Doordat ik het eerste seizoen begon met een dubget van 50 miljoen, terwijl ik maar 4 miljoen als banksaldo hadquote:Op dinsdag 6 november 2007 19:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar dat je Shakhtar zo de vernieling in geholpen hebt?
Nou ja het moet op zich geen probleem zijn aangezien je ontzettend veel waarde op het veld en op de bank hebt zitten..quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Doordat ik het eerste seizoen begon met een dubget van 50 miljoen, terwijl ik maar 4 miljoen als banksaldo had![]()
Dat verklaard een hoop inderdaad. Ook als je onder je loonbudget blijft beland je trouwens op de een of andere vage manier in de rode cijfers.quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Doordat ik het eerste seizoen begon met een dubget van 50 miljoen, terwijl ik maar 4 miljoen als banksaldo had![]()
Ja dat is met meer clubs het geval, volgens mij zelfs bij Chelsea.quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat verklaard een hoop inderdaad. Ook als je onder je loonbudget blijft beland je trouwens op de een of andere vage manier in de rode cijfers.
lekker bezig als ik het zo lees allemaal...quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:19 schreef VlaDje het volgende:
Whoppaaa, in de laatste wedstrijd stond mn verdediging weer als een huis just like back in de days,,
Lehtovaara stond te keepen alsof hij weer begon aan 't seizoen....
resulteerde in een 1-0 op 't grote Helsinki![]()
![]()
![]()
Na een flinke dip gaat het wel weer een beetje idd... ben alleen paar sterren kwijtgeraakt dit seizoenquote:Op dinsdag 6 november 2007 20:25 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
lekker bezig als ik het zo lees allemaal...![]()
Dat heeft SI gedaan zodat het overeen kwam met de tijd dat Alves spoorloos was.quote:Op dinsdag 6 november 2007 20:49 schreef reconnect het volgende:
Ik heb Alves aangekocht van heerenveen met ajax, alleen hij is nu niet speelgerechtigd :S europese wedstrijden kan ik nog begrijpen, maar hij is ook niet speelgerechtigd voor gewone competitiewedstrijden
WTF bug?quote:Op dinsdag 6 november 2007 21:23 schreef sjimz het volgende:
Behalve Dinamo Kiev zit nu ook Dinamo 2 Kiev in de hoogste liga![]()
volgens mij is het eerder een bug dat Dinamo-2 Kiev een aparte ploeg is ipv je reserves zoals bij voorgaande edities..quote:
benieuwd hoeland Menzo het volhoudtquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:25 schreef AirRaid het volgende:
lol
eerst ontslaat RKC Petrovich nadat het voor hun doen slechts 5e staat, haalt het Martin Jol terug naar Waalwijk (yeah right) om hem nauwelijks 1 maand later weer te ontslaan
Ik heb ook een reserve ploeg. En in een divisie lager speelt de club Shakhtar 3 Donetskquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:50 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
volgens mij is het eerder een bug dat Dinamo-2 Kiev een aparte ploeg is ipv je reserves zoals bij voorgaande edities..
Je hebt bij Dinamo Kiev wel een reserveploeg, maar dat is dan niet Dinamo-2 Kiev.. beetje een minpuntje maar goed..
Vertel mij wat.. thnx voor de tip.. idd een fantastisch systeem.. Rocchi had trouwens niks in te brengen tegen Asatiani.. Die had em gewoon volledig in zn broekzak tijdens de CL ontmoetingen...quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:01 schreef M0NTANA het volgende:
De dubbel gepakt met Lazio, dit waren de drie beste spelers:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu nog hopen dat het team compleet blijft, half Europa zit achter mijn spelers aan!
Het 3-5-2-systeem met opkomende backs is echt geweldig, een aanrader voor iedereen!
Je hebt dan ook Behrami de best rechter wingback van het spel. Maar 3-5-2 werkt inderdaad goed, met PSV bereikte ik in seizoen 1 de CL finale waarin Man utd te sterk was.quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:01 schreef M0NTANA het volgende:
De dubbel gepakt met Lazio, dit waren de drie beste spelers:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu nog hopen dat het team compleet blijft, half Europa zit achter mijn spelers aan!
Het 3-5-2-systeem met opkomende backs is echt geweldig, een aanrader voor iedereen!
http://fm.manutd.nl/content/category/15/81/221/quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:25 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
iemand tips van hoe ik mijn trainingschemas moet doen?, ik ben nu even bezig met manchester united
Die van Boe ziet er idd goed uit zeg..quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Dat Boe's trainingschedle ziet er goed uit...bedankt, moet ik nog specifiek kijken welke trainers erbij passen?
Voor het maximale resultaat wel.quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Dat Boe's trainingschedle ziet er goed uit...bedankt, moet ik nog specifiek kijken welke trainers erbij passen?
maakt volgens mij niet zo heel veel uit.. ze kunnen over het algemeen beide wel geloof ik.. maar ik ben geen kenner hoorquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:31 schreef Zinton het volgende:
Die trainingsschema's zien er goed uit inderdaad! Ben even bezig met de posities en ik heb deze opstelling:
[ afbeelding ]
Moet ik bijvoorbeeld op de ML en MR positie een ML/MR plaatsen of een AML en een AMR? Omdat ik ze laat lopen richting de AMR en AML positie....bedacht ik me net pas eigenlijk, welke ik nou daarvoor moest kiezen.
Dat gaat makkelijk bij jouquote:Op woensdag 7 november 2007 01:58 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Rio Ferdinand wil naar AC Milan bij mij, heb hem maar laten praten iig, anders word ie nog boos.
Gewoon een belachelijk hoog transferbedrag vragen, dan wordt de speler ook niet boos als de transfer niet doorgaat.quote:Op woensdag 7 november 2007 01:58 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Rio Ferdinand wil naar AC Milan bij mij, heb hem maar laten praten iig, anders word ie nog boos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |