abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70306661
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 18:46 schreef Schenkstroop het volgende:
ik bedoelde PMS en niet "MS" in mijn vorige post (uiterraard).

En nee ik heb geen psoriasses. psoriases is erniks bij wat ik heb gehad. 23 jaar lang.

Maar ik ga nog wel een keer naar de hoeren, ik twijvel alleen steeds.
Je weet dat niets zo onaantrekkelijk is als zelfmedelijden?
Gordon heeft door die psoriasis trouwens reuma gekregen, is ook echt een pretje hoor. Je gewrichten onder je neus zien vergroeien en naar de kloten zien gaan.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_70312620
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 18:00 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

what the fuck is het bij jouw geweest dan "acne"? Dan weet je absoluut niet waar je over praat. Ik heb gordon nog laatst huilend op t gezien over zijn psoriasses. Sorry, wat ik heb gehad is inderdaad vele malen erger dan psoriasses. Ik heb lagen van mijn gezichtshuid weggekrabt van de jeuk. je weet niet hoe dat is.

Menstruatie krijgt nog meer empathie. mensen...
Hoe zielig

kun je nu eindelijk iets OT zetten?
pi_70314430
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 08:25 schreef lord_sylus het volgende:

[..]

Hoe zielig

kun je nu eindelijk iets OT zetten?
ja idd, we hadden het over prostituees.
Niet hoe zielig sommige mensen zijn, daar zijn weer andere instanties voor.
  woensdag 24 juni 2009 @ 12:32:20 #154
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_70320146
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 22:40 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Je weet dat niets zo onaantrekkelijk is als zelfmedelijden?
Gordon heeft door die psoriasis trouwens reuma gekregen, is ook echt een pretje hoor. Je gewrichten onder je neus zien vergroeien en naar de kloten zien gaan.
Door psoriases reuma krijgen??

OT: zullen er meer raam-prostituees tijdens de zomer werken of net ervoor en daarna (omdat ze wellicht zelf ook op vakantie gaan)?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_70320773
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 12:32 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

OT: zullen er meer raam-prostituees tijdens de zomer werken of net ervoor en daarna (omdat ze wellicht zelf ook op vakantie gaan)?
Weet je als je wilt jammeren en janken over uw huidaandoening dan zijn er andere plaatsen om dat te doen waar ze "Ocharme" zeggen en uit medelijde u wel een ritje zullen geven, maar je bent echt wel een serieuze "mood killer"

Erger dan betrapt worden door een geile demente oma die denkt dat je voor haar een stijve hebt gekregen

Ik neem aan dat ze wel op vakantie gaan maar dat ze dan vervanging hebben, of een beurtrol voor wie wanneer op verlof gaat.
pi_70321855
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 12:53 schreef lord_sylus het volgende:

Erger dan betrapt worden door een geile demente oma die denkt dat je voor haar een stijve hebt gekregen

Nee jij bedankt bohhhhhhhhh
pi_70325643
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 12:32 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ja.
http://www.artritispsoriatica.nl/
quote:
Je kunt in zo'n raam natuurlijk wel vast even lekker voorbruinen.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_70326139
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 15:13 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ja.
http://www.artritispsoriatica.nl/
[..]

Je kunt in zo'n raam natuurlijk wel vast even lekker voorbruinen.
Die voor een raam zijn meestal veel te duur voor wat ze je aanbieden!

het zijn de prive dames die waar voor hun geld geven
  donderdag 25 juni 2009 @ 15:42:01 #159
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_70361876
Kan een modje die stuitende fout in de TT even rechtzetten? Zo is het net of er naar een gigolo gaan wordt bedoeld. Prostitueé schrijf je met 2 ee's op het einde, vandaaj.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  donderdag 25 juni 2009 @ 19:09:28 #160
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_70367949
Raam prostituees kunnen je toch ook gewoon afwijzen dacht ik
Ik ga het gewoon proberen. ooit.

Een vriend van mij (nu meer kennis dan vriend), we noemen hem altijd stille, die ging ook welleens naar de prostittuees. Van horen zeggen mag je die prostituees nieteens aanraken en in de borsten voelen ofzo

Ik heb ooit eens aangeklopt bij een wat oudere blonde dame. weet niet meer waar in amsterdam. ze oogde een beetje Pools. Voor dr leeftijd echt een lekker ding en ik val voornamelijk op jong. Voor 50 euro mocht ik 20 minuten. Ik had helemaal geen geld bij me (FAAL!) en ook geen condooms (noob.).
Altijd spijt van gehad en nu zie ik er ws. nooit meer... shitt.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_70389213
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 19:09 schreef Schenkstroop het volgende:

Een vriend van mij (nu meer kennis dan vriend), we noemen hem altijd stille, die ging ook welleens naar de prostittuees. Van horen zeggen mag je die prostituees nieteens aanraken en in de borsten voelen ofzo

Ik heb ooit eens aangeklopt bij een wat oudere blonde dame. weet niet meer waar in amsterdam. ze oogde een beetje Pools. Voor dr leeftijd echt een lekker ding en ik val voornamelijk op jong. Voor 50 euro mocht ik 20 minuten. Ik had helemaal geen geld bij me (FAAL!) en ook geen condooms (noob.).
Voor slechte hygienen kunnen ze je inderdaad afwijzen, maar dan nog voor hun is het om het geld te doen niet om de aantrekkelijke klanten!
En ik hoop dat je nooit zelf je eigen Condooms moet mee nemen! omdat da eigenlijk niet veilig is, wie weet welke zieke mensen toekomen met een beschadigde toompje!!
pi_70403011
quote:

- Het - is - een - hoer -
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
  zondag 28 juni 2009 @ 23:24:31 #163
148059 Pritt
Atheïst
pi_70462778
Ik wil het ook ooit nog wel een keer doen, gewoon omdat ik het eens geprobeerd wil hebben. In het normale leven totaal mag ik echt niet klagen, ook nu een vriendin, dus doe het nu sowieso niet. Maar ooit eens lijkt me tof, wel extra dikke condoom doen.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_70462876
quote:
Op zondag 28 juni 2009 23:24 schreef Pritt het volgende:
Ik wil het ook ooit nog wel een keer doen, gewoon omdat ik het eens geprobeerd wil hebben. In het normale leven totaal mag ik echt niet klagen, ook nu een vriendin, dus doe het nu sowieso niet. Maar ooit eens lijkt me tof, wel extra dikke condoom doen.
Ze laten je niet je eigen condoom gebruiken hoor
ze trekken hem zelf over je paaltje
er zijn heel veel gekken in de wereld
pi_70462942
quote:

Ze weet niet eens meer wie je was, na jouw waren er 6954 mannen die wel geld bij zich hadden
  maandag 29 juni 2009 @ 14:52:18 #166
261215 fullmetal
YZF-600R CAT
pi_70479341
Wil persoonlijk ook een keer proberen, lijkt me gaaf om een keer te doen. Maat uit de club*25al* zei dat ie vroeger met volk of 10 tegelijk naar de hoeren ging, was best melig .
Vraag me af wat zijn momentele vrouw dr van vindt
Never trade the thrills of living for the security of existence.
  maandag 29 juni 2009 @ 14:57:08 #167
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_70479503
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 21:36 schreef Alessandro het volgende:
iedereen(99% van de mannen) is weleens naar de hoeren gegaan. Maar echt neuken is wat anders. Ik vond het te ranzig en gevaarlijk. Ze neukt met iedereen en stel je voor dat je condoom knapt. Vandaar nog nooit gedaan.
Wat is dit voor bizarre post ? Die 99% is gewoon onzin, volgens mij zeggen enkel mannen dat die voor zichzelf iets goed te praten hebben.
En je stelt dat 99% wel naar de hoeren is gegaan maar neuken is wat anders ?
Wat doen ze er dan ?
"Nou, 99% van de mannen gaat naar de hoeren maar 72% gaat enkel om even een kopje thee te drinken !"
zzz
pi_70481669
Joh, die post is zo belachelijk, niet eens het reageren waard.
99%
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
  maandag 29 juni 2009 @ 18:45:30 #169
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_70487393
prostitué is een mannelijke hoer.
Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')