Wat zullen ze gaan zeggen?quote:22.18-22.55 uur NOVA POLITIEK
03.42-06.55 uur
Debat over vrijheid van meningsuiting
In debat:fotograaf Erwin Olaf,oud-LPF
staatssecretaris van Cultuur Cees van
Leeuwen,CDA-Kamerlid Mirjam Sterk,Abdoe
Khoulani,raadslid in Den Haag van Islam
Democraten,D66-raadslid in Rotterdam
Salima Belhaj,Sooreh Hera,de fotografe
wier foto's werden geweigerd,en Wim van
Krimpen,de museumdirecteur die de
foto's weigerde.
Verder uiteraard de visie van Joep.
Presentatie:Ferry Mingelen,Twan Huys
Er zijn nou eenmaal niet zoveel mensen die de vrijheid van meningsuiting meer beperkt willen zien en een Wilders ofzo wil niet.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:49 schreef PJORourke het volgende:
Alleen maar politiek-correcte lui, en die kunstenares. Dit is typisch Nova: nooit mensen uitnodigen die het met ze oneens zijn.
Nou, zo'n beetje alle gelovigen?quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:54 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Er zijn nou eenmaal niet zoveel mensen die de vrijheid van meningsuiting meer beperkt willen zien
Dat doen de ggristenen heel handig, met allerlei mitsen en maren en gebabbel over "kwetsen".quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
"Mag ik uw mening over de vrijheid van meningsuiting?" En dan zeggen dat je er tegen bent
Ik voel me zwaar gekwetst door het gebrek aan respect voor mijn vrijheden van gelovigen. Mag ik nu hun vrijheden inperken? Gewoon religie bij wet verbieden lijkt me een goed begin.quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:33 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat doen de ggristenen heel handig, met allerlei mitsen en maren en gebabbel over "kwetsen".
Nee, maar wel die onzin - die kennelijk geen onzin genoemd mag worden omdat het heiligquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik voel me zwaar gekwetst door het gebrek aan respect voor mijn vrijheden van gelovigen. Mag ik nu hun vrijheden inperken? Gewoon religie bij wet verbieden lijkt me een goed begin.
Ze mocht niet te vroeg thuiskomen van haar man. En ze moet natuurlijk zorgdragen voor een uitzonderingspositie voor de leer van haar sekte.quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:50 schreef RailroadBill het volgende:
Wat een ontzettend dom wicht, die Mirjam Sterk. Wat deed die daar in vredesnaam aan tafel?
Profileerde D66 zich dit keer links óf rechts?quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:23 schreef Mutant01 het volgende:
Die moslima bij D66 was sterk.
Waarom doet die niet terzake? Die valt toch in de categorie Hirsi Ali / Van Gogh?quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:59 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nou, zo'n beetje alle gelovigen?
Dit is een verzameling van moslims, een theologe die het niet heeft op religiekritiek en een fotograaf die niet ter zake doet.
Is midden ook goed?quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:28 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Profileerde D66 zich dit keer links óf rechts?
Voorzover ik kon overzien wel. Ze was wel tegen het besluit van dat museum en ergerde zich aan de laconieke houding van het CDA met betrekking tot de vrijheid van meningsuitting en steunde gedeeltelijk de fotograaf.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:39 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Uiteraard, maar was dit ook het geval?
Yep. Vooral die gek tegenover haar kreeg er flink van langs. "Wij moslims vinden..." Hou toch je bek joh.quote:Op dinsdag 11 december 2007 14:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Voorzover ik kon overzien wel. Ze was wel tegen het besluit van dat museum en ergerde zich aan de laconieke houding van het CDA met betrekking tot de vrijheid van meningsuitting en steunde gedeeltelijk de fotograaf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |