quote:
Right.quote:Op woensdag 7 november 2007 08:50 schreef OA het volgende:
[..]
Wij ook niet.. alleen die zuiderlingen weer...![]()
Die meivakantie is ook zoeen vaag gegeven...quote:Op woensdag 7 november 2007 08:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij geen krokusvakantie. Wel meivakantie thoo.
Het is weer 9 uurquote:
quote:
quote:Op woensdag 7 november 2007 08:44 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb ook vakantie over een week of 4/5. En na die vakantie 3 weken werken en dan carnavalsvakantie.
Het is dus geen extra vakantie, maar dat dacht ik dus wel.quote:Op woensdag 7 november 2007 08:57 schreef OA het volgende:
[..]
Ik verbaasde mij erover dat Kuuk blijkbaar een extra vakantie heeft, die hier niet bekend is!![]()
condoom bij je?quote:Op woensdag 7 november 2007 08:50 schreef cablegunmaster het volgende:
ik ben zenuwachtig :p
eerst 2 uur school en daarna afgesproken met Nina . Gaat leuk worden.maar,
waarom ben ik dan zenuwachtig?
Zal wel hormonen zijn denk ik
Ach jaquote:Op woensdag 7 november 2007 09:04 schreef OA het volgende:
[..]
Maar goed, zullen we er verder geen woorden meer aan vuilmaken?![]()
Alle zin en onzin over onder en boven de rivieren blijft toch een eeuwige discussie...![]()
Wat een geluk heeft die Nina toch dat ze met jou heeft afgesprokenquote:Op woensdag 7 november 2007 08:50 schreef cablegunmaster het volgende:
eerst 2 uur school en daarna afgesproken met Nina . Gaat leuk worden.maar,
waarom ben ik dan zenuwachtig?
Wellicht nog een vertraagde uitzending van vorig jaar danquote:Op woensdag 7 november 2007 09:42 schreef OA het volgende:
Ik hoorde net Last Christmas van Wham op de radio... [afbeelding]
Jawel, maar m'n ritme is nogal vernacheld, en ik probeer daar wat aan te doen.quote:Op woensdag 7 november 2007 10:03 schreef indahnesia.com het volgende:
hey joolz, eer-ik
lekker toch? slapen?
jah, dat blijft toch vervelend zo zegquote:Op woensdag 7 november 2007 10:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Jawel, maar m'n ritme is nogal vernacheld, en ik probeer daar wat aan te doen.
Dat schiet alleen niet echt op zo [afbeelding]
ooh, dus als je ingewerkt bent, zien we je hier weer vaker?quote:Op woensdag 7 november 2007 10:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hey Indah... [afbeelding] ...ja idd, nieuwe baan he... [afbeelding] ...hoe is het met jou...???
Mja, maar goed, ik ben al lang blij dat ik niet weer tot 13:00 ofzo in m'n bed ligquote:Op woensdag 7 november 2007 10:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, dat blijft toch vervelend zo zeg
Ik hoop het.quote:Op woensdag 7 november 2007 10:24 schreef indahnesia.com het volgende:
nou, dat is toch wel mogelijk, niet?
quote:Op woensdag 7 november 2007 10:46 schreef OA het volgende:
En nog geen 2 minuten geleden werd er weer een enorme stapel werk neergelegd...![]()
Eerst heb ik weken (misschien wel maanden) nauwelijks iets te doen gehad en nu zijn er dingen die telkens tussendoor moeten en niet afkomen...![]()
Mja, ik kan dat natuurlijk doen in de tijd dat ik hier aanwezig ben, maar helemaal geen afleiding overleef ik niet...![]()
Die hebben het net zo druk...quote:Op woensdag 7 november 2007 11:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Schiet lekker op dan
Kan je niet wat afschuiven op andere collegae?
Maandagavond hebben we nog even een sprintje getrokken!quote:Op woensdag 7 november 2007 11:09 schreef Jo0Lz het volgende:!
Nog niet vol! Het gaat niet meer zo hard met de KSC's de laatste tijd...
Gister nog 2 topics geopend...quote:Op woensdag 7 november 2007 11:09 schreef Jo0Lz het volgende:!
Nog niet vol! Het gaat niet meer zo hard met de KSC's de laatste tijd...
quote:Op woensdag 7 november 2007 11:09 schreef Jo0Lz het volgende:
[afbeelding]!
Nog niet vol! Het gaat niet meer zo hard met de KSC's de laatste tijd... [afbeelding]
quote:Op woensdag 7 november 2007 11:10 schreef eer-ik het volgende:
Oh, OA, heb je je eigen email nog gelezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |