quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:01 schreef BrandX het volgende:
Kia ora, beste mensen!
lekker koken 14.gif
BrandX....quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:01 schreef BrandX het volgende:
Kia ora, beste mensen!
lekker koken 14.gif
zal ik zeker doen......quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:02 schreef OA het volgende:
[..]
Super!![]()
Je kan mijn avonturen hier lezen: OA is terug van vakantie in Chili!
quote:
Eigenlijk wel ok! Ver boven verwachting heel veel email contactquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
BrandX....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoe is het nu......![]()
![]()
Ik heb ook sjokiemelquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:10 schreef eer-ik het volgende:
bastogne gehaald met sjokiemel voor na het eten [afbeelding]
mooi manquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:09 schreef JortK het volgende:
Morgen krijg ik te horen of we dat huis toegewezen krijgen
hij heeft inet....quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:07 schreef BrandX het volgende:
[..]![]()
[..]
Eigenlijk wel ok! Ver boven verwachting heel veel email contact![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vanavondquote:
zo dat is een tijd geledenquote:
ja was een tijdje bezigquote:
Zeker wetenquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:21 schreef OA het volgende:
des avonds doen er leuke vrouwmenschen boodschappen bij AH![]()
Fair enough.quote:
De kassamiepen zijn echter niet om aan te gluren...quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zeker weten
Net ook weer even op m'n dooie gemakkie rondgeschuifeld door de XL
Nou, dan moet je maar eens hier boodschappen komen doenquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:24 schreef OA het volgende:
[..]
De kassamiepen zijn echter niet om aan te gluren...![]()
Mja...quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nou, dan moet je maar eens hier boodschappen komen doen
Hier lopen vaak wel spinnige hertjes rondquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:25 schreef OA het volgende:
[..]
Mja...
Normaal gesproken wel, maar vanavond niet...![]()
Alleen de dame bij de servicebalie was wel![]()
Mwhoah... ongeinteresseerde dames van 28 jaar die net te lelijk zijn om je dingen te verkopen ...quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:25 schreef OA het volgende:
[..]
Mja...
Normaal gesproken wel, maar vanavond niet...![]()
Alleen de dame bij de servicebalie was wel![]()
Eet smakelijk.quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:27 schreef OA het volgende:
Zo. ff eten en vanavond nog een beetje foto's in mijn vakantietopic plaatsen!![]()
Hier vooral op zaterdag, maar dan is het vaak te druk om rustig rond te lopen en een beetje om je heen te kijken...quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hier lopen vaak wel spinnige hertjes rond
Altijd goed
Nu nog ? ik heb allang gegeten!quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Eet smakelijk.
Ik ga dalijk ook maar eens even de vlam onder de pan gooien
ier is het zaterdag ook niet bepaald leuk, daarom ga ik ook nooit op zaterdag.quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:29 schreef OA het volgende:
[..]
Hier vooral op zaterdag, maar dan is het vaak te druk om rustig rond te lopen en een beetje om je heen te kijken...![]()
Zo vroeg?quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nu nog ? ik heb allang gegeten!
Visstisticks met aardappelpuree en bloemkool + appelmoes ^^ Zalig etentje , nou ik moest koken punt uit,![]()
Kut...quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:30 schreef eer-ik het volgende:
H
[..]
ier is het zaterdag ook niet bepaald leuk, daarom ga ik ook nooit op zaterdag.
Heb je btw nog m'n doeken verstuurd?
Pfft... niet na half 7 , behalve als mn ouders laat zijnquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zo vroeg?
Ik eet meestal niet voor 2000
ltrquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:31 schreef JortK het volgende:
* JortK is pleite
Koortslip creme halen voor me vriendinnetje () en dan die kant op
![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:31 schreef OA het volgende:
[..]
Kut...![]()
![]()
Morgenochtend doe ik het meteen! Ik stuur nu direct een mailtje aan mezelf!!![]()
Domme OA![]()
Hoe verpest dat ook alweer je avond?quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:33 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Pfft... niet na half 7 , behalve als mn ouders laat zijn![]()
Laat etertje dan verpest jeje avond![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoe verpest dat ook alweer je avond?
Ik eet wanneer k wil.quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:39 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
nou je bent de hele middag moe omdat je amper hebt gegeten... tussen 6 en 7 is er toch niks leuks op tv ( meestal niet )
daarna beginnen pas de leuke programma's gaan jullie eten.
het komt eropneer dat de helft van je avond eral opzit als je om 8 uur eet.![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik eet wanneer k wil.
Ben echt niet moe omdat ik 's middags niet eet.
Nou eet ik sowieso weinig, en je kunt toch prima rustig wat knabbelen terwijl er wat leuks is op tv...
quote:
hoe oud ben jij als ik vragen mag :pquote:
er is voetbal opquote:Op dinsdag 6 november 2007 20:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hoe oud ben jij als ik vragen mag :p
NED 3 ! daar kijk ik zelfs niet naarhahaa , ouwe lul!
![]()
![]()
ah dat verklaard dan neem ik terug wat ik zei!quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
er is voetbal op
@ Sjowhan, ga je verhuizen ofzo
Schoonmaken ?quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:32 schreef Sjowhan het volgende:
Ook maar een bakkie koffie ingeschonken en was opgevouwen.
Zometeen maar starten met eerste kast leeghalen
Hell No. Ik ga per 25-11 écht over. Tenminste, als ik de deursleutel nou eens krijgquote:Op dinsdag 6 november 2007 20:41 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Schoonmaken ? [afbeelding] ?
ah gefeliciteerdquote:Op dinsdag 6 november 2007 20:51 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hell No. Ik ga per 25-11 écht over. Tenminste, als ik de deursleutel nou eens krijg
Tussentijds alvast dingetjes verhuizen
quote:
Ik had foto's gemaakt [dacht ik]quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ah gefeliciteerd [afbeelding] foto's !!! je gaat natuurlijk foto's op fok zetten [afbeelding]
November [afbeelding] yay nog 22 daagjes [afbeelding] en ik ben jarig [afbeelding]
quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik had foto's gemaakt [dacht ik]
Bleek niet zo te zijn helaas
Als ik met een gitaar in mijn handen naar de tieten van de zangeres aan het kijken ben.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wanneer is het (geen) tijd voor koffie?![]()
^^ beter geformuleerd.quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als ik met een gitaartieten in mijn handen naar de tieten gitaar van de zangeres aan het kijken ben.![]()
Kut, nog steeds geen foto's voor jullie gemaakt.
Volgend weekend [hoop ik]quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:05 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
[afbeelding] nah ja ..... [afbeelding]
Daarmee kom je er niet onderuit. :p
Hup!, opnieuw erheen en opnieuw proberen. [afbeelding]
je maakt me steeds nieuwsgierigerquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als ik met een gitaar in mijn handen naar de tieten van de zangeres aan het kijken ben.![]()
Kut, nog steeds geen foto's voor jullie gemaakt.
Werken om 9 uur savonds? WTF :pquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:10 schreef compier het volgende:
zo ff gauw eten en dan maar werken >_<
Waarom zou ik naar de gitaar van een zangeres kijken?quote:
Sollyquote:
andere tijdzonequote:Op dinsdag 6 november 2007 21:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Werken om 9 uur savonds? WTF :p![]()
Ik zal volgende week mijn nieuwe telefoon eehh. testenquote:
nicequote:Op dinsdag 6 november 2007 21:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik zal volgende week mijn nieuwe telefoon eehh. testen![]()
Remiquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik , ik praatte met mezelf...
kwam tot ontdekking dat er niemand was
volgende week sexy motherfuckerquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
De hoofdrolspeler van "Alleen op de wereld"quote:
DJ Remyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |