abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54411786
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 19:31 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Hoe krijg je dat voor elkaar dat je Shakhtar zo de vernieling in geholpen hebt?
Doordat ik het eerste seizoen begon met een dubget van 50 miljoen, terwijl ik maar 4 miljoen als banksaldo had
pi_54411840
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 19:34 schreef sjimz het volgende:

[..]

Doordat ik het eerste seizoen begon met een dubget van 50 miljoen, terwijl ik maar 4 miljoen als banksaldo had
Nou ja het moet op zich geen probleem zijn aangezien je ontzettend veel waarde op het veld en op de bank hebt zitten..
pi_54411841
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 19:34 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dat verklaard een hoop inderdaad. Ook als je onder je loonbudget blijft beland je trouwens op de een of andere vage manier in de rode cijfers.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_54411923
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 19:36 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Dat verklaard een hoop inderdaad. Ook als je onder je loonbudget blijft beland je trouwens op de een of andere vage manier in de rode cijfers.
Ja dat is met meer clubs het geval, volgens mij zelfs bij Chelsea.
  dinsdag 6 november 2007 @ 19:55:44 #155
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_54412300
Hoe zit het dan met die geupdate patch? Was die er nou of niet?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_54412642
Volgend seizoen moet ik het maar doen met talentjes...
Zou echt wat spelers weg moeten doen na dit seizoen...

Wel een voordeel dat ik een 15 jarig spitsje heb gevonden in Zweden waar ik een heerlijke toekomst in zie, die ga ik sowieso aantrekken
pi_54412893
Whoppaaa, in de laatste wedstrijd stond mn verdediging weer als een huis just like back in de days,,
Lehtovaara stond te keepen alsof hij weer begon aan 't seizoen....

resulteerde in een 1-0 op 't grote Helsinki
pi_54413052
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 20:19 schreef VlaDje het volgende:
Whoppaaa, in de laatste wedstrijd stond mn verdediging weer als een huis just like back in de days,,
Lehtovaara stond te keepen alsof hij weer begon aan 't seizoen....

resulteerde in een 1-0 op 't grote Helsinki
lekker bezig als ik het zo lees allemaal...
pi_54413206
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 20:25 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

lekker bezig als ik het zo lees allemaal...
Na een flinke dip gaat het wel weer een beetje idd... ben alleen paar sterren kwijtgeraakt dit seizoen
pi_54413392
6e geworden. geen europees voetbal dus, wat wel mijn doel is...

Volgend seizoen beter
pi_54413453
Mijn debuut als bondscoach afgesloten met een 6-1 overwinning op Bulgarijë, de doelpunten makers waren Sneijder 3x, Huntelaar 2x, en een eigen doelpunt van hun

en dat terwijl Ruud, Rafael en De Cler geblesseerd waren en neit inzetbaar
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_54413744
Ik heb Alves aangekocht van heerenveen met ajax, alleen hij is nu niet speelgerechtigd :S europese wedstrijden kan ik nog begrijpen, maar hij is ook niet speelgerechtigd voor gewone competitiewedstrijden
pi_54413822
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 20:49 schreef reconnect het volgende:
Ik heb Alves aangekocht van heerenveen met ajax, alleen hij is nu niet speelgerechtigd :S europese wedstrijden kan ik nog begrijpen, maar hij is ook niet speelgerechtigd voor gewone competitiewedstrijden
Dat heeft SI gedaan zodat het overeen kwam met de tijd dat Alves spoorloos was.
pi_54413966
Klopt, geeft toch wel realisme

alleen als ik naar de nationale blessurelijst kijk, zie ik overal de type blessures in het Nederlands, behalve die van Edgar Davids
Mods met een x zijn tof.
pi_54414177
Moet je ook niet in het Nederlands spelen. Bout vertaling
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_54414180
Eerste seizoen met Arsenal zit erop. Een paar hoogtepunten!

- 1e geworden in de Premier League

- Champions League gewonnen
- Riquelme aangetrokken (wat een topspeler!)
- Samuel aangetrokken (sterke betrouwbare verdediger)
- Vagner Love aangetrokken (veel scorende spits!)

Minpunten!

- Finale League cup verloren van Man. Utd
- Halve finale FA-cup verloren van Man. Utd
- Spelers worden niet altijd beter door mijn trainingschema's...
- Op het einde in de PL nog veel punten verspeeld door 2 verloren games en een gelijkspel...

Voor dat laatste zou ik graag jullie mening willen hebben over mijn trainingschema's..

Zien jullie hier iets wat niet echt klopt of hebben jullie tips? Ik hoor et wel!
pi_54414437
9e geworden in mn eerste seizoen met Telstar. Omdat ik ondanks een goede reeks op 't einde geen periodetitel heb weten te bemachtigen, geen plek in de playoffs voor mij. Maar ik was toch nog niet klaar voor promotie.

Volgend seizoen wil ik wel minstens 1 periode winnen.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_54414731
Behalve Dinamo Kiev zit nu ook Dinamo 2 Kiev in de hoogste liga
pi_54414766
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 21:23 schreef sjimz het volgende:
Behalve Dinamo Kiev zit nu ook Dinamo 2 Kiev in de hoogste liga
WTF bug?
pi_54414813
lol

eerst ontslaat RKC Petrovich nadat het voor hun doen slechts 5e staat, haalt het Martin Jol terug naar Waalwijk (yeah right) om hem nauwelijks 1 maand later weer te ontslaan
pi_54414854
Hadden ze toch door dat er iets niet klopte
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_54415145
ik zit er nog over te denken om misschien ontslag te nemen bij TPS en een andere club te zoeken in een lagere league in bijv. zweden.... maar 't zou zonde zijn al mijn talentjes hier achter te laten
pi_54415549
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 21:24 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

WTF bug?
volgens mij is het eerder een bug dat Dinamo-2 Kiev een aparte ploeg is ipv je reserves zoals bij voorgaande edities..
Je hebt bij Dinamo Kiev wel een reserveploeg, maar dat is dan niet Dinamo-2 Kiev.. beetje een minpuntje maar goed..
pi_54415610
Real Madrid heeft toch ook Castellon in de B league van Spanje voetballen?
volgens mij is dat geen probleem hoor
pi_54415655
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 21:25 schreef AirRaid het volgende:
lol

eerst ontslaat RKC Petrovich nadat het voor hun doen slechts 5e staat, haalt het Martin Jol terug naar Waalwijk (yeah right) om hem nauwelijks 1 maand later weer te ontslaan
benieuwd hoeland Menzo het volhoudt
pi_54415673
Alleen kan Castellon niet in de Primera spelen.
pi_54415678
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 21:50 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

volgens mij is het eerder een bug dat Dinamo-2 Kiev een aparte ploeg is ipv je reserves zoals bij voorgaande edities..
Je hebt bij Dinamo Kiev wel een reserveploeg, maar dat is dan niet Dinamo-2 Kiev.. beetje een minpuntje maar goed..
Ik heb ook een reserve ploeg. En in een divisie lager speelt de club Shakhtar 3 Donetsk
  dinsdag 6 november 2007 @ 22:01:28 #178
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54415913
De dubbel gepakt met Lazio, dit waren de drie beste spelers:

Nu nog hopen dat het team compleet blijft, half Europa zit achter mijn spelers aan!

Het 3-5-2-systeem met opkomende backs is echt geweldig, een aanrader voor iedereen!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_54415989
Is het jullie trouwens ook opgevallen dat bij (zo goed als) alle corners waarbij je een doelpoging waagt er wordt afgefloten wegens een duwfout? Ik ben begonnen met Barcelona en heb in 1,5 seizoen welgeteld 3 doelpunten uit een corner gemaakt, voor de rest wordt dit altijd afgefloten . Dit is toch echt wel een grote bug imho.

Barcelona is trouwens zo asociaal rijk in deze versie dat het bijna niet leuk meer is. Kreeg in jaar 2 een transferbudget van 190 miljoen euro . Maar goed, het is het eerste potje om er even in te komen dus dan mag dat nog
pi_54416455
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 22:01 schreef M0NTANA het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Nu nog hopen dat het team compleet blijft, half Europa zit achter mijn spelers aan!

Het 3-5-2-systeem met opkomende backs is echt geweldig, een aanrader voor iedereen!
Vertel mij wat.. thnx voor de tip.. idd een fantastisch systeem.. Rocchi had trouwens niks in te brengen tegen Asatiani.. Die had em gewoon volledig in zn broekzak tijdens de CL ontmoetingen...
pi_54416619
iemand tips van hoe ik mijn trainingschemas moet doen?, ik ben nu even bezig met manchester united
Mods met een x zijn tof.
pi_54416677
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 22:01 schreef M0NTANA het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Je hebt dan ook Behrami de best rechter wingback van het spel. Maar 3-5-2 werkt inderdaad goed, met PSV bereikte ik in seizoen 1 de CL finale waarin Man utd te sterk was.
Ik typ straat.
pi_54416711
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 22:25 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
iemand tips van hoe ik mijn trainingschemas moet doen?, ik ben nu even bezig met manchester united
http://fm.manutd.nl/content/category/15/81/221/
Ik typ straat.
pi_54417143
Dat Boe's trainingschedle ziet er goed uit...bedankt, moet ik nog specifiek kijken welke trainers erbij passen?
Mods met een x zijn tof.
pi_54417577
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 22:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Dat Boe's trainingschedle ziet er goed uit...bedankt, moet ik nog specifiek kijken welke trainers erbij passen?
Die van Boe ziet er idd goed uit zeg..
pi_54417659
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 22:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Voor het maximale resultaat wel.
Ik typ straat.
pi_54418586
Die trainingsschema's zien er goed uit inderdaad! Ben even bezig met de posities en ik heb deze opstelling:

Moet ik bijvoorbeeld op de ML en MR positie een ML/MR plaatsen of een AML en een AMR? Omdat ik ze laat lopen richting de AMR en AML positie....bedacht ik me net pas eigenlijk, welke ik nou daarvoor moest kiezen.
pi_54418616
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 23:31 schreef Zinton het volgende:
Die trainingsschema's zien er goed uit inderdaad! Ben even bezig met de posities en ik heb deze opstelling:

[ afbeelding ]

Moet ik bijvoorbeeld op de ML en MR positie een ML/MR plaatsen of een AML en een AMR? Omdat ik ze laat lopen richting de AMR en AML positie....bedacht ik me net pas eigenlijk, welke ik nou daarvoor moest kiezen.
maakt volgens mij niet zo heel veel uit.. ze kunnen over het algemeen beide wel geloof ik.. maar ik ben geen kenner hoor
pi_54418641
sjongejonge, mn spitsen hebben moeite met scoren maar nu ramt mn keeper een bal vanuit de zestien in de andere goal... yeah right....
pi_54419436
:p de ene week win ik met 3-1 van Real Madrid met Betis, de volgende week verlies ik van Mallorca met 5-1 ... Beetje jammer hoor sta wel 4e (A) gaat zeker wel boven verwachting goed .. Wel wederom superverslavend .. niet goed voor de studie xD
pi_54419622
sta na 31 wedstrijden met Fortuna op een 13e stek, met nog een redelijk uitzicht op enkle plekken te kunnen klimmen. grote mankement is momenteel mijn scoringsvermogen. ik weet nie tof het aan de aanvoer naar de spitsen ligt of aan het afwerken, voor koemnd seizoen goed ingekocht op het middenveld met Ivar van Dinteren en Robert Fuchs als belangrijkste aanwinsten. Verder komen Xavier Amanda (Haarlem MC), Rick van den Oever (Eindhoven GK) en Justin Tahapary (Eindhoven VR/VC) ook over.
Ben momenteel ook aan het onderhandelen met Ole Tobiassen (MVV VR//VC).
pi_54419851
Ook in de winterstop weer verder gewerkt aan mijn oostblokploegje.. Wederom zijn er weer oostblokspelers gehaald.. Ik moet alleen nog even een paar exotische aankopen zien te verpatsen en dan is mn hele selectie zowel mn a-team als mn reserves volledig oostblok...

Gelukkig hebben mn prestaties niet te lijden onder deze transformatie.. Het gaat nog steeds voortvarend.. In de eerste knock-out ronde van de CL mag ik aantreden tegen Celtic.. Ik denk dat dit wel redelijk te doen zal zijn.. In Oekraïne heb ik inmiddels de koppositie stevig in handen, ik ga nog steeds ongeslagen aan kop.. In 18 wedstrijden slechts 9 tegentreffers en 42 doelpunten zelf gescoord.. Ik sta ook in de halve finale van de beker dus ook dat gaat nog geheel volgens verwachten...

Ik maak mooi gebruik van mijn feederclubs door in heel Oekraine talenten op te kopen en deze vervolgens uit te lenen aan de club waar ze vandaan komen (indien mogelijk) of aan een andere ploeg.. De jongere spelers (tm 19 jaar) gaan naar de feederclubs in de Oekraïnse eerste divisie en de rest naar feederclubs bij mij in de competitie..
pi_54420035
Wat een heerlijke aanval heeft Manchester United zeg , zojuist Antwerpen met 9-0 aan de kant gezet.
Mods met een x zijn tof.
pi_54420316
2e seizoen begonnen met 2 gelijke spelen tegen Villa en Wigan, allebei uit dus geen verrassing...

Wel de Community Shield en de Super Cup gewonnen met Arsenal, 1-0 tegen Chelsea en 3-0 tegen Atl. Madrid, niet verkeerd dus!!!
pi_54420899
Rio Ferdinand wil naar AC Milan bij mij, heb hem maar laten praten iig, anders word ie nog boos.
Mods met een x zijn tof.
pi_54422921
quote:
Op woensdag 7 november 2007 01:58 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Rio Ferdinand wil naar AC Milan bij mij, heb hem maar laten praten iig, anders word ie nog boos.
Dat gaat makkelijk bij jou

Hoeveel pleuro strijk je ermee op?
pi_54423830
quote:
Op woensdag 7 november 2007 01:58 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Gewoon een belachelijk hoog transferbedrag vragen, dan wordt de speler ook niet boos als de transfer niet doorgaat.
pi_54423899
Ik zou 'm lekker laten gaan en daarvoor Barzagli/Coloccini halen. Al maak je altijd verlies, want de 40 mln die ze voor 'm betaald hebben krijg je er nooit voor terug.

Je hebt met Vidic en Pique trouwens al 'n jong en dynamisch duo, één van de bovenstaande spelers erbij (of Kompany) en je kunt er tegen voor 'n aantal jaren.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_54424122
Heb gelukkig al veel spelers kunnen verkopen met Shakhtar dus ik sta weer in de plus.
Hier zat maar 1 basisspeler tussen dat was de Tsjech Hubschmann, maar ik had vorig jaar al Tymoschuck terug gekocht.

Dit seizoen maar 1 aankoop gedaan en dat is de nigeriaanse aanvaller Macauley Christanthus die zonder club zat.
Ledanowski, Rat en Srna hebben inmiddels een dubbele nationaliteit dus die tellen niet meer als buitenlander.
  woensdag 7 november 2007 @ 10:46:07 #200
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54424200
Ben op zoek naar een nieuwe uitdaging, liefst bij een club met een selectie die geschikt is voor het 3-5-2-systeem.

Iemand suggesties?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')