behoorlijk verslavend..quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:47 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ZO verslavend?, zit er ook een soort van tutorial in?, vindt ik wel zo prettig
Als ik de tijd zou hebben, dan was dat wel haalbaar voor mij met FM..quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:52 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik speelde ooit in 1 week ong 95 uur lang Earth 2150, ook een topspel, eens kijken of FM '08 daar aan kan tippen
khebbut ook te druk, maja fuck datquote:Op dinsdag 6 november 2007 01:00 schreef VinnieJones het volgende:
Ik heb met dit spel de verslaving nog niet te pakken..
Met vorig FM was het bij mij veel erger.. Op de een of andere manier kan ik niet gewend raken aan de lay out en al die verschillen die erin zitten..![]()
Maar misschien heb ik het nu ook te druk om te lang te spelen..![]()
haha ja precies.. voor FM máák je tijd..quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:17 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
khebbut ook te druk, maja fuck dat![]()
geen idee, misschien is het verstandig om te saven en te pittenquote:Op dinsdag 6 november 2007 01:22 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
haha ja precies.. voor FM máák je tijd..![]()
ff een vraagje om deze post nog enigszins nuttig te maken..
Welke stats/skills heeft een coach nodig om goed te zijn in set-pieces?
op zich wel hè?maar ja het gaat zo goedquote:Op dinsdag 6 november 2007 01:28 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
geen idee, misschien is het verstandig om te saven en te pitten
Ik ben ook Telstarquote:Op dinsdag 6 november 2007 10:11 schreef Happel het volgende:
Het wordt beetje bij beetje beter. Derde oefenwedstrijd werd 0-2, de daaropvolgende tegen Chievo 1-1 en mijn eerste competitiewedstrijd werd met 1-0 gewonnen. Zou het dan toch beter worden.
Twee aankopen gedaan. Kenny Fonseca en Jan Smit (niet de zanger). Aardige voetballers en een versterking voor Telstar.
ajax ais mijn parent club. Gregory van der Wiel en Stanton Lewis op uitleenbasis gekregen. Best gunstig, want verdedigend was er nog wel wat versterking nodig.
Die Stanton Lewis wordt best goed, had ik met Omniworld ook gehaald en meteen topscorer van de eerste divisie.quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:11 schreef Happel het volgende:
Het wordt beetje bij beetje beter. Derde oefenwedstrijd werd 0-2, de daaropvolgende tegen Chievo 1-1 en mijn eerste competitiewedstrijd werd met 1-0 gewonnen. Zou het dan toch beter worden.
Twee aankopen gedaan. Kenny Fonseca en Jan Smit (niet de zanger). Aardige voetballers en een versterking voor Telstar.
ajax ais mijn parent club. Gregory van der Wiel en Stanton Lewis op uitleenbasis gekregen. Best gunstig, want verdedigend was er nog wel wat versterking nodig.
Ik klikte verkeerd. Wilde eigenlijk voor Az kiezen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:10 schreef Suijk het volgende:
Had niet gedacht dat jij met Ajax spelers zou aankomen trouwens.
Hooked.quote:
nog maar even een keer, want mij setpieces training is echt dikke drama.. slecht 2 sterren of zo.. terwijl de rest al in de oranje sterren zit..quote:Op dinsdag 6 november 2007 01:22 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
haha ja precies.. voor FM máák je tijd..![]()
ff een vraagje om deze post nog enigszins nuttig te maken..
Welke stats/skills heeft een coach nodig om goed te zijn in set-pieces?
Techniek 20 en mentaal + aanvallen = 30quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:58 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
nog maar even een keer, want mij setpieces training is echt dikke drama.. slecht 2 sterren of zo.. terwijl de rest al in de oranje sterren zit..
aha vandaar dat die gast van mij zo slecht is.. ik kijk alleen naar techniek en aanvallen.. THNXquote:Op dinsdag 6 november 2007 12:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
Techniek 20 en mentaal + aanvallen = 30
Techniek 19 en mentaal + aanvallen = 33
Techniek 18 en mentaal + aanvallen = 37
Techniek 17 en mentaal + aanvallen = 39
PlayIt?quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:13 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
vies kutweer ook!
maarja, het gaat om FM '08, over een uurtje stap ik op de fiets naar de lokale gamertwinkel.
ik heb em wel... kan em vnaaf wel ff langs komen brengen ergs in angelsloquote:Op dinsdag 6 november 2007 12:27 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik ken niemand die hem heeft, behalve een verre neef van me, maar die woont in Flevoland
een kopietje lenen, snap je me nu?quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik koop hem zelf wel, beng te bang dat ik hem mol, dat gebeurt wel vaker in huize Deo
Ik kan urenlang doorspelen, goed spelquote:Op dinsdag 6 november 2007 01:00 schreef VinnieJones het volgende:
Ik heb met dit spel de verslaving nog niet te pakken..
mja daar heb ik ook last van..quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:38 schreef Rorata het volgende:
[..]
Ik kan urenlang doorspelen, goed spel
Ik speel altijd 1 seizoen met Barcelona of Chelsea en daarna een leuke subtopper zoals everton of portsmouthquote:Op dinsdag 6 november 2007 16:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
eerste wedstrijd met 0-3 verloren van Portsmouth, kut Kanu
ik denk dat ik toch maar even een betere ploeg kies, om even in te komen, tis alweer een tijd geleden
quote:Op maandag 5 november 2007 13:54 schreef Happel het volgende:
Speel weer met Telstar. Eerste oefenwedstrijd met 7-1 verloren, tweede met 4-0. Zit vooruitgang in...
Ik wou dat ik zoveel vrije tijd had als sjimzquote:Op dinsdag 6 november 2007 17:58 schreef sjimz het volgende:
Eerste jaar met Shakhtar kampioen geworden dankzij Lucarelli die topschutter van de competitie werd met 21 doelpunten.
Sta wel dik in het rood dus zal veel spelers moeten offloaden.
Ambtenaarstijden ehquote:Op dinsdag 6 november 2007 18:45 schreef andre347 het volgende:
[..]
Ik wou dat ik zoveel vrije tijd had als sjimz![]()
![]()
Mja Lucarelli is echt belachelijk goed.. maar goed dubbele en korte dekking en hij maakt niks klaarquote:Op dinsdag 6 november 2007 17:58 schreef sjimz het volgende:
Eerste jaar met Shakhtar kampioen geworden dankzij Lucarelli die topschutter van de competitie werd met 21 doelpunten.
Sta wel dik in het rood dus zal veel spelers moeten offloaden.
uhuh 'ziek'quote:
Hoe krijg je dat voor elkaar dat je Shakhtar zo de vernieling in geholpen hebt?quote:Op dinsdag 6 november 2007 19:28 schreef sjimz het volgende:
Waar ik in het eerste jaar nog een transferbudget van 50 miljoen euro had heb ik in het 2e jaar maar liefst 400k![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |