Bij mij 3 mil.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:56 schreef VlaDje het volgende:
Mezenga heeft een 4,9mil clausule in zn contract![]()
Salcido zou en moest een transfer forceren.. Ik accepteer (lees: mn voorzitter accepteert) een bod van 6 miljoen voor em van Man City.. tijdens het wachten op een werkvergunning wil ie ineens blijven en van de transferlijst afquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:05 schreef sjimz het volgende:
Accepteer ik een bod van 5 miljoen voor Ganea van WBA, is meneer boos omdat hij niet mag praten met WBA.
mja ik had het al gelezen die Lulinha ofzo toch?quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:12 schreef JantjeW het volgende:
De scouts van Chelsea hebben weer Football Manager gespeeld hoor![]()
http://sport.independent.(...)p/article3121108.ece
Eduardo van Bahia is ook wel goed. Kan ook centraal spelen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:54 schreef Wurdsje het volgende:
Iemand nog een goed idee voor een D/WBL?
Ja daar speel ik mee, maar door het scouten komen die attributes zichtbaar.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:44 schreef Happel het volgende:
Niemand die het spel speelt en de attributen van andere spelers dan je eigen maskeert?
Doe ik ook altijd.. en dan lekker scouten..quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:44 schreef Happel het volgende:
Niemand die het spel speelt en de attributen van andere spelers dan je eigen maskeert?
quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:44 schreef Happel het volgende:
Weet ik...quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja daar speel ik mee, maar door het scouten komen die attributes zichtbaar.
Gerrie de Boer van de plaatselijke voetbalclub denk ik welquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:57 schreef nerox het volgende:
Ik speel zelf ook met verborgen attributen.
Verder ben ik net een game met dinamo kiev begonnen kheb er al redelijk zin iniemand nog een intressante rechtsback die richting de oekraine wil verhuizen?
Familie van?quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:08 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Gerrie de Boer van de plaatselijke voetbalclub denk ik wel![]()
Familie van Jan-Joost en Bert iddquote:Op vrijdag 2 november 2007 16:22 schreef druide het volgende:
[..]
Familie van?![]()
Ik vind Malul als rechtsback heel interessant. Hij is jong, goedkoop, tweebenig, kan op 75% van het veld spelen, is fysiek sterk en mentaal best redelijk. Maar technisch is hij nog niet geweldig. Voor tackelen heeft hij weliswaar 16, maar de rest is nogal gemiddeld. In de hoop dat hij zich verder ontwikkelt, zet ik hem vaak in de basis.
Je hebt met Husyev toch al een goede rechtsback?quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:57 schreef nerox het volgende:
Ik speel zelf ook met verborgen attributen.
Verder ben ik net een game met dinamo kiev begonnen kheb er al redelijk zin iniemand nog een intressante rechtsback die richting de oekraine wil verhuizen?
Alles ging over, naast of recht op de keeper afquote:Op zaterdag 3 november 2007 09:31 schreef Damzkieee het volgende:
Die penaltieseries zijn wel zo gaar. Heb al een paar keer een serie gehad die in 1-0 of 2-1 eindigde
Mijn laatste was ADO tegen Turkiyemspor, 16 penaltiesquote:Op zaterdag 3 november 2007 09:39 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Alles ging over, naast of recht op de keeper af14 penalties genomen en 3 zijn geraakt
![]()
Nu zijn de finnen ook geen penaltyhelden maar dat moet beter kunnen![]()
het is natuurlijk niet alleen strafschoppen lijkt mij.quote:Op zaterdag 3 november 2007 09:44 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Mijn laatste was ADO tegen Turkiyemspor, 16 penaltiesen 2-1 verloren. Kan ook aan de kwaliteit van de teams liggen, maar al mijn strafschopnemers hadden 15 of hoger voor strafschoppen
Wat zijn je aankopen geweest met Groningen? Ik zelf heb 1.5 seizoen gespeeld met grunn, lovre/meerdink/fledderus/van der laak zo spoedig mogelijk uitgegooid en direct een nieuwe keeper gehaald en een betere links/rechtsbuiten.quote:Op zondag 4 november 2007 11:34 schreef Bullet-tooth het volgende:
22 wedstrijden in mijn 2e seizoen sta ik nog altijd 1e in de Eredivisie met 3 punten voorsprong op Ajax, in de Champions League heb ik de groepsronde overleefd en moet nu tegen Inter.
In de beker speel ik in de kwartfinale tegen RKC en alles lijkt voorspoedig te gaan.
Het enige probleem zit in het feit dat de financiele situatie niet helemaal op orde is en dat ik dus spelers moet laten gaan. Stefan Njiland gaat aan het einde van het siezoen naar PSV, Martijn Meerdink en Paul Matthijs vertrekken ook met een vrije transfer.
In het eerste seizoen heb ik Mika Ääritalo en Eduardo (die van Bahia) gekocht. Begin seizoen 2 werd Eduardo door de voorzitter verkocht aan ajax voor een kutbedrag en heb ik Matías Cahais gehaald en Marvin Angulo.quote:Op zondag 4 november 2007 11:51 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Wat zijn je aankopen geweest met Groningen? Ik zelf heb 1.5 seizoen gespeeld met grunn, lovre/meerdink/fledderus/van der laak zo spoedig mogelijk uitgegooid en direct een nieuwe keeper gehaald en een betere links/rechtsbuiten.
gelukkig met 1 - 0 gewonnen..quote:Op zondag 4 november 2007 13:15 schreef Wurdsje het volgende:
*Zucht* ik zit met een probleem met Dinamo Kiev.. ik moet de Oekraïnse supercup spelen en mn keeper is geblesseerd.. Nu heb ik wel een nieuwe keeper al aangetrokken, maar de start van de transferwindow is pas 3 dagen na de wedstrijd.. Nu moet er een jeugdkeeper op de goal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |