20:16 Dag Jaap!De Miljonairs kregen aangegeven dat ze buiten op het bordes moesten wachten. Als alle Miljonairs, inclusief Ricardo, op het bordes staan, zegt Jaap hen gedag en loop de poort uit; de Miljonairs verbaasd achterlatend. "Hè? Hij is nu af, toch?", vraagt Nadia verbaasd. "Ja, hij is de poort uit hij is af!", meent ook Amanda. De Miljonairs lopen verbaasd naar binnen. "Zijn kleding ligt er nog en de koffer met geld ook nog!", zegt Brian. "Hè?", niemand snapt er iets van. Zou de grote Miljonair echt zomaar zonder gedag te zeggen de Villa kunnen verlaten? Dat is wel iets wat hij net heeft gedaan!
"Tot nooit meer ziens!"20:25 "Nadia moet op haar plek gezet worden!"Ricardo neemt, na Amanda, ook Lieke even apart in de kapsalon. "Je moet goed je ogen in je achterhoofd houden", begint Ricardo opnieuw. "Nadia moet echt op haar plek gezet worden", merkt de avondbutler op. "Het is een lieve meid maar ze is niet te vertrouwen! Jullie moeten het vertrouwen winnen van Dennis en hem zo tegen Nadia uitspelen", vertelt hij verder. "Dat Nadia op haar plek gezet moet worden daar ben ik het met je eens", uit Lieke. "Maar het vertrouwen van Dennis winnen? Hij is de zwakste speler!", zegt de Hilversumse. "Je moet het zelf weten, ik wil je alleen waarschuwen! Je zegt het echt tegen niemand hoor, beloof je me dat? Anders ga ik de doorb*tch uithangen!", aldus de avondbutler. Ricardo laat weer heel wat stof opwaaien in de Villa. Niet alleen Amanda, maar nu ook Lieke heeft heel wat om over na te denken!
20:35 Wedden dat...Terwijl Huub en Dennis aan tafel zitten, wil Huub graag een weddenschap aangaan met de Alphenaar. "Wedden dat ik Nadia eerder plat krijg dan jij?", vraagt Huub. "Wat zeg jij nou?", vraagt een verbouwereerde Dennis. "Ja, je hoort me wel", lacht Huub. "Als Nadia er straks bij is, dan vraag je mij dat nog een keer, oké?", vraagt Dennis. "Dan ontken ik het gewoon. Dan is het jouw woord tegen het mijne", blijft Huub. Dennis kan zijn oren nog steeds niet geloven. Zou je dat nou wel doen, Huub? Hier komt narigheid van…
20:40 Valstrik?Huub komt even verhaal halen bij Nadia, Brian en Amanda. "Dennis zegt net dat ik heb gezegd dat ik jou sneller plat kan krijgen dan Dennis. En dat heb ik niet gezegd", vertelt hij en precies op dat moment komt Dennis net de slaapkamer binnen. "Kemphaantjes…", mompelt Nadia. "Goh Dennis, wat heb ik net allemaal gezegd dan?", vraagt Huub direct. "Gewoon, dat jij die weddenschap wilde afsluiten, dat jij Nadia eerder zou n*uken dan ik!", zegt Dennis. "Je lult, Dennis, dat heb ik nooit gezegd!", verweert Huub zich direct. "Is dit dan je darkside, Dennis?", vraagt Huub. "Oké, iemand liegt hier dus", zegt Brian. "Ik denk dat Huub liegt", zegt Amanda en ook Nadia denkt dat. Zal Huub de rest nog mee kunnen krijgen voor een ouderwets potje 'Dennis bashen'?
Huub aan het woord...20:42 Weddenschap...Huub komt even verhaal halen bij Nadia, Brian en Amanda. "Dennis zegt net dat ik heb gezegd dat ik jou sneller plat kan krijgen dan Dennis. En dat heb ik niet gezegd", vertelt hij en precies op dat moment komt Dennis net de slaapkamer binnen.... "Kemphaantjes…", mompelt Nadia. "Goh Dennis, wat heb ik net allemaal gezegd dan?", vraagt Huub direct. "Gewoon, dat jij die weddenschap wilde afsluiten, dat jij Nadia eerder zou n*uken dan ik!", zegt Dennis. "Je lult, Dennis, dat heb ik nooit gezegd!", verweert Huub zich direct. "Is dit dan je darkside, Dennis?", vraagt Huub. "Oké, iemand liegt hier dus", zegt Brian. "Ik denk dat Huub liegt", zegt Amanda en ook Nadia denkt dat.
![]()
De kemphanen zitten nog steeds in een verhitte discussie en de meiden horen het geduldig aan. "'Wie het eerste Nadia plat krijgt', dat heb je letterlijk gezegd!", aldus een woeste Dennis. "Dit is echt de allerzwakste leugen die ik tot nu toe van je hebt gehoord", gaat de Alphenaar verder. "Wat vind jij eigenlijk van deze situatie Nadia?", vraagt Brian aan de brunette. "Ja nou ja", Nadia probeert haar zin onder woorden te brengen maar komt niet ver. "Alsof ik ooit zo'n weddenschap zou aangaan terwijl ik nu weer goed met Lieke ben", verdedigt Huub zichzelf. "Dan zou ik alles kapot maken." Zullen de twee kemphaantjes nog uit deze discussie komen?
Bron: Villa Vandaag, 08-11-2007
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel