Zijn ze mee bezig, is er nog niet jammer genoeg.quote:Op maandag 5 november 2007 17:36 schreef robbedoes het volgende:
Is FMGenietScout al ergens gesignaleerd?
Gebeurt wel vaker. Ergens op MU was een screen dat nadat beide clubs 12 strafschoppen hadden genomen, de ene club er 2 raak had en de andere 1.quote:Op maandag 5 november 2007 17:42 schreef sjimz het volgende:
In de beker uitgeschakeld na strafschoppen.
Van mijn eerste 4 man wist niemand te scoren
Lekker bezig![]()
Ik laatst 14, en een ander in dit topic ook die score met 16 strafschoppenquote:Op maandag 5 november 2007 18:12 schreef Rumille het volgende:
[..]
Gebeurt wel vaker. Ergens op MU was een screen dat nadat beide clubs 12 strafschoppen hadden genomen, de ene club er 2 raak had en de andere 1..
Tsss..quote:Op maandag 5 november 2007 16:39 schreef sjimz het volgende:
Ik heb mijn Hull City game even in de koelkast gezet en ga weer eens een keer met Shakhtar beginnen.
Lekker Dinamo Kiev afmaken!![]()
hehe, zo had ik ook een rukker van een keeper bij veendam zittenquote:Op maandag 5 november 2007 19:33 schreef VlaDje het volgende:
bah, Lehtovaara![]()
Geen geld voor een goede keeper
Die vent denkt werkelijk dat er handvaten aan de bal zitten
weet je misschien een leuk/goedkoop talentje?quote:Op maandag 5 november 2007 19:43 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
hehe, zo had ik ook een rukker van een keeper bij veendam zitten
winterstop nieuwe gehaald, uiteraard gaat het veel beter nu
Hoeveel heb je te besteden en welke nationaliteit moet ie zijn?quote:Op maandag 5 november 2007 19:45 schreef VlaDje het volgende:
[..]
weet je misschien een leuk/goedkoop talentje?
Nationaliteit maakt niet uit, te besteden? moah, een kleine 40kquote:Op maandag 5 november 2007 19:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hoeveel heb je te besteden en welke nationaliteit moet ie zijn?
Fraga, Stenildquote:Op maandag 5 november 2007 19:57 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Nationaliteit maakt niet uit, te besteden? moah, een kleine 40k![]()
Die lehtovaara raakt zo nu en dan zo dramatisch uit vorm dat het nergens meer op lijkt zeg maar 5 goed, 5 slechtquote:Op maandag 5 november 2007 20:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Fraga, Stenild
Misschien is Kotenko te halen maar hij lijkt me toc iets te duur.
Al heb je zelf met Lehtovaaraa toch ook best een groot talent?
En zijn de spelers die ik je gaf haalbaar?quote:Op maandag 5 november 2007 20:33 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Die lehtovaara raakt zo nu en dan zo dramatisch uit vorm dat het nergens meer op lijkt zeg maar 5 goed, 5 slecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |