abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54359108
SI Games FM2008 @ Wikipedia [EN]FM2008 TrailerFM Live [verwacht in 2008]

• FMinside [NL]
  • ManagersUnited [NL]
  • Fuck The Ref [NL]
  • FMforum[ EN]
  • Sortitoutsi [EN]

SI Downloads

Hulpprogramma's

| 01 |
    02
    03

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet. Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres/PM van het profiel van donroyco. donroyco (met dank aan sjimz, EnGCatjuh en al die anderen)
  • pi_54359129
    En hier weer verder!
    pi_54359230
    Chelsea was in 't eerste seizoen in mijn game helemaal niet goed, nu loop ik 4 punten achter op ze en blijven ze ook maar winnen
    "If you're not a manc, you're a wank"
    pi_54359261
    patch maakt echt geen verschil bij mij...nog steeds miljarden dubieuze doelpunten afgekeurd etc...gem 2 keer per wedstrijd ofzo (beetje overdrijven )
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
      zondag 4 november 2007 @ 17:02:40 #5
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_54359330
    Beta patch helpt ook niet echt veel bij mij.
    Veel gele kaarten en de welbekende "Controversie in de wedstrijd" waar je dan weer wel/niet op moet reageren.
    Hopen dat de definitieve patch een uitkomst biedt.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      zondag 4 november 2007 @ 17:05:08 #6
    135789 Damzkieee
    Ontzettende natnek
    pi_54359386
    quote:
    Op zondag 4 november 2007 16:59 schreef Tim86 het volgende:
    patch maakt echt geen verschil bij mij...nog steeds miljarden dubieuze doelpunten afgekeurd etc...gem 2 keer per wedstrijd ofzo (beetje overdrijven )
    1 per 2 wedstrijden hier.
    The Killers Heracles Almelo Real Madrid
    29.10 Novastar HMH
    pi_54359485
    Ik heb daar niet zo'n last van, zie het bijna nooit.
    pi_54359529
    een andere bug is dat spelers die transfer listed by request zijn altijd na een paar maanden zeggen dat ze willen blijven..ook al heb je ze erna in het 2e gezet

enige wat verholpen is, is dat je niet meer onbeperkt om extra geld kan vragen of kan switchen met je budget zonder dat het een ten koste gaat van het ander
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_54359545
    Ik heb opnieuw geinstalleerd, die patch maakt het er echt niet beter op
    stupidity has become as common as common sense was before
      zondag 4 november 2007 @ 17:19:24 #10
    135789 Damzkieee
    Ontzettende natnek
    pi_54359716
    quote:
    Op zondag 4 november 2007 17:11 schreef Tim86 het volgende:
    een andere bug is dat spelers die transfer listed by request zijn altijd na een paar maanden zeggen dat ze willen blijven..ook al heb je ze erna in het 2e gezet

enige wat verholpen is, is dat je niet meer onbeperkt om extra geld kan vragen of kan switchen met je budget zonder dat het een ten koste gaat van het ander
    Oh? Kon dat?
    Die bug is mij onbekend.
    29.10 Novastar HMH
    pi_54360180
    TvP
    pi_54360192
    TopVoetbalPatch
    pi_54360431
    quote:
    Op zondag 4 november 2007 17:37 schreef andre347 het volgende:
    TvP
    pi_54360487
    quote:
    Op zondag 4 november 2007 16:07 schreef Mindstate het volgende:
    Een vraagje:

Ik heb hier een aardig talentje gevonden uit Nigeria die geen club heeft en 16 jaar is. Ik heb hem nu op proef maar als ik hem een contract wil aanbieden staat er dat ik hem pas over 2 jaar kan contracteren omdat ik als Ajax zijnde geen Nigeriaanse spelers van onder de 18 mag contracteren. Kan ik dan verder echt niets doen want om hem 2 jaar helemaal niks te laten doen (aangezien hij geen club heeft) vind ik wel zonde..
    dat probleem heb ik ook met sommige spelers..
    pi_54360497
    patch helpt hier dik..eerst stond ik 12e ofzo met liverpool, terwijl ik nu toch wel altijd goed presteer(per club op ze eigen niveau) terwijl ik eerst met de toppers echt verloor van degradatiekandidaten:S
    pi_54362195
    zojuist mijn eerste nederlaag geleden met TPS...

Dit omdat 8! spelers geblesseerd en/of geschorst zijn
    pi_54362806
    quote:
    Op zondag 4 november 2007 19:02 schreef VlaDje het volgende:
    zojuist mijn eerste nederlaag geleden met TPS...

Dit omdat 8! spelers geblesseerd en/of geschorst zijn
    haha lekker is dat..
    pi_54363657
    Wanneer post iemand een grote lijst/tekstbestand met bekende talenten in deze editie?
    pi_54363689
    quote:
    Op zondag 4 november 2007 20:05 schreef jmac het volgende:
    Wanneer post iemand een grote lijst/tekstbestand met bekende talenten in deze editie?
    Heb ik allang gedaan, kijk maar een aantal topics terug.
    pi_54363701
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_54364159
    Maar goed ik ben de beroerdste niet:
    Toptalenten uit FM2008
    Aaron
    Alexandre Pato
    Henry Saivet
    Ever Banega
    Andres Guardado
    Lulinha
    Carlos Vela
    Oscar Ustari
    Sebastian Giovinco
    Mika Aaritalo
    Kwabena Agouda
    Jose Alamo
    Alan
    Alan Kardec
    Jozy Altidore
    Omar Andrade
    Marvin Angulo
    Patricio Araujo
    Jose Baxter
    Christian Benitez
    Eric Bicfalvi
    Maor Bozaglo
    Breno
    Bruno Mezenga
    Gustavo Cabral
    Matias Cahais
    Neri Cardozo
    Carlos Eduardo
    Celsinho
    Lauri Dalla Valle
    Joris Delle
    Charles-Andre Doudin
    Preston Edwards
    Omar Esparza
    Yegor Filipenko
    Joao Carlos
    Cesar Lindado
    Patrik Lomski
    Dor Malul
    Marcelo Grohe
    Nicolas Millan
    Sotiris Ninis
    Emilio Nsue
    Pablo Piatti
    Anton Putilo
    Ben Sahar
    Jose San Ramon
    Sidnei
    BOgdan Stancu
    Gabriel Torje
    Toto Tamuz
    Georigino Wijnaldum
    Genero Zeefuik
    Edison Cavani
    Arouca
    Francisco Ochoa
    Renato Augusto

[ Bericht 0% gewijzigd door sjimz op 04-11-2007 20:31:25 ]
    pi_54364284
    waar zijn de NL'ers
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_54364336
    quote:
    Op zondag 4 november 2007 20:30 schreef Tim86 het volgende:
    waar zijn de NL'ers
    Moet je toch even het lijstje beter door kijken
    pi_54364502
    quote:
    Op zondag 4 november 2007 20:32 schreef sjimz het volgende:

[..]

Moet je toch even het lijstje beter door kijken
    owja kut..had er maar eentje gezien eigenlijk en vond dat wel bizar weinig maar er staan er dus 2 in..nog steeds niet veel soeps...
    Gewoon niemand in de ajax jeugd eigenlijk..Sarpong en Annita heb ik veel kansen gekregen maar alleen sarpoing is nog wel oke..
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_54364550
    quote:
    Op zondag 4 november 2007 20:39 schreef Tim86 het volgende:

[..]

owja kut..had er maar eentje gezien eigenlijk en vond dat wel bizar weinig maar er staan er dus 2 in..nog steeds niet veel soeps...
    Gewoon niemand in de ajax jeugd eigenlijk..Sarpong en Annita heb ik veel kansen gekregen maar alleen sarpoing is nog wel oke..
    Dit waren de echte toptalenten die ik heb gepost, en dan heb ik zekerheidjes als Messi en Aguero nog niet eens meegeteld.

En er is er eentje uit de Ajax jeugd en dat is Zeefuik
    Al speelt hij nu wel voor PSV.
      zondag 4 november 2007 @ 20:44:02 #26
    22794 Enchanter
    Right you are Ken!!!
    pi_54364624
    quote:
    Op zondag 4 november 2007 17:37 schreef andre347 het volgende:
    TvP

Ik ben inmiddels overleden
    pi_54365694
    quote:
    Op zondag 4 november 2007 19:29 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

haha lekker is dat..
    inderdaad, vooral als er ook jongens als Aaritalo bij zaten....

en mijn topscorer Rafael die +/- 2 op 1 loopt in de competitie

Wedstrijd erna waren Pavllyuchuck, Makkinen (best leuke verdediger met z'n 17 jaar, fysiek niet alles, maar wel voldoende) en Nuorela afwezig,, waardoor m' n verdediging een regelrechte gatenkaas werd van 16 jarige jongens(3-0 verlies), als ik weer transfergelden beschikbaar heb (van de verkoop van aaritalo) maar even een paar buffels voor achterin aanschaffen...
    pi_54366333

Selectie weer fit en compleet
    en direct een resultaat tegen het grote Helsinki om in te lijsten
    pi_54366433
    hoe jammer trouwens dat talenten in Finland niet of nauwelijks duurder worden.... Aaritalo kost nog steeds maar een prikkie, maar hij presteert als een beest

Het vertrek is nabij, jammer maar het geld kan ik hard gebruiken en ik heb backup voor hem lopen
    pi_54368230
    TelstarVoordePeriodetitel
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
    pi_54368280
    goede jeugdgeneratie

Jammer dat je er weinig aan hebt.
    pi_54368497
    quote:
    Op zondag 4 november 2007 21:19 schreef VlaDje het volgende:

[..]

inderdaad, vooral als er ook jongens als Aaritalo bij zaten....

en mijn topscorer Rafael die +/- 2 op 1 loopt in de competitie

Wedstrijd erna waren Pavllyuchuck, Makkinen (best leuke verdediger met z'n 17 jaar, fysiek niet alles, maar wel voldoende) en Nuorela afwezig,, waardoor m' n verdediging een regelrechte gatenkaas werd van 16 jarige jongens(3-0 verlies), als ik weer transfergelden beschikbaar heb (van de verkoop van aaritalo) maar even een paar buffels voor achterin aanschaffen...
    voor hoeveel heb je Ääritalo verkocht?
    pi_54368725
    quote:
    Op zondag 4 november 2007 22:50 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

voor hoeveel heb je Ääritalo verkocht?
    nog niet, hij gaat wss voor 1.2mil + 50% future transfer fee
    pi_54369144
    zojuist vertrokken voor 1mil en 50% future fee naar Shakhtar
    pi_54370298
    quote:
    Op zondag 4 november 2007 23:08 schreef VlaDje het volgende:
    zojuist vertrokken voor 1mil en 50% future fee naar Shakhtar
    Kut Shakhtar..
    Ik heb al een mooi oostblok-ploegje staan bij Dinamo Kiev.. Ik heb alle niet oostblokkers gewoon op de transferlijst gezet en de competitie in Oekraïne leeggeplukt.. evenals bekende talenten als Putilo en Filipenko aangetrokken..
    pi_54370773
    quote:
    Op zondag 4 november 2007 23:53 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

Kut Shakhtar..
    Ik heb al een mooi oostblok-ploegje staan bij Dinamo Kiev.. Ik heb alle niet oostblokkers gewoon op de transferlijst gezet en de competitie in Oekraïne leeggeplukt.. evenals bekende talenten als Putilo en Filipenko aangetrokken..
    M'n eigen bestuur heeft al het transfergeld ook nog opgestreken, helemaal kloten dus
    pi_54371124
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 00:17 schreef VlaDje het volgende:

[..]

M'n eigen bestuur heeft al het transfergeld ook nog opgestreken, helemaal kloten dus
    mja dat zuigt idd ook behoorlijk.. Ik mocht gelukkig of alles of een heel groot deel ervan besteden.. dat scheelt..
      maandag 5 november 2007 @ 09:35:07 #38
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_54373937
    Lazio is echt geweldig, vooral Tommaso Rocchi. Bnnenkort kampioen, hoop ik!
    I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
    A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
    pi_54376619
    Eerste fatsoenlijke skin is uit in verschillende versies (normal, black en vista)

http://files.filefront.com/steklozip/;8962342;/fileinfo.html

en download hier alvast een extra fix voor de search box, plaats de files in je skin folder en overschrijf de oude:

http://files.filefront.co(...)62771;/fileinfo.html

Screenshots

http://xs.to/xs.php?h=xs221&d=07446&f=steklo_08_huntelaar.jpg

http://xs.to/xs.php?h=xs121&d=07444&f=steklo_leaguetable.jpg

ps.: Extract de skin in je documenten/sports interactive/football manager/skins folder

[ Bericht 14% gewijzigd door PPWB84 op 05-11-2007 12:03:37 ]
    pi_54377694
    Met Dinamo Kiev inmiddels gekwalificeerd voor de CL door Slazburg te verslaan.. uit eindigde de wedstrijd in 1 - 1 (zij kregen een controversiele penalty, die benut werd) en thuis werd het 2 - 0 dankzij oud-gediende Rebrov..
    In de competitie ben ik met 6 overwinningen en 1 gelijkspel uit 7 wedstrijden nog ongeslagen en heb ik al 6 punten voorsprong op Shakhtar.. die een beetje te lijden hebben onder hun eigen beleid.. Ze kopen alleen maar buitenlanders in en verkopen Oekraïners terwijl je sowieso 4 Oekraïners in je basiselftal moet hebben in de competitie.. en alle goede Oekraïnse voetballers zitten bij mij op Chygrynskiy na.. die ik nog heel erg graag aan mijn selectie zou willen toevoegen..
      maandag 5 november 2007 @ 13:54:27 #41
    163768 Happel
    Je Suis Roi
    pi_54379415
    Speel weer met Telstar. Eerste oefenwedstrijd met 7-1 verloren, tweede met 4-0. Zit vooruitgang in...
    Elite
    Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
    Tegen TTIP
    pi_54379576
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 09:35 schreef M0NTANA het volgende:
    Lazio is echt geweldig, vooral Tommaso Rocchi. Bnnenkort kampioen, hoop ik!
    bij mij ging het totaal nergens over, Rocchi was geniaal, maar 't bestuur en de fans waren om te huilen...
    Pandev ging voor relatief weinig, Behramy ging voor relaltief weinig en Stendardo en Cribari waren niet vooruit te branden in de verdediging

Neen, doe mij maar TPS, zo af en toe moeilijke tijden, maar ind end of days een heerlijk clubje
    m'n doelstelling was europees voetbal halen (al weet ik niet of er 2 of 3 teams uit Finland kwalificeren voor Intertoto/Euro/Eufa.. zoals ik er nu voorsta is het heel goed mogelijk dat het lukt, maar ik moet wel weer beginnen te presteren in de laatste 10 wedstrijden.

laatste 5 wedstrijden geen winst wten te behalen vallen veel goals in de laatste 10 minuten van de wedstrijd, die net een gelijkspel eruit slepen voor de tegenstander. 4 gelijk en 1 verloren (4-2 van Tampere, die wederom makkelijk kampioen gaan worden)

Doelstellingen voor eind huidig/begin volgend seizoen: 2 backup verdedigers halen, een of 2 linker- rechter middenvelders (heb al een zweed gratis gecontracteerd, 27 jaar, AMLRC, quality signing, Persson heet hij volgens mij)

Aaritalo is dus weg, Rafael en Gourouli staan garant voor veel doelpunten, middenveld wil ik versterken op de flanken, 3 talenten op de 't centrale middenveld (Ionescu global schorsing tot 9 september nog. Ekdahl van 17 jaar, traint goed en word gezien als een topsigning en Risti, waren allen gratis of goedkoop en eisen weinig loon) achterin beresterk wanneer mijn selectie compleet is (Nuorela, Pavluychuck, Hietngen en Heiningingas)
    alleen een goede keeper ontbreekt
    Ik snap echt niet dat ze op 't man utd forum zo vol lof zijn over Jethovaara, hij heeft misschien leuke stats voor een 20 jarige doelman, maar echt wonderbaarlijk heeft hij dit seizoen nog niet staan keepen.
      maandag 5 november 2007 @ 14:13:44 #43
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_54379916
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 14:01 schreef VlaDje het volgende:

[..]

bij mij ging het totaal nergens over, Rocchi was geniaal, maar 't bestuur en de fans waren om te huilen...
    Pandev ging voor relatief weinig, Behramy ging voor relaltief weinig en Stendardo en Cribari waren niet vooruit te branden in de verdediging
    Tommaso Rocchi heeft al 53 keer gescoord in 44 wedstrijden, Goran Pandev overigens 25 keer in 24 wedstrijden, verder blinkt ook Stefano Mauri wekelijks uit. Guglielmo Stendardo en Emílson Sánchez Cribari zijn achterin vervangen door respectievelijk Fabricio Coloccini en Arturo Vidal, beide super-aankopen.
    A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
    pi_54379985
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 14:13 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Tommaso Rocchi heeft al 53 keer gescoord in 44 wedstrijden, Goran Pandev overigens 25 keer in 24 wedstrijden, verder blinkt ook Stefano Mauri wekelijks uit. Guglielmo Stendardo en Emílson Sánchez Cribari zijn achterin vervangen door respectievelijk Fabricio Coloccini en Arturo Vidal, beide super-aankopen.
    dan zou idd Lazio ee nstuk aantrekkelijker zijn Rocchi en Mauri waren inderdaad uitstekend
    pi_54380882
    Eerst dit in de finale van de League Cup

Daarna dit in de Premier League

Een leuke prestatie dus...maar de wedstrijd erna gebeurd dit weer :s

Maar in de CL versla ik PSV zonder enige moeite..

Het kan raar lopen in FM-LAND!!!
    pi_54381034
    En als we dan toch bezig zijn...

Thuis gaat et erg goed!

Maar uit is het nog steeds niet zoals het hoort....

En in de halve finale van de FA-Cup moet ik uit naar Man Utd....Leuke loting dus!

Niet dat het jullie heel veel boeit hoor maar vind het altijd leuk om zulke dingen te delen
    pi_54381139
    Ik vind dat niet erg hoor dat jij je avonturen deelt, daar is dit topic toch voor.
    pi_54381183
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 15:06 schreef PPWB84 het volgende:
    Ik vind dat niet erg hoor dat jij je avonturen deelt, daar is dit topic toch voor.
    pcies
    pi_54381876
    doe eens FC Emmen coachen vlad
    trotse eigenaar van post nr. 52m
    Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
    Mods met een x zijn tof.
    pi_54381971
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 15:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
    doe eens FC Emmen coachen vlad
    nee
    pi_54382292
    Okee.
    Mods met een x zijn tof.
    pi_54382563
    Die josties van een keeper ook -_-, sta ik 1-0 voor, maakt die jostie 2 enorme blunders van jewelste, cijfer=4
    gelukkig had ik door wat tactische veranderingtjes nog 2-2 kunnen maken. Jostie van een keeper.
    Jammer dat ik hem daar voor niet kan beboeten -_-
    People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
    Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
    pi_54382588
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 16:12 schreef sitting_elfling het volgende:
    Die josties van een keeper ook -_-, sta ik 1-0 voor, maakt die jostie 2 enorme blunders van jewelste, cijfer=4
    gelukkig had ik door wat tactische veranderingtjes nog 2-2 kunnen maken. Jostie van een keeper.
    Jammer dat ik hem daar voor niet kan beboeten -_-
    Waarom kan je hem daarvoor niet beboeten dan?
    pi_54382703
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 16:14 schreef sjimz het volgende:

[..]

omdat er dan bij beboeten staat dat je niks kunt doen. Tenminste dat dacht ik, dat deed ik bij de vorige FM vaak om spelers weg te pesten.

Ik zie nou trouwens na de 2-2 dat ik hem wel kan beboeten, maar alleen voor een zwakke prestatie ..

maar toch 2 week salaris afgepakt!
    Barry Ditewig .. jostie
    People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
    pi_54382948
    Ik kan ook alleen beboeten na rode kaart, zwakke prestatie etc.

Is leuk om dan met een stomme club te gaan, kuttactiek maken (bijvoorbeeld iedereen naar de linkerkant zetten en pijltje naar de linksbuitenpositie (incl keeper)) en dan 40-0 verliezen en dan iedereen beboeten. Worden ze sjaggie van.
    pi_54382984
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 16:14 schreef sjimz het volgende:

[..]

Trouwens ik hoop dat dat lijstje van je beetje klopt enige speler die ik kon aantrekken was
    cesar lindado 20k ..
    pi_54383112
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 16:31 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Trouwens ik hoop dat dat lijstje van je beetje klopt enige speler die ik kon aantrekken was
    cesar lindado 20k ..
    Dat je twijfelt aan mijn talentenkennis!
    pi_54383193
    Ik heb mijn Hull City game even in de koelkast gezet en ga weer eens een keer met Shakhtar beginnen.
    Lekker Dinamo Kiev afmaken!
    pi_54384063
    En thuis weer, verder met mn TPS game
      maandag 5 november 2007 @ 17:35:47 #62
    125053 stefmans
    Ze winnen nooit van de Joden.
    pi_54384406
    tvp, Mijn game met Everton loopt als een trein met Andy Johnson als uitblinker.
    ''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
    pi_54384421
    Is FMGenietScout al ergens gesignaleerd?
    pi_54384451
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 17:36 schreef robbedoes het volgende:
    Is FMGenietScout al ergens gesignaleerd?
    Zijn ze mee bezig, is er nog niet jammer genoeg.
    Ik wil weten hoe ik als speler ga ontwikkelen
    pi_54384596
    In de beker uitgeschakeld na strafschoppen.
    Van mijn eerste 4 man wist niemand te scoren
    Lekker bezig
    pi_54385245
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 17:42 schreef sjimz het volgende:
    In de beker uitgeschakeld na strafschoppen.
    Van mijn eerste 4 man wist niemand te scoren
    Lekker bezig
    Gebeurt wel vaker. Ergens op MU was een screen dat nadat beide clubs 12 strafschoppen hadden genomen, de ene club er 2 raak had en de andere 1. .
    pi_54385396
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 18:12 schreef Rumille het volgende:

[..]

Gebeurt wel vaker. Ergens op MU was een screen dat nadat beide clubs 12 strafschoppen hadden genomen, de ene club er 2 raak had en de andere 1. .
    Ik laatst 14, en een ander in dit topic ook die score met 16 strafschoppen
    pi_54385426
    Jezus, dat is eigenlijk best ziek. Ajax 2 heeft wel gewonnen met strafschoppen van ADO ofzo.
      maandag 5 november 2007 @ 18:41:13 #69
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_54385936
    Penals en FM is altijd al een beetje raar geweest.
    Screenshot uit FM2006 van mijn Fiorentina game:
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_54386309
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 16:39 schreef sjimz het volgende:
    Ik heb mijn Hull City game even in de koelkast gezet en ga weer eens een keer met Shakhtar beginnen.
    Lekker Dinamo Kiev afmaken!
    Tsss..
    pi_54387094
    bah, Lehtovaara

Geen geld voor een goede keeper

Die vent denkt werkelijk dat er handvaten aan de bal zitten
    pi_54387250
    Bestuur die je spelers verkoopt. !
    Te irritant voor woorden.
    - link verwijderd. niet terugplaatsen! -
    pi_54387340
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 19:33 schreef VlaDje het volgende:
    bah, Lehtovaara

Geen geld voor een goede keeper

Die vent denkt werkelijk dat er handvaten aan de bal zitten
    hehe, zo had ik ook een rukker van een keeper bij veendam zitten
    winterstop nieuwe gehaald, uiteraard gaat het veel beter nu
    pi_54387387
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 19:43 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

hehe, zo had ik ook een rukker van een keeper bij veendam zitten
    winterstop nieuwe gehaald, uiteraard gaat het veel beter nu
    weet je misschien een leuk/goedkoop talentje?
    pi_54387496
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 19:45 schreef VlaDje het volgende:

[..]

weet je misschien een leuk/goedkoop talentje?
    Hoeveel heb je te besteden en welke nationaliteit moet ie zijn?
    pi_54387639
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 19:50 schreef sjimz het volgende:

[..]

Hoeveel heb je te besteden en welke nationaliteit moet ie zijn?
    Nationaliteit maakt niet uit, te besteden? moah, een kleine 40k
    pi_54388047
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 19:57 schreef VlaDje het volgende:

[..]

Nationaliteit maakt niet uit, te besteden? moah, een kleine 40k
    Fraga, Stenild
    Misschien is Kotenko te halen maar hij lijkt me toc iets te duur.

Al heb je zelf met Lehtovaaraa toch ook best een groot talent?
    pi_54388346
    Even ter info: de beta patch is sinds vrijdag ge-update lees ik net. Download dus deze opnieuw via www.sigames.com om de allerlaatste versie tot op heden te hebben. Je kan hem gewoon over de oude installeren.
    pi_54388483
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 20:12 schreef sjimz het volgende:

[..]

Fraga, Stenild
    Misschien is Kotenko te halen maar hij lijkt me toc iets te duur.

Al heb je zelf met Lehtovaaraa toch ook best een groot talent?
    Die lehtovaara raakt zo nu en dan zo dramatisch uit vorm dat het nergens meer op lijkt zeg maar 5 goed, 5 slecht
    pi_54388538
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 20:33 schreef VlaDje het volgende:

[..]

Die lehtovaara raakt zo nu en dan zo dramatisch uit vorm dat het nergens meer op lijkt zeg maar 5 goed, 5 slecht
    En zijn de spelers die ik je gaf haalbaar?
    pi_54388633
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 20:35 schreef sjimz het volgende:

[..]

En zijn de spelers die ik je gaf haalbaar?
    Probeer het, al zijn de looneisen bij bijv. fraga te hoog....

Stenild ook, maar die mag niet klagen, want als hij komt krijgt hij het dubbele betaald

Nu nog een back erbij, Sepsi doet ook zo asociaal over centen.. dus denk dat ik maar een free agent moet halen
    pi_54388643
    thnx btw, zijn best leuke namen
    pi_54388661
    Stenild gehaald nu
    pi_54388760
    Jammer dat ik mijn topscorer "moest" verkopen voor wat centen...

al weegt het feit dat hij heel graag vertrekken wou naar een grotere club ook wel mee...

Seizoen bijna afgelopen, maar met de middelen die ik heb gaat het goedkomen
    pi_54388767
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 20:39 schreef VlaDje het volgende:
    Stenild gehaald nu
    Kan uitgroeien tot een leuk keepertje.
    Ik zou als ik jou was je finse talent een jaartje verhuren zodat hij flink wat speeltijd krijgt.
    pi_54388795
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 20:44 schreef sjimz het volgende:

[..]

Kan uitgroeien tot een leuk keepertje.
    Ik zou als ik jou was je finse talent een jaartje verhuren zodat hij flink wat speeltijd krijgt.
    hij heeft het hele seizoen bijna gekeept,, maar hij gaat er idd uit op verhuur aankomend seizoen
    pi_54388819
    Nu willen ze Albin Ekdahl ook al bij me wegkopen

Denk het niet....
    pi_54389189
    m'n eerste 0-0 dit seizoen

De eerste clean sheet dit seizoen zelfs
      maandag 5 november 2007 @ 21:01:30 #89
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_54389217
    Maar eens even installeren (van 't weekend geen tijd gehad)
    Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
    pi_54389487
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 20:28 schreef PPWB84 het volgende:
    Even ter info: de beta patch is sinds vrijdag ge-update lees ik net. Download dus deze opnieuw via www.sigames.com om de allerlaatste versie tot op heden te hebben. Je kan hem gewoon over de oude installeren.
    Geef es 'n precieze link, ik krijg 't namelijk niet gevonden. Volgens mij ligt de downloadserver er ook uit trouwens
      maandag 5 november 2007 @ 21:33:54 #91
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_54390157
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 21:10 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Geef es 'n precieze link, ik krijg 't namelijk niet gevonden. Volgens mij ligt de downloadserver er ook uit trouwens
    Klopt..
    en ik wil met de patch spelen, iemand een andere link?
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
    pi_54392046
    quote:

[..]

idd kon em ook al niet vinden..
      maandag 5 november 2007 @ 23:38:11 #93
    22794 Enchanter
    Right you are Ken!!!
    pi_54394085
    Na 6 seizoenen Vibonese , eindelijk gepromoveerd naar de serie C2/B
    Wel een schuld van ¤ 3.000.000,00

Maar dat mag de pret niet drukken.

Leon Kantelberg , held
    Ik ben inmiddels overleden
    pi_54394360
    quote:

[..]

ok

Football Manager 2008 PC boxed

http://download.sega.com/u/fm2008_patch/fm2008_801_betapatch.exe

Gehele topic:

http://community.sigames.(...)1102691/m/2622077453
    pi_54395610
    Ik heb een AMD athlon xp 2000, 512 mb RAM geheugen en een kloksnelheid van 1,8 ghz, valt football manager '08 een beetje te doen op dit oudje?, ik wil namelijk Fc Emmen kampioen maken
    Mods met een x zijn tof.
    pi_54395708
    quote:
    Op dinsdag 6 november 2007 00:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
    Ik heb een AMD athlon xp 2000, 512 mb RAM geheugen en een kloksnelheid van 1,8 ghz, valt football manager '08 een beetje te doen op dit oudje?, ik wil namelijk Fc Emmen kampioen maken
    Moet wel lukken.

Kent iemand de 19 jarige Uruguayaan Marcel Román van Danubio, ziet er wel in als een aardige spelertje in mijn game.
    Ik typ straat.
    Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
    pi_54395722
    Van de week dan maar halen hé, wordt me eerste Football Manager
    Mods met een x zijn tof.
    pi_54395775
    quote:
    Op dinsdag 6 november 2007 00:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
    Van de week dan maar halen hé, wordt me eerste Football Manager
    Eigenlijk kan ik maar 1 tip geven... DOE HET NIET!

Verslavend. Just one more game. Ik blijf rammen op die spatiebalk, of er de volgende dag nog iets staat te gebeuren.
    Ik typ straat.
    pi_54395806
    ZO verslavend?, zit er ook een soort van tutorial in?, vindt ik wel zo prettig
    Mods met een x zijn tof.
    pi_54395832
    quote:
    Op dinsdag 6 november 2007 00:47 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
    Die zit erin, verder natuurlijk de linkjes in de OP.

Erg verslavend ja.
    Ik typ straat.
    pi_54395880
    quote:
    Op dinsdag 6 november 2007 00:47 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
    behoorlijk verslavend..
    pi_54395900
    Ik speelde ooit in 1 week ong 95 uur lang Earth 2150, ook een topspel, eens kijken of FM '08 daar aan kan tippen
    Mods met een x zijn tof.
    pi_54395940
    quote:
    Op dinsdag 6 november 2007 00:52 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
    Ik speelde ooit in 1 week ong 95 uur lang Earth 2150, ook een topspel, eens kijken of FM '08 daar aan kan tippen
    Als ik de tijd zou hebben, dan was dat wel haalbaar voor mij met FM..
    pi_54395949
    wat Gerry Hamstra niet kan, zal ik ooit wel kunnen!
    Mods met een x zijn tof.
      dinsdag 6 november 2007 @ 01:00:30 #105
    97452 VinnieJones
    So you're a righty?
    pi_54396017
    Ik heb met dit spel de verslaving nog niet te pakken..
    Met vorig FM was het bij mij veel erger.. Op de een of andere manier kan ik niet gewend raken aan de lay out en al die verschillen die erin zitten..

Maar misschien heb ik het nu ook te druk om te lang te spelen..
    The cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.
    pi_54396274
    quote:
    Op dinsdag 6 november 2007 01:00 schreef VinnieJones het volgende:
    Met vorig FM was het bij mij veel erger.. Op de een of andere manier kan ik niet gewend raken aan de lay out en al die verschillen die erin zitten..

Maar misschien heb ik het nu ook te druk om te lang te spelen..
    khebbut ook te druk, maja fuck dat
    pi_54396332
    quote:
    Op dinsdag 6 november 2007 01:17 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

khebbut ook te druk, maja fuck dat
    haha ja precies.. voor FM máák je tijd..

ff een vraagje om deze post nog enigszins nuttig te maken..

Welke stats/skills heeft een coach nodig om goed te zijn in set-pieces?
    pi_54396385
    quote:
    Op dinsdag 6 november 2007 01:22 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

geen idee, misschien is het verstandig om te saven en te pitten
    pi_54396433
    quote:
    Op dinsdag 6 november 2007 01:28 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

geen idee, misschien is het verstandig om te saven en te pitten
    op zich wel hè?maar ja het gaat zo goed
    pi_54398349
    Heb gisteren uit frustratie mijn game afgesloten...

Niets ontbreekt in de selectie, maar het lijkt gewoon of m'n tactiek uitgewerkt is oid
      dinsdag 6 november 2007 @ 10:11:11 #111
    163768 Happel
    Je Suis Roi
    pi_54399178
    Het wordt beetje bij beetje beter. Derde oefenwedstrijd werd 0-2, de daaropvolgende tegen Chievo 1-1 en mijn eerste competitiewedstrijd werd met 1-0 gewonnen. Zou het dan toch beter worden.

Twee aankopen gedaan. Kenny Fonseca en Jan Smit (niet de zanger). Aardige voetballers en een versterking voor Telstar.

ajax ais mijn parent club. Gregory van der Wiel en Stanton Lewis op uitleenbasis gekregen. Best gunstig, want verdedigend was er nog wel wat versterking nodig.
    Elite
    Tegen TTIP
    pi_54399816
    quote:
    Op dinsdag 6 november 2007 10:11 schreef Happel het volgende:
    Het wordt beetje bij beetje beter. Derde oefenwedstrijd werd 0-2, de daaropvolgende tegen Chievo 1-1 en mijn eerste competitiewedstrijd werd met 1-0 gewonnen. Zou het dan toch beter worden.

Twee aankopen gedaan. Kenny Fonseca en Jan Smit (niet de zanger). Aardige voetballers en een versterking voor Telstar.

ajax ais mijn parent club. Gregory van der Wiel en Stanton Lewis op uitleenbasis gekregen. Best gunstig, want verdedigend was er nog wel wat versterking nodig.
    Ik ben ook Telstar
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
      dinsdag 6 november 2007 @ 10:56:22 #113
    135789 Damzkieee
    Ontzettende natnek
    pi_54400032
    Wheheheh 11e in mijn eerste jaar eredivisie met ADO
    Nu de finaniciën nog op de rit krijgen. Ontving 600.000 voor Gyon Fernandez, terwijl Wesley Verhoek (3.400.000) en Levi Schwiebbe (1.600.000) ook potentiële goudhaantjes zijn.
    Van het geld heb ik onder andere Erik Quekel van Top Oss (spits) gekocht.
    Heeft iemand enig idee hoeveel extra geld ik krijg voor de 11e plaats?
    29.10 Novastar HMH
    pi_54400072
    Wss niet meer dan 3 tientjes een kratje bier en een flesje Jack Daniel's
    pi_54400327
    quote:
    Op dinsdag 6 november 2007 10:11 schreef Happel het volgende:

Die Stanton Lewis wordt best goed, had ik met Omniworld ook gehaald en meteen topscorer van de eerste divisie.
    Had niet gedacht dat jij met Ajax spelers zou aankomen trouwens.
    A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
    Klik dan als je durft
    pi_54400403
    Suijk die FM speelt
      dinsdag 6 november 2007 @ 11:16:18 #117
    163768 Happel
    Je Suis Roi
    pi_54400480
    quote:
    Op dinsdag 6 november 2007 11:10 schreef Suijk het volgende:
    Had niet gedacht dat jij met Ajax spelers zou aankomen trouwens.
    Ik klikte verkeerd. Wilde eigenlijk voor Az kiezen.
    Elite
    Tegen TTIP
    pi_54400526
    quote:
    Op dinsdag 6 november 2007 11:13 schreef sjimz het volgende:
    Suijk die FM speelt
    Hooked.

Alsof ik niks beters te doen heb.
    A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
    Klik dan als je durft
    pi_54401514
    quote:
    Op dinsdag 6 november 2007 01:22 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

nog maar even een keer, want mij setpieces training is echt dikke drama.. slecht 2 sterren of zo.. terwijl de rest al in de oranje sterren zit..
    pi_54401571
    quote:
    Op dinsdag 6 november 2007 11:58 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

nog maar even een keer, want mij setpieces training is echt dikke drama.. slecht 2 sterren of zo.. terwijl de rest al in de oranje sterren zit..
    Techniek 20 en mentaal + aanvallen = 30
    Techniek 19 en mentaal + aanvallen = 33
    Techniek 18 en mentaal + aanvallen = 37
    Techniek 17 en mentaal + aanvallen = 39
    pi_54401673
    quote:
    Op dinsdag 6 november 2007 12:00 schreef sjimz het volgende:

[..]

Techniek 20 en mentaal + aanvallen = 30
    Techniek 19 en mentaal + aanvallen = 33
    Techniek 18 en mentaal + aanvallen = 37
    Techniek 17 en mentaal + aanvallen = 39
    aha vandaar dat die gast van mij zo slecht is.. ik kijk alleen naar techniek en aanvallen.. THNX
    pi_54401884
    vies kutweer ook!

maarja, het gaat om FM '08, over een uurtje stap ik op de fiets naar de lokale gamertwinkel.
    Mods met een x zijn tof.
    pi_54402102
    quote:
    Op dinsdag 6 november 2007 12:13 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
    vies kutweer ook!

maarja, het gaat om FM '08, over een uurtje stap ik op de fiets naar de lokale gamertwinkel.
    PlayIt?
    pi_54402126
    Wees slim en probeer hem eerst

"Leen" hem
    pi_54402280
    Ik ken niemand die hem heeft, behalve een verre neef van me, maar die woont in Flevoland
    Mods met een x zijn tof.
    pi_54402540
    en ik heb FM '07 ook een tijdje gespeeld op school,werd toen met Emmen in 2009 4rde
    Mods met een x zijn tof.
    pi_54402651
    quote:
    Op dinsdag 6 november 2007 12:27 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
    Ik ken niemand die hem heeft, behalve een verre neef van me, maar die woont in Flevoland
    ik heb em wel... kan em vnaaf wel ff langs komen brengen ergs in angelslo
    pi_54402680
    maar ik bedoelde ook lenen op een CD-r tje
    pi_54402808
    Ik koop hem zelf wel, beng te bang dat ik hem mol, dat gebeurt wel vaker in huize Deo
    Mods met een x zijn tof.
    pi_54403246
    quote:
    Op dinsdag 6 november 2007 12:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
    Ik koop hem zelf wel, beng te bang dat ik hem mol, dat gebeurt wel vaker in huize Deo
    een kopietje lenen, snap je me nu?
    pi_54403316
    Nee

Anyways, over een kwartier stap ik op de fiets, hoezee
    Mods met een x zijn tof.
      dinsdag 6 november 2007 @ 15:22:41 #132
    123545 DatMeenJeNiet
    Mike Mampuya till i die O+
    pi_54406358
    Nog 1 toets en dan eindelijk eens FMmen.
    pi_54407878
    quote:
    Op dinsdag 6 november 2007 01:00 schreef VinnieJones het volgende:
    Ik kan urenlang doorspelen, goed spel
    pi_54407995
    quote:
    Op dinsdag 6 november 2007 16:38 schreef Rorata het volgende:

[..]

Ik kan urenlang doorspelen, goed spel
    mja daar heb ik ook last van..
    pi_54408139
    eerste wedstrijd met 0-3 verloren van Portsmouth, kut Kanu

ik denk dat ik toch maar even een betere ploeg kies, om even in te komen, tis alweer een tijd geleden
    Mods met een x zijn tof.
    pi_54409211
    quote:
    Op dinsdag 6 november 2007 16:42 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

mja daar heb ik ook last van..
    Ik ook Maar ik moet met school bezig
      dinsdag 6 november 2007 @ 17:52:10 #137
    125053 stefmans
    Ze winnen nooit van de Joden.
    pi_54409464
    quote:
    Op dinsdag 6 november 2007 16:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
    eerste wedstrijd met 0-3 verloren van Portsmouth, kut Kanu

ik denk dat ik toch maar even een betere ploeg kies, om even in te komen, tis alweer een tijd geleden
    Ik speel altijd 1 seizoen met Barcelona of Chelsea en daarna een leuke subtopper zoals everton of portsmouth
    ''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
    pi_54409519
    goed ik ga weer aan de gang om mn jongens weer op de 't goede pad te krijgen...
    pi_54409599
    Eerste jaar met Shakhtar kampioen geworden dankzij Lucarelli die topschutter van de competitie werd met 21 doelpunten.
    Sta wel dik in het rood dus zal veel spelers moeten offloaden.
    pi_54409968
    Godverdomme, wordt mn loepzuivere late winner afgekeurd tegen honka

2e 0-0 dit seizoen,

IIG geen tegendoelpunten

en Lehtovaara weer een aantal speelminuten gegeven, die met een 8 van het veld afkwam
    het begint er echt op te lijken of hij ff een tijdje rust nodig had
    pi_54410124
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 13:54 schreef Happel het volgende:
    Speel weer met Telstar. Eerste oefenwedstrijd met 7-1 verloren, tweede met 4-0. Zit vooruitgang in...
    Je länger ein Blinder lebt, desto mehr sieht er - Viva la revolucion !
    pi_54410476
    quote:
    Op dinsdag 6 november 2007 17:58 schreef sjimz het volgende:
    Eerste jaar met Shakhtar kampioen geworden dankzij Lucarelli die topschutter van de competitie werd met 21 doelpunten.
    Ik wou dat ik zoveel vrije tijd had als sjimz
    pi_54410500
    quote:
    Op dinsdag 6 november 2007 18:45 schreef andre347 het volgende:

[..]

Ik wou dat ik zoveel vrije tijd had als sjimz
    Ambtenaarstijden eh
    pi_54410573
    Ik zit al 3 dagen ziek thuis
    pi_54410608
    quote:
    Op dinsdag 6 november 2007 18:50 schreef sjimz het volgende:
    Dan is FM iig wel een goeie 'afleider'
      dinsdag 6 november 2007 @ 19:09:50 #146
    69655 mordradead
    Wat is een leesje?
    pi_54411085
    Zo, ik ben in het eerste seizoen met Cambuur nipt (op de laatste wedstrijddag) kampioen geworden in de 1e divisie.
    Alex was ondanks dat hij maar een half jaar bij de club speelde speler van het jaar en het bestuur heeft hem voor 800k verkocht, de schatten Nou ja, begrijpelijk want financieel gaat het niet geweldig met de club. Een boel spelers zijn vertrokken, niet erg op Jeroen Ketting na.
    Dit seizoen heb ik geen transferbudget gekregen dus echt spelers kopen gaat niet, hoewel ik sinds de verkoop van Alex een dikke 40duizend te besteden heb. De spelers die ik dit seizoen heb aangetrokken zijn:
    Dirk Marcellis (huur van PSV)
    Vurnon Anita (huur van Ajax)
    Gerald Sibon (transfervrij van Heerenveen)
    Manu Dagher (transfervrij van Dordrecht) en last but not least, voor het magistrale bedrag van 9000 euro
    Dado Prso (9k van Sparta)

De eerste 3 wedstrijden zijn ook al gespeeld, een 3-0 verlies van Feyenoord, een 4-1 verlies van Heerenveen ( ) en een 2-2 gelijkspel tegen FC Groningen. Niet echt geweldige resultaten hoewel ik met het gelijke spel tegen Groningen tevreden ben.
    Bernie en ik zijn tof.
    pi_54411572
    quote:
    Op dinsdag 6 november 2007 17:58 schreef sjimz het volgende:
    Mja Lucarelli is echt belachelijk goed.. maar goed dubbele en korte dekking en hij maakt niks klaar Kben nu halverwege het seizoen met je grote rivaal (Dinamo Kiev) en ik sta ongeslagen bovenaan (15 wedstrijden gespeeld; 14 gewonnen en 1 keer gelijk).. ook de CL gaat echt belachelijk goed Ik zit in een groep met Liverpool, Werder Bremen en Lazio en ben na 4 wedstrijden al gekwalificeerd voor de volgende ronde.. Ik heb uit bij Liverpool een 2 - 3 overwinning gestolen in de 95ste minuut, Werder en Lazio werden met een 3 - 1 nederlaag naar huis gestuurd en uit bij Lazio was er nog een 1 - 2 overwinning..
    quote:
    Op dinsdag 6 november 2007 18:50 schreef sjimz het volgende:
    uhuh 'ziek' je wilt gewoon FM spelen
    maare toch van harte beterschap dan maar
    pi_54411643
    Waar ik in het eerste jaar nog een transferbudget van 50 miljoen euro had heb ik in het 2e jaar maar liefst 400k
    pi_54411702
    quote:
    Op dinsdag 6 november 2007 19:28 schreef sjimz het volgende:
    Waar ik in het eerste jaar nog een transferbudget van 50 miljoen euro had heb ik in het 2e jaar maar liefst 400k
    Hoe krijg je dat voor elkaar dat je Shakhtar zo de vernieling in geholpen hebt?
    Ik typ straat.
      dinsdag 6 november 2007 @ 19:33:03 #150
    69655 mordradead
    Wat is een leesje?
    pi_54411748
    Ik begon geloof ik ook bij een positief Cambuur, ben het hele seizoen onder het loonbudget gebleven en heb geen verlies gemaakt met transfers maar toch sta ik ook dik in het rood
    Bernie en ik zijn tof.
    pi_54411786
    quote:
    Op dinsdag 6 november 2007 19:31 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Hoe krijg je dat voor elkaar dat je Shakhtar zo de vernieling in geholpen hebt?
    Doordat ik het eerste seizoen begon met een dubget van 50 miljoen, terwijl ik maar 4 miljoen als banksaldo had
    pi_54411840
    quote:
    Op dinsdag 6 november 2007 19:34 schreef sjimz het volgende:

[..]

Doordat ik het eerste seizoen begon met een dubget van 50 miljoen, terwijl ik maar 4 miljoen als banksaldo had
    Nou ja het moet op zich geen probleem zijn aangezien je ontzettend veel waarde op het veld en op de bank hebt zitten..
    pi_54411841
    quote:
    Op dinsdag 6 november 2007 19:34 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dat verklaard een hoop inderdaad. Ook als je onder je loonbudget blijft beland je trouwens op de een of andere vage manier in de rode cijfers.
    Ik typ straat.
    pi_54411923
    quote:
    Op dinsdag 6 november 2007 19:36 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Dat verklaard een hoop inderdaad. Ook als je onder je loonbudget blijft beland je trouwens op de een of andere vage manier in de rode cijfers.
    Ja dat is met meer clubs het geval, volgens mij zelfs bij Chelsea.
      dinsdag 6 november 2007 @ 19:55:44 #155
    163768 Happel
    Je Suis Roi
    pi_54412300
    Hoe zit het dan met die geupdate patch? Was die er nou of niet?
    Elite
    Tegen TTIP
    pi_54412642
    Volgend seizoen moet ik het maar doen met talentjes...
    Zou echt wat spelers weg moeten doen na dit seizoen...

Wel een voordeel dat ik een 15 jarig spitsje heb gevonden in Zweden waar ik een heerlijke toekomst in zie, die ga ik sowieso aantrekken
    pi_54412893
    Whoppaaa, in de laatste wedstrijd stond mn verdediging weer als een huis just like back in de days,,
    Lehtovaara stond te keepen alsof hij weer begon aan 't seizoen....

resulteerde in een 1-0 op 't grote Helsinki
    pi_54413052
    quote:
    Op dinsdag 6 november 2007 20:19 schreef VlaDje het volgende:
    Whoppaaa, in de laatste wedstrijd stond mn verdediging weer als een huis just like back in de days,,
    Lehtovaara stond te keepen alsof hij weer begon aan 't seizoen....

resulteerde in een 1-0 op 't grote Helsinki
    lekker bezig als ik het zo lees allemaal...
    pi_54413206
    quote:
    Op dinsdag 6 november 2007 20:25 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

lekker bezig als ik het zo lees allemaal...
    Na een flinke dip gaat het wel weer een beetje idd... ben alleen paar sterren kwijtgeraakt dit seizoen
    pi_54413392
    6e geworden. geen europees voetbal dus, wat wel mijn doel is...

Volgend seizoen beter
    pi_54413453
    Mijn debuut als bondscoach afgesloten met een 6-1 overwinning op Bulgarijë, de doelpunten makers waren Sneijder 3x, Huntelaar 2x, en een eigen doelpunt van hun

en dat terwijl Ruud, Rafael en De Cler geblesseerd waren en neit inzetbaar
    Mods met een x zijn tof.
    pi_54413744
    Ik heb Alves aangekocht van heerenveen met ajax, alleen hij is nu niet speelgerechtigd :S europese wedstrijden kan ik nog begrijpen, maar hij is ook niet speelgerechtigd voor gewone competitiewedstrijden
    pi_54413822
    quote:
    Op dinsdag 6 november 2007 20:49 schreef reconnect het volgende:
    Ik heb Alves aangekocht van heerenveen met ajax, alleen hij is nu niet speelgerechtigd :S europese wedstrijden kan ik nog begrijpen, maar hij is ook niet speelgerechtigd voor gewone competitiewedstrijden
    Dat heeft SI gedaan zodat het overeen kwam met de tijd dat Alves spoorloos was.
    pi_54413966
    Klopt, geeft toch wel realisme

alleen als ik naar de nationale blessurelijst kijk, zie ik overal de type blessures in het Nederlands, behalve die van Edgar Davids
    Mods met een x zijn tof.
    pi_54414177
    Moet je ook niet in het Nederlands spelen. Bout vertaling
    pi_54414180
    Eerste seizoen met Arsenal zit erop. Een paar hoogtepunten!

- 1e geworden in de Premier League

- Champions League gewonnen
    - Riquelme aangetrokken (wat een topspeler!)
    - Samuel aangetrokken (sterke betrouwbare verdediger)
    - Vagner Love aangetrokken (veel scorende spits!)

Minpunten!

- Finale League cup verloren van Man. Utd
    - Halve finale FA-cup verloren van Man. Utd
    - Spelers worden niet altijd beter door mijn trainingschema's...
    - Op het einde in de PL nog veel punten verspeeld door 2 verloren games en een gelijkspel...

Voor dat laatste zou ik graag jullie mening willen hebben over mijn trainingschema's..

Zien jullie hier iets wat niet echt klopt of hebben jullie tips? Ik hoor et wel!
    pi_54414437
    9e geworden in mn eerste seizoen met Telstar. Omdat ik ondanks een goede reeks op 't einde geen periodetitel heb weten te bemachtigen, geen plek in de playoffs voor mij. Maar ik was toch nog niet klaar voor promotie.

Volgend seizoen wil ik wel minstens 1 periode winnen.
    pi_54414731
    Behalve Dinamo Kiev zit nu ook Dinamo 2 Kiev in de hoogste liga
    pi_54414766
    quote:
    Op dinsdag 6 november 2007 21:23 schreef sjimz het volgende:
    Behalve Dinamo Kiev zit nu ook Dinamo 2 Kiev in de hoogste liga
    WTF bug?
    pi_54414813
    lol

eerst ontslaat RKC Petrovich nadat het voor hun doen slechts 5e staat, haalt het Martin Jol terug naar Waalwijk (yeah right) om hem nauwelijks 1 maand later weer te ontslaan
    pi_54414854
    Hadden ze toch door dat er iets niet klopte
    pi_54415145
    ik zit er nog over te denken om misschien ontslag te nemen bij TPS en een andere club te zoeken in een lagere league in bijv. zweden.... maar 't zou zonde zijn al mijn talentjes hier achter te laten
    pi_54415549
    quote:
    Op dinsdag 6 november 2007 21:24 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

WTF bug?
    volgens mij is het eerder een bug dat Dinamo-2 Kiev een aparte ploeg is ipv je reserves zoals bij voorgaande edities..
    Je hebt bij Dinamo Kiev wel een reserveploeg, maar dat is dan niet Dinamo-2 Kiev.. beetje een minpuntje maar goed..
    pi_54415610
    Real Madrid heeft toch ook Castellon in de B league van Spanje voetballen?
    volgens mij is dat geen probleem hoor
    pi_54415655
    quote:
    Op dinsdag 6 november 2007 21:25 schreef AirRaid het volgende:
    lol

eerst ontslaat RKC Petrovich nadat het voor hun doen slechts 5e staat, haalt het Martin Jol terug naar Waalwijk (yeah right) om hem nauwelijks 1 maand later weer te ontslaan
    benieuwd hoeland Menzo het volhoudt
    pi_54415673
    Alleen kan Castellon niet in de Primera spelen.
    pi_54415678
    quote:
    Op dinsdag 6 november 2007 21:50 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

volgens mij is het eerder een bug dat Dinamo-2 Kiev een aparte ploeg is ipv je reserves zoals bij voorgaande edities..
    Je hebt bij Dinamo Kiev wel een reserveploeg, maar dat is dan niet Dinamo-2 Kiev.. beetje een minpuntje maar goed..
    Ik heb ook een reserve ploeg. En in een divisie lager speelt de club Shakhtar 3 Donetsk
      dinsdag 6 november 2007 @ 22:01:28 #178
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_54415913
    De dubbel gepakt met Lazio, dit waren de drie beste spelers:

Nu nog hopen dat het team compleet blijft, half Europa zit achter mijn spelers aan!

Het 3-5-2-systeem met opkomende backs is echt geweldig, een aanrader voor iedereen!
    pi_54415989
    Is het jullie trouwens ook opgevallen dat bij (zo goed als) alle corners waarbij je een doelpoging waagt er wordt afgefloten wegens een duwfout? Ik ben begonnen met Barcelona en heb in 1,5 seizoen welgeteld 3 doelpunten uit een corner gemaakt, voor de rest wordt dit altijd afgefloten . Dit is toch echt wel een grote bug imho.

Barcelona is trouwens zo asociaal rijk in deze versie dat het bijna niet leuk meer is. Kreeg in jaar 2 een transferbudget van 190 miljoen euro . Maar goed, het is het eerste potje om er even in te komen dus dan mag dat nog
    pi_54416455
    quote:
    Op dinsdag 6 november 2007 22:01 schreef M0NTANA het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Nu nog hopen dat het team compleet blijft, half Europa zit achter mijn spelers aan!

Het 3-5-2-systeem met opkomende backs is echt geweldig, een aanrader voor iedereen!
    Vertel mij wat.. thnx voor de tip.. idd een fantastisch systeem.. Rocchi had trouwens niks in te brengen tegen Asatiani.. Die had em gewoon volledig in zn broekzak tijdens de CL ontmoetingen...
    pi_54416619
    iemand tips van hoe ik mijn trainingschemas moet doen?, ik ben nu even bezig met manchester united
    Mods met een x zijn tof.
    pi_54416677
    quote:
    Op dinsdag 6 november 2007 22:01 schreef M0NTANA het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Je hebt dan ook Behrami de best rechter wingback van het spel. Maar 3-5-2 werkt inderdaad goed, met PSV bereikte ik in seizoen 1 de CL finale waarin Man utd te sterk was.
    Ik typ straat.
    pi_54416711
    quote:
    Op dinsdag 6 november 2007 22:25 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
    iemand tips van hoe ik mijn trainingschemas moet doen?, ik ben nu even bezig met manchester united
    http://fm.manutd.nl/content/category/15/81/221/
    Ik typ straat.
    pi_54417143
    Dat Boe's trainingschedle ziet er goed uit...bedankt, moet ik nog specifiek kijken welke trainers erbij passen?
    Mods met een x zijn tof.
    pi_54417577
    quote:
    Op dinsdag 6 november 2007 22:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
    Dat Boe's trainingschedle ziet er goed uit...bedankt, moet ik nog specifiek kijken welke trainers erbij passen?
    Die van Boe ziet er idd goed uit zeg..
    pi_54417659
    quote:
    Op dinsdag 6 november 2007 22:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
    Voor het maximale resultaat wel.
    Ik typ straat.
    pi_54418586
    Die trainingsschema's zien er goed uit inderdaad! Ben even bezig met de posities en ik heb deze opstelling:

Moet ik bijvoorbeeld op de ML en MR positie een ML/MR plaatsen of een AML en een AMR? Omdat ik ze laat lopen richting de AMR en AML positie....bedacht ik me net pas eigenlijk, welke ik nou daarvoor moest kiezen.
    pi_54418616
    quote:
    Op dinsdag 6 november 2007 23:31 schreef Zinton het volgende:
    Die trainingsschema's zien er goed uit inderdaad! Ben even bezig met de posities en ik heb deze opstelling:

[ afbeelding ]

Moet ik bijvoorbeeld op de ML en MR positie een ML/MR plaatsen of een AML en een AMR? Omdat ik ze laat lopen richting de AMR en AML positie....bedacht ik me net pas eigenlijk, welke ik nou daarvoor moest kiezen.
    maakt volgens mij niet zo heel veel uit.. ze kunnen over het algemeen beide wel geloof ik.. maar ik ben geen kenner hoor
    pi_54418641
    sjongejonge, mn spitsen hebben moeite met scoren maar nu ramt mn keeper een bal vanuit de zestien in de andere goal... yeah right....
    pi_54419436
    :p de ene week win ik met 3-1 van Real Madrid met Betis, de volgende week verlies ik van Mallorca met 5-1 ... Beetje jammer hoor sta wel 4e (A) gaat zeker wel boven verwachting goed .. Wel wederom superverslavend .. niet goed voor de studie xD
    pi_54419622
    sta na 31 wedstrijden met Fortuna op een 13e stek, met nog een redelijk uitzicht op enkle plekken te kunnen klimmen. grote mankement is momenteel mijn scoringsvermogen. ik weet nie tof het aan de aanvoer naar de spitsen ligt of aan het afwerken, voor koemnd seizoen goed ingekocht op het middenveld met Ivar van Dinteren en Robert Fuchs als belangrijkste aanwinsten. Verder komen Xavier Amanda (Haarlem MC), Rick van den Oever (Eindhoven GK) en Justin Tahapary (Eindhoven VR/VC) ook over.
    Ben momenteel ook aan het onderhandelen met Ole Tobiassen (MVV VR//VC).
    pi_54419851
    Ook in de winterstop weer verder gewerkt aan mijn oostblokploegje.. Wederom zijn er weer oostblokspelers gehaald.. Ik moet alleen nog even een paar exotische aankopen zien te verpatsen en dan is mn hele selectie zowel mn a-team als mn reserves volledig oostblok...

Gelukkig hebben mn prestaties niet te lijden onder deze transformatie.. Het gaat nog steeds voortvarend.. In de eerste knock-out ronde van de CL mag ik aantreden tegen Celtic.. Ik denk dat dit wel redelijk te doen zal zijn.. In Oekraïne heb ik inmiddels de koppositie stevig in handen, ik ga nog steeds ongeslagen aan kop.. In 18 wedstrijden slechts 9 tegentreffers en 42 doelpunten zelf gescoord.. Ik sta ook in de halve finale van de beker dus ook dat gaat nog geheel volgens verwachten...

Ik maak mooi gebruik van mijn feederclubs door in heel Oekraine talenten op te kopen en deze vervolgens uit te lenen aan de club waar ze vandaan komen (indien mogelijk) of aan een andere ploeg.. De jongere spelers (tm 19 jaar) gaan naar de feederclubs in de Oekraïnse eerste divisie en de rest naar feederclubs bij mij in de competitie..
    pi_54420035
    Wat een heerlijke aanval heeft Manchester United zeg , zojuist Antwerpen met 9-0 aan de kant gezet.
    Mods met een x zijn tof.
    pi_54420316
    2e seizoen begonnen met 2 gelijke spelen tegen Villa en Wigan, allebei uit dus geen verrassing...

Wel de Community Shield en de Super Cup gewonnen met Arsenal, 1-0 tegen Chelsea en 3-0 tegen Atl. Madrid, niet verkeerd dus!!!
    pi_54420899
    Rio Ferdinand wil naar AC Milan bij mij, heb hem maar laten praten iig, anders word ie nog boos.
    Mods met een x zijn tof.
    pi_54422921
    quote:
    Op woensdag 7 november 2007 01:58 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
    Rio Ferdinand wil naar AC Milan bij mij, heb hem maar laten praten iig, anders word ie nog boos.
    Dat gaat makkelijk bij jou

Hoeveel pleuro strijk je ermee op?
    pi_54423830
    quote:
    Op woensdag 7 november 2007 01:58 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
    Gewoon een belachelijk hoog transferbedrag vragen, dan wordt de speler ook niet boos als de transfer niet doorgaat.
    pi_54423899
    Ik zou 'm lekker laten gaan en daarvoor Barzagli/Coloccini halen. Al maak je altijd verlies, want de 40 mln die ze voor 'm betaald hebben krijg je er nooit voor terug.

Je hebt met Vidic en Pique trouwens al 'n jong en dynamisch duo, één van de bovenstaande spelers erbij (of Kompany) en je kunt er tegen voor 'n aantal jaren.
    pi_54424122
    Heb gelukkig al veel spelers kunnen verkopen met Shakhtar dus ik sta weer in de plus.
    Hier zat maar 1 basisspeler tussen dat was de Tsjech Hubschmann, maar ik had vorig jaar al Tymoschuck terug gekocht.

Dit seizoen maar 1 aankoop gedaan en dat is de nigeriaanse aanvaller Macauley Christanthus die zonder club zat.
    Ledanowski, Rat en Srna hebben inmiddels een dubbele nationaliteit dus die tellen niet meer als buitenlander.
      woensdag 7 november 2007 @ 10:46:07 #200
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_54424200
    Ben op zoek naar een nieuwe uitdaging, liefst bij een club met een selectie die geschikt is voor het 3-5-2-systeem.

Iemand suggesties?
    pi_54424239
    quote:
    Op woensdag 7 november 2007 10:46 schreef M0NTANA het volgende:
    Ben op zoek naar een nieuwe uitdaging, liefst bij een club met een selectie die geschikt is voor het 3-5-2-systeem.

Iemand suggesties?
    Selecteer wat competities en laat dan de computer door middel van random een team voor je kiezen
      woensdag 7 november 2007 @ 10:50:11 #202
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_54424281
    quote:
    Op woensdag 7 november 2007 10:48 schreef sjimz het volgende:

[..]

Selecteer wat competities en laat dan de computer door middel van random een team voor je kiezen
    Kan dat?
    pi_54424337
    quote:
    Op woensdag 7 november 2007 10:50 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Kan dat?
    pi_54424736
    Ik heb Ääritalo ook bij Dinamo Kiev als enige niet oostblokspeler maar ik moet zeggen dat hij me nog niet echt heeft kunnen overtuigen.. Milevskiy en Shatskikh doen het een stuk beter in de aanval.. Ik denk dat ik Ääritalo maar ga verpatsen.. Zelfs mn aanvallende middenvelder Rebrov heeft nog meer doelpunten gemaakt..
    pi_54424931
    quote:
    Op woensdag 7 november 2007 11:12 schreef Wurdsje het volgende:
    Ik heb Ääritalo ook bij Dinamo Kiev als enige niet oostblokspeler maar ik moet zeggen dat hij me nog niet echt heeft kunnen overtuigen.. Milevskiy en Shatskikh doen het een stuk beter in de aanval.. Ik denk dat ik Ääritalo maar ga verpatsen.. Zelfs mn aanvallende middenvelder Rebrov heeft nog meer doelpunten gemaakt..
    Aaritalo is ook geen wonderkid qua doelpunten maken, iig niet in mijn game.. maar hij is wel de man met steeds de lekkere pass, de leuke voorzet en assist...

op ML, AML kwam hij bij mij het beste uit de verf, zeker toen Rafael in de spits stond
    pi_54425144
    quote:
    Op woensdag 7 november 2007 10:46 schreef M0NTANA het volgende:

Iemand suggesties?
    Ik speel bij Arsenal met een 3-5-2 systeem, ze hebben echt een grote smak met goede en talentvolle middenvelders.....Toch nog moeilijk genoeg om er een evenwichtig elftal van te maken en de favorieten als Man. utd, Chelsea, Liverpool te verslaan...
    pi_54425997
    quote:
    Op woensdag 7 november 2007 11:21 schreef VlaDje het volgende:

[..]

Aaritalo is ook geen wonderkid qua doelpunten maken, iig niet in mijn game.. maar hij is wel de man met steeds de lekkere pass, de leuke voorzet en assist...

op ML, AML kwam hij bij mij het beste uit de verf, zeker toen Rafael in de spits stond
    Bij mn PSV game was ie wel een doelpuntenmaker.. maar als ie niet begint te scoren dan verpats ik em.. want ik heb geen ML of AML in mijn systeem..
    pi_54426519
    Dat BOE's trainingsschema doet het trouwens erg goed bij mij .. bedankt joh!
    pi_54426555
    quote:
    Op woensdag 7 november 2007 12:05 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

Bij mn PSV game was ie wel een doelpuntenmaker.. maar als ie niet begint te scoren dan verpats ik em.. want ik heb geen ML of AML in mijn systeem..
    Je moet hem ook trouwens wat tijd geven he is nog maar hardstikke jong spelertje..
    pi_54426920
    quote:
    Op woensdag 7 november 2007 12:35 schreef z22 het volgende:

[..]

Je moet hem ook trouwens wat tijd geven he is nog maar hardstikke jong spelertje..
    nou ja hartstikke jong.. hijs 22.. Milevskiy speelt hier op z'n 22ste de pannen van het dak..
    pi_54427013
    quote:
    Op woensdag 7 november 2007 12:53 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

nou ja hartstikke jong.. hijs 22.. Milevskiy speelt hier op z'n 22ste de pannen van het dak..
    Je hebt natuurlijk ook laatbloeiers
    pi_54427275
    quote:
    Op woensdag 7 november 2007 12:57 schreef VlaDje het volgende:

[..]

Je hebt natuurlijk ook laatbloeiers
    haha ja maar die willen we natuurlijk liever niet
    Nou ja het is dat ik zo dun in mn spitsen zit momenteel (door blessures) anders had ik em wel even een half seizoen uitgeleend of zo..
    Ik bedoel 10 doelpunten in 33 wedstrijden vind ik niet bijster veel.. als je ziet dat Rebrov er in 30 een stuk of 13 heeft gescoord.. en dan hebben we natuurlijk Milevskiy nog die in 29 wedstrijden 26 doelpunten maakt.. Daarnaast heb ik een 17 jarig spelertje bij Dnipro weggeplukt die uit noodzaak maar moest spelen, maar wel 4 doelpunten maakt in 5 wedstrijden..
    pi_54427482
    Misschien passen je instellingen niet zo goed bij Aaritalo.
    pi_54427578
    quote:
    Op woensdag 7 november 2007 13:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
    Misschien passen je instellingen niet zo goed bij Aaritalo.
    Nou ja ik heb eigenlijk nog helemaal geen individuele instellingen.. alleen maar een team instelling dus je zou zeggen dat het dan wel goed moet zijn.. Nou ja wie weet begint ie ineens aan de lopende band te scoren in de 2de seizoenshelft..
    pi_54428070
    eerste succes inmiddels gehaald, 2-1 winst op chelsea voor de Community Shield

iemand nog leuke talentvolle fullbacks?, of kan ik beter in mijn eigen jeugdopleiding snuffelen?
    Mods met een x zijn tof.
    pi_54428137
    quote:
    Op woensdag 7 november 2007 10:25 schreef sjimz het volgende:

[..]

Gewoon een belachelijk hoog transferbedrag vragen, dan wordt de speler ook niet boos als de transfer niet doorgaat.
    gedaan, ik vroeg 15m + Kaká, nooit geschoten is altijd mis

volgend seizoen proberen Sir Alex Ferguson aan te trekken als scout

Mijn voorhoede kan nog wel jaren mee, met toppers zoals Nani, Tevez, Rooney, C.Ronaldo enb in mindere mate Anderson
    Mods met een x zijn tof.
    pi_54428468
    bah wat haat ik het om ziek thuis te zijn, je kunt de hele dag alleen maar FM spelen

pi_54429092
    Kan je in de editor een toekomstige stadion-uitbreiding inbouwen??
    Цой жив
    pi_54429274
    quote:
    Op woensdag 7 november 2007 14:19 schreef Zwoerd het volgende:
    ja volgens mij wel..
    pi_54429279
    quote:
    Op woensdag 7 november 2007 14:19 schreef Zwoerd het volgende:
    Probeer het uit zou ik zeggen.
    pi_54430619
    quote:
    Op woensdag 7 november 2007 13:39 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
    eerste succes inmiddels gehaald, 2-1 winst op chelsea voor de Community Shield

iemand nog leuke talentvolle fullbacks?, of kan ik beter in mijn eigen jeugdopleiding snuffelen?

Dor Malul , die stond al in het rijtje met talenten en blijkt echt heeel goed te zijn xD .. Is 18 als het spel begint en is tweebenig (kan dus zowel rechts als links goed spelen).. Potentieel toppertje en heel goedkoop
    pi_54430682
    *noteert

kan iemand mij een goede formatie + opstelling aanbevelen?, na 2 keer 2-0 winsten tegen Manchester city en Derby County ben ik neit tevreden over mijn spel
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Mods met een x zijn tof.
    pi_54430750
    4-3-1-2 werkt altijd goed bij mij ..
    pi_54430878
    de achterhoede is altijd 4 verdedigers met opkomende backs, maar ik kom er niet over uit welke voorhoede ik moet nemen
    Mods met een x zijn tof.
    pi_54431003
    2 mid-mids ... 3 aanvallende (links midden en rechts) en een eenzame spits ...

of

3 mid mids 1 amc en 2 spitsen

of

3 mid mids en 3 spitsen en dan de buitenste 2 naar buiten bewegend ..
    pi_54431051
    interesant, mijn volgnede match is toch tegen portsmouth, kan ik wle proberen

ik zie trouwens dat chelsea heeft verloren van west ham united in mijn game
    Mods met een x zijn tof.
    pi_54431054
    quote:
    Op woensdag 7 november 2007 15:33 schreef z22 het volgende:
    2 mid-mids ... 3 aanvallende (links midden en rechts) en een eenzame spits ...

of

3 mid mids 1 amc en 2 spitsen

of

3 mid mids en 3 spitsen en dan de buitenste 2 naar buiten bewegend ..
    of..

1 verdedigende mid (centraal), 2 centrale mids (met looplijn naar buiten), 1 aanvallende mid en 2 spitsen (met looplijn naar buiten)
      woensdag 7 november 2007 @ 15:37:39 #228
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_54431144
    Teveel combi's zijn dus mogelijk
    pi_54431345
    quote:
    Op woensdag 7 november 2007 15:34 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

of..

1 verdedigende mid (centraal), 2 centrale mids (met looplijn naar buiten), 1 aanvallende mid en 2 spitsen (met looplijn naar buiten)
    Maar dan lopen je opkomende backs en je 2 centrale mids met looplijn naar buiten op elkaar te staan in balbezit .. ofnie ?
    pi_54431397
    ik heb toppers zoals Nani, C.ronaldo, Wayne Rooney, Tevez, en Carrick
    Mods met een x zijn tof.
    pi_54431415
    quote:
    Op woensdag 7 november 2007 15:45 schreef z22 het volgende:

[..]

Maar dan lopen je opkomende backs en je 2 centrale mids met looplijn naar buiten op elkaar te staan in balbezit .. ofnie ?
    ik laat mn backs dan gewoon niet oplopen of mn centrale mids niet naar buiten lopen..
    pi_54431497
    quote:
    Op woensdag 7 november 2007 15:47 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

ik laat mn backs dan gewoon niet oplopen of mn centrale mids niet naar buiten lopen..
    ja ok ok dan heb je wel gelijik maar de vraag kwam van iemand met opkomende backs ... maar kben net echt gecounterd door barca ... je zou toch verwachten dat zij het spel maken en ik met betis zou counteren mais no ... helaas 3-2 verloren .. echt genaaid
    pi_54432420
    wat begint giggs ineens goed te worden, afgezien van 2 dingen zijn alle mentale atributen bij hem lichtblauw_O_
    Mods met een x zijn tof.
    pi_54432663
    Ik dacht laat ik eens met de editor bezig zijn, Dat zat zo leuk in elkaar dat ik Dennis Bergkamp coach heb laten maken van omniworld , met vrij aardige stats. Uiteraard ben ik met een ander team begonnen, ( veendam )
    Qua stats voor transfer aankoop had bergkampje 20 en ben heel benieuwd naar zijn aankopen
    pi_54432871
    iemand nog een leuke EK-winnaar gehad? Hiersleepte Kroatië de beker binnen door in de finale Duitsland te verslaan. Er wordt momenteel hard gewerkt om een standbeeld van Eduardo op te richten.

Nederland strande in de kwartfinale tegen uiteraard wel de latere winaar.

[ Bericht 1% gewijzigd door AirRaid op 07-11-2007 17:55:30 ]
    pi_54433152
    quote:
    Op woensdag 7 november 2007 16:49 schreef AirRaid het volgende:
    iemand nog een Tegen EK-winnaar gehad? Hiersleepte Kroatië de beker binnen door in de finale Duitsland te verslaan. Er wordt momenteel hard gewerkt om een standbeeld van Eduardo op te richten.

Nederland strande in de kwartfinale tegen uiteraard wel de latere winaar.
    Kroatië kwam bij mij in de finale maar verloor van Spanje volgens mij.

Maar zo gek is dat niet hoor, Kroatie staat niet voor niets eerste in zn kwalificatiepoule irl
    pi_54433204
    en ze hebben Corluka, Eduardo en Modric
    pi_54433267
    West ham in de pan gehakt met 4-0, doelpunten op naam van Rooney en Anderson
    Mods met een x zijn tof.
    pi_54433700
    quote:
    Op woensdag 7 november 2007 17:08 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
    West ham in de pan gehakt met 4-0, doelpunten op naam van Rooney en Anderson
    Kijk eens naar Cristian Pander als linksback (van Schalke) is echt 'n degelijke verdediger en niet heel duur.
    pi_54433745
    Ook heb ik Coloccini en Miguel Veloso omgebouwd tot resp. rechts- en linksback, zijn van nature al def. mid. dus kunnen ook 'n beetje mee opkomen als vleugelverdediger
    pi_54433935
    Aangezien het bijna weer transfertijd is voor vrije transfers, iemand wat aan te raden?, ik zoek een redelijk ervaren fullback/Verdedigende middenvelder, omdat owen hargreaves eigenlijk mijn enige is

Oh ja, ik heb interesse om Denílson te kopen, maar vorige keer lukte dat neit i.v.m gezeik over werkvergunning.

is hij goed voor de toekomst?, volgens mijn beste scout heeft hij het talent om net zo goed te worden als Scholes.
    Mods met een x zijn tof.
    pi_54434007
    quote:
    Op woensdag 7 november 2007 17:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
    Aangezien het bijna weer transfertijd is voor vrije transfers, iemand wat aan te raden?, ik zoek een redelijk ervaren fullback/Verdedigende middenvelder, omdat owen hargreaves eigenlijk mijn enige is
    Bij Liverpool lopen wel leuke rond.
    Ik typ straat.
    pi_54434047
    quote:
    Op woensdag 7 november 2007 17:38 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Bij Liverpool lopen wel leuke rond.
    Aangezien AC Milan 5 keer interesse heeft getoont voor Rio Ferdinand, denk ik dat ik hem ga verkopen voor net boven zijn waarde, en dan een goede VC erbij te halen

ik kijk dan nog wel bij liverpool
    Mods met een x zijn tof.
    pi_54434219
    Vraagje, hoe kan ik instellen dat bij verslagen van Scouts alleen de transfervrije spelers getoond worden?
    Mods met een x zijn tof.
    pi_54434372
    quote:
    Op woensdag 7 november 2007 17:47 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
    Vraagje, hoe kan ik instellen dat bij verslagen van Scouts alleen de transfervrije spelers getoond worden?
    Filter -> Customize -> Contract Status -> Expired/-ing
    pi_54434401
    quote:
    Op woensdag 7 november 2007 17:53 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Filter -> Customize -> Contract Status -> Expired/-ing
    en doe dan wel Expired or Expiring en niet expiring and expired.
    pi_54434425
    quote:
    Op woensdag 7 november 2007 17:54 schreef sjimz het volgende:

[..]

en doe dan wel Expired or Expiring en niet expiring and expired.
    Dat lijkt me niet zo handig nee

Maar zo dom zal deoxy toch niet zijn.
    pi_54435021
    volgens mij doe ik dan toch iets verkeerd, van de 103 mesnen die hij in Engeland gescout heeft, zijn er maar 2 waarvan het contreact bijna afgelopen is
    Mods met een x zijn tof.
    pi_54435053
    quote:
    Op woensdag 7 november 2007 18:20 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
    volgens mij doe ik dan toch iets verkeerd, van de 103 mesnen die hij in Engeland gescout heeft, zijn er maar 2 waarvan het contreact bijna afgelopen is
    Dat kan dan toch gewoon?
    pi_54435106
    je zal wel gelijk hebben, heb dit spel ook pas sinds gisteren:')
    ik wacht mijn scouttrip in brazilië wel af, en jammer dat ik Denílson moeilijk kan aantrekken, hij speelt bij de reserves van Arsenal, best wel zonde
    Mods met een x zijn tof.
    pi_54435537
    Wat heb ik trouwens een belachlijk makkelijke CL-poule indeling
    Mods met een x zijn tof.
    pi_54435591
    Bah, waarom duurt het altijd zo lang tot t volgende seizoen
    pi_54435681
    quote:
    Op woensdag 7 november 2007 18:45 schreef VlaDje het volgende:
    Bah, waarom duurt het altijd zo lang tot t volgende seizoen
    ik werd er ook gek van, steeds die malle oefenpartijtjes spelen met een veredeld b-elftal
    Mods met een x zijn tof.
    pi_54435744
    met anderhalve maand begint mijn competitie weer

en ik heb hoop op een leuk seizoen,

De aankopen kunnen iig nu al niet stuk vind de board....

Ik doe goed mn best voor de toekomst
    pi_54435818
    Het gaat in mijn tweede seizoen niet zo goed met Shakhtar.
    Sta op de 4e plek (zelfs Dinamo 2 Kiev staat nog boven me ) en ik ben in de groepsronde van de CL kansloos onderuit gegaan in een poule met FC Porto, Manchester United en Bayern Munchen.
    Mijn jong talent Alan Kardec is meer geblesseerd dan dat hij speelt.
    pi_54436352
    Men met me oude game van 07 heb ik een sessie met shakhtar van 99 wedstrijden ongeslagen .. en nu ben ik bezig aan een reeks van al 87 ongeslagen Shakthar is zoo goed in het spel dat een 4e plek wel een beetje beschamend is hoor . eigenlijk hoe goed is trouwens chy'grinski al?
    pi_54436404
    quote:
    Op woensdag 7 november 2007 19:16 schreef z22 het volgende:
    Men met me oude game van 07 heb ik een sessie met shakhtar van 99 wedstrijden ongeslagen .. en nu ben ik bezig aan een reeks van al 87 ongeslagen Shakthar is zoo goed in het spel dat een 4e plek wel een beetje beschamend is hoor . eigenlijk hoe goed is trouwens chy'grinski al?
    4e plek is inderdaad beschamend, maar ik kan me verschuilen achter alle blessures die ik dit seizoen al heb gehad.
    Lulinha is er 4 maanden uit geweest.
    Fernandinho al 2 keer 1 maand.
    Alan Kardec al 5 maanden in totaal.
    Kucher al 4 maanden
    Rat al 2 maanden
    Ilsinho in totaal 6 maanden

Leve de blessure golf.
    pi_54436514
    quote:
    Op woensdag 7 november 2007 19:18 schreef sjimz het volgende:

[..]

4e plek is inderdaad beschamend, maar ik kan me verschuilen achter alle blessures die ik dit seizoen al heb gehad.
    Lulinha is er 4 maanden uit geweest.
    Fernandinho al 2 keer 1 maand.
    Alan Kardec al 5 maanden in totaal.
    Kucher al 4 maanden
    Rat al 2 maanden
    Ilsinho in totaal 6 maanden

Leve de blessure golf.
    heb jij ook elke keer zo veel moeite met Metallurg Donetsk? Dat is echt de enige ploeg waar ik nog niet van heb kunnen winnen.. (2x tegen gespeeld en 2x gelijkgespeeld)..
    pi_54436557
    quote:
    Op woensdag 7 november 2007 19:22 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

heb jij ook elke keer zo veel moeite met Metallurg Donetsk? Dat is echt de enige ploeg waar ik nog niet van heb kunnen winnen.. (2x tegen gespeeld en 2x gelijkgespeeld)..
    Heb moeite met Karpaty en Dinamo Kiev en Dinamo 2 Kiev
    pi_54436802

pi_54436959
    Gelijk tegen everton
    Mods met een x zijn tof.
    pi_54437136
    Bekijk eens jiri strnad hij scoorde er bij mij net 4 tegen celtic

een 18 jarige jongen zonder contract zeer intressant dacht ik zo, plus zijn stats zien er niet verkeerd uit
    pi_54437246
    is het een spits of een aanvallende middenvelder?
    Mods met een x zijn tof.
    pi_54437338
    1 Januari, nog eventjes en dan begint de competitie
    pi_54437356
    quote:
    Op woensdag 7 november 2007 19:31 schreef sjimz het volgende:
    [ afbeelding ]
    khoop niet dat Dinamo-2 Kiev dat bij mij zal doen..
    pi_54437433
    mijn PrintScreen knop doet het niet, kan ik ook op een andere manier screenshots maken?, ik meot jullie wat laten zien

oh ja, en het trainen schiet niet erg op bij mij, veel spelers dalen licht, en een paar stijgen juist rap
    Mods met een x zijn tof.
    pi_54437470
    quote:
    Op woensdag 7 november 2007 19:53 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
    mijn PrintScreen knop doet het niet, kan ik ook op een andere manier screenshots maken?, ik meot jullie wat laten zien

oh ja, en het trainen schiet niet erg op bij mij, veel spelers dalen licht, en een paar stijgen juist rap
    Alt+F9

en dan staan ze in je Sportsinteractive mijn documenten dingie bij screenshots
    pi_54437477
    quote:
    Op woensdag 7 november 2007 19:53 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

Options -> Print screen.
    pi_54438015
    ik ben benieuwd ..
    pi_54438064
    Wil niet echt, niet het gewenste resultaat

Maargoed, Chelsea is uit de league Cup, met 2-0 verslagne door promovendus Derby County
    Mods met een x zijn tof.
    pi_54438153
    jo sjorsszjimmie , dat ene talentje lindado die ik toen het 1e seizoen als enige kon krijgen is nu het 2e seizoen door heel spanje gewild
    pi_54438171
    quote:
    Op woensdag 7 november 2007 20:18 schreef sitting_elfling het volgende:
    jo sjorsszjimmie , dat ene talentje lindado die ik toen het 1e seizoen als enige kon krijgen is nu het 2e seizoen door heel spanje gewild
    Ik weet wel wat voor tips ik geef, alleen bij mezelf lukt het niet echt
    pi_54438685
    IY&Y#*&@^*()# Errr.... Net na m'n overwinning (5-1) op Ajax (met psv) vliegt het spel eruit met de melding: Array out of bounds..

Kon niet eens meer saven e.d.
    pi_54438940
    Haha dit is zooooooooooo genieten he, elke keer van die berichten dat die beroemde coaches op de bank zitten om naar mijn jeugdspelers te kijken vet vet vet.
    pi_54438943
    quote:
    Op woensdag 7 november 2007 18:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

[..]

ik werd er ook gek van, steeds die malle oefenpartijtjes spelen met een veredeld b-elftal
    laat gewoon je assistent doen
    pi_54439350
    fuck me lindado is echt een held voor mij zeg, ola vive La VEENDAM

lindado .. WOHO ! lindado WOHO!
      woensdag 7 november 2007 @ 21:07:25 #277
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_54439446
    Kampieon geworden met FC Groningen in het 2e seizoen en zometeen tegen Haarlem in de halve finale van de beker. De dubbel moet te doen zijn dit jaar .

Edit: Krijg nu steeds de melding: Could not load fixtures next year
    Betekent dit dat ik het nu kan vergeten met mijn spel?
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_54439473
    lol, 3e hattrick dit jaar voor lindado in de competitie , ik speel met veendam 2e seizoen in de eredivisie
    pi_54439840
    oh my god vuile PIEMEL is die lindado ook, 10 nieuwe nieuwsberichten bablalbalbla geinteresseerd in lindado .. bieden .. etc ..

alles afgewezen, kerel voelt zich op zn pik getrapt en is boos -_- wil zn contract niet meer verlengen
    vuile piemel
    pi_54439847
    Het balbezit van Man. U is echt om te huilen
    Mods met een x zijn tof.
    pi_54439869
    quote:
    Op woensdag 7 november 2007 20:19 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik weet wel wat voor tips ik geef, alleen bij mezelf lukt het niet echt
    mja het loopt bij mij momenteel ook volledig in de stront echt niet normaal.. ineens 4 of 5 gelijke spelen achter elkaar... en dan moet ik in de kwartfinale van CL ook nog eens tegen Barcelona.. ik voorzie een afstraffing
    pi_54440289
    quote:
    Op woensdag 7 november 2007 21:19 schreef sitting_elfling het volgende:
    oh my god vuile PIEMEL is die lindado ook, 10 nieuwe nieuwsberichten bablalbalbla geinteresseerd in lindado .. bieden .. etc ..

alles afgewezen, kerel voelt zich op zn pik getrapt en is boos -_- wil zn contract niet meer verlengen
    vuile piemel
    Beetje kortzichtige reactie van een psycho analyticus nota bene !
    Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
    Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
    Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
    Is he neither able nor willing? Then why call him God?
    pi_54440928
    Sjimz welk systeem speel je eigenlijk bij Shakhtar?
    pi_54441004
    quote:
    Op woensdag 7 november 2007 21:53 schreef Wurdsje het volgende:
    Sjimz welk systeem speel je eigenlijk bij Shakhtar?
    4-1-3-2
    pi_54441121
    quote:
    Op woensdag 7 november 2007 21:55 schreef sjimz het volgende:

[..]

4-1-3-2
    aha.. kwas ff benieuwd..
    pi_54441211
    men je moet shakhtar ook iets van 3-2-3-2 ofzo doen .. vet aanvallend :p .. of desnoods 4-3-3 of 4-3-1-2 .. maar je moet in oekraine toch niet zo verdedigend spelen man
    pi_54441270
    quote:
    Op woensdag 7 november 2007 22:00 schreef z22 het volgende:
    men je moet shakhtar ook iets van 3-2-3-2 ofzo doen .. vet aanvallend :p .. of desnoods 4-3-3 of 4-3-1-2 .. maar je moet in oekraine toch niet zo verdedigend spelen man
    2 van de 4 verdedigers hebben pijltjes naar voren (de backs) en 1 van de 3 middenvelder ook (de middelste) redelijk aanvallend dus.
    pi_54441509
    quote:
    Op woensdag 7 november 2007 22:02 schreef sjimz het volgende:

[..]

2 van de 4 verdedigers hebben pijltjes naar voren (de backs) en 1 van de 3 middenvelder ook (de middelste) redelijk aanvallend dus.
    Ja maar dan heb je toch nog alleen maar die 2 spitsen en die ene middenvelder als aanvallende spelers ... of hoever laat je de backs opkomen dan .. ?
    pi_54441667
    quote:
    Op woensdag 7 november 2007 22:09 schreef z22 het volgende:

[..]

Ja maar dan heb je toch nog alleen maar die 2 spitsen en die ene middenvelder als aanvallende spelers ... of hoever laat je de backs opkomen dan .. ?
    Nee want mijn 2 andere middenvelders zijn AML en AMR.
    Dus ik speel met 3 aanvallende middenvelders, 2 spitsen en nog 2 opkomende backs die dan vooral ondersteuning aan de AMR en AML geven.
    pi_54441900
    quote:
    Op woensdag 7 november 2007 22:13 schreef sjimz het volgende:

[..]

Nee want mijn 2 andere middenvelders zijn AML en AMR.
    Dus ik speel met 3 aanvallende middenvelders, 2 spitsen en nog 2 opkomende backs die dan vooral ondersteuning aan de AMR en AML geven.
    hmmz ik snap niet echt hoe ik dat voor mij moet zien..
    pi_54441938
    oooh haha verkeerd begrpeen dan ... k dacht echt 1 verdediginde middenvelder en 3 gewone middenvelders my bad ^_^
    pi_54442052
    quote:
    Op woensdag 7 november 2007 22:19 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

hmmz ik snap niet echt hoe ik dat voor mij moet zien..
      woensdag 7 november 2007 @ 22:33:18 #293
    163768 Happel
    Je Suis Roi
    pi_54442425
    Schijtspel.

Mjin drie laatste wedstrijden verloren door een doelpunt in de laatste minuut.
    Elite
    Tegen TTIP
    pi_54442654
    aaah .. maar sjimz moet je Pyatov nie op goal zetten .. qua stats is ie miss iets minder maar hij is in de wedstrijden zoooveel beter dan shust he .. k zweer het (A)
    pi_54442723
    quote:
    Op woensdag 7 november 2007 22:39 schreef z22 het volgende:
    aaah .. maar sjimz moet je Pyatov nie op goal zetten .. qua stats is ie miss iets minder maar hij is in de wedstrijden zoooveel beter dan shust he .. k zweer het (A)
    Die heb ik vanwege de schulden al moeten verkopen.
    pi_54442857
    Ik hoop dat ik morgen met dit spel kan beginnen. Heb nog nooit een FM gespeelt, ik wacht af.
    AFC Ajax - SS Lazio
    29 Aug. Mystery Land 2009
    pi_54442949
    Zojuist bijna onaantastbare koploper Chelsea in 't hol van de leeuw kunnen verslaan (1-2). Nog 5 punten achterstand, maar wel 'n indrukwekkende reeks aan 't neerzetten (29 duels ongeslagen).
    pi_54443193
    vol dit topic vol vol vol! laat het vollopen
    pi_54443741
    quote:
    Op woensdag 7 november 2007 22:53 schreef sitting_elfling het volgende:
    vol dit topic vol vol vol! laat het vollopen
    Hoezo? Heb je haast?
    pi_54443876
    pi_54443883
    Schluss!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')