij zal wel vaker in haar decollete gegluurd worden en er enigszins genoeg van hebben dat mensen in haar shirtje wensen te geraken.
Zo is dat, en een man die niet even kijkt is poot of eunuch.quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:02 schreef Samcali het volgende:
[..]
Eigen schuld, dan moet ze maar niet zo'n tietentruitje aantrekken![]()
vmboquote:Op dinsdag 6 november 2007 17:23 schreef vbmot het volgende:
[..]
Zo is dat, en een man die niet even kijkt is poot of eunuch.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:23 schreef vbmot het volgende:
[..]
Zo is dat, en een man die niet even kijkt is poot of eunuch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |