Je moet ze ook niet zien, je moet ze voelen!quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:15 schreef Staafje het volgende:
Ik ben serieus ik heb ze nog nooit gezien
Welke kant?quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:19 schreef Pien85 het volgende:
Kijk eens goed achter Amsterdam Centraal
quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:16 schreef T1M het volgende:
Ben je nou al die stations afgegaan om een vies heroinehoertje te vinden?
Hardebollekesstraat, hup vanuit de shoarmatent.quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:20 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
in utrecht beter naar de europalaan. moest keer naar de praxis daar. stonden ze om de 10 meter. ik maar denken wat een rare wijven.. tot het me ff uitgelegd werd. ze zagen er nogal ranzig uit, dat wel.
Daar heb je ook afwerkplekken. Er zijn meer plekken in Utrecht.quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:20 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
in utrecht beter naar de europalaan. moest keer naar de praxis daar. stonden ze om de 10 meter. ik maar denken wat een rare wijven.. tot het me ff uitgelegd werd. ze zagen er nogal ranzig uit, dat wel.
Vraag naar Natasha... geeft korting met OV-kaart.quote:
whaha dan ben je égt te lauwquote:Op dinsdag 6 november 2007 18:23 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Vraag naar Natasha... geeft korting met OV-kaart.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:09 schreef Staafje het volgende:
Ik doe het ook wel eens, via internet kan je ook best veel hoeren vinden, meestal zijn dat ook nog wijven die het voor de hobby doen, dus er ook plezier in hebben! zijn meestal ook niet zo heel duur en kijken niet op een kwartiertjeop o.a. clubs.nl heb je veel van die pagina's waar hoertjes op staan.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:50 schreef Roellio het volgende:
Achter A'dam C.S. staan er anders genoeg hoor.
En de bestuurders van die auto's die aan de achterkant stoppen en waar mensen dan voor 1 minuutje in- en uitstappen verkopen ook geen fruitella's.
Goede middag, Don en Ad, internet televisie.quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:38 schreef CrazyTaxi het volgende:
Vraag het Don en Ad.
Hallo, ik kom er vrij geregeld. Maar ik zie ze nooit.quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:50 schreef Roellio het volgende:
En de bestuurders van die auto's die aan de achterkant stoppen en waar mensen dan voor 1 minuutje in- en uitstappen verkopen ook geen fruitella's.
vraagt ook afquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:37 schreef Smitju het volgende:
[..]
Hallo, ik kom er vrij geregeld. Maar ik zie ze nooit.
Je loopt uit het bouwterrein station, richting de pond.
En waar moet ik ze nu zien staan?![]()
![]()
Zijn ze goedkoop? En pijpen ze lekker?![]()
ow ik dacht de onderkant toch?quote:
Neeh die hebben pepermuntjes!quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:50 schreef Roellio het volgende:
En de bestuurders van die auto's die aan de achterkant stoppen en waar mensen dan voor 1 minuutje in- en uitstappen verkopen ook geen fruitella's. [afbeelding]
Vraag maar aan Borkydude... zijn moeder werkt er helaasch ergens schijnt...quote:Op dinsdag 6 november 2007 18:13 schreef Staafje het volgende:
Altijd hoor ik weer die verhaaltjes, jaaa achter het station heb je hoeren die je pijpen voor een paar euro. Stoere praatjes, maarruhhhh waar zijn die hoeren dan? In Amsterdam heb ik ze nooit gezien, in Rotterdam niet, in Utrecht niet, in Den Haag niet....
volgens mij gewoon een urban legend
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |