Je weet dat niets zo onaantrekkelijk is als zelfmedelijden?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:46 schreef Schenkstroop het volgende:
ik bedoelde PMS en niet "MS" in mijn vorige post (uiterraard).
En nee ik heb geen psoriasses. psoriases is erniks bij wat ik heb gehad. 23 jaar lang.
Maar ik ga nog wel een keer naar de hoeren, ik twijvel alleen steeds.
Hoe zieligquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:00 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
what the fuck is het bij jouw geweest dan "acne"? Dan weet je absoluut niet waar je over praat. Ik heb gordon nog laatst huilend op t gezien over zijn psoriasses. Sorry, wat ik heb gehad is inderdaad vele malen erger dan psoriasses. Ik heb lagen van mijn gezichtshuid weggekrabt van de jeuk. je weet niet hoe dat is.
Menstruatie krijgt nog meer empathie. mensen...
ja idd, we hadden het over prostituees.quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:25 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
Hoe zielig
kun je nu eindelijk iets OT zetten?
Door psoriases reuma krijgen??quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:40 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Je weet dat niets zo onaantrekkelijk is als zelfmedelijden?
Gordon heeft door die psoriasis trouwens reuma gekregen, is ook echt een pretje hoor. Je gewrichten onder je neus zien vergroeien en naar de kloten zien gaan.
Weet je als je wilt jammeren en janken over uw huidaandoening dan zijn er andere plaatsen om dat te doen waar ze "Ocharme" zeggen en uit medelijde u wel een ritje zullen geven, maar je bent echt wel een serieuze "mood killer"quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:32 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Door psoriases reuma krijgen??
OT: zullen er meer raam-prostituees tijdens de zomer werken of net ervoor en daarna (omdat ze wellicht zelf ook op vakantie gaan)?
Nee jij bedankt bohhhhhhhhhquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:53 schreef lord_sylus het volgende:
Erger dan betrapt worden door een geile demente oma die denkt dat je voor haar een stijve hebt gekregen![]()
Ja.quote:
Je kunt in zo'n raam natuurlijk wel vast even lekker voorbruinen.quote:OT: zullen er meer raam-prostituees tijdens de zomer werken of net ervoor en daarna (omdat ze wellicht zelf ook op vakantie gaan)?
Die voor een raam zijn meestal veel te duur voor wat ze je aanbieden!quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:13 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ja.
http://www.artritispsoriatica.nl/
[..]
Je kunt in zo'n raam natuurlijk wel vast even lekker voorbruinen.
Voor slechte hygienen kunnen ze je inderdaad afwijzen, maar dan nog voor hun is het om het geld te doen niet om de aantrekkelijke klanten!quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:09 schreef Schenkstroop het volgende:
Raam prostituees kunnen je toch ook gewoon afwijzen dacht ik
Ik ga het gewoon proberen. ooit.
Een vriend van mij (nu meer kennis dan vriend), we noemen hem altijd stille, die ging ook welleens naar de prostittuees. Van horen zeggen mag je die prostituees nieteens aanraken en in de borsten voelen ofzo
Ik heb ooit eens aangeklopt bij een wat oudere blonde dame. weet niet meer waar in amsterdam. ze oogde een beetje Pools. Voor dr leeftijd echt een lekker ding en ik val voornamelijk op jong. Voor 50 euro mocht ik 20 minuten. Ik had helemaal geen geld bij me (FAAL!) en ook geen condooms (noob.).
Altijd spijt van gehad en nu zie ik er ws. nooit meer... shitt.
- Het - is - een - hoer -quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:09 schreef Schenkstroop het volgende:
Een vriend van mij (nu meer kennis dan vriend), we noemen hem altijd stille, die ging ook welleens naar de prostittuees. Van horen zeggen mag je die prostituees nieteens aanraken en in de borsten voelen ofzo
Ik heb ooit eens aangeklopt bij een wat oudere blonde dame. weet niet meer waar in amsterdam. ze oogde een beetje Pools. Voor dr leeftijd echt een lekker ding en ik val voornamelijk op jong. Voor 50 euro mocht ik 20 minuten. Ik had helemaal geen geld bij me (FAAL!) en ook geen condooms (noob.).
Ze laten je niet je eigen condoom gebruiken hoorquote:Op zondag 28 juni 2009 23:24 schreef Pritt het volgende:
Ik wil het ook ooit nog wel een keer doen, gewoon omdat ik het eens geprobeerd wil hebben. In het normale leven totaal mag ik echt niet klagen, ook nu een vriendin, dus doe het nu sowieso niet. Maar ooit eens lijkt me tof, wel extra dikke condoom doen.
Ze weet niet eens meer wie je was, na jouw waren er 6954 mannen die wel geld bij zich haddenquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:09 schreef Schenkstroop het volgende:
Wat is dit voor bizarre post ? Die 99% is gewoon onzin, volgens mij zeggen enkel mannen dat die voor zichzelf iets goed te praten hebben.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:36 schreef Alessandro het volgende:
iedereen(99% van de mannen) is weleens naar de hoeren gegaan. Maar echt neuken is wat anders. Ik vond het te ranzig en gevaarlijk. Ze neukt met iedereen en stel je voor dat je condoom knapt. Vandaar nog nooit gedaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |