quote:Op woensdag 7 november 2007 08:42 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
[..]
Na vandaag nog 1 dagje werken en 1 dagje cursussen!![]()
Volgende week lekker weer 4 dagen werken en 1 dag cursussen! En de week daarna ook!
Daarna 3 weken van 5 dagen, dan 1 week van 4 dagen en dan heb ik 12 dagen vakantie!![]()
Carnavalquote:Op woensdag 7 november 2007 08:44 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb ook vakantie over een week of 4/5. En na die vakantie 3 weken werken en dan carnavalsvakantie.
die kosten 200 euro in afghanistanquote:
Ik weet toch wanneer ik cursus heb... Elke week op donderdag, 4x... Zo lastig onthoud dat niet...quote:Op woensdag 7 november 2007 08:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Hoezo het weet heel goed zijn agenda? over 3 weken ben ik jarig
![]()
Wij ook niet.. alleen die zuiderlingen weer...quote:
"gewoon" voorjaarsvakantiequote:Op woensdag 7 november 2007 08:50 schreef OA het volgende:
[..]
Wij ook niet.. alleen die zuiderlingen weer...![]()
Hier heet de eerste vakantie van elk nieuw jaar gewoon voorjaarsvakantie/krokusvakantie![]()
Dit was niet denigrerend bedoeld...quote:Op woensdag 7 november 2007 08:52 schreef crossover het volgende:
[..]
"gewoon" voorjaarsvakantie
Denigrerend kutgedoe altijd richting andere delen van het land
Volgens mij hebben wij geen krokusvakantie. Wel meivakantie thoo.quote:Op woensdag 7 november 2007 08:57 schreef OA het volgende:
Dit was niet denigrerend bedoeld...![]()
Ik verbaasde mij erover dat Kuuk blijkbaar een extra vakantie heeft, die hier niet bekend is!![]()
Dat zijn idd de hormoontjes CGM... ben je een beetje verliefd soms?quote:Op woensdag 7 november 2007 08:50 schreef cablegunmaster het volgende:
ik ben zenuwachtig :p
eerst 2 uur school en daarna afgesproken met Nina . Gaat leuk worden.maar,
waarom ben ik dan zenuwachtig?
Zal wel hormonen zijn denk ik
quote:
Right.quote:Op woensdag 7 november 2007 08:50 schreef OA het volgende:
[..]
Wij ook niet.. alleen die zuiderlingen weer...![]()
Die meivakantie is ook zoeen vaag gegeven...quote:Op woensdag 7 november 2007 08:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij geen krokusvakantie. Wel meivakantie thoo.
Het is weer 9 uurquote:
quote:
quote:Op woensdag 7 november 2007 08:44 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb ook vakantie over een week of 4/5. En na die vakantie 3 weken werken en dan carnavalsvakantie.
Het is dus geen extra vakantie, maar dat dacht ik dus wel.quote:Op woensdag 7 november 2007 08:57 schreef OA het volgende:
[..]
Ik verbaasde mij erover dat Kuuk blijkbaar een extra vakantie heeft, die hier niet bekend is!![]()
condoom bij je?quote:Op woensdag 7 november 2007 08:50 schreef cablegunmaster het volgende:
ik ben zenuwachtig :p
Zal wel hormonen zijn denk ik
Ach jaquote:Op woensdag 7 november 2007 09:04 schreef OA het volgende:
[..]
Maar goed, zullen we er verder geen woorden meer aan vuilmaken?![]()
Alle zin en onzin over onder en boven de rivieren blijft toch een eeuwige discussie...![]()
Wat een geluk heeft die Nina toch dat ze met jou heeft afgesprokenquote:Op woensdag 7 november 2007 08:50 schreef cablegunmaster het volgende:
Wellicht nog een vertraagde uitzending van vorig jaar danquote:Op woensdag 7 november 2007 09:42 schreef OA het volgende:
Ik hoorde net Last Christmas van Wham op de radio... [afbeelding]
Jawel, maar m'n ritme is nogal vernacheld, en ik probeer daar wat aan te doen.quote:Op woensdag 7 november 2007 10:03 schreef indahnesia.com het volgende:
hey joolz, eer-ik
lekker toch? slapen?
jah, dat blijft toch vervelend zo zegquote:Op woensdag 7 november 2007 10:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Jawel, maar m'n ritme is nogal vernacheld, en ik probeer daar wat aan te doen.
Dat schiet alleen niet echt op zo [afbeelding]
ooh, dus als je ingewerkt bent, zien we je hier weer vaker?quote:Op woensdag 7 november 2007 10:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
hey Indah... [afbeelding] ...ja idd, nieuwe baan he... [afbeelding] ...hoe is het met jou...???
Mja, maar goed, ik ben al lang blij dat ik niet weer tot 13:00 ofzo in m'n bed ligquote:Op woensdag 7 november 2007 10:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, dat blijft toch vervelend zo zeg
Ik hoop het.quote:Op woensdag 7 november 2007 10:24 schreef indahnesia.com het volgende:
nou, dat is toch wel mogelijk, niet?
quote:Op woensdag 7 november 2007 10:46 schreef OA het volgende:
En nog geen 2 minuten geleden werd er weer een enorme stapel werk neergelegd...![]()
Eerst heb ik weken (misschien wel maanden) nauwelijks iets te doen gehad en nu zijn er dingen die telkens tussendoor moeten en niet afkomen...![]()
Mja, ik kan dat natuurlijk doen in de tijd dat ik hier aanwezig ben, maar helemaal geen afleiding overleef ik niet...![]()
Die hebben het net zo druk...quote:Op woensdag 7 november 2007 11:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Schiet lekker op dan
Kan je niet wat afschuiven op andere collegae?
Maandagavond hebben we nog even een sprintje getrokken!quote:Op woensdag 7 november 2007 11:09 schreef Jo0Lz het volgende:!
Nog niet vol! Het gaat niet meer zo hard met de KSC's de laatste tijd...
Gister nog 2 topics geopend...quote:Op woensdag 7 november 2007 11:09 schreef Jo0Lz het volgende:!
Nog niet vol! Het gaat niet meer zo hard met de KSC's de laatste tijd...
quote:Op woensdag 7 november 2007 11:09 schreef Jo0Lz het volgende:
[afbeelding]!
Nog niet vol! Het gaat niet meer zo hard met de KSC's de laatste tijd... [afbeelding]
quote:Op woensdag 7 november 2007 11:10 schreef eer-ik het volgende:
Oh, OA, heb je je eigen email nog gelezen?
Zoute bananenquote:Op woensdag 7 november 2007 11:21 schreef indahnesia.com het volgende:
owh, groene bananen.. weekje in de fruitschaal en ze zijn prima te eten. Misschien een zoutig smaakje, maar ze zijn dan niet voor niets gratis
Je hoeft de buitenkant niet op te eten hoor!quote:
quote:Op woensdag 7 november 2007 11:27 schreef OA het volgende:
[..]
Je hoeft de buitenkant niet op te eten hoor!![]()
Heb jij trouwens vakantie?quote:Op woensdag 7 november 2007 11:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Tering, ik ben brak
Zal vanavond dan eindelijk eens goed pitten denk
gewoon pellen en proberen, wie weet is de banaan zelf nog wel goed.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zoute bananen [afbeelding]
Zal lekker zijn [afbeelding]
Hangt er een beejte vanaf denk hoelang ze al in het water gelegen hebbenquote:Op woensdag 7 november 2007 11:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gewoon pellen en proberen, wie weet is de banaan zelf nog wel goed.
als ze te lang liggen rotten ze wel weg, tot ze bruin zijn kun je ze vast nog wel etenquote:Op woensdag 7 november 2007 11:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hangt er een beejte vanaf denk hoelang ze al in het water gelegen hebben [afbeelding]
Denk dat het een rare gewaarwording is, een zoute banaan in je bakkes [afbeelding]
quote:
Klein combinatietje denk ik.quote:Op woensdag 7 november 2007 11:43 schreef OA het volgende:
[..]
Lekker vaag weer.
Vakantie of "vakantie" als in studieverlof?![]()
Wanneer heb je tentamens eigenlijk?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |