abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54359108
SI Games FM2008 @ Wikipedia [EN]FM2008 TrailerFM Live [verwacht in 2008]

• FMinside [NL]
  • ManagersUnited [NL]
  • Fuck The Ref [NL]
  • FMforum[ EN]
  • Sortitoutsi [EN]

SI Downloads

Hulpprogramma's

| 01 |
    02
    03

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet. Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres/PM van het profiel van donroyco. donroyco (met dank aan sjimz, EnGCatjuh en al die anderen)
  • pi_54359129
    En hier weer verder!
    pi_54359230
    Chelsea was in 't eerste seizoen in mijn game helemaal niet goed, nu loop ik 4 punten achter op ze en blijven ze ook maar winnen
    "If you're not a manc, you're a wank"
    pi_54359261
    patch maakt echt geen verschil bij mij...nog steeds miljarden dubieuze doelpunten afgekeurd etc...gem 2 keer per wedstrijd ofzo (beetje overdrijven )
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
      zondag 4 november 2007 @ 17:02:40 #5
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_54359330
    Beta patch helpt ook niet echt veel bij mij.
    Veel gele kaarten en de welbekende "Controversie in de wedstrijd" waar je dan weer wel/niet op moet reageren.
    Hopen dat de definitieve patch een uitkomst biedt.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      zondag 4 november 2007 @ 17:05:08 #6
    135789 Damzkieee
    Ontzettende natnek
    pi_54359386
    quote:
    Op zondag 4 november 2007 16:59 schreef Tim86 het volgende:
    patch maakt echt geen verschil bij mij...nog steeds miljarden dubieuze doelpunten afgekeurd etc...gem 2 keer per wedstrijd ofzo (beetje overdrijven )
    1 per 2 wedstrijden hier.
    The Killers Heracles Almelo Real Madrid
    29.10 Novastar HMH
    pi_54359485
    Ik heb daar niet zo'n last van, zie het bijna nooit.
    pi_54359529
    een andere bug is dat spelers die transfer listed by request zijn altijd na een paar maanden zeggen dat ze willen blijven..ook al heb je ze erna in het 2e gezet

enige wat verholpen is, is dat je niet meer onbeperkt om extra geld kan vragen of kan switchen met je budget zonder dat het een ten koste gaat van het ander
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_54359545
    Ik heb opnieuw geinstalleerd, die patch maakt het er echt niet beter op
    stupidity has become as common as common sense was before
      zondag 4 november 2007 @ 17:19:24 #10
    135789 Damzkieee
    Ontzettende natnek
    pi_54359716
    quote:
    Op zondag 4 november 2007 17:11 schreef Tim86 het volgende:
    een andere bug is dat spelers die transfer listed by request zijn altijd na een paar maanden zeggen dat ze willen blijven..ook al heb je ze erna in het 2e gezet

enige wat verholpen is, is dat je niet meer onbeperkt om extra geld kan vragen of kan switchen met je budget zonder dat het een ten koste gaat van het ander
    Oh? Kon dat?
    Die bug is mij onbekend.
    The Killers Heracles Almelo Real Madrid
    29.10 Novastar HMH
    pi_54360180
    TvP
    pi_54360192
    TopVoetbalPatch
    pi_54360431
    quote:
    Op zondag 4 november 2007 17:37 schreef andre347 het volgende:
    TvP
    pi_54360487
    quote:
    Op zondag 4 november 2007 16:07 schreef Mindstate het volgende:
    Een vraagje:

Ik heb hier een aardig talentje gevonden uit Nigeria die geen club heeft en 16 jaar is. Ik heb hem nu op proef maar als ik hem een contract wil aanbieden staat er dat ik hem pas over 2 jaar kan contracteren omdat ik als Ajax zijnde geen Nigeriaanse spelers van onder de 18 mag contracteren. Kan ik dan verder echt niets doen want om hem 2 jaar helemaal niks te laten doen (aangezien hij geen club heeft) vind ik wel zonde..
    dat probleem heb ik ook met sommige spelers..
    pi_54360497
    patch helpt hier dik..eerst stond ik 12e ofzo met liverpool, terwijl ik nu toch wel altijd goed presteer(per club op ze eigen niveau) terwijl ik eerst met de toppers echt verloor van degradatiekandidaten:S
    pi_54362195
    zojuist mijn eerste nederlaag geleden met TPS...

Dit omdat 8! spelers geblesseerd en/of geschorst zijn
    pi_54362806
    quote:
    Op zondag 4 november 2007 19:02 schreef VlaDje het volgende:
    zojuist mijn eerste nederlaag geleden met TPS...

Dit omdat 8! spelers geblesseerd en/of geschorst zijn
    haha lekker is dat..
    pi_54363657
    Wanneer post iemand een grote lijst/tekstbestand met bekende talenten in deze editie?
    pi_54363689
    quote:
    Op zondag 4 november 2007 20:05 schreef jmac het volgende:
    Wanneer post iemand een grote lijst/tekstbestand met bekende talenten in deze editie?
    Heb ik allang gedaan, kijk maar een aantal topics terug.
    pi_54363701
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_54364159
    Maar goed ik ben de beroerdste niet:
    Toptalenten uit FM2008
    Aaron
    Alexandre Pato
    Henry Saivet
    Ever Banega
    Andres Guardado
    Lulinha
    Carlos Vela
    Oscar Ustari
    Sebastian Giovinco
    Mika Aaritalo
    Kwabena Agouda
    Jose Alamo
    Alan
    Alan Kardec
    Jozy Altidore
    Omar Andrade
    Marvin Angulo
    Patricio Araujo
    Jose Baxter
    Christian Benitez
    Eric Bicfalvi
    Maor Bozaglo
    Breno
    Bruno Mezenga
    Gustavo Cabral
    Matias Cahais
    Neri Cardozo
    Carlos Eduardo
    Celsinho
    Lauri Dalla Valle
    Joris Delle
    Charles-Andre Doudin
    Preston Edwards
    Omar Esparza
    Yegor Filipenko
    Joao Carlos
    Cesar Lindado
    Patrik Lomski
    Dor Malul
    Marcelo Grohe
    Nicolas Millan
    Sotiris Ninis
    Emilio Nsue
    Pablo Piatti
    Anton Putilo
    Ben Sahar
    Jose San Ramon
    Sidnei
    BOgdan Stancu
    Gabriel Torje
    Toto Tamuz
    Georigino Wijnaldum
    Genero Zeefuik
    Edison Cavani
    Arouca
    Francisco Ochoa
    Renato Augusto

[ Bericht 0% gewijzigd door sjimz op 04-11-2007 20:31:25 ]
    pi_54364284
    waar zijn de NL'ers
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_54364336
    quote:
    Op zondag 4 november 2007 20:30 schreef Tim86 het volgende:
    waar zijn de NL'ers
    Moet je toch even het lijstje beter door kijken
    pi_54364502
    quote:
    Op zondag 4 november 2007 20:32 schreef sjimz het volgende:

[..]

Moet je toch even het lijstje beter door kijken
    owja kut..had er maar eentje gezien eigenlijk en vond dat wel bizar weinig maar er staan er dus 2 in..nog steeds niet veel soeps...
    Gewoon niemand in de ajax jeugd eigenlijk..Sarpong en Annita heb ik veel kansen gekregen maar alleen sarpoing is nog wel oke..
    Alex Pastoor:
    Martin Verkerk:
    pi_54364550
    quote:
    Op zondag 4 november 2007 20:39 schreef Tim86 het volgende:

[..]

owja kut..had er maar eentje gezien eigenlijk en vond dat wel bizar weinig maar er staan er dus 2 in..nog steeds niet veel soeps...
    Gewoon niemand in de ajax jeugd eigenlijk..Sarpong en Annita heb ik veel kansen gekregen maar alleen sarpoing is nog wel oke..
    Dit waren de echte toptalenten die ik heb gepost, en dan heb ik zekerheidjes als Messi en Aguero nog niet eens meegeteld.

En er is er eentje uit de Ajax jeugd en dat is Zeefuik
    Al speelt hij nu wel voor PSV.
      zondag 4 november 2007 @ 20:44:02 #26
    22794 Enchanter
    Right you are Ken!!!
    pi_54364624
    quote:
    Op zondag 4 november 2007 17:37 schreef andre347 het volgende:
    TvP

Ik ben inmiddels overleden
    pi_54365694
    quote:
    Op zondag 4 november 2007 19:29 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

haha lekker is dat..
    inderdaad, vooral als er ook jongens als Aaritalo bij zaten....

en mijn topscorer Rafael die +/- 2 op 1 loopt in de competitie

Wedstrijd erna waren Pavllyuchuck, Makkinen (best leuke verdediger met z'n 17 jaar, fysiek niet alles, maar wel voldoende) en Nuorela afwezig,, waardoor m' n verdediging een regelrechte gatenkaas werd van 16 jarige jongens(3-0 verlies), als ik weer transfergelden beschikbaar heb (van de verkoop van aaritalo) maar even een paar buffels voor achterin aanschaffen...
    pi_54366333

Selectie weer fit en compleet
    en direct een resultaat tegen het grote Helsinki om in te lijsten
    pi_54366433
    hoe jammer trouwens dat talenten in Finland niet of nauwelijks duurder worden.... Aaritalo kost nog steeds maar een prikkie, maar hij presteert als een beest

Het vertrek is nabij, jammer maar het geld kan ik hard gebruiken en ik heb backup voor hem lopen
    pi_54368230
    TelstarVoordePeriodetitel
    There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
    Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
    The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
    pi_54368280
    goede jeugdgeneratie

Jammer dat je er weinig aan hebt.
    pi_54368497
    quote:
    Op zondag 4 november 2007 21:19 schreef VlaDje het volgende:

[..]

inderdaad, vooral als er ook jongens als Aaritalo bij zaten....

en mijn topscorer Rafael die +/- 2 op 1 loopt in de competitie

Wedstrijd erna waren Pavllyuchuck, Makkinen (best leuke verdediger met z'n 17 jaar, fysiek niet alles, maar wel voldoende) en Nuorela afwezig,, waardoor m' n verdediging een regelrechte gatenkaas werd van 16 jarige jongens(3-0 verlies), als ik weer transfergelden beschikbaar heb (van de verkoop van aaritalo) maar even een paar buffels voor achterin aanschaffen...
    voor hoeveel heb je Ääritalo verkocht?
    pi_54368725
    quote:
    Op zondag 4 november 2007 22:50 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

voor hoeveel heb je Ääritalo verkocht?
    nog niet, hij gaat wss voor 1.2mil + 50% future transfer fee
    pi_54369144
    zojuist vertrokken voor 1mil en 50% future fee naar Shakhtar
    pi_54370298
    quote:
    Op zondag 4 november 2007 23:08 schreef VlaDje het volgende:
    zojuist vertrokken voor 1mil en 50% future fee naar Shakhtar
    Kut Shakhtar..
    Ik heb al een mooi oostblok-ploegje staan bij Dinamo Kiev.. Ik heb alle niet oostblokkers gewoon op de transferlijst gezet en de competitie in Oekraïne leeggeplukt.. evenals bekende talenten als Putilo en Filipenko aangetrokken..
    pi_54370773
    quote:
    Op zondag 4 november 2007 23:53 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

Kut Shakhtar..
    Ik heb al een mooi oostblok-ploegje staan bij Dinamo Kiev.. Ik heb alle niet oostblokkers gewoon op de transferlijst gezet en de competitie in Oekraïne leeggeplukt.. evenals bekende talenten als Putilo en Filipenko aangetrokken..
    M'n eigen bestuur heeft al het transfergeld ook nog opgestreken, helemaal kloten dus
    pi_54371124
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 00:17 schreef VlaDje het volgende:

[..]

M'n eigen bestuur heeft al het transfergeld ook nog opgestreken, helemaal kloten dus
    mja dat zuigt idd ook behoorlijk.. Ik mocht gelukkig of alles of een heel groot deel ervan besteden.. dat scheelt..
      maandag 5 november 2007 @ 09:35:07 #38
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_54373937
    Lazio is echt geweldig, vooral Tommaso Rocchi. Bnnenkort kampioen, hoop ik!
    I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
    A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
    pi_54376619
    Eerste fatsoenlijke skin is uit in verschillende versies (normal, black en vista)

http://files.filefront.com/steklozip/;8962342;/fileinfo.html

en download hier alvast een extra fix voor de search box, plaats de files in je skin folder en overschrijf de oude:

http://files.filefront.co(...)62771;/fileinfo.html

Screenshots

http://xs.to/xs.php?h=xs221&d=07446&f=steklo_08_huntelaar.jpg

http://xs.to/xs.php?h=xs121&d=07444&f=steklo_leaguetable.jpg

ps.: Extract de skin in je documenten/sports interactive/football manager/skins folder

[ Bericht 14% gewijzigd door PPWB84 op 05-11-2007 12:03:37 ]
    pi_54377694
    Met Dinamo Kiev inmiddels gekwalificeerd voor de CL door Slazburg te verslaan.. uit eindigde de wedstrijd in 1 - 1 (zij kregen een controversiele penalty, die benut werd) en thuis werd het 2 - 0 dankzij oud-gediende Rebrov..
    In de competitie ben ik met 6 overwinningen en 1 gelijkspel uit 7 wedstrijden nog ongeslagen en heb ik al 6 punten voorsprong op Shakhtar.. die een beetje te lijden hebben onder hun eigen beleid.. Ze kopen alleen maar buitenlanders in en verkopen Oekraïners terwijl je sowieso 4 Oekraïners in je basiselftal moet hebben in de competitie.. en alle goede Oekraïnse voetballers zitten bij mij op Chygrynskiy na.. die ik nog heel erg graag aan mijn selectie zou willen toevoegen..
      maandag 5 november 2007 @ 13:54:27 #41
    163768 Happel
    Je Suis Roi
    pi_54379415
    Speel weer met Telstar. Eerste oefenwedstrijd met 7-1 verloren, tweede met 4-0. Zit vooruitgang in...
    Elite
    Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
    Tegen TTIP
    pi_54379576
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 09:35 schreef M0NTANA het volgende:
    Lazio is echt geweldig, vooral Tommaso Rocchi. Bnnenkort kampioen, hoop ik!
    bij mij ging het totaal nergens over, Rocchi was geniaal, maar 't bestuur en de fans waren om te huilen...
    Pandev ging voor relatief weinig, Behramy ging voor relaltief weinig en Stendardo en Cribari waren niet vooruit te branden in de verdediging

Neen, doe mij maar TPS, zo af en toe moeilijke tijden, maar ind end of days een heerlijk clubje
    m'n doelstelling was europees voetbal halen (al weet ik niet of er 2 of 3 teams uit Finland kwalificeren voor Intertoto/Euro/Eufa.. zoals ik er nu voorsta is het heel goed mogelijk dat het lukt, maar ik moet wel weer beginnen te presteren in de laatste 10 wedstrijden.

laatste 5 wedstrijden geen winst wten te behalen vallen veel goals in de laatste 10 minuten van de wedstrijd, die net een gelijkspel eruit slepen voor de tegenstander. 4 gelijk en 1 verloren (4-2 van Tampere, die wederom makkelijk kampioen gaan worden)

Doelstellingen voor eind huidig/begin volgend seizoen: 2 backup verdedigers halen, een of 2 linker- rechter middenvelders (heb al een zweed gratis gecontracteerd, 27 jaar, AMLRC, quality signing, Persson heet hij volgens mij)

Aaritalo is dus weg, Rafael en Gourouli staan garant voor veel doelpunten, middenveld wil ik versterken op de flanken, 3 talenten op de 't centrale middenveld (Ionescu global schorsing tot 9 september nog. Ekdahl van 17 jaar, traint goed en word gezien als een topsigning en Risti, waren allen gratis of goedkoop en eisen weinig loon) achterin beresterk wanneer mijn selectie compleet is (Nuorela, Pavluychuck, Hietngen en Heiningingas)
    alleen een goede keeper ontbreekt
    Ik snap echt niet dat ze op 't man utd forum zo vol lof zijn over Jethovaara, hij heeft misschien leuke stats voor een 20 jarige doelman, maar echt wonderbaarlijk heeft hij dit seizoen nog niet staan keepen.
      maandag 5 november 2007 @ 14:13:44 #43
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_54379916
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 14:01 schreef VlaDje het volgende:

[..]

bij mij ging het totaal nergens over, Rocchi was geniaal, maar 't bestuur en de fans waren om te huilen...
    Pandev ging voor relatief weinig, Behramy ging voor relaltief weinig en Stendardo en Cribari waren niet vooruit te branden in de verdediging
    Tommaso Rocchi heeft al 53 keer gescoord in 44 wedstrijden, Goran Pandev overigens 25 keer in 24 wedstrijden, verder blinkt ook Stefano Mauri wekelijks uit. Guglielmo Stendardo en Emílson Sánchez Cribari zijn achterin vervangen door respectievelijk Fabricio Coloccini en Arturo Vidal, beide super-aankopen.
    I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
    A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
    pi_54379985
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 14:13 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Tommaso Rocchi heeft al 53 keer gescoord in 44 wedstrijden, Goran Pandev overigens 25 keer in 24 wedstrijden, verder blinkt ook Stefano Mauri wekelijks uit. Guglielmo Stendardo en Emílson Sánchez Cribari zijn achterin vervangen door respectievelijk Fabricio Coloccini en Arturo Vidal, beide super-aankopen.
    dan zou idd Lazio ee nstuk aantrekkelijker zijn Rocchi en Mauri waren inderdaad uitstekend
    pi_54380882
    Eerst dit in de finale van de League Cup

Daarna dit in de Premier League

Een leuke prestatie dus...maar de wedstrijd erna gebeurd dit weer :s

Maar in de CL versla ik PSV zonder enige moeite..

Het kan raar lopen in FM-LAND!!!
    pi_54381034
    En als we dan toch bezig zijn...

Thuis gaat et erg goed!

Maar uit is het nog steeds niet zoals het hoort....

En in de halve finale van de FA-Cup moet ik uit naar Man Utd....Leuke loting dus!

Niet dat het jullie heel veel boeit hoor maar vind het altijd leuk om zulke dingen te delen
    pi_54381139
    Ik vind dat niet erg hoor dat jij je avonturen deelt, daar is dit topic toch voor.
    pi_54381183
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 15:06 schreef PPWB84 het volgende:
    Ik vind dat niet erg hoor dat jij je avonturen deelt, daar is dit topic toch voor.
    pcies
    pi_54381876
    doe eens FC Emmen coachen vlad
    trotse eigenaar van post nr. 52m
    Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
    Mods met een x zijn tof.
    pi_54381971
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 15:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
    doe eens FC Emmen coachen vlad
    nee
    pi_54382292
    Okee.
    Mods met een x zijn tof.
    pi_54382563
    Die josties van een keeper ook -_-, sta ik 1-0 voor, maakt die jostie 2 enorme blunders van jewelste, cijfer=4
    gelukkig had ik door wat tactische veranderingtjes nog 2-2 kunnen maken. Jostie van een keeper.
    Jammer dat ik hem daar voor niet kan beboeten -_-
    People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
    Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
    pi_54382588
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 16:12 schreef sitting_elfling het volgende:
    Die josties van een keeper ook -_-, sta ik 1-0 voor, maakt die jostie 2 enorme blunders van jewelste, cijfer=4
    gelukkig had ik door wat tactische veranderingtjes nog 2-2 kunnen maken. Jostie van een keeper.
    Jammer dat ik hem daar voor niet kan beboeten -_-
    Waarom kan je hem daarvoor niet beboeten dan?
    pi_54382703
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 16:14 schreef sjimz het volgende:

[..]

omdat er dan bij beboeten staat dat je niks kunt doen. Tenminste dat dacht ik, dat deed ik bij de vorige FM vaak om spelers weg te pesten.

Ik zie nou trouwens na de 2-2 dat ik hem wel kan beboeten, maar alleen voor een zwakke prestatie ..

maar toch 2 week salaris afgepakt!
    Barry Ditewig .. jostie
    People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
    pi_54382948
    Ik kan ook alleen beboeten na rode kaart, zwakke prestatie etc.

Is leuk om dan met een stomme club te gaan, kuttactiek maken (bijvoorbeeld iedereen naar de linkerkant zetten en pijltje naar de linksbuitenpositie (incl keeper)) en dan 40-0 verliezen en dan iedereen beboeten. Worden ze sjaggie van.
    pi_54382984
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 16:14 schreef sjimz het volgende:

[..]

Trouwens ik hoop dat dat lijstje van je beetje klopt enige speler die ik kon aantrekken was
    cesar lindado 20k ..
    pi_54383112
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 16:31 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Trouwens ik hoop dat dat lijstje van je beetje klopt enige speler die ik kon aantrekken was
    cesar lindado 20k ..
    Dat je twijfelt aan mijn talentenkennis!
    pi_54383193
    Ik heb mijn Hull City game even in de koelkast gezet en ga weer eens een keer met Shakhtar beginnen.
    Lekker Dinamo Kiev afmaken!
    pi_54384063
    En thuis weer, verder met mn TPS game
      maandag 5 november 2007 @ 17:35:47 #62
    125053 stefmans
    Ze winnen nooit van de Joden.
    pi_54384406
    tvp, Mijn game met Everton loopt als een trein met Andy Johnson als uitblinker.
    ''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
    pi_54384421
    Is FMGenietScout al ergens gesignaleerd?
    pi_54384451
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 17:36 schreef robbedoes het volgende:
    Is FMGenietScout al ergens gesignaleerd?
    Zijn ze mee bezig, is er nog niet jammer genoeg.
    Ik wil weten hoe ik als speler ga ontwikkelen
    pi_54384596
    In de beker uitgeschakeld na strafschoppen.
    Van mijn eerste 4 man wist niemand te scoren
    Lekker bezig
    pi_54385245
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 17:42 schreef sjimz het volgende:
    In de beker uitgeschakeld na strafschoppen.
    Van mijn eerste 4 man wist niemand te scoren
    Lekker bezig
    Gebeurt wel vaker. Ergens op MU was een screen dat nadat beide clubs 12 strafschoppen hadden genomen, de ene club er 2 raak had en de andere 1. .
    pi_54385396
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 18:12 schreef Rumille het volgende:

[..]

Gebeurt wel vaker. Ergens op MU was een screen dat nadat beide clubs 12 strafschoppen hadden genomen, de ene club er 2 raak had en de andere 1. .
    Ik laatst 14, en een ander in dit topic ook die score met 16 strafschoppen
    pi_54385426
    Jezus, dat is eigenlijk best ziek. Ajax 2 heeft wel gewonnen met strafschoppen van ADO ofzo.
      maandag 5 november 2007 @ 18:41:13 #69
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_54385936
    Penals en FM is altijd al een beetje raar geweest.
    Screenshot uit FM2006 van mijn Fiorentina game:
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_54386309
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 16:39 schreef sjimz het volgende:
    Ik heb mijn Hull City game even in de koelkast gezet en ga weer eens een keer met Shakhtar beginnen.
    Lekker Dinamo Kiev afmaken!
    Tsss..
    pi_54387094
    bah, Lehtovaara

Geen geld voor een goede keeper

Die vent denkt werkelijk dat er handvaten aan de bal zitten
    pi_54387250
    Bestuur die je spelers verkoopt. !
    Te irritant voor woorden.
    - link verwijderd. niet terugplaatsen! -
    pi_54387340
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 19:33 schreef VlaDje het volgende:
    bah, Lehtovaara

Geen geld voor een goede keeper

Die vent denkt werkelijk dat er handvaten aan de bal zitten
    hehe, zo had ik ook een rukker van een keeper bij veendam zitten
    winterstop nieuwe gehaald, uiteraard gaat het veel beter nu
    pi_54387387
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 19:43 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

hehe, zo had ik ook een rukker van een keeper bij veendam zitten
    winterstop nieuwe gehaald, uiteraard gaat het veel beter nu
    weet je misschien een leuk/goedkoop talentje?
    pi_54387496
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 19:45 schreef VlaDje het volgende:

[..]

weet je misschien een leuk/goedkoop talentje?
    Hoeveel heb je te besteden en welke nationaliteit moet ie zijn?
    pi_54387639
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 19:50 schreef sjimz het volgende:

[..]

Hoeveel heb je te besteden en welke nationaliteit moet ie zijn?
    Nationaliteit maakt niet uit, te besteden? moah, een kleine 40k
    pi_54388047
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 19:57 schreef VlaDje het volgende:

[..]

Nationaliteit maakt niet uit, te besteden? moah, een kleine 40k
    Fraga, Stenild
    Misschien is Kotenko te halen maar hij lijkt me toc iets te duur.

Al heb je zelf met Lehtovaaraa toch ook best een groot talent?
    pi_54388346
    Even ter info: de beta patch is sinds vrijdag ge-update lees ik net. Download dus deze opnieuw via www.sigames.com om de allerlaatste versie tot op heden te hebben. Je kan hem gewoon over de oude installeren.
    pi_54388483
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 20:12 schreef sjimz het volgende:

[..]

Fraga, Stenild
    Misschien is Kotenko te halen maar hij lijkt me toc iets te duur.

Al heb je zelf met Lehtovaaraa toch ook best een groot talent?
    Die lehtovaara raakt zo nu en dan zo dramatisch uit vorm dat het nergens meer op lijkt zeg maar 5 goed, 5 slecht
    pi_54388538
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 20:33 schreef VlaDje het volgende:

[..]

Die lehtovaara raakt zo nu en dan zo dramatisch uit vorm dat het nergens meer op lijkt zeg maar 5 goed, 5 slecht
    En zijn de spelers die ik je gaf haalbaar?
    pi_54388633
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 20:35 schreef sjimz het volgende:

[..]

En zijn de spelers die ik je gaf haalbaar?
    Probeer het, al zijn de looneisen bij bijv. fraga te hoog....

Stenild ook, maar die mag niet klagen, want als hij komt krijgt hij het dubbele betaald

Nu nog een back erbij, Sepsi doet ook zo asociaal over centen.. dus denk dat ik maar een free agent moet halen
    pi_54388643
    thnx btw, zijn best leuke namen
    pi_54388661
    Stenild gehaald nu
    pi_54388760
    Jammer dat ik mijn topscorer "moest" verkopen voor wat centen...

al weegt het feit dat hij heel graag vertrekken wou naar een grotere club ook wel mee...

Seizoen bijna afgelopen, maar met de middelen die ik heb gaat het goedkomen
    pi_54388767
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 20:39 schreef VlaDje het volgende:
    Stenild gehaald nu
    Kan uitgroeien tot een leuk keepertje.
    Ik zou als ik jou was je finse talent een jaartje verhuren zodat hij flink wat speeltijd krijgt.
    pi_54388795
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 20:44 schreef sjimz het volgende:

[..]

Kan uitgroeien tot een leuk keepertje.
    Ik zou als ik jou was je finse talent een jaartje verhuren zodat hij flink wat speeltijd krijgt.
    hij heeft het hele seizoen bijna gekeept,, maar hij gaat er idd uit op verhuur aankomend seizoen
    pi_54388819
    Nu willen ze Albin Ekdahl ook al bij me wegkopen

Denk het niet....
    pi_54389189
    m'n eerste 0-0 dit seizoen

De eerste clean sheet dit seizoen zelfs
      maandag 5 november 2007 @ 21:01:30 #89
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_54389217
    Maar eens even installeren (van 't weekend geen tijd gehad)
    Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
    pi_54389487
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 20:28 schreef PPWB84 het volgende:
    Even ter info: de beta patch is sinds vrijdag ge-update lees ik net. Download dus deze opnieuw via www.sigames.com om de allerlaatste versie tot op heden te hebben. Je kan hem gewoon over de oude installeren.
    Geef es 'n precieze link, ik krijg 't namelijk niet gevonden. Volgens mij ligt de downloadserver er ook uit trouwens
    "If you're not a manc, you're a wank"
      maandag 5 november 2007 @ 21:33:54 #91
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_54390157
    quote:
    Op maandag 5 november 2007 21:10 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Geef es 'n precieze link, ik krijg 't namelijk niet gevonden. Volgens mij ligt de downloadserver er ook uit trouwens
    Klopt..
    en ik wil met de patch spelen, iemand een andere link?
    Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
    pi_54392046
    quote:

[..]

idd kon em ook al niet vinden..
      maandag 5 november 2007 @ 23:38:11 #93
    22794 Enchanter
    Right you are Ken!!!
    pi_54394085
    Na 6 seizoenen Vibonese , eindelijk gepromoveerd naar de serie C2/B
    Wel een schuld van ¤ 3.000.000,00

Maar dat mag de pret niet drukken.

Leon Kantelberg , held
    Ik ben inmiddels overleden
    pi_54394360
    quote:

[..]

ok

Football Manager 2008 PC boxed

http://download.sega.com/u/fm2008_patch/fm2008_801_betapatch.exe

Gehele topic:

http://community.sigames.(...)1102691/m/2622077453
    pi_54395610
    Ik heb een AMD athlon xp 2000, 512 mb RAM geheugen en een kloksnelheid van 1,8 ghz, valt football manager '08 een beetje te doen op dit oudje?, ik wil namelijk Fc Emmen kampioen maken
    Mods met een x zijn tof.
    pi_54395708
    quote:
    Op dinsdag 6 november 2007 00:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
    Ik heb een AMD athlon xp 2000, 512 mb RAM geheugen en een kloksnelheid van 1,8 ghz, valt football manager '08 een beetje te doen op dit oudje?, ik wil namelijk Fc Emmen kampioen maken
    Moet wel lukken.

Kent iemand de 19 jarige Uruguayaan Marcel Román van Danubio, ziet er wel in als een aardige spelertje in mijn game.
    Ik typ straat.
    Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
    pi_54395722
    Van de week dan maar halen hé, wordt me eerste Football Manager
    Mods met een x zijn tof.
    pi_54395775
    quote:
    Op dinsdag 6 november 2007 00:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
    Van de week dan maar halen hé, wordt me eerste Football Manager
    Eigenlijk kan ik maar 1 tip geven... DOE HET NIET!

Verslavend. Just one more game. Ik blijf rammen op die spatiebalk, of er de volgende dag nog iets staat te gebeuren.
    Ik typ straat.
    pi_54395806
    ZO verslavend?, zit er ook een soort van tutorial in?, vindt ik wel zo prettig
    Mods met een x zijn tof.
    pi_54395832
    quote:
    Op dinsdag 6 november 2007 00:47 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
    ZO verslavend?, zit er ook een soort van tutorial in?, vindt ik wel zo prettig
    Die zit erin, verder natuurlijk de linkjes in de OP.

Erg verslavend ja.
    Ik typ straat.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')