1 per 2 wedstrijden hier.quote:Op zondag 4 november 2007 16:59 schreef Tim86 het volgende:
patch maakt echt geen verschil bij mij...nog steeds miljarden dubieuze doelpunten afgekeurd etc...gem 2 keer per wedstrijd ofzo(beetje overdrijven
)
Oh? Kon dat?quote:Op zondag 4 november 2007 17:11 schreef Tim86 het volgende:
een andere bug is dat spelers die transfer listed by request zijn altijd na een paar maanden zeggen dat ze willen blijven..ook al heb je ze erna in het 2e gezet
enige wat verholpen is, is dat je niet meer onbeperkt om extra geld kan vragen of kan switchen met je budget zonder dat het een ten koste gaat van het ander
dat probleem heb ik ook met sommige spelers..quote:Op zondag 4 november 2007 16:07 schreef Mindstate het volgende:
Een vraagje:
Ik heb hier een aardig talentje gevonden uit Nigeria die geen club heeft en 16 jaar is. Ik heb hem nu op proef maar als ik hem een contract wil aanbieden staat er dat ik hem pas over 2 jaar kan contracteren omdat ik als Ajax zijnde geen Nigeriaanse spelers van onder de 18 mag contracteren. Kan ik dan verder echt niets doen want om hem 2 jaar helemaal niks te laten doen (aangezien hij geen club heeft) vind ik wel zonde..
haha lekker is dat..quote:Op zondag 4 november 2007 19:02 schreef VlaDje het volgende:
zojuist mijn eerste nederlaag geleden met TPS...
Dit omdat 8! spelers geblesseerd en/of geschorst zijn![]()
Heb ik allang gedaan, kijk maar een aantal topics terug.quote:Op zondag 4 november 2007 20:05 schreef jmac het volgende:
Wanneer post iemand een grote lijst/tekstbestand met bekende talenten in deze editie?
owja kut..had er maar eentje gezien eigenlijk en vond dat wel bizar weinig maar er staan er dus 2 in..nog steeds niet veel soeps...quote:Op zondag 4 november 2007 20:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Moet je toch even het lijstje beter door kijken![]()
Dit waren de echte toptalenten die ik heb gepost, en dan heb ik zekerheidjes als Messi en Aguero nog niet eens meegeteld.quote:Op zondag 4 november 2007 20:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
owja kut..had er maar eentje gezien eigenlijk en vond dat wel bizar weinig maar er staan er dus 2 in..nog steeds niet veel soeps...
Gewoon niemand in de ajax jeugd eigenlijk..Sarpong en Annita heb ik veel kansen gekregen maar alleen sarpoing is nog wel oke..
inderdaad, vooral als er ook jongens als Aaritalo bij zaten....quote:
voor hoeveel heb je Ääritalo verkocht?quote:Op zondag 4 november 2007 21:19 schreef VlaDje het volgende:
[..]
inderdaad, vooral als er ook jongens als Aaritalo bij zaten....
en mijn topscorer Rafael die +/- 2 op 1 loopt in de competitie![]()
Wedstrijd erna waren Pavllyuchuck, Makkinen (best leuke verdediger met z'n 17 jaar, fysiek niet alles, maar wel voldoende) en Nuorela afwezig,, waardoor m' n verdediging een regelrechte gatenkaas werd van 16 jarige jongens(3-0 verlies), als ik weer transfergelden beschikbaar heb (van de verkoop van aaritalo) maar even een paar buffels voor achterin aanschaffen...
nog niet, hij gaat wss voor 1.2mil + 50% future transfer feequote:Op zondag 4 november 2007 22:50 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
voor hoeveel heb je Ääritalo verkocht?
Kut Shakhtar..quote:Op zondag 4 november 2007 23:08 schreef VlaDje het volgende:
zojuist vertrokken voor 1mil en 50% future fee naar Shakhtar
M'n eigen bestuur heeft al het transfergeld ook nog opgestreken, helemaal kloten dusquote:Op zondag 4 november 2007 23:53 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Kut Shakhtar..![]()
Ik heb al een mooi oostblok-ploegje staan bij Dinamo Kiev.. Ik heb alle niet oostblokkers gewoon op de transferlijst gezet en de competitie in Oekraïne leeggeplukt.. evenals bekende talenten als Putilo en Filipenko aangetrokken..
mja dat zuigt idd ook behoorlijk.. Ik mocht gelukkig of alles of een heel groot deel ervan besteden.. dat scheelt..quote:Op maandag 5 november 2007 00:17 schreef VlaDje het volgende:
[..]
M'n eigen bestuur heeft al het transfergeld ook nog opgestreken, helemaal kloten dus![]()
bij mij ging het totaal nergens over, Rocchi was geniaal, maar 't bestuur en de fans waren om te huilen...quote:Op maandag 5 november 2007 09:35 schreef M0NTANA het volgende:
Lazio is echt geweldig, vooral Tommaso Rocchi. Bnnenkort kampioen, hoop ik!
Tommaso Rocchi heeft al 53 keer gescoord in 44 wedstrijden, Goran Pandev overigens 25 keer in 24 wedstrijden, verder blinkt ook Stefano Mauri wekelijks uit. Guglielmo Stendardo en Emílson Sánchez Cribari zijn achterin vervangen door respectievelijk Fabricio Coloccini en Arturo Vidal, beide super-aankopen.quote:Op maandag 5 november 2007 14:01 schreef VlaDje het volgende:
[..]
bij mij ging het totaal nergens over, Rocchi was geniaal, maar 't bestuur en de fans waren om te huilen...
Pandev ging voor relatief weinig, Behramy ging voor relaltief weinig en Stendardo en Cribari waren niet vooruit te branden in de verdediging![]()
dan zou idd Lazio ee nstuk aantrekkelijker zijnquote:Op maandag 5 november 2007 14:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Tommaso Rocchi heeft al 53 keer gescoord in 44 wedstrijden, Goran Pandev overigens 25 keer in 24 wedstrijden, verder blinkt ook Stefano Mauri wekelijks uit. Guglielmo Stendardo en Emílson Sánchez Cribari zijn achterin vervangen door respectievelijk Fabricio Coloccini en Arturo Vidal, beide super-aankopen.
pciesquote:Op maandag 5 november 2007 15:06 schreef PPWB84 het volgende:
Ik vind dat niet erg hoor dat jij je avonturen deelt, daar is dit topic toch voor.
quote:Op maandag 5 november 2007 15:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
doe eens FC Emmen coachen vlad
Waarom kan je hem daarvoor niet beboeten dan?quote:Op maandag 5 november 2007 16:12 schreef sitting_elfling het volgende:
Die josties van een keeper ook -_-, sta ik 1-0 voor, maakt die jostie 2 enorme blunders van jewelste, cijfer=4
gelukkig had ik door wat tactische veranderingtjes nog 2-2 kunnen maken. Jostie van een keeper.
Jammer dat ik hem daar voor niet kan beboeten -_-
omdat er dan bij beboeten staat dat je niks kunt doen. Tenminste dat dacht ik, dat deed ik bij de vorige FM vaak om spelers weg te pesten.quote:Op maandag 5 november 2007 16:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waarom kan je hem daarvoor niet beboeten dan?
Trouwens ik hoop dat dat lijstje van je beetje kloptquote:Op maandag 5 november 2007 16:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waarom kan je hem daarvoor niet beboeten dan?
Dat je twijfelt aan mijn talentenkennis!quote:Op maandag 5 november 2007 16:31 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Trouwens ik hoop dat dat lijstje van je beetje kloptenige speler die ik kon aantrekken was
cesar lindado 20k ..![]()
Zijn ze mee bezig, is er nog niet jammer genoeg.quote:Op maandag 5 november 2007 17:36 schreef robbedoes het volgende:
Is FMGenietScout al ergens gesignaleerd?
Gebeurt wel vaker. Ergens op MU was een screen dat nadat beide clubs 12 strafschoppen hadden genomen, de ene club er 2 raak had en de andere 1.quote:Op maandag 5 november 2007 17:42 schreef sjimz het volgende:
In de beker uitgeschakeld na strafschoppen.
Van mijn eerste 4 man wist niemand te scoren
Lekker bezig![]()
Ik laatst 14, en een ander in dit topic ook die score met 16 strafschoppenquote:Op maandag 5 november 2007 18:12 schreef Rumille het volgende:
[..]
Gebeurt wel vaker. Ergens op MU was een screen dat nadat beide clubs 12 strafschoppen hadden genomen, de ene club er 2 raak had en de andere 1..
Tsss..quote:Op maandag 5 november 2007 16:39 schreef sjimz het volgende:
Ik heb mijn Hull City game even in de koelkast gezet en ga weer eens een keer met Shakhtar beginnen.
Lekker Dinamo Kiev afmaken!![]()
hehe, zo had ik ook een rukker van een keeper bij veendam zittenquote:Op maandag 5 november 2007 19:33 schreef VlaDje het volgende:
bah, Lehtovaara![]()
Geen geld voor een goede keeper
Die vent denkt werkelijk dat er handvaten aan de bal zitten
weet je misschien een leuk/goedkoop talentje?quote:Op maandag 5 november 2007 19:43 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
hehe, zo had ik ook een rukker van een keeper bij veendam zitten
winterstop nieuwe gehaald, uiteraard gaat het veel beter nu
Hoeveel heb je te besteden en welke nationaliteit moet ie zijn?quote:Op maandag 5 november 2007 19:45 schreef VlaDje het volgende:
[..]
weet je misschien een leuk/goedkoop talentje?
Nationaliteit maakt niet uit, te besteden? moah, een kleine 40kquote:Op maandag 5 november 2007 19:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hoeveel heb je te besteden en welke nationaliteit moet ie zijn?
Fraga, Stenildquote:Op maandag 5 november 2007 19:57 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Nationaliteit maakt niet uit, te besteden? moah, een kleine 40k![]()
Die lehtovaara raakt zo nu en dan zo dramatisch uit vorm dat het nergens meer op lijkt zeg maar 5 goed, 5 slechtquote:Op maandag 5 november 2007 20:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Fraga, Stenild
Misschien is Kotenko te halen maar hij lijkt me toc iets te duur.
Al heb je zelf met Lehtovaaraa toch ook best een groot talent?
En zijn de spelers die ik je gaf haalbaar?quote:Op maandag 5 november 2007 20:33 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Die lehtovaara raakt zo nu en dan zo dramatisch uit vorm dat het nergens meer op lijkt zeg maar 5 goed, 5 slecht
Probeer het, al zijn de looneisen bij bijv. fraga te hoog....quote:Op maandag 5 november 2007 20:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
En zijn de spelers die ik je gaf haalbaar?
quote:
hij heeft het hele seizoen bijna gekeept,, maar hij gaat er idd uit op verhuur aankomend seizoenquote:Op maandag 5 november 2007 20:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kan uitgroeien tot een leuk keepertje.
Ik zou als ik jou was je finse talent een jaartje verhuren zodat hij flink wat speeltijd krijgt.
Geef es 'n precieze link, ik krijg 't namelijk niet gevonden. Volgens mij ligt de downloadserver er ook uit trouwensquote:Op maandag 5 november 2007 20:28 schreef PPWB84 het volgende:
Even ter info: de beta patch is sinds vrijdag ge-update lees ik net. Download dus deze opnieuw via www.sigames.com om de allerlaatste versie tot op heden te hebben. Je kan hem gewoon over de oude installeren.
Klopt..quote:Op maandag 5 november 2007 21:10 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Geef es 'n precieze link, ik krijg 't namelijk niet gevonden. Volgens mij ligt de downloadserver er ook uit trouwens
idd kon em ook al niet vinden..quote:Op maandag 5 november 2007 21:10 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Geef es 'n precieze link, ik krijg 't namelijk niet gevonden. Volgens mij ligt de downloadserver er ook uit trouwens
okquote:Op maandag 5 november 2007 21:10 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Moet wel lukken.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik heb een AMD athlon xp 2000, 512 mb RAM geheugen en een kloksnelheid van 1,8 ghz, valt football manager '08 een beetje te doen op dit oudje?, ik wil namelijk Fc Emmen kampioen maken
Eigenlijk kan ik maar 1 tip geven... DOE HET NIET!quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Van de week dan maar halen hé, wordt me eerste Football Manager
Die zit erin, verder natuurlijk de linkjes in de OP.quote:Op dinsdag 6 november 2007 00:47 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ZO verslavend?, zit er ook een soort van tutorial in?, vindt ik wel zo prettig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |