Als je de vertaling erg letterlijk zou nemen wel ja.quote:Op maandag 5 november 2007 20:31 schreef vanRillandBath het volgende:
Ik heb het topic verder niet doorgelezen hoor, maar je weet dat een prostitué een mannelijke hoer is, he?
Was dat die blonde met die mooie borsten?quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:13 schreef borbit het volgende:
In Berlijn ben ik een keer aangesproken op straat door een prostitué, was echt een heel mooi meisje.
Dat hangt van je open relatie af zou ik denken. Zoals elke relatie heeft zelfs een open relatie zijn grenzen, het is maar net wat je afspreekt. Ik zou best naar de hoeren mogen van mijn vrouw, maar het is nog niet gebeurd. Heb ik nog geen behoefte aan gehad. Ik vind het veel leuker om samen met een vrouw geil te worden.quote:Op maandag 5 november 2007 15:17 schreef borbit het volgende:
Als je vriendin hebt lijkt me het logisch dat dit vreemdgaan is. Je zou je mischien af kunnen vragen of dat als je een open relatie hebt, of je dan ook naar de hoeren mag.
Zou je wel een open relatie willen?quote:Als ik een open relatie zou hebben zou ik het denk niet leuk vinden als mijn partner naar een hoer zou gaan.
probeer je nu voor jezelf het goed te praten dat je blootgesteld bent aan allerlei SOA's, welke risico's je in het echte leven zogenaamd ook wel loopt in die mate?quote:Op woensdag 7 november 2007 16:48 schreef santax het volgende:
Ik ben nooit zelf bewust naar de dames van lichte zeden geweest, maar het toeval wil dat ik een kortstondige relatie met eentje had. Ik wist niet dat zij dit werk deed op dat moment en hoorde het pas nadat het al lang uit was.
Persoonlijk vond ik het niet zo fijn toen ik het hoorde, maar van de andere kant, ik heb er tijdens onze (zeer korte) relatie helemaal niets van gemerkt en alles was gewoon leuk en lekker, ook de sex. Heel normaal meisje was het die ook maar de eindjes aan elkaar probeerde te knopen. Niets mis mee.
Zou je 't prettig gevonden hebben om te weten dat je een relatie met een prostituée had?quote:Op woensdag 7 november 2007 19:20 schreef santax het volgende:
Nee, de relatie was zeer kort en we deden het veilig. Maar had het prettig gevonden als ze me genoeg had vertrouwt om het gewoon eerlijk te vertellen.
Wat een onzin 99% dan ben ik die 1% .quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:36 schreef Alessandro het volgende:
iedereen(99% van de mannen) is weleens naar de hoeren gegaan. Maar echt neuken is wat anders. Ik vond het te ranzig en gevaarlijk. Ze neukt met iedereen en stel je voor dat je condoom knapt. Vandaar nog nooit gedaan.
Nee waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zou je 't prettig gevonden hebben om te weten dat je een relatie met een prostituée had?
Dat kan niet, dat ben ik al....quote:Op woensdag 7 november 2007 19:33 schreef petersss het volgende:
[..]
Wat een onzin 99% dan ben ik die 1% .
Gebruik dan zeker het condoom, anders kon het nog weleens tegenvallen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:56 schreef -wok- het volgende:
...
maar t is toch zeker ook wel, ff betalen...en daarna heb je dr zeker geen last meer van...
daar heb ik eerlijk gezegd ook wel geld voor over *zucht*
Ik en iedereen die ik ken hoort bij die 1%quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:36 schreef Alessandro het volgende:
iedereen(99% van de mannen) is weleens naar de hoeren gegaan. Maar echt neuken is wat anders. Ik vond het te ranzig en gevaarlijk. Ze neukt met iedereen en stel je voor dat je condoom knapt. Vandaar nog nooit gedaan.
hahaha, niet op phuketquote:Op zondag 4 november 2007 21:27 schreef Smitju het volgende:
[..]
Jaja, die hoer was 30... Ik dacht dat thailand bekent stond om de kinderprostitutie.
ach ja, mensen die nog nooit in Thailand zijn geweest, blijven die vooroordelen houden. ik weet beterquote:
Is 99 % niet wat erg overdreven? Ik gok op 40% Ik vind het ook helemaal 3x niks om zo'n vies kamertje in te duiken.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:36 schreef Alessandro het volgende:
iedereen(99% van de mannen) is weleens naar de hoeren gegaan.
Neuken is tegenwoordig altijd gevaarlijk, daarvoor hoef je niet perse bij een hoer te wezen.quote:Maar echt neuken is wat anders. Ik vond het te ranzig en gevaarlijk. Ze neukt met iedereen en stel je voor dat je condoom knapt.
Alles erop, eraan en erin, en dat laatste zelfs dubbel en dik, hihiquote:Op maandag 12 november 2007 22:41 schreef Jeanette1.punt het volgende:
gewoon sex met alles erop en eraan zonder gezeur achteraf
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |