abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54315959
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 13:56 schreef VlaDje het volgende:
Mezenga heeft een 4,9mil clausule in zn contract
Bij mij 3 mil. komt in de winterstop. hoop dat ie het goed doet
pi_54315969
2x 2-0 van Salzburg gewonnen.. champions league voetbal dus....

Barcelona, Porto en Dinamo Bucarest in de poule..

Kan nog leuk gaan worden

en Juventus in de eerste ronde beker
pi_54316009
Accepteer ik een bod van 5 miljoen voor Ganea van WBA, is meneer boos omdat hij niet mag praten met WBA.
pi_54316060
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 14:05 schreef sjimz het volgende:
Accepteer ik een bod van 5 miljoen voor Ganea van WBA, is meneer boos omdat hij niet mag praten met WBA.
Salcido zou en moest een transfer forceren.. Ik accepteer (lees: mn voorzitter accepteert) een bod van 6 miljoen voor em van Man City.. tijdens het wachten op een werkvergunning wil ie ineens blijven en van de transferlijst af
pi_54316118
Ben weer een nieuwe game begonnen ! Nu met Napoli, hopen dat ik dit langer volhoud dan mijn avontuur bij Cambuur. Weet iemand nog een goeie AMRLC en een goeie VV/R? heb ongeveer 11Miljoen te besteden. Maar door de buitenland regeling mag ik niet meer dan 1 buitenlander kopen deze transferperiode en ik heb al 1 buitenlander deze transferperiode gehaald.
pi_54316164
De scouts van Chelsea hebben weer Football Manager gespeeld hoor

http://sport.independent.(...)p/article3121108.ece
pi_54316321
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 14:12 schreef JantjeW het volgende:
De scouts van Chelsea hebben weer Football Manager gespeeld hoor

http://sport.independent.(...)p/article3121108.ece
mja ik had het al gelezen die Lulinha ofzo toch?
pi_54316705
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 12:54 schreef Wurdsje het volgende:
Iemand nog een goed idee voor een D/WBL?
Eduardo van Bahia is ook wel goed. Kan ook centraal spelen.
  vrijdag 2 november 2007 @ 14:44:42 #259
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_54317020
Niemand die het spel speelt en de attributen van andere spelers dan je eigen maskeert?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_54317107
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 14:44 schreef Happel het volgende:
Niemand die het spel speelt en de attributen van andere spelers dan je eigen maskeert?
Ja daar speel ik mee, maar door het scouten komen die attributes zichtbaar.
pi_54317141
quote:
Doe ik ook altijd.. en dan lekker scouten..
pi_54317191
quote:
pi_54317222
ik ook.. anders kon ik nog besparen op salarissen van de scouts
pi_54317846
Wanneer je slechts één spits hebt, moet je hem de bal bij zich laten houden, niet laten dribbelen, en zeer korte passjes laten geven, voor het maximale resultaat. Zojuist maakte El Hamdaoui met deze instellingen een hatrick in iets van 15 minuten (als invaller).
Je länger ein Blinder lebt, desto mehr sieht er - Viva la revolucion !
  vrijdag 2 november 2007 @ 15:53:13 #265
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_54318538
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 14:48 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ja daar speel ik mee, maar door het scouten komen die attributes zichtbaar.
Weet ik...

Vroeg me alleen maar af of meer mensen zo speelden. Maakt het spel i.i.g een stuk interessanter.
Elite
Tegen TTIP
pi_54318649
Ik speel zelf ook met verborgen attributen.

Verder ben ik net een game met dinamo kiev begonnen kheb er al redelijk zin in iemand nog een intressante rechtsback die richting de oekraine wil verhuizen?
pi_54318905
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:57 schreef nerox het volgende:

Verder ben ik net een game met dinamo kiev begonnen kheb er al redelijk zin in iemand nog een intressante rechtsback die richting de oekraine wil verhuizen?
Gerrie de Boer van de plaatselijke voetbalclub denk ik wel
pi_54319167
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 16:08 schreef VlaDje het volgende:

[..]

Gerrie de Boer van de plaatselijke voetbalclub denk ik wel
Familie van?

Ik vind Malul als rechtsback heel interessant. Hij is jong, goedkoop, tweebenig, kan op 75% van het veld spelen, is fysiek sterk en mentaal best redelijk. Maar technisch is hij nog niet geweldig. Voor tackelen heeft hij weliswaar 16, maar de rest is nogal gemiddeld. In de hoop dat hij zich verder ontwikkelt, zet ik hem vaak in de basis.
Je länger ein Blinder lebt, desto mehr sieht er - Viva la revolucion !
pi_54319219
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 16:22 schreef druide het volgende:

[..]

Familie van?

Ik vind Malul als rechtsback heel interessant. Hij is jong, goedkoop, tweebenig, kan op 75% van het veld spelen, is fysiek sterk en mentaal best redelijk. Maar technisch is hij nog niet geweldig. Voor tackelen heeft hij weliswaar 16, maar de rest is nogal gemiddeld. In de hoop dat hij zich verder ontwikkelt, zet ik hem vaak in de basis.
Familie van Jan-Joost en Bert idd
pi_54320228
Zulke wedstrijden haat ik zo:

Laatste wedstrijd van het seizoen tegen Arsenal:

Eindstand, jah weer een seizoen zonder prijzen:

Spelersstatistieken en wie blinkt er uit?

En mijn spelersselectie en formatie:

Van der vaart beste speler en topscorer
Barnes Beste speler volgens spelers
Breno 2de bij talent van het jaar
en ik 2de bij manager van het jaar
pi_54323176
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:57 schreef nerox het volgende:

Je hebt met Husyev toch al een goede rechtsback?
pi_54323489
soms snap ik echt niet waarom je bepaalde spelers gratis aangeboden krijgt.
ik heb nu ledley king aangetrokken omdat Valencia hem gratis aanbod.
hij is nu 30 maar nog steeds een superieure speler en het is wel fijn om weer een goede wat oudere verdediger te hebben want geremi enzo zijn nu te oud en te slecht geworden en kunnen naar mijn B-team.
pi_54327444
GODVERU()%#@*)@%)

Gaat het eindelijk erg lekker met Arsenal, 12 wedstrijden op rij gewonnen, groepsfase door in de CL, lekker team, zapata gehaald bij Udinese....Ben ik bezig tegen Man utd, even alt-tab naar windows en weer terug...spel blijft hangen. Niks aan de hand, ik save de game wekelijks...Krijg ik de game niet meer opgestart :X:X:X:X:X:X

Dus weer opnieuw beginnen.....waar het voor de verandering weer es klote gaat!
  Redactie Games vrijdag 2 november 2007 @ 22:29:09 #274
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54327570
Tuurlijk bestuur, verkoop Huntelaar maar voor een luttele 18 miljoen, scoort maar 29 keer in 17 wedstrijden, meer niet hoor.
.....Kennedy
pi_54328377
Football Manager 2008 AKA Bug Manager 2008
:) (:
  vrijdag 2 november 2007 @ 23:24:24 #276
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_54328885
Ik word er zo langzamerhand een beetje moe van deze 'bug' , genoeg kansen en niet scoren , tegenpartij weinig kansen en wel scoren

Dit is al de zoveelste keer
Ik ben inmiddels overleden
pi_54330875
Lazio game sloeg nergens op. wat ik ook probeerde en in welke formatie ook 't team wou niet lopen... daarom opnieuw begonnen met Turun Palloseura (de club waar Aaritalo begint)
aaritalo zit nog wel bij me, maar is voor 3 maand geblesseerd, daarom een braziliaan (Rafael) aangetrokken
Hamakalainen heb ik verkocht (bod was echt onweerstaanbaar voor mijn financiele situatie) en ik presteer nu gewoon nog redelijk lekker (1 winst, 2 gelijke spelen) alledrie de wedstrijden was ik de underdog dus ik mag zeer zeker niet klagen...
de laatste wedstrijd zelfs gelijk gewordent door een domme uitkomfout van mn keeper...

Rafael tot nu toe clubtopscoorder met 3 doelpunten, daarachter One met 2 doelpunten, dus ik heb een leuk spitsenduo in huis...
en Albin Ekdahl is een 17 jarige held op m'n middenveld, heerlijke acties, heerlijke passes en zo af en toe pikt hij een goaltje mee
pi_54333755
Goed... nu zit dus heel scandinavie op Aaritalo te bieden, die verlaat dus binnenkort de club

Maar eerst proberen een flinke smak geld voor hem te vangen

Verder gaat het nog steeds lekker, Rafael op dreef en halve finale finse cup tegen HJK, stiekem hoop ik op een stuntje en op een overwinning, maar het is wel het grote HJK waar ik tegen speel natuurlijk Maar ik treed met een half team aan... aangezien iedereen nog terug moet komen van international duty enzo
pi_54333803
Jammer genoeg 2-2 gespeeld in reguliere speeltijd
en 2-1 verloren op penalties
  zaterdag 3 november 2007 @ 09:31:43 #280
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_54333822
Die penaltieseries zijn wel zo gaar. Heb al een paar keer een serie gehad die in 1-0 of 2-1 eindigde
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_54333855
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 09:31 schreef Damzkieee het volgende:
Die penaltieseries zijn wel zo gaar. Heb al een paar keer een serie gehad die in 1-0 of 2-1 eindigde
Alles ging over, naast of recht op de keeper af 14 penalties genomen en 3 zijn geraakt
Nu zijn de finnen ook geen penaltyhelden maar dat moet beter kunnen
  zaterdag 3 november 2007 @ 09:44:13 #282
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_54333888
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 09:39 schreef VlaDje het volgende:

[..]

Alles ging over, naast of recht op de keeper af 14 penalties genomen en 3 zijn geraakt
Nu zijn de finnen ook geen penaltyhelden maar dat moet beter kunnen
Mijn laatste was ADO tegen Turkiyemspor, 16 penalties en 2-1 verloren. Kan ook aan de kwaliteit van de teams liggen, maar al mijn strafschopnemers hadden 15 of hoger voor strafschoppen
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_54334941
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 09:44 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Mijn laatste was ADO tegen Turkiyemspor, 16 penalties en 2-1 verloren. Kan ook aan de kwaliteit van de teams liggen, maar al mijn strafschopnemers hadden 15 of hoger voor strafschoppen
het is natuurlijk niet alleen strafschoppen lijkt mij.

anywayz, kan zondagavond pas weer spelen, zit nu eerst weer bij mn ouders dit weekend
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_54335422
Heb als vervanger voor Ganea de braziliaan Wanderley gehaald van Fluminense die een werkvergunning kreeg!
pi_54336083
hoezo zit iedereen te zeiken als zijzelf 20 kansen krijgen en de tegenstander maar 5 dat ze dan 3-1 verliezen? .. dat gebeurt in het echt toch ook ? Zo win ik soms mn partijen ook, eerst alles op de aanval gooien, 1 a 2-0 voor, en dan alles dichtstouwen van achter.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_54337045
Het kan aan mij liggen, maar ik zit nu in mijn 3e seizoen bij Ajax, en Matusiak is qua stats en spel gewoon een betere spits dan Huntelaar
  zaterdag 3 november 2007 @ 19:15:04 #287
152411 EvertonPride
we are the peoples club
pi_54342575
Ik ben nog steeds niet begonnen aan FM. Ik wil persé wachten totdat het spel de meeste bugs eruit heeft gehaald. Hopelijk krijgt men dit gelukt voor 2008.
pi_54342957
D'r zitten echt een paar hele irritante foute details in. Ik haal bij De Graafschap een Braziliaans talent voor het volgende seizoen, word daar ontslagen en vervolgens krijgt mijn opvolger alle lof voor zijn fantastische inzicht door dit talent te halen

Irritanter nog vind ik het volgende: ik ga bij Dordrecht aan de slag, die 17e staan. Ik speel 9 wedstrijden met die ploeg; win er 6, speel er 2 gelijk en verlies er slechts 1. Ik eindig nog als 11e. Krijg je in juni het commentaar van de board: Disappointed in mijn werk, vooral vanwege de slechte positie in de league

Om over al die irritante bugs die al eerder genoemd zijn nog maar te zwijgen. Zwakste product van de heren sinds CM4. En ik kan het weten, speel de games al vanaf begin jaren '90
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_54347375
er kan toch ook een verschil zitten tussen, iets wat je denkt dat een talent is, en al kan spelen als een talent, kijk in de editor maar eens naar potential ability van hele jonge spelers, haal die spelers, 1e seizoen kraakt iedereen je af, daarna heb je een wereld elftal staan..
pi_54348958
Voor het eerst zit het me echt tegen met Hull City.
In 2 wedstrijden ben ik mijn volledige as kwijt geraakt met blessures.
Clarke (Mijn aanvoerder en centrale verdediger) ligt er 1 maand uit.
Kovac (mijn DMC) ligt er 2 maanden uit.
Bozaglo (mijn AMC) ligt er 4 maanden uit
pi_54349064
eerste seizoen met Standard gedaan, dubbel gepakt, en nu gaat me hele selectie weg

Defour voor 7.25 M naar AFCA, Witsel voor 2.5 naar Espanyol en Jovanovic, Fellaini zullen ook nog wle gaan.
  zondag 4 november 2007 @ 11:23:57 #292
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_54351950
Na te zijn opgestapt bij Fortuna aan de slag gegaan met Telstar. Binnen tien wedstrijden ontslagen, vanwege acht verliespartijen en twee gelijke spelen.

Ik zuig echt met dit spel.

Vanavond, na Feijenoord, maar weer een potje beginnen met een eerste divisieploegje...
Elite
Tegen TTIP
  zondag 4 november 2007 @ 11:34:53 #293
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_54352115
22 wedstrijden in mijn 2e seizoen sta ik nog altijd 1e in de Eredivisie met 3 punten voorsprong op Ajax, in de Champions League heb ik de groepsronde overleefd en moet nu tegen Inter.
In de beker speel ik in de kwartfinale tegen RKC en alles lijkt voorspoedig te gaan.
Het enige probleem zit in het feit dat de financiele situatie niet helemaal op orde is en dat ik dus spelers moet laten gaan. Stefan Njiland gaat aan het einde van het siezoen naar PSV, Martijn Meerdink en Paul Matthijs vertrekken ook met een vrije transfer.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_54352163
mijn halve selectie is geblesseerd, elke wedstrijd zo ongeveer rood en driekwart van de goals discutabel afgekeurd..wat een schijtspel op deze manier..
Speelde met Bayern..eerste seizoen was wel prima..easy kampioen, bekerwinst, winst leage cup en finale uefa cup ondanks dit alles en 2e seizoen 3e in groep CL, 8e finale exit uefa, kwartfinale beker exit en 3e in de competitie en krijg meteen geen contractverlenging..
Lekker spelen als Ribery, Klose en TOni er 3 maanden of langer uitliggen
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_54352353
quote:
Op zondag 4 november 2007 11:34 schreef Bullet-tooth het volgende:
22 wedstrijden in mijn 2e seizoen sta ik nog altijd 1e in de Eredivisie met 3 punten voorsprong op Ajax, in de Champions League heb ik de groepsronde overleefd en moet nu tegen Inter.
In de beker speel ik in de kwartfinale tegen RKC en alles lijkt voorspoedig te gaan.
Het enige probleem zit in het feit dat de financiele situatie niet helemaal op orde is en dat ik dus spelers moet laten gaan. Stefan Njiland gaat aan het einde van het siezoen naar PSV, Martijn Meerdink en Paul Matthijs vertrekken ook met een vrije transfer.
Wat zijn je aankopen geweest met Groningen? Ik zelf heb 1.5 seizoen gespeeld met grunn, lovre/meerdink/fledderus/van der laak zo spoedig mogelijk uitgegooid en direct een nieuwe keeper gehaald en een betere links/rechtsbuiten.
  zondag 4 november 2007 @ 11:55:32 #296
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_54352421
quote:
Op zondag 4 november 2007 11:51 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Wat zijn je aankopen geweest met Groningen? Ik zelf heb 1.5 seizoen gespeeld met grunn, lovre/meerdink/fledderus/van der laak zo spoedig mogelijk uitgegooid en direct een nieuwe keeper gehaald en een betere links/rechtsbuiten.
In het eerste seizoen heb ik Mika Ääritalo en Eduardo (die van Bahia) gekocht. Begin seizoen 2 werd Eduardo door de voorzitter verkocht aan ajax voor een kutbedrag en heb ik Matías Cahais gehaald en Marvin Angulo.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  zondag 4 november 2007 @ 13:15:56 #297
188665 Wurdsje
High Times
pi_54353930
*Zucht* ik zit met een probleem met Dinamo Kiev.. ik moet de Oekraïnse supercup spelen en mn keeper is geblesseerd.. Nu heb ik wel een nieuwe keeper al aangetrokken, maar de start van de transferwindow is pas 3 dagen na de wedstrijd.. Nu moet er een jeugdkeeper op de goal
  zondag 4 november 2007 @ 14:25:33 #298
188665 Wurdsje
High Times
pi_54355360
quote:
Op zondag 4 november 2007 13:15 schreef Wurdsje het volgende:
*Zucht* ik zit met een probleem met Dinamo Kiev.. ik moet de Oekraïnse supercup spelen en mn keeper is geblesseerd.. Nu heb ik wel een nieuwe keeper al aangetrokken, maar de start van de transferwindow is pas 3 dagen na de wedstrijd.. Nu moet er een jeugdkeeper op de goal
gelukkig met 1 - 0 gewonnen.. Ik moet wel zeggen dat het wel vrij gemakkelijk gaat vooralsnog met Kiev.. Je team heeft veel waarde en er is veel interesse in spelers dus het is ook gemakkelijk om aan geld te komen en je eigen spelers te kopen... Ik probeer zelf een echt Oostblok team te maken met Kiev..
pi_54357913
Een vraagje:

Ik heb hier een aardig talentje gevonden uit Nigeria die geen club heeft en 16 jaar is. Ik heb hem nu op proef maar als ik hem een contract wil aanbieden staat er dat ik hem pas over 2 jaar kan contracteren omdat ik als Ajax zijnde geen Nigeriaanse spelers van onder de 18 mag contracteren. Kan ik dan verder echt niets doen want om hem 2 jaar helemaal niks te laten doen (aangezien hij geen club heeft) vind ik wel zonde..
pi_54358217
Kun je 'm geen jeugdcontract aanbieden? Anders moet je 'm 2 jaar lang op proef houden, dus elke 4 wkn opnieuw "contracteren" ..
"If you're not a manc, you're a wank"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')