Eh, wut?quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:36 schreef Alessandro het volgende:
iedereen(99% van de mannen) is weleens naar de hoeren gegaan.
Ehm, neuken misschien.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:31 schreef borbit het volgende:
[..]
Ik zie het eigenlijk ook niet als een totaal kansloze actie. Ben vooral benieuwd waarom mensen (denk voornamelijk mannen maar misschien ook wel vrouwen) naar een prostitué gaan. Wat hun beweegredenen zijn.
Kerels die thuis een vrouw hebben zitten en ondertussen naar de hoeren gaan zijn het ergstequote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:29 schreef your-ulti-mate het volgende:
Iedereen zal het wel weer raar vinden maar:
a) Zelf ga ik nooit naar de hoeren.
b) Ik zou het fantastisch vinden als mijn vrouw een hoer was, liefst met meerdere mannen tegelijkertijd.
Ik vind het echt kicken als mijn vrouw zo moest zijn. Echter zulke leuke vrouwen kom ik nooit tegen en ligt slechts de eenzaamheid in het verschiet. Mijn vorige relaties zijn hier altijd door mislukt.
Voor de rest ben ik een heel gewone kerel. Geen drugs, geen criminaliteit, hard werkend, lieve vader en man, maar ja juist dat foutje in het ontwerp maakt mijn leven moeilijk.
noem eens watquote:Op maandag 8 juni 2009 23:54 schreef ErikZwennes het volgende:
Geen problemen mee, maar dan moet het wel een kwaliteitsbordeel zijn. Een vieze oude trol van 40+ in een steegje doet het voor mij niet.
Dan hoor ik toch echt bij die 1%...quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:36 schreef Alessandro het volgende:
iedereen(99% van de mannen) is weleens naar de hoeren gegaan. Maar echt neuken is wat anders. Ik vond het te ranzig en gevaarlijk. Ze neukt met iedereen en stel je voor dat je condoom knapt. Vandaar nog nooit gedaan.
Prostituees zijn schoner dan breezersletjes... de meeste laten zich regelmatig testen en douchen voor/na iedere klant. Bij de ramen wordt er natuurlijk iets minder gedouchedquote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:36 schreef Alessandro het volgende:
iedereen(99% van de mannen) is weleens naar de hoeren gegaan. (...)
Echt een goede manier om meer zelfrespect te kweken... Naar de hoeren gaan....quote:Op maandag 15 juni 2009 21:28 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik moet maar echt eens gaan maar kan me er niet toe zetten. Ik heb namelijk een mega hekel aan mijn lichaam, wil ik een hoer niet aandoen. Doet mijzelf ook pijn. Mischien als ik over de wallen looop dat ik vanzelf wel warm loop
quote:
Inkoppertje: zeker weten dat het een vrouw was?quote:Op maandag 22 juni 2009 11:02 schreef lord_sylus het volgende:
"ja je mag mij enkel anaal nemen! heb een ingreep gehad aan mijn kut en mag enkele weken geen sex hebben" daar ben ik dan weer gebleven eventjes![]()
Ik zou getwijfeld hebben moest ik daar voor niet geweest zijn toen alles nog werktequote:Op maandag 22 juni 2009 15:13 schreef Houdnini het volgende:
[..]
Inkoppertje: zeker weten dat het een vrouw was?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |