Selecteer wat competities en laat dan de computer door middel van random een team voor je kiezenquote:Op woensdag 7 november 2007 10:46 schreef M0NTANA het volgende:
Ben op zoek naar een nieuwe uitdaging, liefst bij een club met een selectie die geschikt is voor het 3-5-2-systeem.
Iemand suggesties?
Kan dat?quote:Op woensdag 7 november 2007 10:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Selecteer wat competities en laat dan de computer door middel van random een team voor je kiezen
Aaritalo is ook geen wonderkid qua doelpunten maken, iig niet in mijn game.. maar hij is wel de man met steeds de lekkere pass, de leuke voorzet en assist...quote:Op woensdag 7 november 2007 11:12 schreef Wurdsje het volgende:
Ik heb Ääritalo ook bij Dinamo Kiev als enige niet oostblokspeler maar ik moet zeggen dat hij me nog niet echt heeft kunnen overtuigen.. Milevskiy en Shatskikh doen het een stuk beter in de aanval.. Ik denk dat ik Ääritalo maar ga verpatsen.. Zelfs mn aanvallende middenvelder Rebrov heeft nog meer doelpunten gemaakt..
Ik speel bij Arsenal met een 3-5-2 systeem, ze hebben echt een grote smak met goede en talentvolle middenvelders.....Toch nog moeilijk genoeg om er een evenwichtig elftal van te maken en de favorieten als Man. utd, Chelsea, Liverpool te verslaan...quote:Op woensdag 7 november 2007 10:46 schreef M0NTANA het volgende:
Ben op zoek naar een nieuwe uitdaging, liefst bij een club met een selectie die geschikt is voor het 3-5-2-systeem.
Iemand suggesties?
Bij mn PSV game was ie wel een doelpuntenmaker.. maar als ie niet begint te scoren dan verpats ik em.. want ik heb geen ML of AML in mijn systeem..quote:Op woensdag 7 november 2007 11:21 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Aaritalo is ook geen wonderkid qua doelpunten maken, iig niet in mijn game.. maar hij is wel de man met steeds de lekkere pass, de leuke voorzet en assist...
op ML, AML kwam hij bij mij het beste uit de verf, zeker toen Rafael in de spits stond![]()
Je moet hem ook trouwens wat tijd geven he is nog maar hardstikke jong spelertje..quote:Op woensdag 7 november 2007 12:05 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Bij mn PSV game was ie wel een doelpuntenmaker.. maar als ie niet begint te scoren dan verpats ik em.. want ik heb geen ML of AML in mijn systeem..
nou ja hartstikke jong.. hijs 22.. Milevskiy speelt hier op z'n 22ste de pannen van het dak..quote:Op woensdag 7 november 2007 12:35 schreef z22 het volgende:
[..]
Je moet hem ook trouwens wat tijd geven he is nog maar hardstikke jong spelertje..
Je hebt natuurlijk ook laatbloeiersquote:Op woensdag 7 november 2007 12:53 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
nou ja hartstikke jong.. hijs 22.. Milevskiy speelt hier op z'n 22ste de pannen van het dak..
haha ja maar die willen we natuurlijk liever nietquote:Op woensdag 7 november 2007 12:57 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk ook laatbloeiers![]()
Nou ja ik heb eigenlijk nog helemaal geen individuele instellingen.. alleen maar een team instelling dus je zou zeggen dat het dan wel goed moet zijn.. Nou ja wie weet begint ie ineens aan de lopende band te scoren in de 2de seizoenshelft..quote:Op woensdag 7 november 2007 13:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
Misschien passen je instellingen niet zo goed bij Aaritalo.
gedaan, ik vroeg 15m + Kaká, nooit geschoten is altijd misquote:Op woensdag 7 november 2007 10:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gewoon een belachelijk hoog transferbedrag vragen, dan wordt de speler ook niet boos als de transfer niet doorgaat.
ja volgens mij wel..quote:Op woensdag 7 november 2007 14:19 schreef Zwoerd het volgende:
Kan je in de editor een toekomstige stadion-uitbreiding inbouwen??
Probeer het uit zou ik zeggen.quote:Op woensdag 7 november 2007 14:19 schreef Zwoerd het volgende:
Kan je in de editor een toekomstige stadion-uitbreiding inbouwen??
quote:Op woensdag 7 november 2007 13:39 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
eerste succes inmiddels gehaald, 2-1 winst op chelsea voor de Community Shield
iemand nog leuke talentvolle fullbacks?, of kan ik beter in mijn eigen jeugdopleiding snuffelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
of..quote:Op woensdag 7 november 2007 15:33 schreef z22 het volgende:
2 mid-mids ... 3 aanvallende (links midden en rechts) en een eenzame spits ...
of
3 mid mids 1 amc en 2 spitsen
of
3 mid mids en 3 spitsen en dan de buitenste 2 naar buiten bewegend ..
Maar dan lopen je opkomende backs en je 2 centrale mids met looplijn naar buiten op elkaar te staan in balbezit .. ofnie ?quote:Op woensdag 7 november 2007 15:34 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
of..
1 verdedigende mid (centraal), 2 centrale mids (met looplijn naar buiten), 1 aanvallende mid en 2 spitsen (met looplijn naar buiten)
ik laat mn backs dan gewoon niet oplopen of mn centrale mids niet naar buiten lopen..quote:Op woensdag 7 november 2007 15:45 schreef z22 het volgende:
[..]
Maar dan lopen je opkomende backs en je 2 centrale mids met looplijn naar buiten op elkaar te staan in balbezit .. ofnie ?
ja ok ok dan heb je wel gelijik maar de vraag kwam van iemand met opkomende backs ... maarquote:Op woensdag 7 november 2007 15:47 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
ik laat mn backs dan gewoon niet oplopen of mn centrale mids niet naar buiten lopen..
Kroatië kwam bij mij in de finale maar verloor van Spanje volgens mij.quote:Op woensdag 7 november 2007 16:49 schreef AirRaid het volgende:
iemand nog een Tegen EK-winnaar gehad? Hiersleepte Kroatië de beker binnen door in de finale Duitsland te verslaan. Er wordt momenteel hard gewerkt om een standbeeld van Eduardo op te richten.
Nederland strande in de kwartfinale tegen uiteraard wel de latere winaar.
Kijk eens naar Cristian Pander als linksback (van Schalke) is echt 'n degelijke verdediger en niet heel duur.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:08 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
West ham in de pan gehakt met 4-0, doelpunten op naam van Rooney en Anderson
Bij Liverpool lopen wel leuke rond.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Aangezien het bijna weer transfertijd is voor vrije transfers, iemand wat aan te raden?, ik zoek een redelijk ervaren fullback/Verdedigende middenvelder, omdat owen hargreaves eigenlijk mijn enige is
Aangezien AC Milan 5 keer interesse heeft getoont voor Rio Ferdinand, denk ik dat ik hem ga verkopen voor net boven zijn waarde, en dan een goede VC erbij te halenquote:Op woensdag 7 november 2007 17:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bij Liverpool lopen wel leuke rond.
Filter -> Customize -> Contract Status -> Expired/-ingquote:Op woensdag 7 november 2007 17:47 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Vraagje, hoe kan ik instellen dat bij verslagen van Scouts alleen de transfervrije spelers getoond worden?
en doe dan wel Expired or Expiring en niet expiring and expired.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Filter -> Customize -> Contract Status -> Expired/-ing
Dat lijkt me niet zo handig neequote:Op woensdag 7 november 2007 17:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
en doe dan wel Expired or Expiring en niet expiring and expired.
Dat kan dan toch gewoon?quote:Op woensdag 7 november 2007 18:20 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
volgens mij doe ik dan toch iets verkeerd, van de 103 mesnen die hij in Engeland gescout heeft, zijn er maar 2 waarvan het contreact bijna afgelopen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |