Als ze dat niet was zou ze je nooit aanspreken mijn goeie vriend net als de andere miljoenen meidenquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:13 schreef borbit het volgende:
In Berlijn ben ik een keer aangesproken op straat door een prostitué, was echt een heel mooi meisje. Maar ik had er totaal geen behoefte aan. Als ze geen prostitué was geweest zou ik zeker geïnteresseerd zijn geweest denk ik
Scherpquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:31 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Als ze dat niet was zou ze je nooit aanspreken mijn goeie vriend net als de andere miljoenen meiden![]()
x 2quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:33 schreef Vince_Taylor het volgende:
Kan me er ook niks bij voorstellen, koud, gevoelloos Je moet wel erg wanhopig zijn lijkt mij om dat te doen.......
Spreek voor jezelf dude.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:39 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
pffff, voor 3 tientjes neuk je zulks een lekker wijf, dat krijg je in RL nooit voor elkaar![]()
tuurlijk man, jouw logica volgende zou dit land dan vol moeten zitten met 5 miljoen hoeren om alle 'behoeften' te 'dekken' ... spreek voor jezelfquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:36 schreef Alessandro het volgende:
iedereen(99% van de mannen) is weleens naar de hoeren gegaan.
Zoals Youp van't Hek al zei (tegen z'n zoontje): "voor die 5 tientjes hoef ik je moeder toch niet wakker te maken"quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:39 schreef Baird het volgende:
En toch, ooit als je getrouwt, kinderen hebt, en je niet meer op de vrouw mag.... denk ik dat iedere gezonde man die gedachte nog eens voorbij laat gaan.
Volgens mij zijn het er 15.000 of zo... 1 hoer per 500 mannen... Dat geeft toch te denken.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:48 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
tuurlijk man, jouw logica volgende zou dit land dan vol moeten zitten met 5 miljoen hoeren om alle 'behoeften' te 'dekken' ... spreek voor jezelf
5 miljoen lijkt me wat overdreven, 1 hoer kan wel met meer dan 2 mannen naar bed lijkt me. Maar het lijkt me ook sterk dat 99% van de mannen naar de hoeren gaat/ is geweest.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:48 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
tuurlijk man, jouw logica volgende zou dit land dan vol moeten zitten met 5 miljoen hoeren om alle 'behoeften' te 'dekken' ... spreek voor jezelf
Als 99% van de mannen naar de hoeren gaat, waren er niet genoeg dames van lichte zeden om ze te bedienen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:36 schreef Alessandro het volgende:
iedereen(99% van de mannen) is weleens naar de hoeren gegaan. Maar echt neuken is wat anders. Ik vond het te ranzig en gevaarlijk. Ze neukt met iedereen en stel je voor dat je condoom knapt. Vandaar nog nooit gedaan.
99% van de mannen die naar de hoeren gaan zeggen dat 99% van de mannen naar de hoeren gaan.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:57 schreef borbit het volgende:
[..]
5 miljoen lijkt me wat overdreven, 1 hoer kan wel met meer dan 2 mannen naar bed lijkt me. Maar het lijkt me ook sterk dat 99% van de mannen naar de hoeren gaat/ is geweest.
Waar komt het 99% vandaan? Onderzoek?
Is wel eens gegaan.... begrijpend lezen is ook een kunst mensen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:36 schreef Alessandro het volgende:
quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:14 schreef starla het volgende:
[..]
99% van de mannen die naar de hoeren gaan zeggen dat 99% van de mannen naar de hoeren gaan.![]()
Ik zie het eigenlijk ook niet als een totaal kansloze actie. Ben vooral benieuwd waarom mensen (denk voornamelijk mannen maar misschien ook wel vrouwen) naar een prostitué gaan. Wat hun beweegredenen zijn.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:20 schreef JamesBrownie het volgende:
Wat voor onzin is het om te beweren dat ieand die naar de hoeren gaat wanhopig moet zijn.
Ik ken een man, een erg aantrekkelijke man, die nooit moeite heeft met vrouwen oppikken, die naar de hoeren gaat.
Als hij geen vriendin heeft en geen zin om een vrouw ergens op te pikken, maar wel zin heeft in sex, gaat ie naar de hoeren, dan legt ie geld neer en komt aan zijn trekken.
Overigens heeft ie nu alweer een tijdje een vriendin en daar is ie heel tevreden mee.
Hij had nog een betere uitvlucht hoor: wezen kijken.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:17 schreef Phoenix78 het volgende:
[..]
Is wel eens gegaan.... begrijpend lezen is ook een kunst mensen.
Dat betekent dus niet dat ze dagelijks gaan, maar wel eens zijn geweest. 99% is misschien wat veel, maar ik denk dat het zeker 80% zal zijn, afgaande op de mannen die ik persoonlijk ken die wel eens bij de hoeren is geweest.
Verder: Raamhoeren zijn klote.. Je kunt beter naar een goede club gaan, het kost wat meer, maar daar zitten soms meiden de halve dag te wachten tot er iemand langs komt. Die vervelen zich echt de klote en zijn blij als er een klant is en dan kun je wel goede sex hebben waar je beiden van kunt genieten.
eensquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:41 schreef borbit het volgende:
lijkt me ook soort van saai, in het echt is het (over het algemeen) toch veel meer dan alleen maar sex. Sex is een onderdeel van het hele gebeuren zeg maar. Als je dat dan allemaal overslaat en gelijk naar de sex springt. Lijkt me niet echt spannend ofzo
En heb jij al met hem geneukt vraag ik me dan af?quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:37 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik had het ook niet over jou.
Maar dit is dus zijn beweegreden.
Geen zin om moeite te doen om een vrouw op te pikken en hij heeft ook veel behoefte aan sex.
Soms heeft ie een vreindinnetje gewoon voor de sex, daar is hij dan ook hel eerlijk over, maar uiteindelijk wil ze meestal meer.
Soms pikt ie iemand op voor een nachtje(of meestal tot ie geneukt heeft en dan schopt ie haar eruit)
Wat dat betreft is hij eigenlijk nogal onbeschoft, maar goed, hij is meestal wel eerlijk.
Hij heeft verschillende langdurige relaties gehad, maar als hij die niet had...
Ach ja, wat zal ik zeggen, eigenlijk is het best een eikel als het om vrouwen gaat(behalve als ie verliefd is, dan is hij heel anders, of als je bevriend met hem bent)
Hij is trouwens 39
Nee, ik heb iets met zijn vriend.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:00 schreef Alessandro het volgende:
[..]
En heb jij al met hem geneukt vraag ik me dan af?
quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:31 schreef borbit het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd waarom mensen (denk voornamelijk mannen maar misschien ook wel vrouwen) naar een prostitué gaan. Wat hun beweegredenen zijn.
Jij komt er wel!quote:Op zondag 4 november 2007 07:54 schreef Smitju het volgende:
Nee, mensen volgende keer laat ik me gewoon pijpen door een heroine hoer voor ¤5,00. Of (minderjarige) BrEeZaH slet voor een zakje wiet of pak sigaretten.
Hoe doe je dat dan als zij met haar gezicht in het kussen gedrukt ligt?quote:Op zondag 4 november 2007 08:03 schreef OFfSprngr het volgende:
Mij lijkt het niets om met een chick te neuken die je niet eens mag zoenen.
Heroinehoeren zijn ranzig, die raak je nog niet aan, laat staan je pik erin steken. En waar kom je die breezahs tegen dan? Ik zie ze niet op de straathoeken staan...quote:Op zondag 4 november 2007 07:54 schreef Smitju het volgende:
Nee, mensen volgende keer laat ik me gewoon pijpen door een heroine hoer voor ¤5,00. Of (minderjarige) BrEeZaH slet voor een zakje wiet of pak sigaretten.
Weet je zeker dat het een vrouw wasquote:Op zondag 4 november 2007 18:08 schreef Twin1983 het volgende:
Ik heb het wel eens gedaan in thailand, vond er geen reet aan. heb daarna maar gewoon een straatslet gepakt. oh ik was trouwens 20 en die hoer was 30
Jaja, die hoer was 30... Ik dacht dat thailand bekent stond om de kinderprostitutie.quote:Op zondag 4 november 2007 18:08 schreef Twin1983 het volgende:
Ik heb het wel eens gedaan in thailand, vond er geen reet aan. heb daarna maar gewoon een straatslet gepakt. oh ik was trouwens 20 en die hoer was 30
Als je vriendin hebt lijkt me het logisch dat dit vreemdgaan is. Je zou je mischien af kunnen vragen of dat als je een open relatie hebt, of je dan ook naar de hoeren mag.quote:Op maandag 5 november 2007 10:49 schreef Kyrano het volgende:
Is naar de hoeren gaan eigenlijk vreemd gaan? ;]
Laat me raden audi's/bmw's/mercedessen van fragiele oude mannetjes in veeeeeeels te grote jassen inclusief koffertjesquote:Op maandag 5 november 2007 15:22 schreef eer-ik het volgende:
Ik woon tegenover het zandpad in utrecht, en het is echt opvallend hoeveel mensen er dagelijks terugkomen.
Ik zie geregeld dezelfde auto's rijden (ja, dat zijn vrij opvallende auto's) en er zullen ook wel wat minder opvallende auto's dagelijks langsrijden.
Grappig ook om te zien is, dat het vanochtend om 8:00 bijvoorbeeld ook retedruk was.
Verder is het tussen 15:30 en 21:00 ook verschrikkelijk druk, je ziet ze continu filerijden daar.
Nou heb ik er zelf ook een aantal rondjes gereden, zonder intentie om er daadwerkelijk heen te gaan.
Ik woon hier pas 2 maanden, en elke keer als er maten langskomen, willen ze graag kijken daar
Echter zou ik zelf niet snel naar de hoeren toegaan.
Lijkt me een rare stap om te zetten, en het trekt me niet.
Ben het met TS eens, 't moet iets zijn tussen 2 personen en er moet emotie bij komen kijken.
Iets wat je denk ik niet hebt als je een hoer naait.
Dat is in het zakenuurtje iddquote:Op maandag 5 november 2007 15:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Laat me raden audi's/bmw's/mercedessen van fragiele oude mannetjes in veeeeeeels te grote jassen inclusief koffertjesdat is over het algemeen het beeld dat ik hier van de Wallen heb.
Haha 99%quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:36 schreef Alessandro het volgende:
iedereen(99% van de mannen) is weleens naar de hoeren gegaan. Maar echt neuken is wat anders. Ik vond het te ranzig en gevaarlijk. Ze neukt met iedereen en stel je voor dat je condoom knapt. Vandaar nog nooit gedaan.
Als je de vertaling erg letterlijk zou nemen wel ja.quote:Op maandag 5 november 2007 20:31 schreef vanRillandBath het volgende:
Ik heb het topic verder niet doorgelezen hoor, maar je weet dat een prostitué een mannelijke hoer is, he?
Was dat die blonde met die mooie borsten?quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:13 schreef borbit het volgende:
In Berlijn ben ik een keer aangesproken op straat door een prostitué, was echt een heel mooi meisje.
Dat hangt van je open relatie af zou ik denken. Zoals elke relatie heeft zelfs een open relatie zijn grenzen, het is maar net wat je afspreekt. Ik zou best naar de hoeren mogen van mijn vrouw, maar het is nog niet gebeurd. Heb ik nog geen behoefte aan gehad. Ik vind het veel leuker om samen met een vrouw geil te worden.quote:Op maandag 5 november 2007 15:17 schreef borbit het volgende:
Als je vriendin hebt lijkt me het logisch dat dit vreemdgaan is. Je zou je mischien af kunnen vragen of dat als je een open relatie hebt, of je dan ook naar de hoeren mag.
Zou je wel een open relatie willen?quote:Als ik een open relatie zou hebben zou ik het denk niet leuk vinden als mijn partner naar een hoer zou gaan.
probeer je nu voor jezelf het goed te praten dat je blootgesteld bent aan allerlei SOA's, welke risico's je in het echte leven zogenaamd ook wel loopt in die mate?quote:Op woensdag 7 november 2007 16:48 schreef santax het volgende:
Ik ben nooit zelf bewust naar de dames van lichte zeden geweest, maar het toeval wil dat ik een kortstondige relatie met eentje had. Ik wist niet dat zij dit werk deed op dat moment en hoorde het pas nadat het al lang uit was.
Persoonlijk vond ik het niet zo fijn toen ik het hoorde, maar van de andere kant, ik heb er tijdens onze (zeer korte) relatie helemaal niets van gemerkt en alles was gewoon leuk en lekker, ook de sex. Heel normaal meisje was het die ook maar de eindjes aan elkaar probeerde te knopen. Niets mis mee.
Zou je 't prettig gevonden hebben om te weten dat je een relatie met een prostituée had?quote:Op woensdag 7 november 2007 19:20 schreef santax het volgende:
Nee, de relatie was zeer kort en we deden het veilig. Maar had het prettig gevonden als ze me genoeg had vertrouwt om het gewoon eerlijk te vertellen.
Wat een onzin 99% dan ben ik die 1% .quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:36 schreef Alessandro het volgende:
Nee waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 7 november 2007 19:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zou je 't prettig gevonden hebben om te weten dat je een relatie met een prostituée had?
Dat kan niet, dat ben ik al....quote:Op woensdag 7 november 2007 19:33 schreef petersss het volgende:
[..]
Wat een onzin 99% dan ben ik die 1% .
Gebruik dan zeker het condoom, anders kon het nog weleens tegenvallen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:56 schreef -wok- het volgende:
...
maar t is toch zeker ook wel, ff betalen...en daarna heb je dr zeker geen last meer van...
daar heb ik eerlijk gezegd ook wel geld voor over *zucht*
Ik en iedereen die ik ken hoort bij die 1%quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:36 schreef Alessandro het volgende:
hahaha, niet op phuketquote:Op zondag 4 november 2007 21:27 schreef Smitju het volgende:
[..]
Jaja, die hoer was 30... Ik dacht dat thailand bekent stond om de kinderprostitutie.
ach ja, mensen die nog nooit in Thailand zijn geweest, blijven die vooroordelen houden. ik weet beterquote:
Is 99 % niet wat erg overdreven? Ik gok op 40% Ik vind het ook helemaal 3x niks om zo'n vies kamertje in te duiken.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:36 schreef Alessandro het volgende:
Neuken is tegenwoordig altijd gevaarlijk, daarvoor hoef je niet perse bij een hoer te wezen.quote:Maar echt neuken is wat anders. Ik vond het te ranzig en gevaarlijk. Ze neukt met iedereen en stel je voor dat je condoom knapt.
Alles erop, eraan en erin, en dat laatste zelfs dubbel en dik, hihiquote:Op maandag 12 november 2007 22:41 schreef Jeanette1.punt het volgende:
gewoon sex met alles erop en eraan zonder gezeur achteraf
Oh ja, en ik vind mijn methode ook nog eens moreler omdat ik vrouwen geen pijn veroorzaak.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:21 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik beheers doordat ik dat in mijn jeugd nooit geleerd heb helaas niet de kunst van het versieren.
En ik geil nou eenmaal op jonge meiden van rond de 22/23, een leeftijd die voor mij als vent van 38 sowieso totaal onbereikbaar is. En ik heb gewoon geen zin immens veel moeite te doen om uiteindelijk met een wijf van dik in de 30 met een dikke reet in bed te liggen.
Ik vind wat ik doe precies hetzelfde als een vent die vaak meiden neukt nadat hij die in een discotheek versierd heeft.
Mijn methode is praktischer en een stuk goedkoper waarbij ik ook nog eens enorm knappe grieten naai.
iedere man is wel een s een paar keer met een prostituee geweest maar omdat nou iedere week te doen nee.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:02 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Als 99% van de mannen naar de hoeren gaat, waren er niet genoeg dames van lichte zeden om ze te bedienen.Ik denk dat je je percentage héél wat lager moet zoeken.
quote:Op donderdag 15 november 2007 07:29 schreef henkway het volgende:
[..]
iedere man is wel een s een paar keer met een prostituee geweest maar omdat nou iedere week te doen nee.
Het is wel goedkoper dan in RL en vaak zijn ze mooier ook, en kunnen veeeeeeeeeeel meeer
quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:32 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Maar de laatste raming zit op 25%, dus misschien moet je die opscheppers in je omgeving wat minder geloven.
oooehhh... geil!! is dat nou duur?quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:48 schreef EchnaDarr het volgende:
Ik moet echt ff iets kwijt...
Ik lees serieus echt al 5 keer "Naar een postduif gaan"...volgens mij moet ik gaan slapen...
Met een kop koffie los je veel op, dus nee, valt best mee qua prijsquote:Op donderdag 15 november 2007 22:42 schreef GambitRS2 het volgende:
[..]
oooehhh... geil!! is dat nou duur?
![]()
Dat is vast geen zakenman, want je kunt ook gratis en alleen aan je trekken komenquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:20 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ken een man, een erg aantrekkelijke man, die nooit moeite heeft met vrouwen oppikken, die naar de hoeren gaat.
Als hij geen vriendin heeft en geen zin om een vrouw ergens op te pikken, maar wel zin heeft in sex, gaat ie naar de hoeren, dan legt ie geld neer en komt aan zijn trekken.
Daar is toch helemaal niets mis mee.quote:Op donderdag 15 november 2007 07:23 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Oh ja, en ik vind mijn methode ook nog eens moreler omdat ik vrouwen geen pijn veroorzaak.
Er zijn zat vrouwen die een paar keer door een vent gebruikt willen worden voor de seks en dan gedumpt worden, terwijl ze stiekem hoopten op een relatie.
Huilie.quote:Dat soort shit doe ik dus niet.
Daar heb je een goed punt, met een beetje mazzel zit er nog wat kopkaas in de mondhoeken.quote:Op maandag 12 november 2007 10:10 schreef Tuvai.net het volgende:
Dat "Wie weet wie over zo'n hoer heen gegaan is!" vind ik ook zo'n wanargument. Ik ken genoeg dames die niet in de prostitutie zitten en d'r wel behoorlijk op losneuken. Ook die leuke, spontane en onschuldige meisjes die je in 't weekend in de kroeg kunt oppikken hebben vaak al heel wat lullen verwerkt.
Geef anders maar hier. Aziatische vrouwen, love themquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:53 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Hier op de afdeling loopt nog een Aziatische rond, vrijwel zonder reet of welke vorm dan ook. Zal ik haar je nummer geven?
ik mag ook graag naar thailand gaan hoor, topvrouwen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:07 schreef Verloren_onschuld het volgende:
or am I pushing the subject now?
nou dat is vaak mindere kwaliteit hoor, wat je na veel kletsen dezelfde avond kunt neuken, veel babbels, weinig wol.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:25 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Dat is vast geen zakenman, want je kunt ook gratis en alleen aan je trekken komen
Sprak de ervaren hoerenloperquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:11 schreef Alessandro het volgende:
Jullie zijn er allemaal al heen gegaan of jullie gaan nog. en ontkennen is zo 2003 iedereen weet dat jullie eht ooit zullen doen maar echt sexen dat weet ik neit.
Heb je daar een afspraak mee gehad??quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:04 schreef FOOOZZZZ het volgende:
Ik heb er helemaal geen problemen mee. Als je nou geilt op het type Cindy Salou, zie dan maar eens zo'n meid in het wild te vinden.
Er zitten bloedmooie meiden tussen hoor jeeequote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:46 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik ben zelf nog niet bij de hoeren geweest maar ik ben het wel van plan. Druk van de ketel enzovoorts
Klinkt als idd.. Alleen weet je dan wel waar je geld uiteindelijk naar toe gaatquote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:13 schreef henkway het volgende:
[..]
Er zitten bloedmooie meiden tussen hoor jeee
In oekraine klets je een beetje tegen een leuke meid en een lachje en je kan wippen en dan koop je een etentje
is dat nou naar de hoeren gaan of niet???
Eh, wut?quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:36 schreef Alessandro het volgende:
Ehm, neuken misschien.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:31 schreef borbit het volgende:
[..]
Ik zie het eigenlijk ook niet als een totaal kansloze actie. Ben vooral benieuwd waarom mensen (denk voornamelijk mannen maar misschien ook wel vrouwen) naar een prostitué gaan. Wat hun beweegredenen zijn.
Kerels die thuis een vrouw hebben zitten en ondertussen naar de hoeren gaan zijn het ergstequote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:29 schreef your-ulti-mate het volgende:
Iedereen zal het wel weer raar vinden maar:
a) Zelf ga ik nooit naar de hoeren.
b) Ik zou het fantastisch vinden als mijn vrouw een hoer was, liefst met meerdere mannen tegelijkertijd.
Ik vind het echt kicken als mijn vrouw zo moest zijn. Echter zulke leuke vrouwen kom ik nooit tegen en ligt slechts de eenzaamheid in het verschiet. Mijn vorige relaties zijn hier altijd door mislukt.
Voor de rest ben ik een heel gewone kerel. Geen drugs, geen criminaliteit, hard werkend, lieve vader en man, maar ja juist dat foutje in het ontwerp maakt mijn leven moeilijk.
noem eens watquote:Op maandag 8 juni 2009 23:54 schreef ErikZwennes het volgende:
Geen problemen mee, maar dan moet het wel een kwaliteitsbordeel zijn. Een vieze oude trol van 40+ in een steegje doet het voor mij niet.
Dan hoor ik toch echt bij die 1%...quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:36 schreef Alessandro het volgende:
Prostituees zijn schoner dan breezersletjes... de meeste laten zich regelmatig testen en douchen voor/na iedere klant. Bij de ramen wordt er natuurlijk iets minder gedouchedquote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:36 schreef Alessandro het volgende:
iedereen(99% van de mannen) is weleens naar de hoeren gegaan. (...)
Echt een goede manier om meer zelfrespect te kweken... Naar de hoeren gaan....quote:Op maandag 15 juni 2009 21:28 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik moet maar echt eens gaan maar kan me er niet toe zetten. Ik heb namelijk een mega hekel aan mijn lichaam, wil ik een hoer niet aandoen. Doet mijzelf ook pijn. Mischien als ik over de wallen looop dat ik vanzelf wel warm loop
quote:
Inkoppertje: zeker weten dat het een vrouw was?quote:Op maandag 22 juni 2009 11:02 schreef lord_sylus het volgende:
"ja je mag mij enkel anaal nemen! heb een ingreep gehad aan mijn kut en mag enkele weken geen sex hebben" daar ben ik dan weer gebleven eventjes![]()
Ik zou getwijfeld hebben moest ik daar voor niet geweest zijn toen alles nog werktequote:Op maandag 22 juni 2009 15:13 schreef Houdnini het volgende:
[..]
Inkoppertje: zeker weten dat het een vrouw was?
DOE DAAR DAN IETS AAN!!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 03:12 schreef Schenkstroop het volgende:
ik had dat ook wel willen doen. Mijn lichaam is echter zo lelik dat ik t niet aandurf. ik voel me vies en als iemand mij zou aaien voelt dat al niet lekker omdat ik alleen maar schaamte ervaar, stes en ongemak. dat heeft een jarenlange huidziekte wel voor mekaar gekregen.
Boehoe, huil, snik, snik. Heb je het ook al geprobeerd en is het een feit of is dit iets dat je jezelf weer hebt wijsgemaakt?quote:daarnaast zou geen enkele mooie meid in een hoerentent met mij willen. want ja zelfs in een hoerentent hebben de vrouwen het voor het kiezen natuurlijk.
Boehoehoe. Hang jezelf meteen maar opquote:Op dinsdag 23 juni 2009 03:12 schreef Schenkstroop het volgende:
ik had dat ook wel willen doen. Mijn lichaam is echter zo lelik dat ik t niet aandurf. ik voel me vies en als iemand mij zou aaien voelt dat al niet lekker omdat ik alleen maar schaamte ervaar, stes en ongemak. dat heeft een jarenlange huidziekte wel voor mekaar gekregen. daarnaast zou geen enkele mooie meid in een hoerentent met mij willen. want ja zelfs in een hoerentent hebben de vrouwen het voor het kiezen natuurlijk.
ik wil gewoon pics van je, en wel nuquote:Op dinsdag 16 juni 2009 02:12 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd niks aan dat soort vergelijkingen, ik weet nieteens hoe sex met een meisje aanvoelt. Met een normale meid gaat het iig niet lukken. Ik leef nou eenmaal in een land waar de gemiddelde jongen er nog redelijk tot goed uitziet. Dan val ik al helemaal buiten de boot. Geen normale ontwikkeling voor mij, niet mijn pad.
Dat is eigenlijk niet eens zo'n gek idee...quote:
Die woordkeuze.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 05:58 schreef Houdnini het volgende:
Ik heb ook last gehad van huidziektes, net als de rest van de mensheid die volwassen wordt. Met een volwassen lichaam komen naast een grote lul nou eenmaal ook andere gebreken. Mijn kop heeft er uitgezien alsof er een dikke neger op had gezeten. Mijn huid heeft er uitgezien alsof Kim Jong-Il de derde wereldoorlog al had gewonnen met zijn kernbommen. Mijn lichaam heeft aangevoeld alsof ik iedere minuut van de dag drie keer door het slijk van de aarde werd heengetrokken. Maar toch is alles nu gezond en vinden de dames me schoon. Weet je hoe dat komt? Omdat ik er iets aan heb gedaan, en nog steeds doe. Leven komt met gebreken. Get used to it.
Voor die prijs kom je er misschien vanaf voor een uurtje en dan trapt die bloed mooie vrouw het weer af naar de volgende!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:14 schreef Leonidas82 het volgende:
Mijn droomwens is een avondje lol met een peperdure maar bloedmooie hoer van zo'n escortbureau. Een professionele dame waar je 300 euro voor betaald inclusief jacuzzi, champagne, wat hapjes erbij enzovoort. Massage om vervolgens samen een leuke nacht te beleven! Uiteraard alles schoon en safe. Een goede hoer is het geld meer dan waard dunkt mij. Het is dat ik al 3 jaar een relatie heb en samenwoon, anders had ik mijn droomwens allang in vervulling laten gaan
Kerel, alsjeblieft maak er gewoon een end aan. Ik kom je overal op Fok! tegen met dit gezeur, hoe lelijk je wel niet bent, hoe zielig enzovoort. Ga bij een psycholoog lopen of zo, want wij kunnen ook écht niets met dit gezeur en het is over 't algemeen puur aandachttrekkerij.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:44 schreef Schenkstroop het volgende:
Huidziekten krijgen zo te zien weer geen schrientje medeleven. Jullie weten niet waar jullie over praten wat dat betreft joh. Zeker niet bij stilgestaan wat het estethisch met mijn huid heeft gedaan en de rest van mijn gezondheid. Wat ik heb gehad is meer dan psoriases hoor. maarja.. lul maar een end in de ruimte over zaken waar je nul ervaring mee hebt.
Natuurlijk is het bij jou veel erger dan het bij andere mensen ooit is geweest, maar post nu eens een foto? Als je bang bent dat men je herkent kan je vast ook wel een foto posten van een stukje onherkenbare huid dat volgens jou heel erg toegetakeld is. Dan oordelen we hier wel of het echt erg is of niet. Misschien zijn er zelfs wel vrouwen die er positief op reageren, is dat probleem ook weer uit de wereld.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:44 schreef Schenkstroop het volgende:
Huidziekten krijgen zo te zien weer geen schrientje medeleven. Jullie weten niet waar jullie over praten wat dat betreft joh. Zeker niet bij stilgestaan wat het estethisch met mijn huid heeft gedaan en de rest van mijn gezondheid. Wat ik heb gehad is meer dan psoriases hoor. maarja.. lul maar een end in de ruimte over zaken waar je nul ervaring mee hebt.
Wat heeft zijn vunzige huidziekte te maken met deze topic?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:03 schreef Houdnini het volgende:
[..]
Natuurlijk is het bij jou veel erger dan het bij andere mensen ooit is geweest, maar post nu eens een foto? Als je bang bent dat men je herkent kan je vast ook wel een foto posten van een stukje onherkenbare huid dat volgens jou heel erg toegetakeld is. Dan oordelen we hier wel of het echt erg is of niet. Misschien zijn er zelfs wel vrouwen die er positief op reageren, is dat probleem ook weer uit de wereld.
Maar kom niet aan met "lul maar een end in de ruimte over zaken waar je nul ervaring mee hebt" want je hebt geen flauw benul van wat men hier allemaal heeft meegemaakt. Geen greintje!
Wat jij hier laat zien is verschrikkelijk ontwijkend gedrag. Je zit maar te zeiken dat je een wijf wil en dat je zo lelijk bent, maar zodra je een vorm van hulp wordt aangeboden op welke manier dan ook, dan sla je het af. Nee, goed bezig man
what the fuck is het bij jouw geweest dan "acne"? Dan weet je absoluut niet waar je over praat. Ik heb gordon nog laatst huilend op t gezien over zijn psoriasses. Sorry, wat ik heb gehad is inderdaad vele malen erger dan psoriasses. Ik heb lagen van mijn gezichtshuid weggekrabt van de jeuk. je weet niet hoe dat is.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:03 schreef Houdnini het volgende:
[..]
Natuurlijk is het bij jou veel erger dan het bij andere mensen ooit is geweest, maar post nu eens een foto? Als je bang bent dat men je herkent kan je vast ook wel een foto posten van een stukje onherkenbare huid dat volgens jou heel erg toegetakeld is. Dan oordelen we hier wel of het echt erg is of niet. Misschien zijn er zelfs wel vrouwen die er positief op reageren, is dat probleem ook weer uit de wereld.
Maar kom niet aan met "lul maar een end in de ruimte over zaken waar je nul ervaring mee hebt" want je hebt geen flauw benul van wat men hier allemaal heeft meegemaakt. Geen greintje!
Wat jij hier laat zien is verschrikkelijk ontwijkend gedrag. Je zit maar te zeiken dat je een wijf wil en dat je zo lelijk bent, maar zodra je een vorm van hulp wordt aangeboden op welke manier dan ook, dan sla je het af. Nee, goed bezig man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fok you ja!
Doe mij ook een paar van die magische briefjes, dan hoop ik hier binnenkort net zo een mooi verhaal te schrijven als dat van de zeeman de taxi en de dure hoeren! dat was nog eens een top verhaal, klasse!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:20 schreef Leonidas82 het volgende:
Wapper op de Europalaan ff met een briefje van 25 en ze gaan één voor één gestrekt
Je weet dat niets zo onaantrekkelijk is als zelfmedelijden?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:46 schreef Schenkstroop het volgende:
ik bedoelde PMS en niet "MS" in mijn vorige post (uiterraard).
En nee ik heb geen psoriasses. psoriases is erniks bij wat ik heb gehad. 23 jaar lang.
Maar ik ga nog wel een keer naar de hoeren, ik twijvel alleen steeds.
Hoe zieligquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:00 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
what the fuck is het bij jouw geweest dan "acne"? Dan weet je absoluut niet waar je over praat. Ik heb gordon nog laatst huilend op t gezien over zijn psoriasses. Sorry, wat ik heb gehad is inderdaad vele malen erger dan psoriasses. Ik heb lagen van mijn gezichtshuid weggekrabt van de jeuk. je weet niet hoe dat is.
Menstruatie krijgt nog meer empathie. mensen...
ja idd, we hadden het over prostituees.quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:25 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
Hoe zielig
kun je nu eindelijk iets OT zetten?
Door psoriases reuma krijgen??quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:40 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Je weet dat niets zo onaantrekkelijk is als zelfmedelijden?
Gordon heeft door die psoriasis trouwens reuma gekregen, is ook echt een pretje hoor. Je gewrichten onder je neus zien vergroeien en naar de kloten zien gaan.
Weet je als je wilt jammeren en janken over uw huidaandoening dan zijn er andere plaatsen om dat te doen waar ze "Ocharme" zeggen en uit medelijde u wel een ritje zullen geven, maar je bent echt wel een serieuze "mood killer"quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:32 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Door psoriases reuma krijgen??
OT: zullen er meer raam-prostituees tijdens de zomer werken of net ervoor en daarna (omdat ze wellicht zelf ook op vakantie gaan)?
Nee jij bedankt bohhhhhhhhhquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:53 schreef lord_sylus het volgende:
Erger dan betrapt worden door een geile demente oma die denkt dat je voor haar een stijve hebt gekregen![]()
Ja.quote:
Je kunt in zo'n raam natuurlijk wel vast even lekker voorbruinen.quote:OT: zullen er meer raam-prostituees tijdens de zomer werken of net ervoor en daarna (omdat ze wellicht zelf ook op vakantie gaan)?
Die voor een raam zijn meestal veel te duur voor wat ze je aanbieden!quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:13 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ja.
http://www.artritispsoriatica.nl/
[..]
Je kunt in zo'n raam natuurlijk wel vast even lekker voorbruinen.
Voor slechte hygienen kunnen ze je inderdaad afwijzen, maar dan nog voor hun is het om het geld te doen niet om de aantrekkelijke klanten!quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:09 schreef Schenkstroop het volgende:
Raam prostituees kunnen je toch ook gewoon afwijzen dacht ik
Ik ga het gewoon proberen. ooit.
Een vriend van mij (nu meer kennis dan vriend), we noemen hem altijd stille, die ging ook welleens naar de prostittuees. Van horen zeggen mag je die prostituees nieteens aanraken en in de borsten voelen ofzo
Ik heb ooit eens aangeklopt bij een wat oudere blonde dame. weet niet meer waar in amsterdam. ze oogde een beetje Pools. Voor dr leeftijd echt een lekker ding en ik val voornamelijk op jong. Voor 50 euro mocht ik 20 minuten. Ik had helemaal geen geld bij me (FAAL!) en ook geen condooms (noob.).
Altijd spijt van gehad en nu zie ik er ws. nooit meer... shitt.
- Het - is - een - hoer -quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:09 schreef Schenkstroop het volgende:
Een vriend van mij (nu meer kennis dan vriend), we noemen hem altijd stille, die ging ook welleens naar de prostittuees. Van horen zeggen mag je die prostituees nieteens aanraken en in de borsten voelen ofzo
Ik heb ooit eens aangeklopt bij een wat oudere blonde dame. weet niet meer waar in amsterdam. ze oogde een beetje Pools. Voor dr leeftijd echt een lekker ding en ik val voornamelijk op jong. Voor 50 euro mocht ik 20 minuten. Ik had helemaal geen geld bij me (FAAL!) en ook geen condooms (noob.).
Ze laten je niet je eigen condoom gebruiken hoorquote:Op zondag 28 juni 2009 23:24 schreef Pritt het volgende:
Ik wil het ook ooit nog wel een keer doen, gewoon omdat ik het eens geprobeerd wil hebben. In het normale leven totaal mag ik echt niet klagen, ook nu een vriendin, dus doe het nu sowieso niet. Maar ooit eens lijkt me tof, wel extra dikke condoom doen.
Ze weet niet eens meer wie je was, na jouw waren er 6954 mannen die wel geld bij zich haddenquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:09 schreef Schenkstroop het volgende:
Wat is dit voor bizarre post ? Die 99% is gewoon onzin, volgens mij zeggen enkel mannen dat die voor zichzelf iets goed te praten hebben.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:36 schreef Alessandro het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |