check.quote:Op dinsdag 4 december 2007 08:54 schreef Bob-B het volgende:
Ik mag bij gods gratie hopen dat de TS niet weg gaat komen met deze opmerking. Berlijn zegt: blijven in Uruzgan
Maar dan wel als subforum onder [ONZ], niet onder [POL]quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:20 schreef gronk het volgende:
Ik zei toch al, d'r is zat ruimte voor [WIL], het wilders-subforum
Nah, ik weet niet of het mogelijk is om een forumlayout op user-basis te krijgen, maar ik zou het wel aardig vinden als de hardocre wildersaanhangers *denken* dat ze in WIL-POL posten, terwijl ze voor ieder andere fok!ker in WIL-ONZ postenquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:58 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Maar dan wel als subforum onder [ONZ], niet onder [POL]
'Anti-Wilders beweging schiet doel voorbij'quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Mogen "Wilders de wind uit de zeilen nemen" en Keer Wilders je linkerwang toe en Tientallen aangiften om uitspraken Wilders samengevoegd worden?
Vind het een beetje verwarrend.
Vergeet de stekels niet!quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:57 schreef Ryan3 het volgende:
Wat een Zure_Appel ben je toch Rockske..
Laat de Pol'ers ook eens wat gein trappen joh.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:31 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Vergeet de stekels niet!
Heb je hier een bron van?quote:Op vrijdag 30 november 2007 08:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Overigens bestaat bij olifanten geen autisme.
Done en dicht.quote:Op dinsdag 11 december 2007 08:53 schreef Elseetje het volgende:
Een kerstopdracht voor iedereen die een gehandicapte kent
Bedankt, dicht.quote:Op dinsdag 11 december 2007 09:27 schreef Chewie het volgende:
Van Baalen haalt in Wilderstaal uit naar links
Met zo'n OP wordt het natuurlijk nooit wat, niet het eerste zeer matige topic van TS.
Wat een slechte moderator ben jij. Heb je weleens gekeken naar de gemiddelde OP van Martijn_77? Kom nou zeg, doe niet alsof het doel van het topic niet duidelijk was. Het doel was te discuseren over de slaafsheid ten opzichte van de Navo, en of op audiëntie gaan überhaupt een vorm van slaafheid is.quote:
Je mag het nog een keer proberen, maar dan een duidelijke uitgebreide OP. Als Martijn_77 met een kut-op komt die ik over het hoofd gezien hebt, moet je dat hier melden dan sluit ik hem ook.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:38 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wat een slechte moderator ben jij. Heb je weleens gekeken naar de gemiddelde OP van Martijn_77? Kom nou zeg, doe niet alsof het doel van het topic niet duidelijk was. Het doel was te discuseren over de slaafsheid ten opzichte van de Navo, en of op audiëntie gaan überhaupt een vorm van slaafheid is.
Probeer dan eerst eens wat van je OP te maken, als ik nog mod was geweest had ik de volgende topics van je ook dicht gegooid.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:38 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wat een slechte moderator ben jij. Heb je weleens gekeken naar de gemiddelde OP van Martijn_77? Kom nou zeg, doe niet alsof het doel van het topic niet duidelijk was. Het doel was te discuseren over de slaafsheid ten opzichte van de Navo, en of op audiëntie gaan überhaupt een vorm van slaafheid is.
Lijkt NWS dan niet op de FP?quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:14 schreef Yildiz het volgende:
Nou liep er een tijd geleden een discussie over hoe NWS en POL eventueel opnieuw in te delen.
Vaak was dat dan dicht bij huis en ver weg, wel- of niet-moslimnieuws, dat soort dingen.
Nu zat ik te denken
Is een scheiding NWS / OPN (Opinie) geen idee? NWS voor de meer verkapte nieuwsdumps met een magere discussie waar hooguit een aantal users schande zullen spreken, OPN voor de wat diepere discussies, die politiek geaard zijn.
Idee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |