abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54319327

Links
www.az.nl
www.azjeugd.nl
www.forza-az.nl
www.azfanpage.nl

Resterend programma 2007
za 3 nov, 20.00u AZ-NEC
zo 11 nov, 14.30u PSV-AZ
za 24 nov, 20.00u AZ-Willem II
do 29 nov, 20.45u AZ-Larissa FC

zo 2 dec, 14.30u FC Twente-AZ
wo 5 dec, 20.45u 1. FC Nürnberg-AZ
zo 9 dec, 14.30u AZ-FC Utrecht
za 15 dec, 20.00u Feyenoord-AZ
do 20 dec, 20.45u AZ-Everton FC
zo 23 dec, 14.30u AZ-Roda JC
wo 26 dec, 14.30u De Graafschap-AZ
zo 30 dec, 14.30u AZ-Heracles Almelo
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_54319348
Barrybar
pi_54319628
De Barrybar is cool bedacht. Is er al wat bekend over wat AZ wil doen in de winterstop, nu Martens lang weg is?
That's all folks!
pi_54320315
Molhoek terughalen. Maar volgens mij had Molhoek daar zelf niet zoveel zin in.
pi_54321161
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 16:42 schreef -Vaduz- het volgende:
De Barrybar is cool bedacht. Is er al wat bekend over wat AZ wil doen in de winterstop, nu Martens lang weg is?
quote:
Gaal: ‘Molhoek mag terug’
ALKMAAR- In het wekelijkse uurtje met de pers ging Louis van Gaal vrijdag in op de aanhoudende enkelblessure van aanvoerder Stijn Schaars, een mogelijke terugkeer van de verhuurde Rogier Molhoek en zijn keuze voor David Mendes da Silva centraal in de verdediging. “Met Mendes kunnen we meer pressing toepassen. Hij speelt namelijk meer naar voren.”

Vrijdag werkte de spelersgroep een partijvorm af op het trainingsveld voor het stadion. Van Gaal: “En donderdag hebben we een besloten training gedaan. Ook toen hebben we, net als vandaag, tactisch getraind. Over de uitvoering van de besloten training was ik niet tevreden. Waarom niet? Daar ga ik niet op in, want het is niet voor niets een besloten training.”

Nu Maarten Martens lange tijd uit de roulatie is (gescheurde voorste kruisband van zijn linkerknie), begint de spoeling op de linkerflank dun te worden, beseft ook Van Gaal. “We hebben Rogier Molhoek aan NAC Breda verhuurd, omdat ik had verwacht dat ik eind september, begin oktober weer over Stijn Schaars zou kunnen beschikken. Schaars is aan zijn cyste in zijn enkel geopereerd, maar in plaats van dat die cyste nu kleiner wordt, wordt –ie steeds groter. Het is een gecompliceerde blessure waar weinig literatuur over bestaat. Ik kan er verder dus niet veel over zeggen.”

Molhoek
Op de vraag of Van Gaal Molhoek in de winterstop wil terughalen naar Alkmaar, zei hij: “Molhoek mag terug, maar de speler zelf heeft daar de grootste stem in. Tenminste, zo zie ik dat.”
Dit is wel zijn kans om te spelen bij AZ, hij hoeft niet echt bang te zijn voor de bank.
Schaars en Martens zijn er nog tijden uit, dus die hoeft ie niet voor zich te dulden...

Maar zoals ik al zei, ze zullen wel wat MOETEN doen, misschien eindelijk eens een goede ERVAREN linkermiddenvelder....
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_54321570
Schaars wordt wel een probleemgeval. Die moet straks echt nog flink bikkelen. Eerst genezen, dan nog eens ritme opdoen en conditie omhoog gooien. Zodra dit voltooid is nog eens hopen dat hij zijn zelfde niveau haalt zoals dit was voor zijn blessure.

Molhoek, mja, ik kan hem wel snappen als hij nu niet terug wil omdat je een beetje het idee hebt dat je meer uit nood wordt opgeroepen dan om je kwaliteiten. Aan de andere kant, je bent een profvoetballer en zo'n voetballer wil/kan/moet elke kans aangrijpen om te showen dat je een basisplek verdient en je beter bent dan je directe concurrenten. Speel je goed dan verdien je die plek vanzelf, speel je prut vlieg je er uit. Ligt dus helemaal in je eigen handen. Behalve als je coach Marco van Basten heet...
pi_54333720
Zo, de vouchers voor de wedstrijd tegen Nurnberg zijn binnen!
pi_54333988
Same here
pi_54335576
Ik heb nog niets gezien.....
quote:
Alves definitief niet meer naar AZ

Afonso Alves (26) verruilt SC Heerenveen in de winterstop voor Manchester City. De Friese club bereikte gisteren een principeakkoord met de huidige nummer drie van de Premier League over de afkoopsom voor het tot 2011 lopende contract van de Braziliaan.

Manchester City-eigenaar Thaksin Shinawatra zou een bedrag van rond de twintig miljoen euro voor de topschutter over hebben en mogelijk ex-Heerenveen-speler Georgios Samaras in de deal betrekken. De precieze details zijn nog niet bekendgemaakt. Alves speelde eerder voor Örgryte IS en Malmö FF in Zweden.

Dat er de Engelsen veel aan was gelegen om Alves in te lijven, bleek uit de delegatie die gisteren naar Nederland reisde. Naast de puisant rijke ex- en gevluchte president van Thailand – Shinawatra – zou ook manager Sven-Göran Eriksson in het vliegtuig naar Schiphol zijn gestapt. Het akkoord van Heerenveen met Manchester City is een lelijke streep door de rekening van AZ, dat de voetballer van het jaar en topscorer van de eredivisie na een eerdere mislukte overgang in de winterstop alsnog hoopte vast te leggen.

De Alkmaarders haalden afgelopen zomer de woede van Heerenveen op de hals door op het allerlaatste moment een bod uit te brengen op Alves. Die was zó boos dat de deal niet doorging, dat hij zich schuil hield in Brazilië en wegbleef van de Heerenveen-training. Nadat hij zich wel weer in Friesland meldde, ging hij door met wat hij eind vorig seizoen bezig was en scoorde hij in vier eredivisieduels tien keer. De zeven treffers tegen Heracles Almelo betekenden een record en wereldwijde bekendheid.

De transfer kwam gisteren uitgerekend tot stand op de dag dat Shinawatra zijn tevredenheid uitte over Eriksson en kenbaar maakte dat de manager komende winter nog eens een flink bedrag mag uittrekken voor een spits en middenvelders. Manchester City spendeerde afgelopen transferperiode bijna 58 miljoen euro.
Doei doei...
En ik ben benieuwd wat H'veen nu gaat doen...Kan nog wel eens een moeilijk seizoen worden zonder Alves.
quote:
Dembélé verwacht winst tegen NEC

Moussa Dembélé verwacht dat AZ zaterdag tegen NEC gaat winnen. De Nijmegenaren, die in de afgelopen weken gelijkspeelden tegen Ajax en met 5-1 wonnen van FC Groningen, komen op bezoek in het DSB Stadion. "NEC is een goede en sterke ploeg, dus gemakkelijk zal het niet worden. Maar als iedereen fit is, dan pakken we in eigen huis de punten."

De 20-jarige Belg, bezig aan zijn tweede seizoen bij de Alkmaarders, was deze voetbaljaargang goed voor twee goals in acht competitiewedstrijden. De laatste twee duels lijkt AZ, dat met een twaalfde plaats in de Eredivisie een slechte seizoenstart kent, de weg omhoog weer te hebben gevonden. Met tien man werd in de Uefa Cup een gelijkspel uit het vuur gesleept tegen Zenit St. Petersburg en zondag werd met 3-2 gewonnen bij NAC Breda.

"Wij moeten het nu laten zien. Als we nog iets van het seizoen willen maken, moeten we de punten pakken", zegt Dembélé. "We willen voor een plaats bij de eerste vijf gaan." AZ heeft inmiddels een achterstand van twaalf punten op lijstaanvoerder PSV, dus de Belgische aanvaller heeft een hard hoofd in het kampioenschap. "De titel wordt een moeilijk verhaal, maar het kan raar lopen. De andere topclubs hebben nu een voordeel, spelen met minder druk."

Volgens Dembélé is elke plaats boven de vijfde meegenomen voor de club uit Alkmaar. "We zullen zien hoe het loopt." AZ is zeker nog niet kansloos in de Eredivisie. Vorig seizoen had PSV lange tijd een voorsprong van zo'n tien punten op AZ en Ajax, maar verspeelde in de tweede helft van de competitie veel punten. Beide clubs kwamen terug, maar moesten de titel op de laatste speeldag toch aan de Eindhovenaren laten.

De Belg wilde ook wat kwijt over het vertrek van Ajacied Jaap Stam uit de voetballerij. De twee vochten eind vorig seizoen stevige duels uit in de finale van de KNVB-beker, waarin Dembélé een plaag was voor de Ajax-defensie en scoorde. Uiteindelijk verloor AZ de eindstrijd na strafschoppen. "Het is jammer dat Stam is gestopt. Ik ben nooit bang voor hem geweest, maar had wel respect voor hem. Het was een grote en goede voetballer."
Ik ben benieuwd, maare AZ op de zaterdagavond staat garant voor succes
Gatalin en Mutsaers nog naar het stadion vanavond??
quote:
Van Gaal wil Molhoek terughalen van NAC

Rogier Molhoek speelt vanaf januari mogelijk weer voor AZ. Louis van Gaal denkt er serieus over na om de aan NAC Breda verhuurde middenvelder terug naar Alkmaar te halen.

Op de officiële clubsite legt de coach uit waarom: "We hebben Rogier Molhoek aan NAC Breda verhuurd, omdat ik had verwacht dat ik eind september, begin oktober weer over Stijn Schaars zou kunnen beschikken. Schaars is aan zijn cyste in zijn enkel geopereerd, maar in plaats van dat die cyste nu kleiner wordt, wordt –ie steeds groter. Het is een gecompliceerde blessure waar weinig literatuur over bestaat. Ik kan er verder dus niet veel over zeggen."

Toch houdt de linkspoot zelf de grootste zeggenschap over een eventuele terugkeer naar AZ, vindt Van Gaal. "Molhoek mag terug, maar de speler zelf heeft daar de grootste stem in. Tenminste, zo zie ik dat."

David Mendes da Silva krijgt dit weekend tegen NEC de voorkeur boven Ryan Donk als centrale verdediger. Van Gaal: "Met Mendes kunnen we meer pressing toepassen. Hij speelt namelijk meer naar voren. In principe kan hij dat beter dat Ryan Donk, maar dat zal hij wel moeten bewijzen."
Mooi weer Mendes erin... En ik hoop op Mousa en Pelle in de basis!
Ari wilde ie sparen, misschien een laatste 20 minuten als goalgetter erin gooien

[ Bericht 48% gewijzigd door fuckbuddy op 03-11-2007 12:09:48 ]
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_54336094
Hoe ze daar over berichten op www.az.nl

Louis van Gaal ontslagen
ALKMAAR- Louis van Gaal is zaterdag door dokter Janco Barentsz ontslagen uit het MCA. De AZ-trainer belandde vrijdagavond in het ziekenhuis nadat hij op een reünie van de Academie voor Lichamelijke Opvoeding ten val was gekomen. Hierbij heeft Van Gaal zijn linkerenkel en –kuitbeen gebroken. Hij is direct op vrijdagavond door Barentsz succesvol geopereerd.

Van Gaal zal zich de komende tijd per rolstoel voortbewegen. Hij is zaterdagavond wel aanwezig in het DSB Stadion om de spelers van AZ voor te bereiden op het duel met NEC.

[ Bericht 1% gewijzigd door Gatalin op 03-11-2007 12:53:16 ]
pi_54336216
Toch dapper dat die oude knar nog gaat polstokhoogspringen.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_54338166
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 12:48 schreef Gatalin het volgende:
Hoe ze daar over berichten op www.az.nl

Louis van Gaal ontslagen
ALKMAAR- Louis van Gaal is zaterdag door dokter Janco Barentsz ontslagen uit het MCA. De AZ-trainer belandde vrijdagavond in het ziekenhuis nadat hij op een reünie van de Academie voor Lichamelijke Opvoeding ten val was gekomen. Hierbij heeft Van Gaal zijn linkerenkel en –kuitbeen gebroken. Hij is direct op vrijdagavond door Barentsz succesvol geopereerd.

Van Gaal zal zich de komende tijd per rolstoel voortbewegen. Hij is zaterdagavond wel aanwezig in het DSB Stadion om de spelers van AZ voor te bereiden op het duel met NEC.
Idd een vreemde manier van de aandacht trekken...
Arme Luis... hopen dat ie sneller hersteld dan Martens.
pi_54338909
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 15:02 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Misschien kunnen ze zijn rolstoel versieren met AZ-vlaggetjes.
pi_54339003
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 15:40 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Misschien kunnen ze zijn rolstoel versieren met AZ-vlaggetjes.
Ja en een klapper door zijn spaken zodat als ie hard gaat hij een brommer/motor geluid maakt.
Zoals kinderen vroeger met hun fiets reden...
pi_54339132
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 12:00 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik ben benieuwd, maare AZ op de zaterdagavond staat garant voor succes
Gatalin en Mutsaers nog naar het stadion vanavond??
Geen tijd

Had er op zich wel heengewild....
pi_54339193
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 15:50 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Geen tijd

Had er op zich wel heengewild....
Ik ben er wel bij
pi_54339423
ik ben r ook
Hoe is het verder?
pi_54339683
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 16:05 schreef Gatalin het volgende:

[..]

Ik ben er wel bij
Laat je het vuurwerk thuis deze keer?
pi_54339892
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 15:02 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Ik vind het wel humor hebben, en het is ook een gangbare titel voor zo'n geval.
pi_54345433
Prachtige goals
pi_54346849
4-0 gewonnen, 3 punten binnen. Uiteraard is er nog geen sprake van een dik feestje vieren, maar het is nog altijd beter dan steeds maar punten verkwanselen.

Hopen dat AZ dit kan vasthouden. Met name met het oog op de wedstrijd tegen PSV, als je daar kan winnen is het een morele opsteker en tevens hebben we de punten nog steeds hard nodig, ongeacht of die dan bij PSV vandaan moeten komen of een VVV Venlo.
pi_54347452

'4-0 gewonnen zeg je? Daar drinken we er dan maar 1 op in de Barry Bar'

pi_54347644
Amstel lite
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_54347703
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 15:44 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Ja en een klapper door zijn spaken zodat als ie hard gaat hij een brommer/motor geluid maakt.
Zoals kinderen vroeger met hun fiets reden...
Zie het al voor me
pi_54351285
Relaxde wedstrijd gisteren. Geeft veel vertrouwen. Hopelijk heeft Ari nu de smaak te pakken, en blijft hij scoren.
pi_54351296
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 22:21 schreef denthemen het volgende:
Amstel lite
Toch nog 3.5% he. Het is dat of malt.
pi_54354387
Ze hadden gewoon wat opstartproblemen dit jaar (dat ik ineens weer in dit topic verschijn precies nu ze winnen ligt aan het feit dat ik het vergeten was )
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_54355425
De eerste helft was geweldig, de tweede iets minder, maar het geeft veel vertrouwen, al denk ik dat we tegen PSV weinig in te brengen hebben. Volgens mij was de grootste bijdrage aan dit resultaat Mendes op de plek van Donk, het straalde in ieder geval veel meer vertrouwen uit. En, het moet toch gezegd worden, Jenner viel aardig in, hij heeft volgens mij maar 1 schaar gebruikt en gaf de bal nu veel directer dan eerst. Misschien wordt het toch nog eens wat met die jongen.
  zondag 4 november 2007 @ 14:29:43 #30
147587 De_Postbode
Ik ben overrated
pi_54355448
Keurige overwinning, ze zitten op de goede weg.
Ta mčre bien.
  zondag 4 november 2007 @ 16:40:47 #31
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_54358821
Godverd... ik kan 1x niet live kijken en AZ geeft meteen met 4-0 een knappe wedstrijd als demonstratie

Ben de samenvatting nu aan het bekijken. Geen respresentatief beeld maar:

- Pocognoli
- De Zeeuw weer heel sterk
- Opa Opdam werd er 1x weer helemaal uitgerend
- AZ straalde vertrouwen uit, ik zag weer combinatievoetbal van een jaar terug
Confidence through competence
pi_54358992
Proficiat met de 1e plaats jongens.

.
pi_54359820
Wat volgende week?

PSV nog een zwaar duel in de CL deze week, afgelopen wedstrijd verloren (met wat pech, dat dan weer wel), Mendez rood (alhoewel sommigen er alleen maar blij mee zijn bij PSV) dus die doet niet mee en dan in het weekend tegen AZ die een week kunnen rusten en in een 'winning mood' zijn. Dit zijn alle ingredienten die het voor AZ makkelijker zouden moeten maken.

Ben benieuwd of we dit in de praktijk ook daadwerkelijk kunnen waarmaken. PSV blijft hoe dan ook een sterke ploeg. Denk dat AZ in dat duel snel de boel moet gaan beslissen. Blijft het lang 0-0 en een beetje aanrommelen dan zal zelfs PSV misschien nog een tandje willen bijzetten om er wellicht een 1-0 uit te slepen.

Kan je snel naar een 0-2 uitlopen dan zal een (hoogstwaarschijnlijk) vermoeid PSV misschien minder drang hebben om er nog vol voor te gaan.
  zondag 4 november 2007 @ 18:26:02 #34
55709 Stereotomy
pi_54361389
Kun je zonder PSV-clubcard toch in het stadion zijn voor de wedstrijd van volgende week?

pi_54361468
quote:
Op zondag 4 november 2007 16:47 schreef Nashje het volgende:
Proficiat met de 1e plaats jongens.

.
Je kan in de toekomst kijken? Alvast bedankt
  zondag 4 november 2007 @ 18:46:29 #36
55709 Stereotomy
pi_54361836
Brrrr, volgende week tegen Koevermans Ik mag trouwens hopen dat ze Poco en Barry even omdraaien volgende week, want Barry legt het echt af qua snelheid tegen Farfan en/of Lasovic.

[ Bericht 33% gewijzigd door Stereotomy op 04-11-2007 18:51:43 ]
pi_54362595
Ik acht AZ in ieder geval niet kansloos tegen PSV. Snel scoren is wel belangrijk. Heb meestal het idee dat PSV bij een voorsprong vaak het heft in handen weet te nemen en de wedstrijd goed kan controleren.

Bij een tegentreffer is het vaak even zoeken naar een speelwijze omdat ze uiteraard tegen willen scoren maar al helemaal niet een tweede om de oren willen.

Ik wil in ieder geval niet gaan hopen op een late treffer (omme en nabij de 85e minuut) want met dat soort dingen zijn we niet echt gelukkig.
pi_54364535
quote:
Op zondag 4 november 2007 18:46 schreef Stereotomy het volgende:
Brrrr, volgende week tegen Koevermans Ik mag trouwens hopen dat ze Poco en Barry even omdraaien volgende week, want Barry legt het echt af qua snelheid tegen Farfan en/of Lasovic.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Opdam heeft nog redelijk wat snelheid in zijn benen hoor. Zelfs met bal
  zondag 4 november 2007 @ 20:51:34 #39
55709 Stereotomy
pi_54364826
quote:
Op zondag 4 november 2007 20:40 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Opdam heeft nog redelijk wat snelheid in zijn benen hoor. Zelfs met bal
Nou, ik ben een optimist, maar Opa Opdam is veruit de langzaamste AZ-speler op het veld. Elke wedstrijd wordt hij er wel 1x uitgerend door iemand van de tegenpartij (die mét de bal loopt). Kijk hier vanaf 4:33, waar Opdam het gewoon op snelheid aflegt:

http://www.azfanpage.nl/index.php?nieuws=1&artikel_id=6352

Dat moet je met Farfan of Lasovic op de vleugels niet proberen. Daarom: Poco als linksback en Opdam als linkshalf, heeft ie vorig jaar ook gespeeld.
pi_54365124
quote:
Op zondag 4 november 2007 20:51 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Nou, ik ben een optimist, maar Opa Opdam is veruit de langzaamste AZ-speler op het veld. Elke wedstrijd wordt hij er wel 1x uitgerend door iemand van de tegenpartij (die mét de bal loopt). Kijk hier vanaf 4:33, waar Opdam het gewoon op snelheid aflegt:

http://www.azfanpage.nl/index.php?nieuws=1&artikel_id=6352

Dat moet je met Farfan of Lasovic op de vleugels niet proberen. Daarom: Poco als linksback en Opdam als linkshalf, heeft ie vorig jaar ook gespeeld.

Barry moet het inderdaad niet hebben van zijn snelheid. Tegen Pacos de Ferreira was hij ook bekaf na een soort van rush op links. Hij kwam er wel langs, maar daarna...

Maar er zijn alternatieven bij AZ
  zondag 4 november 2007 @ 21:02:56 #41
55709 Stereotomy
pi_54365155
Op linksback? Wie dan? Koenders?

Ik vind niet nu het echt loopt dat je Agustien op links moet gooien, De Zeeuw op rechts, Mendes punt naar achteren etc. etc. Gewoon een simpele wissel Poco - Opdam.
pi_54373410
quote:
Op zondag 4 november 2007 21:02 schreef Stereotomy het volgende:
Op linksback? Wie dan? Koenders?

Ik vind niet nu het echt loopt dat je Agustien op links moet gooien, De Zeeuw op rechts, Mendes punt naar achteren etc. etc. Gewoon een simpele wissel Poco - Opdam.
Goeiemorgen

Koenders ja...of Pocognoli.
pi_54376434
AZ is weer op de goede weg, dat moge duidelijk zijn. Nu is het afwachten of de concurrentie nog veel punten gaat laten liggen. Hoe het ook moge lopen, ik denk dat de landstitel ook dit jaar niet naar AZ gaat.
Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
pi_54376717
Lastig om te plaatsen waar AZ nu staat. De laatste twee wedstrijden hoort AZ natuurlijk gewoon te winnen, NAC en NEC zijn stukken minder en spelen geen geweldig voetbal. Verder won AZ alleen nog maar van Excelsior en VVV, ook twee ingecalculeerde overwinningen. Of AZ echt mee gaat doen zien we in de wedstrijden tegen PSV, Feyenoord en Twente, de top van de competitie. Andere wedstrijden tegen hooggeplaatste clubs (Ajax, Groningen, Heerenveen, Vitesse) leverden welgeteld 1 punt op.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_54377239
quote:
Op maandag 5 november 2007 11:59 schreef RayMania het volgende:
Lastig om te plaatsen waar AZ nu staat. De laatste twee wedstrijden hoort AZ natuurlijk gewoon te winnen, NAC en NEC zijn stukken minder en spelen geen geweldig voetbal. Verder won AZ alleen nog maar van Excelsior en VVV, ook twee ingecalculeerde overwinningen. Of AZ echt mee gaat doen zien we in de wedstrijden tegen PSV, Feyenoord en Twente, de top van de competitie. Andere wedstrijden tegen hooggeplaatste clubs (Ajax, Groningen, Heerenveen, Vitesse) leverden welgeteld 1 punt op.
Dat is zo, maar het voetbal wat AZ tegen NEC liet ziet bied veel perspectieven. De ploeg kwam natuurlijk pas echt op gang toen het al 3 - 0 stond, maar ze lieten duidelijk zien vooruitgang en zelfvertrouwen geboekt te hebben. Ik denk dat ze er gewoon staan aankomend weekend tegen PSV, maar of ze die wedstrijd ook weten winnen is tegen een ploeg van dat kaliber altijd maar afwachten.
pi_54377335
Maar in geen van die wedstrijden waren ze beduidend slechter dan de tegenstander. Tegen Groningen en Heerenveen hadden ze eigenlijk gewoon pech, Vitesse beschikt over een uitstekende keeper en Ajax heeft beter scorende spitsen.
Zodra AZ beter met zijn kansen omgaat, zijn alle zorgen wel weer verdwenen....
pi_54377582
Wat een topper zeg.. mooie wedstrijd en de sfeer was weer als vanouds.
Pocognoli ontpopt zich tot een echte betrouwbare speler.
Snel, en een goed linkerbeen. Helemaal prima.
En wat Jaliens ook al riep, het vertrouwen is terug, tuurlijk er word tegen NEC en NAC gewonnen.. en niet tegen een f'noord en Twente, das een flink verschil. Maar we moeten maar eens zien waar we staan na zondag. Het kan echt alle kanten op.
Het word een mooi weekend qua wedstrijden. Maar ik hoop toch echt wel dat er in de Kuip gelijk gespeelt zal worden, en wij winnen. Blijven dromen..........

Uit bij PSV is zwaar, ze hebben een erg goede selectie en ik ben erg benieuwd wat het gaat worden. Het zou wel lekker zijn voor mezelf , de moreel en de club als ze zouden winnen in Eindhoven.

Maar zoals Cziommer al zei:"Een zwaluw, maakt nog geen zomer"

P.S.

Ik heb nog steeds die vouchers niet binnen verdomme.
  maandag 5 november 2007 @ 12:41:23 #48
55709 Stereotomy
pi_54377701
quote:
’s Ochtends had hij zijn personeel al ingelicht. Ook Edward Metgod, die deze week liet weten op eigen benen te willen gaan werken. „In het kader van jouw profilering heb ik besloten mijn enkel te breken”, zei Van Gaal broodnuchter tegen de Haarlemmer, die gisteravond de persconferentie voor zijn rekening nam.
pi_54378824
quote:
Op maandag 5 november 2007 12:20 schreef JanVanHalst het volgende:

[..]

Dat is zo, maar het voetbal wat AZ tegen NEC liet ziet bied veel perspectieven. De ploeg kwam natuurlijk pas echt op gang toen het al 3 - 0 stond, maar ze lieten duidelijk zien vooruitgang en zelfvertrouwen geboekt te hebben. Ik denk dat ze er gewoon staan aankomend weekend tegen PSV, maar of ze die wedstrijd ook weten winnen is tegen een ploeg van dat kaliber altijd maar afwachten.
Ja, dat is wel waar. Ik heb alleen de samenvatting gezien en daar kwam AZ heel goed op mij over, maar dat was ook vooral na voorsprong. Goed en verzorgd voetbal is leuk, maar het belangrijkste zijn natuurlijk de punten. Je kan nog wel zo leuk passen en aanvallen, als je niet scoort, koop je er niets voor. PSV speelt bijvoorbeeld al jaren niet altijd sprankelend, maar wint wel, en daar gaat het om. Zelf hoop ik op een gelijkspel, dat is het beste voor Ajax.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_54389229
quote:
Autocombi (maximaal 300 personen)
Verkoop omwisselbiljetten 1 per AZ-(S)CC voor eigen vervoer ŕ ¤ 23,15 vanaf 27 oktober t/m 8 november 21.00 uur uitsluitend via Ticketbox. Op vertoon van uitkaart dient elke supporter persoonlijk om te wisselen op 11/11 tussen 13.00 en 14.15 uur tegen inlevering van het omwisselbiljet op de speciaal voor AZ-supporters gereserveerde parkeerplaats in Eindhoven.
Denk erom zondag!

Je moet met minimaal 3 personen komen, wat als je met 2 in de auto zit? Mag je dan niet parkeren ofzo? Wat een onzin. Maar nog een Gatalin die met de bus gaat?

PSV stadion is altijd gaaf!
pi_54389485
quote:
Op maandag 5 november 2007 21:01 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Denk erom zondag!

Je moet met minimaal 3 personen komen, wat als je met 2 in de auto zit? Mag je dan niet parkeren ofzo? Wat een onzin. Maar nog een Gatalin die met de bus gaat?

PSV stadion is altijd gaaf!
Dan neem je toch gewoon je schoonmoeder mee? Dan heb je 3 personen bij elkaar. En tijdens de wedstrijd laat je die gewoon opgesloten zitten in de auto, maar dan kan je in ieder geval parkeren.

Hopelijk kunnen we Koevermans afstoppen zondag. Voor Farfan ben ik wat minder bang, zo erg in vorm is hij ook weer niet en aan de bal vind ik hem niet eens zo super. Hij heeft wel een goede trap dus bij vrije trappen vind ik hem wel gevaarlijk.

Lazovic zal ook nog genoeg gevaar opleveren, die pingelt gewoonlijk zoveel dat hij 7 paar voetbalschoenen verslijt in de wedstrijd. Dat is dus de hele wedstrijd opletten geblazen.
pi_54389842
quote:
Op maandag 5 november 2007 21:01 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]
Maar nog een Gatalin die met de bus gaat?
Nee Ik ga geen 3 uur in de trein naar Alkmaar zitten om vervolgens nog een tijd in de bus te zitten. Als ik echt heen zou willen, had ik even met de coordinator kaartverkoop gemaild en had ik hoogstwaarschijnlijk wel met de trein kunnen komen. Ik heb echter geen tijd om heen te gaan, hopelijk kan ik het mee pakken op tv.
  maandag 5 november 2007 @ 21:52:51 #53
55709 Stereotomy
pi_54390602
Hoe kan ik als inwoner van deze lampenstad nu eigenlijk het best aan een kaartje komen voor deze wedstrijd?
quote:
Lazovic zal ook nog genoeg gevaar opleveren, die pingelt gewoonlijk zoveel dat hij 7 paar voetbalschoenen verslijt in de wedstrijd.
Jenner op hem zetten. Dan kunnen ze samen schaar - rots - papier - nogmaals schaar spelen.
pi_54391211
quote:
Op zondag 4 november 2007 19:20 schreef xFriendx het volgende:
Ik acht AZ in ieder geval niet kansloos tegen PSV. Snel scoren is wel belangrijk. Heb meestal het idee dat PSV bij een voorsprong vaak het heft in handen weet te nemen en de wedstrijd goed kan controleren.

Bij een tegentreffer is het vaak even zoeken naar een speelwijze omdat ze uiteraard tegen willen scoren maar al helemaal niet een tweede om de oren willen.

Ik wil in ieder geval niet gaan hopen op een late treffer (omme en nabij de 85e minuut) want met dat soort dingen zijn we niet echt gelukkig.
PSV gaat denk ik met een nulletje of 3 winnen.
pi_54391266
quote:
Op maandag 5 november 2007 21:52 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe kan ik als inwoner van deze lampenstad nu eigenlijk het best aan een kaartje komen voor deze wedstrijd?
Heb je een AZ-clubcard? Anders wordt het een moeilijke zaak, want volgens mij is het uitverkocht voor PSV-ers...
  maandag 5 november 2007 @ 22:36:10 #56
55709 Stereotomy
pi_54391946
Ik héb een AZ-clubcard, maar je kunt toch alleen maar kaarten kopen en dan ergens meereizen met de bus uit Alkmaar of de kaarten ophalen in Alkmaar? Of ben ik nu weer heel dom bezig?
pi_54392264
http://www.az.nl/index.php?module=ticketing&gameID=128

In dit geval kun je met je clubcard een voucher kopen bij de Ticketbox en dan moet je die in Eindhoven op een parkeerplaats inwisselen voor je kaartje. Aangezien er een beperkt aantal parkeerplekken zijn, is de regeling dat je met 3 man in een auto moet zitten. Alleen ben jij al in Eindhoven, dus heb je geen parkeerplek nodig. Als je als dit voorlegt in een mailtje aan M punkt Dekker Apenstaartje az.nl, de coordinator kaartverkoop, kan hij er meestal voor zorgen dat je dan wel binnen komt. Ik garandeer natuurlijk niets
pi_54392479
Oh, en je moet wel een pasfoto hebben ingeleverd bij AZ, anders regelen ze niets voor je. Veiligheid voor alles!
  maandag 5 november 2007 @ 23:19:25 #59
55709 Stereotomy
pi_54393472
Okee, maar dat wordt het bezoekersvak dus? Dat is vak HH heeeeelemaal bovenin in een hoek met een net ervoor.

Ik was er tijdens de bekerwedstrijd tussen PSV-AZ 2005 in vak GG, in de andere hoek bovenin zeg maar, en ik zag werkelijk geen flikker. En ik dacht toen nog: jezus, die mensen in het uitvak zien nog gewoon veel minder.

Met Nederland-Slovenië had ik rij zes, als je je arm uitstak, kon je de spelers aanraken. Dat was pas leuk.
pi_54393509
quote:
Op maandag 5 november 2007 22:52 schreef Gatalin het volgende:
Oh, en je moet wel een pasfoto hebben ingeleverd bij AZ, anders regelen ze niets voor je. Veiligheid voor alles!
Te triest voor woorden dat normale mensen niet eens een voetbalwedstrijd op eigen initatief mogen bezoeken.
  maandag 5 november 2007 @ 23:22:36 #61
55709 Stereotomy
pi_54393563
Precies. Zo krijg je lui die met hun Planet abonnementje zitten te streamen natuurlijk nooit het stadion in.
  maandag 5 november 2007 @ 23:27:31 #62
55709 Stereotomy
pi_54393712
Ah fuck it. Maandag tentamen. Ja, ik ga niet in het uitvak lopen koukleumen, die 1x per jaar dat ik AZ bezoek, dus ik stream wel met mijn Planet abonnementje thuis.

Als er binnenkort nog een mooie UEFA-cup duel op een fatsoenlijk tijdstip wordt gespeeld zodat ik de trein naar Eindhoven nog kan halen, wil ik het geld uitgeven om nog eens een keer naar het DSB stadion te gaan.
pi_54399185
quote:
Op maandag 5 november 2007 23:20 schreef Chadi het volgende:
Te triest voor woorden dat normale mensen niet eens een voetbalwedstrijd op eigen initatief mogen bezoeken.
Erg jammer ja, maar helaas is het nodig.
pi_54399232
Nah lekker dan... Maar wat Chadi zegt (en nee niet de uitslag met ze nulletje of 3) maar het is niet normaal meer om ff een kaart te krijgen tegenwoordig. Je moet dit hebben om zus en zo te kunnen kopen etc. Ranzig, maar goed dit is verneukt door de klootzakken die zich niet kunnen gedragen en een club daardoor registratie moeten invoeren om veiligheid te creeeren.

Feit is wel dat je in een hoekie word weggestopt bij PSV, maar tis een mooi stadion en ik heb er wel zin in. Maar ik geloof best dat je het thuis streamend beter gaat zien dan in het uitvak bij PSV, maar de sfeer is natuurlijk wel weer beter dan achter de pc met een cola en een bakkie sjips...
quote:
Pellč en El Hamdaoui scoren voor winnend Jong AZ.

Jong AZ heeft maandagavond goede zaken gedaan in de Belofteneredivisie door op 't Lood Jong SC Heerenveen met 2-1 te verslaan. Mounir El Hamdaoui maakte vijf minuten voor tijd de winnende treffer nadat Graziano Pellč al in de eerste helft voor de openingstreffer had gezorgd. De beloften van trainer Marcel Bout zijn door dit resultaat inmiddels opgeklommen naar de zesde plaats in de stand. Zie ook www.azjeugd.nl.
En dan wel scoren... ze kunnen het wel!
  dinsdag 6 november 2007 @ 18:33:44 #65
55709 Stereotomy
pi_54410249
quote:
maar de sfeer is natuurlijk wel weer beter dan achter de pc met een cola en een bakkie sjips...
Jonge, ik koop gewoon een sixpack Amstel Lite en van de verpakking vouw ik een klapper

Maar ff serieus: ik vind het uitvak in het PSV-stadion met het net ervoor werkelijk een enorme kutplek.
pi_54411739
quote:
PSV past dugout aan voor Van Gaal

EINDHOVEN - PSV komt Louis van Gaal tegemoet. De Eindhovense landskampioen 'verbouwt' speciaal voor de oefenmeester van AZ de dugout.

De toegang tot de dugout zal worden aangepast zodat Van Gaal aanstaande zondag het competitieduel tussen PSV en AZ gewoon vanaf de zijlijn kan volgen. De aanpassing is gedaan op last van de Eindhovense brandweer. In het Philips Stadion mogen rolstoelgebruikers namelijk alleen op officiële plaatsen zitten.
Top brandweer in Eindhoven!! haha
  dinsdag 6 november 2007 @ 20:14:14 #67
55709 Stereotomy
pi_54412738
  dinsdag 6 november 2007 @ 22:59:08 #68
55709 Stereotomy
pi_54417635
Net interview met Khalid Sinouh op Nederland 3. Hij gaat morgen naar Fener - PSV kijken en gaat juichen als "De Koef" scoort, want ze SMS'en nog elke week.

dinsdag 6 november 2007 @ 23:03:37 #69
147587 De_Postbode
Ik ben overrated
pi_54417767
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 19:32 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Top brandweer in Eindhoven!! haha
Dat doet me eraan herinneren; waarom zat Louis tijdens NEC überhaupt ergens bovenin te campen vanwege zo'n rolstoel? Dat ding (met hem erin) kun je toch ook prima naast de dug-out parkeren?
Ta mčre bien.
  dinsdag 6 november 2007 @ 23:04:56 #70
55709 Stereotomy
pi_54417806
Mag niet van de brandweer. En hij mocht boven alleen campen als hij krukken meehad, want bij brand doen de liften het niet.

Maar ik denk dat Marcel Brands hem wel naar beneden had getild bij brand hoor.
  dinsdag 6 november 2007 @ 23:17:28 #71
147587 De_Postbode
Ik ben overrated
pi_54418187
Oké, dus als ik het goed begrijp is het wél ok om bovenin in een rolstoel te gaan campen zolang je krukken bij je hebt voor het geval dat, maar beneden langs het veld met krukken weer niet. Dus op krukken een zooi trappen af moeten banjeren wordt veiliger geacht dan al beneden zijn. Juist!
Ta mčre bien.
pi_54424949
Ik denk dat Louis bij PSV in HH zou worden gestopt en hij daar geen zin in had....

Dus heeft ie Truus naar de brandweer laten bellen.
quote:
Louis stuurt Ari op vakantie

Tegen NAC zat AZ-spits Ari op de bank omdat hij vermoeid was. De Braziliaan komt uit de Scandinavische competitie en die liep op zijn einde. Ari mag van de Alkmaarse club daarom op vakantie.

Ari heeft volgens RTV Noord-Holland van trainer Louis van Gaal toestemming gekregen om na de wedstrijd tegen landskampioen PSV een week op vakantie te gaan. De spits gaat, in de week dat de meeste spelers weg zijn met interlandverplichtingen, voor even terug naar zijn geboorteland.
Das mooi, dan kan ie zijn batterijen even opladen. Hij zal wel samen met Dembele spelen zondag. En ik gok op de volle 90 minuten. Nog ff doorbijten Ari!
quote:
Van Gaal vrijdag weer op trainingsveld

Louis van Gaal meldt zich pas vrijdag op het trainingsveld van AZ. De trainer, die zijn linkerenkel en -kuitbeen brak, laat de trainingen de komende dagen over aan zijn assistenten Martin Haar en Edward Metgod.

Van Gaal gebruikt de komende dagen een rolstoel en krukken om zich door het DSB Stadion te bewegen. Omdat hij nog niet mag autorijden, wordt hij vervoerd door de teammanager van AZ.
Wel relaxed, een auto met chauffeur!
pi_54426834
quote:
Van Gaal in golfkarretje

AMSTERDAM - Louis van Gaal zal zich vanaf vrijdag in een golfkarretje over het trainingsveld van AZ bewegen. De ongelukkige trainer, die afgelopen weekeinde zijn enkel en kuitbeen brak, was dolgelukkig met zijn nieuwe in bruikleen gekregen vervoersmiddel. “Dit vind ik echt een geweldig idee" aldus de oefenmeester op de officiële website van AZ.

Van Gaal zal geen instructies nodig hebben over hoe het golfkarretje te gebruiken. "Ik weet hoe het werkt, want als ik wel eens golf, gebruik ik ook altijd zo’n karretje omdat ik heupslijtage heb." Zo kan de trainer alsnog op een eenvoudige wijze de training leiden. "Ik dat mijn spelers heel blij zullen zijn dat ik op deze manier snel weer het veld op kan.”
Zou die met stickers van AZ/DSB rondrijden over het complex??

Zit zit meneer Van Gaal er nu bij.

[ Bericht 8% gewijzigd door fuckbuddy op 07-11-2007 12:54:50 ]
  woensdag 7 november 2007 @ 13:09:38 #74
55709 Stereotomy
pi_54427300
Nu al achter de geraniums!

Hopen dat z'n kinderen hem bezoeken in het weekend.

pi_54429587
"beep beep, who's got the keys of the jeep"?

pi_54430385
Prachtig karretje
  woensdag 7 november 2007 @ 22:38:44 #77
55709 Stereotomy
pi_54442616
Zo, heeft Koevermans zijn bal tegen de paal bij Excelsior toch mooi omgezet in 10 minuten voetballen bij Fenerbahçe als pinchhitter vanavond.
pi_54443395
PSV was niet best vandaag. Wat traag, wat rommelig. Zet AZ snelheid in als tactiek liggen er zeker mogelijkheden. Overigens was Fener ook niet best. Van hetzelfde laken een pak eigenlijk.

Ben benieuwd of PSV hier nog wat vermoeid van is aankomende zondag.
pi_54445126
Fenerbahce heeft in Alkmaar vorig jaar nog verloren. Toen sneuvelde er nog een schilderij door Kezman. Ik ben benieuwd zondag uit. Kan een leuke pot worden!!
Rutten zal de man van PSV gaan worden, Dick Jol bedankt voor de eer namelijk.

En dus zondag met Wouters aan het roer tegen AZ, wat zou het toch prachtig zijn als......
  woensdag 7 november 2007 @ 23:53:03 #80
55709 Stereotomy
pi_54445421
2-2 in Alkmaar buddy, die Amstel Lite hakt er wel in he?

En 3-3 in Istabul.
pi_54447088
quote:
Op woensdag 7 november 2007 23:44 schreef fuckbuddy het volgende:
Rutten zal de man van PSV gaan worden, Dick Jol bedankt voor de eer namelijk.
Ik denk dat hij het ook beter als scheidsrechter doet dan als coach, dus zelfkennis heeft ie wel ten minste...

Of het resultaat van PSV van vanavond negatief of positief voor AZ is durf ik niet te zeggen. Het is een uitgelezen kans zijn om PSV een dreun te geven, maar aan de andere kant kunnen ze nu ook zo opgeladen zijn dat ze AZ helemaal van de mat spelen. Ik ben eigenlijk wel een beetje bang voor dat laatste...
  donderdag 8 november 2007 @ 01:19:58 #82
55709 Stereotomy
pi_54447294
Ach. Met Koef in de basis maak ik me wel zorgen. Als pinchhitter al een stuk minder. Ik denk dat PSV na zo'n lange reis en dan ook nog weer helemaal vroeg naar Alkmaar niet zo opgeladen is. Ze hebben ook flink wat trappen gekregen van die turken
pi_54448686
't ken vriezen, 't ken dooien dus....

We zullen zien...Ari heeft een week rust gehad, hoewel er natuurlijk wel is getraind, maar goed ik ben erg benieuwd wat die gaat doen zondag.
PSV kan hard spelen als het moet, dat heb ik gisteren wel gezien...

Misschien dat de 2 wedstrijden die verloren zijn bij PSV wel meetelt, maar in welke mate?
Gebrand om nu resultaat te maken, of spelen ze met de koppies omlaag omdat ze toch wel deels aangeslagen zijn omdat Wouters duidelijk geen resultaat kan boeken.
pi_54449919
Musampa is weer in Alkmaar gesignaleerd.
pi_54450265
Hoe zit het met de kaartverkoop voor de wedstrijd tegen Everton? Als niet cc of seizoenkaarthouder kan je zeker geen kaarten kopen?

Mocht dat het geval zijn, zou een lieve AZ-er 2 kaarten kunnen regelen?
  donderdag 8 november 2007 @ 13:08:20 #86
55709 Stereotomy
pi_54453720
quote:
Musampa gaat weer meetrainen bij AZ

Kiki Musampa meldt zich vandaag opnieuw bij de trainingen AZ.

Musampa trainde in septemer ook al enige tijd mee bij AZ. "Dat gaat hij nu weer doen, op dezelfde voorwaarden. Hij heeft het zelf gevraagd. Wij hebben niet de intentie hem te contracteren, ook niet nu Maarten Martens langdurig geblesseerd is," zegt Marcel Brands in het Noordhollands Dagblad.

Musampa probeerde onlangs tevergeefs een contract te verdienen bij het Engelse Sunderland, waardoor hij nog altijd clubloos is.
pi_54454505
quote:
Wij hebben niet de intentie hem te contracteren
Das toch hetzelfde als:"Zeg nooit, nooit"!
pi_54454931
quote:
Op donderdag 8 november 2007 13:43 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Das toch hetzelfde als:"Zeg nooit, nooit"!
Ze hebben er nog steeds spijt van dat ze Geert den Ouden geen contract hebben aangeboden, die fout maken ze niet nog een keer
pi_54456956
quote:
Op donderdag 8 november 2007 10:23 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Hoe zit het met de kaartverkoop voor de wedstrijd tegen Everton? Als niet cc of seizoenkaarthouder kan je zeker geen kaarten kopen?

Mocht dat het geval zijn, zou een lieve AZ-er 2 kaarten kunnen regelen?
foutje
heb niet goed gekeken op de site
Hoe is het verder?
pi_54484762
quote:
Gaal: ‘Winst tegen PSV enorme stimulans'
ALKMAAR- Tijdens het wekelijkse uurtje met de pers blikte Louis van Gaal vooruit op de uitwedstrijd van zondag tegen PSV, gaf hij aan hoe het is om geblesseerd te moeten toekijken tijdens trainingen en ging hij in op een mogelijk komst van de meetrainende Kiki Musampa. "Ik ben deze week vanaf de kant niet tot nieuwe inzichten gekomen."

Zondag speelt AZ om 14:30 uur in Eindhoven tegen PSV. Van Gaal: “Het is een andere situatie dan vorig seizoen. Toen lag PSV echt een straatlengte op ons voor en verkeerde PSV in topvorm. Nu kijken wij omhoog en zij omlaag. Ze hebben momenteel tegenslag, en dan komt AZ nog even op bezoek.”

'Winst enorme stimulans'
“Of Super Sunday zijn naam nog eer aan doet? Wel qua voetbal, niet qua stand”, reageerde de oefenmeester op de lagere positie van AZ op de ranglijst. “Het zou mooi zijn wanneer we zondag winnen, want dat verbetert het perspectief ten opzichte van de ‘top 5.’ Het zou echt een enorme stimulans voor ons zijn, want dan zijn we zeker uit de negatieve spiraal. En ideaal zou het zijn wanneer Ajax en Feyenoord dan gelijk spelen.”

Golfkar
Door zijn gebroken enkel en kuitbeen bekeek Van Gaal de trainingen van maandag tot en met donderdag vanuit de Brasserie in het DSB Stadion. “k ben vanuit die posities niet tot nieuwe inzichten gekomen. Ik heb alleen niet kunnen ingrijpen op de momenten waarop ik dacht dat het nodig was, maar dat is alles.” Vrijdag was Van Gaal, met behulp van een golfkar, wel weer aanwezig tijdens de besloten training.

Van Gaal tijdens de besloten training

Afgelopen zaterdag bekeek de trainer het thuisduel tegen NEC (4-0) niet vanuit de dug-out, maar in een rolstoel vanuit een Business Room. “Het ging toen misschien ook wel beter omdat voor voetballers toch ook geldt dat verandering van spijs doet eten. Maar na bijvoorbeeld een interlandperiode verlangen ze echt wel weer naar mij hoor, haha!”

Musampa
Sinds enige tijd traint de clubloze Kiki Musampa mee met AZ. Een speler die wellicht de gehavende linkerflank kan versterken. “Musampa zou een oplossing kunnen zijn. Die mogelijkheid bestaat wel omdat Molhoek weg is en Schaars nog geblesseerd is. Hij is wel zo’n type die op die manier invulling kan geven aan die positie. Hij is fit, want hij heeft hier al een tijdje getraind. Ik kan hem wat dat betreft zo halen. En het is geen ‘weggooier’ hoor!”
Mooi om te lezen,nou ik zou Kiki meteen opstellen.
Laat hem maar eens ballen met AZ, een ervaren speler is misschien wel heel goed.

En ja hoor wie zit er naast Van Gaal in zijn ride??
De oudste van de selectie..
  vrijdag 9 november 2007 @ 16:29:32 #91
55709 Stereotomy
pi_54484800
Karretje is sneller dan Opa Opdam

Misschien dat ik zondag ff naar het stadion fiets, om de AZ-bus te begroeten. Maarja, dan sta je daar als enige te juichen langs de weg.

En wat is een 'weggooier' ? Een Boukhari?
pi_54484910
quote:
AZ en van geel blijven ruziën over kwestie-lindenbergh

Toon Gerbrands, algemeen directeur van AZ, keek vorige week zondag met verbazing naar de uitzending van Voetbal Insite waarin martin van geel te gast was. De technisch directeur van ajax werd gevraagd naar de gang van zaken rondom de transfer van olaf lindenbergh van AZ naar ajax in de zomer van 2005. Die deal zou door van geel, destijds nog in dienst bij AZ, op eigen houtje zijn gedaan. In Alkmaar was men daar niet blij mee.

Van geel zei in de uitzending dat hij de deal met ajax samen met Toon Gerbrands heeft afgerond en dat ook voorzitter Dirk Scheringa overal van op de hoogte was. Gerbrands laat deze week aan Voetbal International weten dat het verhaal van zijn ex-collega niet klopt. "Ik hou er absoluut niet van in het openbaar te reageren op uitspraken, maar in dit geval kan ik niet anders. Ik wist niet wat ik hoorde toen martin van geel zei dat ik samen met hem de gesprekken met ajax over de transfer van olaf lindenbergh naar ajax heb gevoerd. Dat is een leugen. Ik ben daar nooit bij geweest."

In een reactie op de woorden van de AZ-directeur laat van geel weten moe te worden van de insinuaties. "Het waren langdurige onderhandelingen die vooral per telefoon en fax plaatshadden. Alle gebeurtenissen werden door mij telkens één-op-één gecommuniceerd met Toon Gerbrands, de financiële man René Neelissen en voorzitter Dirk Scheringa. In tegenstelling tot Gerbrands en ik waren alleen de laatste twee bevoegd te tekenen. Ik kán dus niets op eigen houtje hebben gedaan. Bovendien was het een uitstekende deal."

AZ ontving immers bijna drie miljoen euro voor lindenbergh, die tegenwoordig voor degradatiekandidaat Sparta speelt. "olaf was op dat moment 31 jaar en AZ ontving 2,6 miljoen euro", verklaart van geel in VI. "Dat leek mij een uitstekende prijs. En als urby emanuelson had ingestemd zou AZ 2,5 miljoen euro krijgen en een jaar lang voor niets over urby kunnen beschikken. Dit hele verhaal hangt me zo langzamerhand de keel uit. Ik zou ook wel wat over Toon Gerbrands en onderhandelingen kunnen vertellen, maar dat doe ik niet. Ik zou willen dat we een punt achter deze affaire konden zetten."
pi_54485065
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 16:29 schreef Stereotomy het volgende:
Karretje is sneller dan Opa Opdam

Misschien dat ik zondag ff naar het stadion fiets, om de AZ-bus te begroeten. Maarja, dan sta je daar als enige te juichen langs de weg.

En wat is een 'weggooier' ? Een Boukhari?
Boukhari denk ik idd. Ik zal zwaaien naar je.
Ik heb een rode roos in mijn handen en heb een AZ petje op...

Er komt een 450 a 500 man vanuit Alkmaar.
Lekker in dat kutvak weggepropt godverdomme, tijd om kneiterhard te gaan werken zondag.
En dan echt vol er tegenaan, winnen is cruciaal in deze fase. We moeten aansluiting vinden/maken bij de top 3.
  zaterdag 10 november 2007 @ 13:10:09 #94
55709 Stereotomy
pi_54502965
quote:
Mendes da Silva : ‘AZ op de weg terug naar de top’

ALKMAAR - Vorig seizoen vormde een knappe 3-2 overwinning in Eindhoven het begin van de lange inhaalrace van AZ.

Ook dit voetbaljaar kan de uitwedstrijd bij PSV de definitieve kentering brengen voor de Alkmaarders, zo gelooft hun verdediger David Mendes da Silva. ,,Bij ons leeft écht het gevoel dat de ommekeer is ingezet.’’
De selectie van AZ sprak gisteren ruim een halfuur over het duel van morgen in het Philips Stadion. Aansluitend volgde achter gesloten deuren een tactische training, waarbij Louis van Gaal in zijn nieuwe golfkarretje rondreed over het veld en hesjes uitdeelde aan de basisspelers. Die nemen een hernieuwd geloof in eigen kunnen mee naar de confrontatie tussen de nummers drie en tien in de eredivisie.
,,Wij staan weliswaar veel lager dan PSV, maar we gaan voor de winst. Niet voor een gelijkspel,’’ zegt David Mendes da Silva over het treffen.

,,Twee weken geleden had ik dit niet gezegd voor zo’n zware uitwedstrijd, maar bij ons leeft écht het gevoel dat de ommekeer is ingezet. Tegen PSV willen we de bevestiging hiervan leveren.’’

De recente goede reeks tegen Zenit, NAC en NEC valt samen met de rentree van Mendes da Silva na zeven maanden blessureleed. Vorig seizoen was PSV-uit één van de laatste wedstrijden voordat hij half februari zijn kniepees inscheurde.

,,Het was een blessure die je bijna uitsluitend tegenkomt bij mensen die een zwaar auto-ongeluk hebben gehad,’’ zegt hij. Op de mri-scan was eerst niet te zien dat het om de pees ging die belangrijk is voor het buigen en strekken van de knie. Dat kwam pas aan het licht bij een operatie maanden later.

Mendes da Silva kreeg te horen dat hij nog geluk had gehad. De pees was ‘slechts’ ingescheurd en niet volledig afgescheurd. Bij een volledige scheuring had het tot een reconstructie in die knie moeten komen. ,,Het is overdreven te zeggen dat mijn loopbaan dan voorbij was geweest. Maar de revalidatie had nog veel langer in beslag genomen dan nu al het geval was,’’ zegt hij.

Revalideren is een gevecht. Tegen jezelf en tegen de eentonigheid. Voor Mendes da Silva betekende het ook de eerste kennismaking met een periode zonder druk. Niet dat hij voor zijn blessure een gestresst leven had, maar ineens was hij ’savonds ‘niet meer bezig met de training van morgen.’ In zijn hoofd was nu ook plaats voor andere gedachten. ,,Ik ben bijvoorbeeld gaan lezen, ondermeer in een boek dat ik van Kew Jaliens kreeg. Een sportbijbel, met teksten uit het Nieuwe Testament.

Jaliens gaf het aan me in de hoop dat ik er kracht uit zou putten. Kew heeft inmiddels ook andere spelers aan het lezen gebracht. Daarom noemen we hem priester.’’

In de kleedkamer bij AZ ligt een aantal versies van het boek. Mendes da Silva haalt er tijdens het gesprek spontaan één op om te laten zien wat hij bedoelt. Meer dan overwinnaars, Het Nieuwe Testament is een pocketboek van 300 pagina’s waarin Bijbelteksten zijn gekoppeld aan de levensverhalen van een reeks nationale en internationale topsporters, zoals golfer Bernhard Langer, schaatsster Catriona LeMay en badmintonster Mia Audina.

Wat de dikke pil interessant maakt is ook het register achterin. Daarin staat een reeks van gevoelssituaties die topsporters dagelijks meemaken en waarover evangelisten zoals Mattheüs, Markus en Lukas vanuit de christelijke levensvisie versen hebben geschreven. We zien bijvoorbeeld onder het kopje: ‘Teamwork’ verwijzingen naar teksten van Petrus, de Efeziërs en de Filippenzen.

Andere thema’s zijn: ‘Wanneer je een medespeler teleurstelt’. ‘Als je je eigen verwachtingen niet kunt waarmaken’. En: ‘Als je een andere mening hebt dan je trainer.’

Toevallig of niet noemde AZ-coach Louis van Gaal de 25-jarige David Mendes da Silva recentelijk één van zijn spelers van wie hij soms oppositie krijgt. De trainer beschreef beeldend hoe dat gaat. ,,Als David het niet met me eens is, worden zijn ogen klein als kooltjes. Die gloeiende kooltjes spuwen dan vuur.’’ Volgens Van Gaal ligt het vervolgens aan de argumenten van een speler of hij bereid is te luisteren en toe te geven. ,,Dat is bij Mendes da Silva al een keer gebeurd,’’ aldus de coach.

,,Dat ging over mijn revalidatieproces,’’ lacht de speler. ,,De trainer en ik verschilden van mening over de snelheid waarmee dat moest verlopen. Uiteindelijk heb ik de route mogen volgen die ik zelf het prettigst vond. Klasse van de trainer, want ik ken er ook die hun eigen wil doordrijven. Van Gaal vindt juist dat het gevoel van de speler altijd het zwaarst moet wegen.’’

Op het veld hoopt Mendes da Silva zijn coach de komende tijd eveneens te overtuigen. ,,Dat gaat om mijn positie in het elftal. Sinds mijn terugkeer speel ik achterin naast Jaliens. De trainer vindt centrumverdediger mijn beste plek, zelf denk ik dat ik nog beter tot mijn recht kom op het middenveld.’’

Vorig jaar speelde hij een tijdje vanaf de rechterkant in het 4-4-2 systeem van AZ, met een ruit op het middenveld. ,,Ik heb in mijn kop zitten dat ik daar toen niet het beste van mezelf heb laten zien.’’ Sowieso wordt het tijd dat hij definitief doorbreekt als voetballer. ,,Dat is me nog steeds niet gelukt en met 25 jaar vind ik me mezelf al behoorlijk oud,’’ zegt Mendes da Silva, die in acht jaar profvoetbal al werkte met de trainers Van Hanegem, Rijkaard, Koeman, Van Basten en Van Gaal.

,,Om me heen bij AZ zie ik jongens, bij wie het intussen wel is gelukt. Jaliens bijvoorbeeld en natuurlijk Demy de Zeeuw. Twee spelers van wie je zegt: die zijn een constante factor bij hun club en vaste waarden in de selectie van het Nederlands elftal.

,,Achter mijn naam staat voorlopig nog maar één interland, tegen Rusland, net voordat ik geblesseerd raakte. Dat moeten er de komende jaren meer worden.’’
Mendes da Silva

Echt een aanwinst, maar zoals ik vorig jaar al zei: Demy is beter met de punt naar achter. David mag rechtshalf of centrumverdediger spelen.
  zaterdag 10 november 2007 @ 20:01:24 #96
55709 Stereotomy
pi_54511255
quote:
Als het 4-0 is in het voordeel van de thuisploeg, knalt Kenneth Perez de bal expres tegen Van Gaals golfkar.

Wat ben je gemeen tegen Ome Louis, Beschouw
pi_54512245
Veel succes morgen. Ik hoop op een 3-3 of zo maar denk dat PSV de betere papieren heeft... a fijn dat hadden ze vorig jaar ook toen won AZ ook.
pi_54512269
Maar toen scoorde Koevermans ook in de laatste minuten
pi_54512403
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 20:38 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Maar toen scoorde Koevermans ook in de laatste minuten
Daarom hoop ik op een positief resultaat voor AZ maar denk ik dat AZ geens chijn van kans heeft tegen PSV omdat ze gewoon scorend vermogen missen .
  zaterdag 10 november 2007 @ 21:27:39 #100
55709 Stereotomy
pi_54513571
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 20:42 schreef Chadi het volgende:

[..]

Daarom hoop ik op een positief resultaat voor AZ maar denk ik dat AZ geens chijn van kans heeft tegen PSV omdat ze gewoon scorend vermogen missen .
Nah, met uitzondering van de keeper rammelt de verdediging van PSV ook hoor. En Kromkamp op rechtsback met Pocognoli op linkshalf? De kogel komt zodadelijk van links voor PSV

veel succes morgen voor jullie ook
pi_54522777
Hopelijk een gelijkspel bij Feyenoord - Ajax en winst voor AZ, dan is het echt een super sunday!
pi_54528948
Wooha! Het linkerrijtje!
  zondag 11 november 2007 @ 16:28:09 #103
55709 Stereotomy
pi_54528993
goeie wedstrijd, heb een tijdje echt goed AZ gezien. Tweede helft was iets minder. El-Hamdouiidui viel me een beetje tegen. Pelle is wat balvaster
pi_54529060
quote:
Op zondag 11 november 2007 16:28 schreef Stereotomy het volgende:
goeie wedstrijd, heb een tijdje echt goed AZ gezien. Tweede helft was iets minder. El-Hamdouiidui viel me een beetje tegen. Pelle is wat balvaster
Laat dat beetje maar weg, hij was tragisch vandaag...
  zondag 11 november 2007 @ 16:36:20 #105
147587 De_Postbode
Ik ben overrated
pi_54529188
quote:
Op zondag 11 november 2007 16:26 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Wooha! Het linkerrijtje!
Ta mčre bien.
pi_54529248
Op zich prima zo, twee wedstrijden gewonnen die je dient te winnen en tegen PSV uit is elk punt meegenomen, zeker na zo'n klote periode van AZ. Hier gelijkspelen is dus een goed resultaat.

Volgende week tegen Willem 2 in het DBS stadion. Dat moeten dus gewoon weer 3 punten worden. Een beetje afhankelijk van overige resultaten kan je als AZ zijnde dan je positie t.o.v. de lagere ploegen wat verbeteren. Veel stijgen in plekken zit er vooralsnog niet in. Plek 6 is het hoogst haalbare als andere uitslagen gunstig uitpakken voor AZ.
  zondag 11 november 2007 @ 19:30:08 #107
55709 Stereotomy
pi_54533357
quote:
TOPSCORER

speler club goals pen.
1. Huntelaar Ajax 11 1
2. Afonso Alves Heerenveen 10 0
3. Den Ouden Excelsior 7 2
=. N'Kufo FC Twente 7 2
=. Nelisse FC Utrecht 7 0
=. Suárez Ajax 7 0
4. Ari AZ 6 1
=. De Groot De Graafschap 6 0
=. Koevermans PSV 6 0
=. Makaay Feyenoord 6 3
Ari staat op een gedeelde 4e plek en heeft nu evenveel doelpunten als Koevermans. Komt het dan toch nog goed met die jongen?

Had vandaag wel wat meer verwacht van Koevermans eigenlijk Ari had vandaag wat briljante momenten a la Arveladze, en ik blijf bij mijn stelling dat AZ Shota meer mist dan Koef.
pi_54538353
Kiki fuckin' Musampa .

Mooi om te zien dat zijn eventuele komst nu al een positieve invloed op de groep heeft.
  maandag 12 november 2007 @ 19:30:05 #109
147587 De_Postbode
Ik ben overrated
pi_54556394
Kan me 'm eigenlijk niet goed meer herinneren van vroegâh, maar laten we hopen dat ie een beetje het Davids-effect kan brengen.
Ta mčre bien.
pi_54556787
quote:
Op maandag 12 november 2007 19:30 schreef De_Postbode het volgende:
Kan me 'm eigenlijk niet goed meer herinneren van vroegâh, maar laten we hopen dat ie een beetje het Davids-effect kan brengen.
Als ie z'n scheenbeschermers maar om heeft.
pi_54570180
Ari is goed doormidden gezaagd door Marcellis.
Jammer dat je het zo gaat oplossen als je het voetbaltechnisch niet aankan.
Maar goed die is lekker met vakantie!

Ach voor AZ was de uitslag prima, hoewel er meer in had gezeten.
Toch blijft het raar.

Je speelt 1-1 tegen PSV en die winnen met 4-0 van F'noord. En zij speelden dit weekend 2-2 tegen Ajax waar AZ met 2-3 van heeft verloren.

Maar dat is voetbal!!
pi_54571237
Ik heb de wedstrijd in een kroeg in Leeuwarden moeten bekijken. Was best gezellig. Maar voor mijn gevoel had er ook meer in gezeten.
pi_54574520
Romero is ook op vakantie gestuurd.

Dat heeft ie wel verdiend, na al die wedstrijden in het eerste
pi_54582111
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 13:49 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Romero is ook op vakantie gestuurd.

Dat heeft ie wel verdiend, na al die wedstrijden in het eerste
Hij speelt iedere week in jong AZ

Die komt er aan zoals dat zo mooi heet...
quote:
Alves: "Ik ging niet naar AZ door Scheringa"

Afonso Alves wil weg bij sc Heerenveen. En nog liever vandaag dan morgen. Dat verklaarde de Braziliaanse topschutter aan Sportweek tijdens een interview dat dinsdag verschijnt.

De Braziliaanse spits werd gevraagd of hij een verlengd verblijf in Friesland ziet zitten. Zijn antwoord was zeer kort, maar duidelijk: "Blijven? Haha, ben je gek?"

Alves wil zich elders verder ontwikkelen. "Iedere speler ter wereld, iedere speler bij Heerenveen, wil omhoog. We willen allemaal naar een grotere club, dus ik ook. Dat vind ik normaal."

Alves vertelde in het interview het volgende over zijn mislukte transfer naar AZ: "Ik ben niet naar AZ gegaan en dat ligt aan hun voorzitter. Als ze me zo graag wilden hebben, moesten ze maar betalen wat Heerenveen vroeg."
moesten ze maar betalen wat Heerenveen vroeg."

Wat een pannekoek die gozer, wat een dombo!
Denk je nou echt dat vraagprijs ook eindprijs is..

[ Bericht 27% gewijzigd door fuckbuddy op 13-11-2007 20:11:55 ]
pi_54584177
quote:
Musampa wil wel voor AZ spelen

De kans wordt steeds groter dat de linkermiddenvelder Kiki Musampa (30) wordt herenigd met zijn oud-trainer Louis van Gaal.

In de voorbereiding op het huidige seizoen mocht hij ‘bij wijze van vriendendienst’ met de selectie van AZ meetrainen, maar een contract voor Musampa zat er toen niet in. Nu Stijn Schaars en Maarten Martens echter langdurig geblesseerd is en de aan NAC Breda verhuurde Rogier Molhoek verschillende malen heeft aangegeven niet halverwege het seizoen terug te willen keren naar AZ, ziet Van Gaal in Musampa een optie om het probleem links op het middenveld op te lossen. Musampa is namelijk transfervrij, heeft dit seizoen nog niet voor een andere club gespeeld en mag dientengevolge per direct door de Alkmaarders worden ingezet.

Musampa zelf heeft te kennen gegeven veel te voelen voor een overstap naar AZ. Mogelijk struikelblok zouden de salariseisen van Musampa kunnen zijn. Als hij geen genoegen neemt met minder dan de helft van zijn laatst verdiende salaris, dan ziet AZ hoogstwaarschijnlijk af van zijn diensten.
Wat pakte ie de laatste tijd??? En nu verdient ie niets, dus ik zou het wel weten.
Beetje ballen en je conditie op pijl houden EN nog geld vangen ook!
Een speler die niet speelt zal minder waard zijn met een mogelijke transactie dan eentje die wat rondhangt bij een club.
pi_54651960
quote:
Concurrent van Kuyt en Babel mag weg

LIVERPOOL - Liverpool zet Peter Crouch op de transferlijst. De concurrent van Ryan Babel en Dirk Kuyt mag in de winterstop voor minimaal 14 miljoen euro vertrekken bij de 'Reds'.

Peter Crouch mag uitkijken naar een andere club.

Volgens coach Rafael Benitez heeft de aanvaller te kampen met motivatieproblemen en mag hij daarom uitzien naar een andere club. De 26-jarige Crouch zou problemen hebben met het ver doorgevoerde roulatie-systeem van de Spaanse coach.

Crouch kwam in 2005 voor meer dan 10 miljoen euro over van Southampton.
Kijk, die heb ik 10x liever dan die Alves!
Prima spits, naast Dembele, en dan kan je Ari er achter zetten..

Ophalen die gast!!!
pi_54652035
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 15:10 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Ophalen die gast!!!
Get real. Die jongen verdient nu al meer dan vier á vijf AZ-spelers bij elkaar.
pi_54652131
Ik denk ook dat het onhaalbaar is
  vrijdag 16 november 2007 @ 15:38:29 #119
55709 Stereotomy
pi_54652657
Wtf, het is toch een eer om voor een club te mogen spelen als AZ clubliefde bestaat niet meer

vrijdag 16 november 2007 @ 15:43:22 #120
176521 Grulez
rasgroninger
pi_54652781
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 15:10 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Ophalen die gast!!!
Zou je het zelf doen?
  vrijdag 16 november 2007 @ 15:45:06 #121
55709 Stereotomy
pi_54652821
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 15:43 schreef Grulez het volgende:

[..]

Zou je het zelf doen?
"Hello, I'm your fuckbuddy, would you like to come and play in Alkmaar?"

Denk niet dat ie erin trapt
pi_54653003
Is ergens te zien welke spelers allemaal een eigen iets hebben in het DSB stadion?
  vrijdag 16 november 2007 @ 16:32:26 #123
55709 Stereotomy
pi_54653947
quote:
UEFA schorst Ari voor drie duels
ALKMAAR- Ari is door de UEFA voor drie Europese duels geschorst. De voorlopige schorsing van één duel (vanwege zijn rode kaart tegen FC Zenit) is door de tuchtcommissie van de UEFA verhoogt naar drie wedstrijden. AZ heeft nog niet besloten of het tegen de schorsing in beroep gaat. Als AZ dat niet doet, komt Ari tijdens de groepsfase niet meer in actie.

Op donderdag 29 november vervolgt AZ de groepsfase in het DSB Stadion tegen het Griekse Larissa (20:45 uur). Zes dagen later reist AZ af naar Duitsland voor het duel tegen 1. FC Nürnberg. Op 20 december sluit AZ de groepsfase thuis af tegen Everton.
Nou, Pellč of El-Hamdouioeoudi er maar in dan?

Overigens wel goed voor Ari, kan 'ie lekker uitrusten
  vrijdag 16 november 2007 @ 17:53:19 #124
147587 De_Postbode
Ik ben overrated
pi_54655689
WTF, waarom verhoogd, stelletje klootzakken!
Ta mčre bien.
pi_54656370
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 16:32 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Nou, Pellč of El-Hamdouioeoudi er maar in dan?

Overigens wel goed voor Ari, kan 'ie lekker uitrusten
Liever niet El-Hamdoeiheh, dan struikelt de tegenstander straks nog over zijn naam in het strafschopgebied en regent het penalties tegen.

Dan zie ik liever Pellč onze Superdude wat kudo's voor AZ verzamelen in de UEFA Cup.
pi_54656665
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 15:13 schreef JanVanHalst het volgende:

[..]

Get real. Die jongen verdient nu al meer dan vier á vijf AZ-spelers bij elkaar.
Tuurlijk, ik snap echt wel dat die jongen lekker naar Frankrijk/Spanje/Italie zal gaan en niet naar een NL'se club.
Maar toch wil ik hem 10x liever dan Alves.

Lekker kut van Ari, misschien leert ie ervan.
Wel kut, dus tegen Larissa, Nurnberg en Everton geen Ari.

Pelle Hopenlijk zet Luisje hem erin, en gaat ie niet kloten met een combi van Moussa, Jenner en El Hamdaoui
pi_54657610
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 18:45 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Luisje
Louis
pi_54657672
Als je dan een slimme, scorende spits wil kopen koop je idd Crouch!

Verkoop je gelijk Pelč en el Hamdoewie? in de winterstop, ben je bijna weer quitte!
pi_54658373
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 19:29 schreef Roellio het volgende:
Als je dan een slimme, scorende spits wil kopen koop je idd Crouch!

Verkoop je gelijk Pelč en el Hamdoewie? in de winterstop, ben je bijna weer quitte!
Idd.....
tis kut dat ze zo'n dik salaris krijgen, maar de verkoop prijs is nog te doen.
Zeker als die jokers 20 miljoen voor Alves DURVEN vragen.

10x liever Peter Crouch EN 6 miljoen dan Alves.
Maar goed het salaris.....
pi_54759800
quote:
AZ-keeper laat eigen kind in de steek
AMSTERDAM - Op het voetbalveld gaat het de jonge Boy Waterman (23) voor de wind. Het privéleven van de AZ-keeper is echter een rommeltje. Zo zou hij niets van zijn pasgeboren dochter Jeada moeten hebben..

Boy Waterman (23) was eens zielsgelukkig met de zwangerschap van zijn vriendin Thalita. Dat sloeg echter snel om, meldt weekblad Story.

,,Alles staat in het teken van zijn voetbalcarričre. Na een gesprek met zijn ouders wilde hij het kindje ineens niet meer hebben. Boy vroeg me om een abortus te plegen. Als ik het weg liet halen konden we samen verder. Anders niet." Om deze reden verbrak Thalita haar relatie met de AZ-keeper, zo meldt Story.

Sindsdien blijft het stil staat Thalita er alleen voor. Het ziet er naar uit dat haar dochter zonder vader door het leven zal gaan: ,,Ik heb het inmiddels wel behoorlijk gehad met hem", schrijft Story.
  woensdag 21 november 2007 @ 13:58:36 #131
176521 Grulez
rasgroninger
pi_54759899
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 19:57 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Idd.....
tis kut dat ze zo'n dik salaris krijgen, maar de verkoop prijs is nog te doen.
Zeker als die jokers 20 miljoen voor Alves DURVEN vragen.

10x liever Peter Crouch EN 6 miljoen dan Alves.
Maar goed het salaris.....
Ook al is het salaris geen probleem, dan komt hij nog niet naar AZ.
pi_54759923
quote:
Op woensdag 21 november 2007 13:55 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]
Mooi...kan Boy zich tenminste volledig op AZ richten
  woensdag 21 november 2007 @ 14:27:24 #133
55709 Stereotomy
pi_54760540
Rare gozer.....

Sowieso heb ik het idee dat die voetballers vaak jong kinderen krijgen. Agustien heeft al een koter, Ari heeft ook een koter, dus waarom Waterman niet?

Waterman vind ik qua uiterlijk veel op Ruud Gullit lijken. Die had toch ook 3 verschillende vrouwen en een horde kinderen?
pi_54760704
quote:
Op woensdag 21 november 2007 14:27 schreef Stereotomy het volgende:
Rare gozer.....

Sowieso heb ik het idee dat die voetballers vaak jong kinderen krijgen. Agustien heeft al een koter, Ari heeft ook een koter, dus waarom Waterman niet?

Waterman vind ik qua uiterlijk veel op Ruud Gullit lijken. Die had toch ook 3 verschillende vrouwen en een horde kinderen?
valt mee bij Ruud Gullit toch. Wel raar van Waterman, er is niks beter dan je eigen kindje vast te houden na een wedstrijd. Er komt zoveel liefde bij kijken en je vergeet de slechte dingen als ze naar je lacht
AFC AJAX
  woensdag 21 november 2007 @ 14:36:25 #135
55709 Stereotomy
pi_54760746
quote:
Personal life

Gullit has been married three times and has six children:
Yvonne de Vries - 1984 to 1991: two children, daughters Felicity and Charmayne.
Cristina Pensa - 1994 to May 2000: two children, son Quincy and daughter Sheyenne.
Estelle Cruijff - 3 June 2000 - present: She is the niece of Johan Cruyff. They have two children, son Maxim and daughter Joëlle.
Minstens 6x genuecksext dus, die Gullit

Die namen ook
pi_54761460
Waterman is een sukkel als dit waar is!
En Peter Crouch wilt wel naar AZ komen hoor
  donderdag 22 november 2007 @ 01:57:27 #137
55709 Stereotomy
pi_54775349
Is het jullie trouwens ook opgevallen dat de filmpjes op AZ.tv wél steeds leuker worden, maar dat het commentaar steeds propagandistischer wordt?

AZ topspeler dit en dat, Molhoek AZ hart, Ruud Geels Altijd Zichzelf

Mag best pro-AZ zijn op je eigen kanaal, maar hier krijg ik zelfs als supporter fan AZ-sympathisant jeuk van.
pi_54777169
Je kan als het goed is, per 30 november online tickets voor AZ kopen. Beter hoor

[ Bericht 3% gewijzigd door BobRooney op 22-11-2007 10:36:59 ]
pi_54777228
quote:
Op donderdag 22 november 2007 01:57 schreef Stereotomy het volgende:
Is het jullie trouwens ook opgevallen dat de filmpjes op AZ.tv wél steeds leuker worden, maar dat het commentaar steeds propagandistischer wordt?

AZ topspeler dit en dat, Molhoek AZ hart, Ruud Geels Altijd Zichzelf

Mag best pro-AZ zijn op je eigen kanaal, maar hier krijg ik zelfs als supporter fan AZ-sympathisant jeuk van.
Stond van de week ook al in de VI ja , zelf nog nooit gezien.
  vrijdag 23 november 2007 @ 12:51:47 #140
55709 Stereotomy
pi_54799853
Hm, lees de papieren versie van de VI nooit, maar toch zorgelijk dat we er allebei onafhankelijk zo over denken
quote:
Musampa: 'Ik kan de oplossing voor AZ zijn'

23/11/2007 12:36

Op het trainingsveld van AZ is Kiki Musampa al een tijdje te zien. Mogelijk komt aan het vrijblijvende karakter van zijn aanwezigheid snel een einde.

'De club zoekt een oplossing. Ik kan die oplossing zijn', zegt de clubloze Musampa in Het Parool. De middenvelder houdt in Alkmaar zijn conditie op peil. 'Ik heb geen twijfels. Ik wil hier aan de slag. Aan motivatie zal het me niet ontbreken.'

AZ kan een linkermiddenvelder goed gebruiken, omdat Stijn Schaars en Maarten Martens door blessureleed voorlopig niet beschikbaar zijn. De aan NAC Breda verhuurde Rogier Molhoek ziet een terugkeer naar Alkmaar in de winterstop niet zitten.

Volgens Musampa kan het snel gaan. 'Of het doorgaat? Ik weet het niet. Het zou zomaar kunnen dat ik morgen tegen Willem II op de bank zit, dat is aan AZ.'

Omdat de dertigjarige Musampa sinds zijn vertrek bij Trabzonspor zonder club zit, kan hij ook buiten de transferperiode nog worden vastgelegd. AZ houdt de optie open. 'Als we het doen, moeten we het nú doen en niet pas in de winterstop', zegt technisch directeur Marcel Brands.
Deze vi.nl daarentegen
pi_54800025
Musampa is nou niet echt een speler die het niveau dusdanig omhoog gaat trekken lijkt me, beetje een half bindmiddel ala Boukhari vorig jaar.
pi_54800161
Musampa gaat spelen voor AZ, niet komende zaterdag al tegen Willem II!
Mark my words, hoewel spelen, hij zit op de bank!
pi_54800234
Is dat echt al zeker? Volgens mij doet de Turkse KNVB nog moeilijk nl.
  vrijdag 23 november 2007 @ 13:31:10 #144
55709 Stereotomy
pi_54800591
Poco op linkshalf pls, die gast is echt een verademing om naar te kijken. Misschien net als Steinsson weinig techniek, maar wel veel snelheid en zijn man voorbij op wilskracht

Musampa heb ik weinig van meegekregen, maar die andere speler die van Trabzonspor kwam, die was toch ook aardig goed toch?
pi_54800638
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 13:09 schreef BobRooney het volgende:
Is dat echt al zeker? Volgens mij doet de Turkse KNVB nog moeilijk nl.
Heeel erg groot, Musampa heeft wel hetgeen wat er in dit team mist.
Dat verhaal van de turkse KNVB is mij niet bekend overigeens. De geruchten worden steeds duidelijker, Brands maakt al een opmerking over Musampa. 1+1=2.
En mijn gevoel geeft dit aan.

Hij is "oud" dus kan een leider zijn voor jonge mannen.
Ik heb zo het idee dat Opdam de verdediging voor zijn rekening neemt, maar als Pocognoli in het veld staat dan is die leider weg.
Musampa heeft ervaring en heeft bij de top gespeeld, dus ervaring en die kan best wel sturen.
Die gozer traint iedere dag mee wist je dat. En voluit, ik hoor van maatjes van me dat ie echt goed bezig is. Conditie is uitstekend, balvastheid ook prima, snelheid met de bal en afmaken met een goede voorzet.
Dus DE man mijn inziens. Tuurlijk zijn er betere op te noemen, maar de voordelen van een Kiki t.o.v. van een andere speler.

-Geen afkoopsom
-Teamervaring
-Conditie is goed (die kan heb je al kunnen pijlen)
-Bekend met de speelwijze van AZ
-Goedkoop (je betaald per wedstrijd)
-Ervaring (hoewel je die misschien bij een andere speler ook kan vinden)

Halen dus... momenteel lopen ze te kloten met Sebastien op links half terwijl Opdam het mijn inziens 70min red van de 90. Dus heb je als je hem op half zet een probleem als linksback.

Het enige dat Kiki mist is wedstrijdritme. Logisch.. en essentieel. Maar ik zou eerder Pocognoli een helft en Opdam een helft laten spelen, en dan Kiki op linkshalf neer planten.
Tegen een Willem II zou je dat uitstekend kunnen testen hoe dat loopt....
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 13:31 schreef Stereotomy het volgende:
Poco op linkshalf pls, die gast is echt een verademing om naar te kijken. Misschien net als Steinsson weinig techniek, maar wel veel snelheid en zijn man voorbij op wilskracht
Helemaal mee eens, maar hij is gehaald als opvolger/vervanger van Opdam, dus zou ik nu je deze keuze hebt, hem ook daadwerkelijk laten spelen op die positie. Al zou je half half dus proberen

Dus 1e helft samen met Musampa, en daarna gaat Poco op half en Opdam erachter.
  vrijdag 23 november 2007 @ 13:35:35 #146
55709 Stereotomy
pi_54800673
Jij doet Poco tekort Hij is een betere linkshalf dan dat Martens en Agustien dit jaar, en Opdam vorig jaar is geweest. Sterker, ik vind hem beter dan vele wedstrijden van Boukhari op linkshalf.

Opdam kan nog wel 90 minuten mee maar hij is zooo traag
pi_54800777
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 13:35 schreef Stereotomy het volgende:
Jij doet Poco tekort Hij is een betere linkshalf dan dat Martens en Agustien dit jaar, en Opdam vorig jaar is geweest. Sterker, ik vind hem beter dan vele wedstrijden van Boukhari op linkshalf.

Opdam kan nog wel 90 minuten mee maar hij is zooo traag
Over Poco deel ik je mening, mijn persoonlijk probleem ligt eerder bij de snelheid van Opdam dan bij het spel van Pocognoli.
Ik denk dat wij dezelfde beelden hebben gezien waar Barry idd eruit gelopen werd, en dan hij zonder bal en een middenvelder/aanvaller met de bal aan zijn voeten.

Als je als verdediger eruit gelopen word door een rechts half/voor dan creeer je mijn inziens een onnodig gevaar voor je team, maar we hebben het wel over een respecteerd speler die je niet zomaar afdankt. Zijn ervaring is o zo belangrijk voor AZ, dus heb je wel een probleem.

Wat is belangrijker... ervaring of snelheid!
  vrijdag 23 november 2007 @ 13:42:10 #148
55709 Stereotomy
pi_54800800
Doelpunten scoren
pi_54800941
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 13:42 schreef Stereotomy het volgende:
Doelpunten scoren
Zo zie je maar weer, ik snap er werkelijk geen ene reet van!
pi_54801611
Verhaal van de Turkse knvb was dat die de overschrijving niet willen/kunnen regelen. Schijnt allemaal erg stroef te gaan.

http://www.azfanpage.nl/index.php?nieuws=1&artikel_id=6421
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 13:33 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Heeel erg groot, Musampa heeft wel hetgeen wat er in dit team mist.
Dat verhaal van de turkse KNVB is mij niet bekend overigeens. De geruchten worden steeds duidelijker, Brands maakt al een opmerking over Musampa. 1+1=2.
pi_54801833
pi_54801856
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 14:33 schreef fuckbuddy het volgende:
[ afbeelding ]
Laat maar komen dan . Ben benieuwd of hij nog wat kan laten zien
pi_54802213
Wat denk jezelf.. die gozer is lang niet gek.

Een speler die alleen traint is minder waard dan een speler die wel ieder weekend meedoet.
En Europees spelen is altijd interessant... er kijken heel wat ogen naar je.

Dus iedere club die Uefacup speelt zou Kiki pakken, en terecht.
  vrijdag 23 november 2007 @ 14:51:36 #154
55709 Stereotomy
pi_54802263
Kiki magnie in de UEFA Cuppie, niet speelgerechtigd
pi_54802593
Hij schijnt nu vrijgegeven te zijn door de Turkse bond, dus het zal vandaag idd wel rondkomen. Gezien de situatie van AZ op dit moment vind ik het wel oké dat hij er bij komt, maar laat hem maar net als Boukhari gewoon een tijdelijke oplossing zijn, tenzij hij echt de sterren van de hemel speelt.
  vrijdag 23 november 2007 @ 15:22:01 #156
55709 Stereotomy
pi_54802880
Interessant.

't is wel een echte middenvelderd en linkspoot, dus die plek is hem wel op het lijf geschreven. Als ie op de bank zit, zal ie wel een helftje mogen meespelen bij Willem II. Ben heel benieuwd.

Hoop alleen niet dat dat jostipubliek bij AZ hem uit gaan schelden omdat het een Ajacied is.
pi_54803668
Hoezo uitschelden? Hij heeft CL gewonnen. Respect voor Kiki
pi_54804117
Slecht nieuws voor Schaars en AZ

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=51643
  vrijdag 23 november 2007 @ 16:30:08 #159
55709 Stereotomy
pi_54804354
Iets optimistischer opgeschreven:
quote:
Schaars in Baltimore onderzocht aan enkel
ALKMAAR- Zoals bekend verloopt de genezing van de linkerenkel van Stijn Schaars bijzonder langzaam. Hoewel Schaars zijn enkel maximaal heeft proberen te belasten, is dit tot op heden niet pijnvrij verlopen. In overleg met zijn behandelaar Prof. Dr. Niek van Dijk en de medische staf van AZ is besloten om een specialist in Baltimore te consulteren.

In het Amerikaanse Baltimore is Schaars onderzocht door Dr. Mark Myerson, een voet- en enkelspecialist van het Mercy Medical Centre. In het bijzijn van Janco Barentsz, orthopedisch chirurg van het Medisch Centrum Alkmaar en consulent van AZ, is Schaars op zondag 18 november naar Baltimore vertrokken.

Na twee dagen uitvoerig onderzoek bleek dat de stressbreuk in het linkersprongbeen een zeer vertraagde genezing liet zien. Ditzelfde was ook door Dr. Van Dijk geconstateerd.

Combinatiebehandeling
Dr. Mark Myerson stelde een combinatiebehandeling voor met het inspuiten van de afwijking in het sprongbeen met botgroeistimulatoren, verkregen uit het bloed van Schaars, gevolgd door een hoogfrequente ‘Shock Wave-behandeling’.

Deze behandeling is woensdagochtend 21 november 2007 uitgevoerd. De linker-middenvelder is op 22 november weer teruggekeerd in Nederland. Binnen twee tot drie maanden is duidelijk of de behandeling is aangeslagen.
pi_54804665
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 14:51 schreef Stereotomy het volgende:
Kiki magnie in de UEFA Cuppie, niet speelgerechtigd
Hij mag toch als de playoff gehaald zijn wel meedoen?
Mede omdat ie momenteel niet voetbald?

En dat verhaal van Schaars is klaar. Die mag zijn gaan focussen op seizoen 2008/2009.
  vrijdag 23 november 2007 @ 17:56:18 #161
55709 Stereotomy
pi_54805744
We halen de Playoffs niet zonder Aaarriiii

Maarja, Musampa is goedkoop zonder afkoopsom, niet slecht en ervaren. Goede actie om hem te contracteren tot het einde van het jaar.

Mits hij goed is natuurlijk. Misschien is het wel een revelatie. Maargoed, een 30-jarige in het team kan alleen maar rust brengen.
  vrijdag 23 november 2007 @ 17:59:21 #162
55709 Stereotomy
pi_54805785
http://www.youtube.com/watch?v=9xNT_6o1-h8

Goed filmpje van Kiki Musampa
  vrijdag 23 november 2007 @ 18:04:27 #163
55709 Stereotomy
pi_54805855

Damn, te laat. Had AZ nog dat YouTube-linkje willen sturen
quote:
AZ legt Kiki Musampa vast
ALKMAAR- Kiki Musampa (30) heeft bij AZ een contract getekend tot 1 juli 2008. De linksbenige middenvelder zat, sinds hij afgelopen zomer bij het Turkse Trabzonspor vertrok, zonder club. Eerder kwam hij uit voor Ajax, Girondins Bordeaux, Málaga, Atlético Madrid en Manchester City. Musampa: “Ik ben uiterst gemotiveerd om te laten zien dat ik niet heb stilgestaan.”

Sinds de voorbereiding op dit seizoen trainde Musampa al regelmatig met de AZ-selectie mee om zijn conditie op pijl te houden. “AZ heeft me nu vastgelegd omdat de spelers voor de linkerflank door blessures dun gezaaid zijn. Voor mij is het na een paar maanden niet gespeeld te hebben heel goed om nu weer bij een mooie club te spelen. Alles valt dus goed in elkaar wat dat betreft”, zei de middenvelder vrijdag, de dag waarop AZ de bevestiging van overschrijving van de KNVB ontving.

Musampa en Van Gaal

Musampa tekende in Alkmaar een verbintenis die loopt tot 1 juli 2008. Voor Europese wedstrijden is hij tot aan de winterstop niet inzetbaar.

In het seizoen 1994-1995 debuteerde de Congolese Nederlander onder Van Gaal bij Ajax. “Van Gaal is iemand die bepalend is geweest voor mijn ontwikkeling als voetballer. Hij heeft me veel geleerd, en ik kan nog steeds veel van hem leren.”

'Uiterst gemotiveerd'
In de zomer van 1997 vertrok Musampa uit Nederland toen hij Ajax verruilde voor Girondins Bordeaux. “Ik ben lang weggeweest uit Nederland. Ik ben uiterst gemotiveerd om te laten zien dat ik niet heb stilgestaan de afgelopen jaren.”

‘Kiki doorziet het spelletje’
Trainer Van Gaal is blij met de komst van Musampa: “Kiki is nog altijd zoals ik hem ken vanuit onze tijd bij Ajax. Hij is nog steeds dezelfde voetballer. Kiki is balvast, doorziet het spelletje goed en zorgt er voor dat het elftal blijft voetballen. Hij zit zaterdag bij ‘de 18’ tegen Willem II.”
Musampa: “Ja, als de trainer wil dat ik speel, speel ik tegen Willem II al.”

“Hij voldoet niet exact aan onze profielschets van een linkermiddenvelder van AZ”, vervolgt Van Gaal. “Dat heb ik Kiki ook verteld. Maar nu Rogier Molhoek (verhuurd aan NAC Breda), Maarten Martens en Stijn Schaars (beiden geblesseerd) niet inzetbaar zijn, heb ik te weinig linkspoten in mijn selectie. Eigenlijk alleen Barry Opdam en Sebastien Pocognoli. Dus Musampa is zeker bruikbaar. We leggen hem, net als vorig seizoen Nourdin Boukhari, voor een half jaar vast. Misschien gaat hij me verrassen.”
Maar hij mag na de winter meedoen om de UEFA-cup te halen naar Alkmaar
pi_54806765
Musampa
Had ik niet verwacht. Wel leuk opzich.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_54808951
quote:
Op vrijdag 23 november 2007 18:53 schreef venomsnake het volgende:
Musampa
Had ik niet verwacht. Wel leuk opzich.
Altijd prima om te zien dat een voetballer goed terecht komt.
Welcome Kiki!!

I knew it
pi_54810696
En een goede zet van AZ. Kiki kan voor wat meer fysiek en ervaring zorgen. Leuke move!
That's all folks!
pi_54817806
ben benieuwd hoe die het gaat doen, ik denk ( hoop ) wel dat ie het goed gaat doen als hij speelt

Hoe is het verder?
pi_54823448
Lekkere wedstrijd gezien gisteren, het had wel 5-0 moeten zijn.
Toch is nog steeds het afmaken op doel een probleem.
El Hamdaoui heeft 2 kansen echt verkloot die infeite opendoel kansen waren. Leuk om vanavond even te kijken op RTL7, dan zien jullie wel wat ik bedoel.

Ari weer gescoord, helemaal prima, die zit nu op de 7 wedstrijden en 7 doelpunten. Dus die snoert de monden door te scoren.

Slim van Louis om Mousa er na 1 helft uit te halen. Ik gok met het oog op Larissa.
En Kiki heeft 5 minuten mogen spelen, geweldig ontvangen in het stadion.
Leuk om te zien dat ie wilde knallen. Toch is iedereen best tevreden over Kiki, terwijl niemand hem nog een minuut heeft zien spelen in het shirt van AZ.

De aansluiting met andere teams is alweer gevonden, er zijn nog een aantal wedstrijden die vandaag nog voorbij komen. Maar hij gaat lekker zo!
Komende tijd word het erg zwaar voor AZ.

do 29/11 AZ Larissa UEFA Cup vb
zo 2/12 FC Twente AZ Eredivisie vb
wo 5/12 1. FC Nürnberg AZ UEFA Cup vb
zo 9/12 AZ FC Utrecht Eredivisie vb
za 15/12 Feyenoord AZ Eredivisie vb
do 20/12 AZ Everton UEFA Cup vb
zo 23/12 AZ Roda JC Eredivisie vb
wo 26/12 De Graafschap AZ Eredivisie vb
zo 30/12 AZ Heracles Almelo

Dus in 5 weken maar liefst 9x spelen, waarbij er 6 zware wedstrijden.
3x Europees en 3 zware NL'se wedstrijden

Twente uit
Utrecht thuis
Feyenoord uit.

Krijg het zelf nog druk man..........
  zondag 25 november 2007 @ 14:05:46 #169
55709 Stereotomy
pi_54823514
Poco was zo goed gisteren Die gast is de ideale linkshalf maakt me niet uit wat Van Gaal zegt. Hij is offensief echt super, loopt dwars door zijn man heen zonder scharen en produceert een prima voorzet, gister ook weer. En defensief is hij veel beter en harder dan De Cler, type Steinsson.

Eigenlijk kun je hem het best vergelijken met Schaars maar dan zonder het tactisch vermogen en leiderschap, maar wel met een passeerbeweging. Absoluut veel beter dan Martens of Boukhari die op papier veel offensiever zijn maar verdedigend echt niets hebben in te brengen.

Poco ftw prima aankoop.
pi_54823600
Heb hele wedstrijd niet gezien. Check hem vanavond wel ff. Had wel gezien dat Musampa minuten heeft gemaakt.

En jammer dat Mendes er weer uitligt. Daar baal ik wel een beetje van.
pi_54823715
Even een vraag aan een echte AZ-fan:
Ik wil kaartjes kopen voor AZ-Everton, maar heb je daar nu een clubkaart voor nodig? Want die heb ik dus niet...
Maak nie regtig saak nie
pi_54824091
Poco was idd ijzersterk, die gast begint zich heel erg goed te ontwikkelen.
Kut idd dat Mendes een liesblessure heeft, ik ben benieuwd wat dat betekend tegen Larissa.
Zal sowieso geen hele wedstrijd worden denk ik dan.

AZ- Everton kaarten kan je halen nadat de SCC houders hun periode hebben laten verstrijken, als ik niet een kaart haal, dan kan het heel goed dat er iemand anders op mijn plek komt te zitten. Je zal wel (99% zeker) een Clubcard moeten hebben voor Uefa cup, puur voor de registratie.
Maar die kost 6 euro en kan je ook online bestellen das het werk niet lijkt me zo.

pi_54848737
http://news.bbc.co.uk/spo(...)ationals/7113365.stm

Denk niet dat Louis een serieuze kandidaat is. Gelukkig denkt ie het zelf ook.
pi_54851525
quote:
Op zondag 25 november 2007 14:31 schreef fuckbuddy het volgende:

Clubcard moeten hebben voor Uefa cup, puur voor de registratie.
Maar die kost 6 euro en kan je ook online bestellen das het werk niet lijkt me zo.

[ afbeelding ]
Ok, thanks. Ik had even contact gehad met AZ, maar ze schijnen een wachtlijst te hebben voor een clubkaart!!
Maak nie regtig saak nie
  maandag 26 november 2007 @ 18:50:10 #175
55709 Stereotomy
pi_54851934
Nee, alleen voor seizoenskaart. Clubkaart kun je gewoon halen.
pi_54852589
quote:
Op maandag 26 november 2007 18:31 schreef kassenbouwer het volgende:

[..]

Ok, thanks. Ik had even contact gehad met AZ, maar ze schijnen een wachtlijst te hebben voor een clubkaart!!
Die is toch voor de SCC en niet de normale CC dacht ik.
Ik heb misschien nog 2 kaarten extra voor de match tegen Larissa trouwens....

@BR,

Leuke stukje, maar is dat nou een open sollicitatie van Louis?
Haha, die Engelsen hebben liever Mourinho of Scolari denk ik zo....
pi_54852715
quote:
Op maandag 26 november 2007 19:22 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]
@BR,

Leuke stukje, maar is dat nou een open sollicitatie van Louis?
Haha, die Engelsen hebben liever Mourinho of Scolari denk ik zo....
Als ik het zo lees, is het gebaseerd op een interview van TV Noord-Holland dat ze gisteren ook lieten zien in Studio Voetbal. Er werd toen gevraagd of hij het wel zou willen doen, en hij bevestigde dit door op de clausule in zijn contract te wijzen, maar dat hij zelf nog nooit voor een baan gesolliciteerd heeft, maar altijd gevraagd is. Hij zei er daarom dus bij dat de kans klein is dat hij het daadwerkelijk wordt.
pi_54853110
quote:
Op maandag 26 november 2007 19:29 schreef Gatalin het volgende:

[..]

Als ik het zo lees, is het gebaseerd op een interview van TV Noord-Holland dat ze gisteren ook lieten zien in Studio Voetbal. Er werd toen gevraagd of hij het wel zou willen doen, en hij bevestigde dit door op de clausule in zijn contract te wijzen, maar dat hij zelf nog nooit voor een baan gesolliciteerd heeft, maar altijd gevraagd is. Hij zei er daarom dus bij dat de kans klein is dat hij het daadwerkelijk wordt.

Ga jij nog woensdag?
Neem je een sjaal mee??
quote:
Zonneschijn (%) 10
Neerslagkans (%) 60
Neerslaghoeveelheid (mm) 1-2
Minimumtemperatuur (°C) 4/7
Middagtemperatuur (°C) 7/9
Windrichting ZW
Windsnelheid (bft) 4

Dat wordt een berenburg voor de wedstrijd!
Wat denken jullie wie de spitsen zullen zijn?

Ik hoop op Pellč met Mousa en dan hopen dat Pellč gaat scoren!
Toch zal het zwaar worden gok ik zo, tering weer en een club die dit weekend tegen de nummer 1 gelijk wist te spelen, dus ze zullen gemotiveerd zijn
pi_54853617
quote:
Op maandag 26 november 2007 19:52 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Ga jij nog woensdag?
Neem je een sjaal mee??
[..]

Dat wordt een berenburg voor de wedstrijd!
Wat denken jullie wie de spitsen zullen zijn?

Ik hoop op Pellč met Mousa en dan hopen dat Pellč gaat scoren!
Toch zal het zwaar worden gok ik zo, tering weer en een club die dit weekend tegen de nummer 1 gelijk wist te spelen, dus ze zullen gemotiveerd zijn
Woensdag? Je bedoelt donderdag? Of loopt je agenda een week voor? Geen Berenburg meer voor jou Ik denk dat ik m'n sjaal thuis laat, ik heb momenteel nog een baard Wel m'n AZ-petje natuurlijk...

Ik heb toch wel een slecht voorgevoel voor de wedstrijd tegen Larissa. Zij moeten winnen om uitzicht te kunnen houden op de volgende ronde en dat zou betekenen dat AZ ruimte krijgt om aan te vallen, maar ik heb niet zoveel vertrouwen in het scorend vermogen van Pellč en El Hamdaoui. Je zal dan zien dat je tegen een doelpunt van Larissa aanloopt. Aangezien Mendes donderdag waarschijnlijk niet gaat redden, zal Donk waarschijnlijk gaan spelen, dus de kans op dat scenario is niet zó klein. Misschien als Dembélé een beetje als Ari gaat spelen en Pellč als aanjager, dan zou er nog iets uit voort kunnen komen, want Pellč is wel een goed aanspeelpunt. Tevens mag er wel iets geconcentreerder gespeeld worden dan zaterdag, want in de tweede helft kwam Willem II af en toe nog aardig in de wedstrijd.
pi_54854137
Ik doelde idd op donderdag, zat ook al met woensdag de 5e in mijn hoofd maar das andere koek.
Lekker naar Deutschland!! Word gezellig, Sinterklaas word deze zondag gevierd, dus mijn schaapjes staan op het droge.

Een AZ'etter met een baard zal wel opvallen.... Ik heb trouwens vrijdag pas mijn vouchers binnen gehad.
Larissa is idd eentje waarvan je geen idee hebt hoe het zal gaan lopen. Larissa is denk het AZ van een aantal jaren geleden, in de competitie redelijk en Europees kunnen stunten!
Ik heb er zin in en denk dat het een spannende pot kan worden, met veel balsnelheid en mooie akties.

El hamdaoui vind ik drama, ik weet niet waarom ik dat vertrouwen in Pelle blijf houden... Misschien omdat ik hoop dat Pelle toch goed gaat spelen, zoals Ari nu doet infeite.
Die lullo heeft het goed verpest voor AZ met zijn domme aktie..
Maar dat komt ook omdat Mousa niet veel scoort, hij is voorbereider althans zo word ie nu gezien, maar mijn inziens moet hij veel meer scoren als spits.
Maar misschien toch onze mooiboy! Ik zet me geld op Pelle.

Ik denk dat ALS ie speelt, Evert ten Napel wel een paar leuke zinnen zal verzinnen, en de mensen achter de buis een leuke avond zullen hebben!

ik zeg 2-1, en ze komen eerst achter en pas in de 2e helft de wedstrijd kunnen beslissen
pi_54854788
quote:
Op maandag 26 november 2007 20:37 schreef fuckbuddy het volgende:
Een AZ'etter met een baard zal wel opvallen.... Ik heb trouwens vrijdag pas mijn vouchers binnen gehad.
Valt wel mee hoor Ik heb hem net een maandje staan, en dat alleen omdat m'n baardtrimmer stuk is en ik nog te beroerd ben geweest een nieuwe aan te schaffen. Zit je bij Nürnberg ook op de eerste ring?
pi_54864904
Is er al iets bekend over de spelers die bij AZ in beeld zijn om de positie van linkermiddenvelder definitief in te vullen? Aangezien Van Gaal aangaf niet door te willen met Musampa..
pi_54867068
quote:
Op maandag 26 november 2007 20:58 schreef Gatalin het volgende:

[..]

Valt wel mee hoor Ik heb hem net een maandje staan, en dat alleen omdat m'n baardtrimmer stuk is en ik nog te beroerd ben geweest een nieuwe aan te schaffen. Zit je bij Nürnberg ook op de eerste ring?
Vak 24!

Ik ben benieuwd hoeveel supporters heen zullen gaan. Mag toch wel hopen op een 1000 stuks!!
Geen idee wie ze gaan halen, maar ze hebben nog wel wat centen dus mag hopen op een leuke speler.
En dus een AZ wat snel gaat stijgen op de ranglijst. Nummer 4 klinkt toch beter dan nummero 8

Maar geen idee wat ze kunnen vinden, en wie WILT komen naar Alkmaar.
pi_54867221
Pranjic had een leuke kunnen zijn, maar die zit nu (op papier) tot ergens 2011 bij Heerenveen.
pi_54867754
Zou een goede geweest kunnen zijn idd, ik hoop op een europese speler, maar 95% heeft tijdens de zomer al een goed onderkomen gevonden.
in NL is er weinig te krijgen momenteel, Maar Pocognoli doet het erg goed de laatste wedstrijden op linksmidden. Hoewel hij als verdediger is gehaald. Misschien dat ze ook kijken naar een linkerverdediger en poco in gedachte houden (for the time being) als middenvelder, totdat Martens er weer bij is.
pi_54868485
Kan Amrabat niet op links? Die jongen kost maar een paar ton in de winterstop. Ik kan me even niet heugen of hij nu een links of rechtsbeen is.
pi_54870926
Nordin Amrabat, die is volgens mij rechtsbening.
Dit omdat ik hem bij jong oranje als rechtsmidden heb zien spelen.

Tis wel een bijdehand ventje trouwens.
Op rechts hebben we een Jenner en Augustien die het prima kunnen.

Gezeik is dat ik zelf ook niet weet wie het zou moeten doen.

We zoeken door!
pi_54870975
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 15:34 schreef fuckbuddy het volgende:

We zoeken door!
Royston Drenthe? Die schijnt weg te mogen te mogen bij Real Madrid
pi_54871200
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 15:34 schreef fuckbuddy het volgende:

We zoeken door!
Misschien dus helemaal niet zo gek om te gaan kijken voor de rechterkant
pi_54871775
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 15:45 schreef Gatalin het volgende:

[..]

Misschien dus helemaal niet zo gek om te gaan kijken voor de rechterkant
Dus beide flanken dienen versterkt te moeten worden zeg je!
Royston is geen optie, die wilt een Q7 en bij AZ krijg je een Golf GTI
  dinsdag 27 november 2007 @ 16:16:04 #191
55709 Stereotomy
pi_54871832
Drenthe

*klapklapklap*
pi_54872137
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 16:11 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Dus beide flanken dienen versterkt te moeten worden zeg je!
Royston is geen optie, die wilt een Q7 en bij AZ krijg je een Golf GTI
Jenner begon het seizoen net zo slap als dat hij het laatste was geeindigd, maar waar hij vorig seizoen geen serieuze concurrentie op zijn positie had, heeft hij dat dit seizoen wel. Zijn invalbeurten zorgen niet voor zoveel ergenis als dat ze afgelopen seizoen wel deden. Hij werkt harder, heeft iets meer overzicht en lijkt iets meer geconcentreerd te zijn dan eerst. Blijkbaar is de concurrentie van Agustien de motivatie die hij nodig had. Ik zie hem echter niet veel meer verder groeien dan het niveau waar hij nu op zit, maar blijkbaar heeft Van Gaal nog wel het vertrouwen in hem en hij weet het het beste. Ik zie hem echter liever aan het einde van het seizoen vertrekken, maar misschien weet hij mij nog op een positieve manier te verrassen.
  dinsdag 27 november 2007 @ 17:10:12 #193
55709 Stereotomy
pi_54872592
Van Gaal vergelijkt Jenner met Sjaak Swart. Die had ook maar één passeerbeweging, aldus Van Gaal.
  woensdag 28 november 2007 @ 10:18:45 #194
55709 Stereotomy
pi_54886355
quote:
Steinsson trouwt Miss IJsland

Alkmaar - AZ voetballer Grétar Rafn Steinsson is dinsdagmiddag in Alkmaar met miss IJsland getrouwd: Manúela Ósk Harđardóttir. De voetballer en IJslands mooiste (ze verwierf de miss-titel in 2002) trouwden in de Polderkamer van het gemeentehuis te Alkmaar.

Trouwambtenaar Marja Bak-Aal voltrok het huwelijk in het Engels ten overstaan van hun ouders, tevens getuigen en Manúela's zoontje Johan Grétar. Jerry de Koning was ook aanwezig met zijn vrouw Pauline en hun twee kinderen, Tim en Kai. De plechtigheid was eenvoudig; het plan is om in IJsland een groots huwelijksfeest te geven. Het bruidspaar zag er prachtig uit. Johan Grétar van tweeënhalf jaar gaf de ringen. Stapelverliefd en gelukkig verlieten ze het Gemeentehuis. Door de soberheid hadden de voorbijgangers niet eens in de gaten dat het om een bekende voetballer ging. Van een huwelijksreis kan geen sprake zijn, want donderdag moet Grétar weer aantreden voor de wedstrijd tegen Larissa uit Griekenland.
Gefeliciteerd Grétar

Doet ie niet slecht Alleen jammer dat ze al genuecksext heeft met iemand anders en een zoontje daarvan gekregen heeft. Maar als Grétar daar geen problemen mee heeft, waarom niet.
pi_54886401
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 17:10 schreef Stereotomy het volgende:
Van Gaal vergelijkt Jenner met Sjaak Swart. Die had ook maar één passeerbeweging, aldus Van Gaal.
Da's een flink overtrokken vergelijking. Jenner mag de veters van Swart nog niet eens strikken.
  woensdag 28 november 2007 @ 13:46:34 #196
55709 Stereotomy
pi_54891600
Wel bizar, op het forum van Azfanpage ( ) las ik dit:

http://www.azfanpage.nl/forum/viewtopic.php?t=1681&postdays=0&postorder=asc&&start=600
quote:
Ik heb Grétar Steinsson van AZ getrouwd !!!

Ik heb Grétar Steinsson van AZ getrouwd in de Polderkamer van de Gemeente Alkmaar. Gisterenavond kwam hij nog voor een gesprek bij mij thuis met toen nog zijn vriendin. Ik heb toen al een prachtige foto van hen gemaakt. Maar beloofd die niet aan de pers te geven. Echter… ik mocht wel van hun huwelijksvoltrekking foto’s maken. Er was geen pers aanwezig dus ik heb alle ruimte gehad om te fotograferen. Hij trouwde met Manúela Ósk Harđardóttir uit IJsland. Een prachtige vrouw die Miss IJsland is geweest. Beiden zagen ze er heel mooi uit. Het was een eenvoudige ceremonie waarbij beider ouders aanwezig waren en tevens ook getuige. Zoontje Johan Grétar van tweeënhalf jaar gaf de ringen. Iedereen was heel erg aangedaan, de tranen vloeiden rijkelijk vooral bij de moeders. Verder was alleen de manager van Grétar aanwezig, Jerry de Koning. Hij vertelde dat hij vroeger nog bij Ajax heeft gevoetbald. Ik heb het toch vooral over de liefde en over hen samen gehad en niet zozeer over voetballer of Miss zijn. Ze hadden het vooral druk met knuffelen en kusjes geven, ze zijn stapelgek op elkaar. Het was heerlijk om te zien. Ik hoop dat ze heel gelukkig worden met z’n drietjes. Voor een honeymoon was echter geen gelegenheid, want donderdag moet Grétar weer voetballen tegen Larissa uit Griekenland. Hopelijk is hij dan wat uitgerust van de huwelijksnacht. Ze zagen er allebei zo stralend uit. Echt hele lieve mensen. Het was heerlijk om te doen en ik was blij dat er geen pers bij was. Maar… nu heb ik heel veel foto’s zoals:

dat ze elkaar een kusje geven
ondertekening van de akte
ze krijgen het trouwboekje van de trouwambtenaar
bruidspaar op de trap met familie
bruidspaar is getrouwd staande voor de trap van het gemeentehuis te Alkmaar; Grétar met Johan Grétar op zijn arm
bruidspaar met Johan Grétar en trouwambtenaar
T.z.t. zet ik ze wel in een album of maak ik er een clip van voor het bruidspaar.

Als iemand interesse heeft in een foto voor de krant, noem je prijs en ik reageer.
Maar hier is de originele bron waar niets over prijzen e.d. gerept wordt, en dat zou niet passen bij een trouwamtenaar. :

http://marjabakaal.web-lo(...)ik_heb_grtar_st.html
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 28 november 2007 @ 14:00:49 #197
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54892022
doet Grétar goed
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 28 november 2007 @ 14:07:11 #198
176521 Grulez
rasgroninger
pi_54892184
Leuk voor die jongen.
pi_54894573
Wat grappig...in die kamer ben ik ook getrouwd
pi_54897202
wat een lul, gaat ie trouwen nodigt ie me niet eens uit.
Hoe is het verder?
  woensdag 28 november 2007 @ 17:10:20 #201
55709 Stereotomy
pi_54897416
Hoop dat ik word uitgenodigd als ie gaat nuecksexxen
pi_54897572
Homo.
  woensdag 28 november 2007 @ 17:20:47 #203
55709 Stereotomy
pi_54897737
quote:
Op woensdag 28 november 2007 17:15 schreef Chriz2k het volgende:
Homo.
Dus als jij naar een pornofilm kijkt waarin een mooie vrouw gepaald wordt door een gozer ben jij ook homo?
quote:
Van Gaal wil naar Engeland
Uitgegeven: 28 november 2007 17:06
Laatst gewijzigd: 28 november 2007 17:11

ALKMAAR - Louis van Gaal wil graag bondscoach van Engeland worden. Dat vertelde de trainer van AZ woensdag. "Als ik deze kans krijg, laat ik die niet voorbijgaan."
ANP

"Ik ben niet gek. Mijn grote ambitie is om nog een keer met een land actief te zijn op een EK of WK", aldus Van Gaal.

Van Gaal verlengde in april zijn contract bij AZ tot 2010. In het contract liet hij een aantal clausules opnemen. De belangrijkste clausule is dat Van Gaal in juli 2009 bij AZ mag vertrekken, maar alleen voor een baan als bondscoach bij Duitsland, Argentinië, Spanje, Nederland of Engeland.

Slim

"Ik kan sowieso niet voor 2009 weg bij AZ. AZ heeft slim nagedacht bij het opstellen van het nieuwe contract. Maar ik ben ook slim. Zo kan ik bijvoorbeeld een assistent-trainer vooruit sturen.

Dat is heel gebruikelijk in het huidige voetbal. Guus Hiddink heeft dat ook gedaan bij Australië. In 2009 zou ik de leiding dan kunnen overnemen."
Hij is toch niet gek?!
pi_54897998
quote:
Op woensdag 28 november 2007 17:20 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Dus als jij naar een pornofilm kijkt waarin een mooie vrouw gepaald wordt door een gozer ben jij ook homo?
[..]

Hij is toch niet gek?!
Nee, maar jij wilt gewoon de billetjes van Grétar bevoelen .
  woensdag 28 november 2007 @ 18:41:40 #205
55709 Stereotomy
pi_54899717
quote:
Op woensdag 28 november 2007 17:29 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Nee, maar jij wilt gewoon de billetjes van Grétar bevoelen .
Als ik me daarna mag uitleven op die blonde IJslandse dan moet het maar even hoor
pi_54903880
quote:
Pellč en Jenner kampen met maagklachten

ALKMAAR- Een dag voor de UEFA Cup-wedstrijd tegen Larissa blikte Louis van Gaal vooruit op het duel tegen de Griekse club. Tevens werd bekend dat zowel Graziano Pellč als Julian Jenner kampen met maagklachten. Beide spelers gaan wel mee op trainingskamp, maar achter hun inzetbaarheid staan vraagtekens. Van Gaal: Larissa is een heel goede tegenstander

We hebben Larissa drie keer aan het werk gezien. Het is een goed voetballende, georganiseerde ploeg die veel druk zet, analyseerde Van Gaal. Maar omdat ze voetballend spelen, zullen we ook ruimte en kansen krijgen. Zulke tegenstanders leveren ons vaak goede resultaten op. Ondanks dat Larissa in de poule twee UEFA Cup-wedstrijden heeft verloren, denk ik dat het een heel goede tegenstander is. En als we winnen, zijn we een heel eind op weg om ons te kwalificeren. Maar dat moeten we eerst nog maar even doen

Personele problemen
Naast de geschorste Ari kampt AZ met nog meer personele problemen. Van Gaal: ;Op Pellč en Jenner na is iedereen fit. Ze hebben alle twee last van maagkrampen. Of ze inzetbaar zijn, weet ik niet. Net als dat ik nog niet weet wie ik als mogelijke vervanger van Pellč zal inzetten. Maar voorlopig is er nog hoop dat ze gewoon kunnen spelen

Hakbal
Pellč en Jenner bleven woensdag tijdens de training in het stadion waar ze lichte fitnessoefeningen hebben gedaan. Op het trainingsveld werd tactisch getraind. De mooiste treffer kwam op naam van Moussa Dembélé. De Belg scoorde met een hakbal, op aangeven van Kemy Agustien.

Record Als AZ donderdag niet verliest van Larissa, is de Alkmaarse club recordhouder in Europa. AZ is dan als enige club 32 Europese wedstrijden op rij ongeslagen. Momenteel staat AZ samen met Ipswich Town op 31 duels. Van Gaal:Ik ben niet zo met dat record bezig. Het is wel een hele eer dat ik deel uitmaak van de geschiedenis van AZ
Hmmm kut, Pellč had ik graag gezien in de basis, mede omdat ie maar 1 helft heeft gespeels met jong-az, dacht ik dat ie wel zou beginnen, maar misschien valt ht allemaal mee....
Nu zal het wel el hamdaoui en Mousa worden gok ik en misschien Agustien ipv Julian Jenner.
quote:
Pellč en Jenner onzeker bij AZ

Louis van Gaals plan om met Graziano Pellč in de basis af te trappen tegen het Griekse Larissa staat op losse schroeven. Pellč sloeg woensdagmiddag de groepstraining over vanwege maagkrampen. Om diezelfde reden bleef ook Julian Jenner binnen.

Ik had graag met Pellč willen beginnen; zei Van Gaal de dag voor de wedstrijd. ;Het is nu maar afwachten of dat gaat; De Italiaan had een basisplaats in het verschiet vanwege de drie duels schorsing die eerste keuze Ari aan de zijlijn houdt.

Mochten de maagkrampen van Pellč aanhouden, dan lijkt Mounir El Hamdaoui zijn logische vervanger. Afgezien van de langdurige blessures kent de selectie van AZ verder geen twijfelgevallen voor het UEFA-cup duel.
Larissa probeerd al leuk de onderdog positie te krijgen overigens...
quote:
]Larissa-trainer Donis: AZ is favoriet
ALKMAAR- Giorgos Donis (foto), de trainer van Larissa, gaf woensdag tijdens de persconferentie aan dat hij AZ donderdagavond meer kansen toedicht dan zijn eigen ploeg. Larissa moet winnen om nog kans te maken op de volgende ronde van de UEFA Cup. Donis: We zullen er vol voor gaan en weten ons gesterkt door duizend Larissa-supporters

Na deze wedstrijd weten we of we nog kans hebben om ons te kwalificeren voor de volgende ronde van de UEFA Cup, zei Donis tegen de voornamelijk Griekse pers. belang van een overwinning is na twee nederlagen in deze poule dus heel groot voor ons.

Goed verdedigen
We weten dat AZ in thuiswedstrijden een grote ongeslagen reeks heeft neergezet. Zij zijn ook de favoriet donderdag. Het sterkste punt van AZ vind ik hun aanvallende kwaliteiten. Daarom zullen we met onze hele ploeg goed moeten verdedigen
Daar waar AZ niet over de geschorste spits Ari kan beschikken, heeft ook Larissa aanvallende zorgen. Onze spits Bakayoko is geblesseerd aan zijn linkerbovenbeen. Die blessure liep hij op in het duel tegen Panathinaikos van afgelopen zondag (2-2, red.). Dat is een groot gemis.

Scoren
Maar ondanks die blessure hebben we een goede aanval waarmee we zeker gaan scoren. We zullen er vol voor gaan om een goed resultaat neer te zetten. En we weten ons gesterkt door duizend Larissa-supporters; aldus de Griekse oefenmeester.

AZ-Larissa begint donderdag om 20:45 uur.
Duizenden??? Nou dan zal ik maar eens lekker voor sfeer gaan zorgen zodat we die leden niet horen...
Er zijn toch maar maximaal 1000 plaatsen voor de bezoekende partij meen ik?

[ Bericht 10% gewijzigd door fuckbuddy op 28-11-2007 21:08:31 ]
pi_54904204
quote:
Musampa mag in januari vertrekken
Kiki Musampa heeft bij AZ een contract tot aan het eind van het seizoen getekend, maar heeft in januari alle vrijheid om van club te wisselen. Dit omdat de Alkmaarders bezig zijn met een nieuwe speler voor op de linkerflank.

Marcel Brands bevestigt de constructie in het contract van Musampa, die tegen Willem II debuteerde. "In principe hebben we met Kiki dezelfde constructie bedacht als vorig jaar met Ronald Waterreus", vergelijkt de technisch directeur van AZ in VI.

"Net als Waterreus destijds helpt Musampa ons nu even uit de brand. Maar in de winterstop heeft hij de vrijheid op de interesse van een andere club in te gaan. Wij zijn namelijk bezig met een mogelijke versterking voor de linkshalfpositie. Het gaat om een buitenlandse speler, ik verwacht medio december duidelijkheid over zijn haalbaarheid."

In het geval van een transfer slinken de kansen op speeltijd voor Musampa. "Als die aankoop doorgaat, dan veranderen de perspectieven voor Kiki weer", bevestigt ook Brands.

Vermoedelijk gaat het om Milos Krasic. De 23-jarige speler van CSKA Moskou wordt gezien als 'de nieuwe Nedved' en wordt ook gevolgd door Ajax. Krasic zou reeds hebben aangegeven interesse te hebben in AZ.

Die zou echt super zijn voor AZ.. who knows..
pi_54904519
quote:
Op woensdag 28 november 2007 21:11 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Die zou echt super zijn voor AZ.. who knows..
Ken je hem? Ik heb volgens mij al een stuk of 5 berichten de laatste jaren gelezen waarin de "nieuwe Nedved" gescout werd .
  woensdag 28 november 2007 @ 21:31:12 #209
55709 Stereotomy
pi_54904865
Ik dacht dat die Modric gozer van Dinamo Zagreb de nieuwe Nedved was

En da's vrij kut dat Pellč maagkrampen heeft. En Jenner is Europees altijd heel nuttig met invalbeurten. De gouden stift van 2-2 tegen Slovan Liberec nog vers in het geheugen?
pi_54911602
quote:
Op woensdag 28 november 2007 21:31 schreef Stereotomy het volgende:
Ik dacht dat die Modric gozer van Dinamo Zagreb de nieuwe Nedved was

En da's vrij kut dat Pellč maagkrampen heeft. En Jenner is Europees altijd heel nuttig met invalbeurten. De gouden stift van 2-2 tegen Slovan Liberec nog vers in het geheugen?
Ik weet nog wel dat Huysegems een geweldige partij tegen Auxerre speelde en vervolgens het hele seizoen daar op teerde. Die goal tegen Slovan was een zeer mooie, maar ik hoop dat we geen aanspraak op zijn 'kunsten' hoeven te maken, Agustien vult het dit seizoen een stuk beter in. Pellč zie ik bij gebrek aan betere alternatieven wel graag starten.
pi_54916487
Ik wil Pelle ook aan het werk zien. Ik heb hem nog steeds in mijn coach van het jaar team staan
  donderdag 29 november 2007 @ 12:17:08 #212
55709 Stereotomy
pi_54916711
Voordeel is dat het lekker koud is. Die Grieken zijn toch een wat warmer klimaat gewend. Lijkt me van grote invloed als sporter.
pi_54917486
quote:
Op donderdag 29 november 2007 02:02 schreef Gatalin het volgende:

[..]

Ik weet nog wel dat Huysegems een geweldige partij tegen Auxerre speelde en vervolgens het hele seizoen daar op teerde. Die goal tegen Slovan was een zeer mooie, maar ik hoop dat we geen aanspraak op zijn 'kunsten' hoeven te maken, Agustien vult het dit seizoen een stuk beter in. Pellč zie ik bij gebrek aan betere alternatieven wel graag starten.
Eerste helft van AZ tegen Auxerre vind ik nog steeds de beste helft die ik ooit van AZ gezien heb.
Wat een voetbal was dat!
pi_54917507
Succes vanavond!
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_54918332
Ons aller held Evert Ten Napel gaat weer het commentaar leveren!
pi_54919373
Zal Louis vanavond met de wedstrijd bezig zijn of denkt hij alvast na over of hij David Beckham wel of niet in de basis zal zetten?
  donderdag 29 november 2007 @ 14:34:57 #217
55709 Stereotomy
pi_54919799
  donderdag 29 november 2007 @ 14:35:45 #218
55709 Stereotomy
pi_54919810
Jan van Halst lijkt wel een beetje op Huysegems overigens
pi_54920545
quote:
Op donderdag 29 november 2007 14:15 schreef JanVanHalst het volgende:
Zal Louis vanavond met de wedstrijd bezig zijn of denkt hij alvast na over of hij David Beckham wel of niet in de basis zal zetten?
Louis is zoals altijd professioneel met zijn werk bezig...

behalve die ene keer dat hij in een rolstoel belande dan...
pi_54921445
Ok mannen, Deus gaat er vandoormet 15min. Lekker naar het stadion.
De tering, al uit het raam gekeken? Windkracht 100 en vette regen. Dus zingen en springen om warm te blijven.
Pellč begint in de basis gok ik zo, eens kijken of die luie italiaan het warm wilt hebben, dan moet ie wel gaan rennen en springen en dus vrijlopen. Succes met Evert ten Napel

Ik hoop dat jullie allen een goed glas GOEDE wijn en een lekker blokje kaas op tafel hebben staan!

Onthoud even de mooie quotes van Evert voor mij voor morgen aub!

Leuk om te lezen over Pellč
http://www.azfanpage.nl/index.php?nieuws=1&artikel_id=6446

http://www.youtube.com/watch?v=sEVeYFUMF88
Mounir Elhamdaoui die ff een tering strakke aktie uithaald!
pi_54926831
vanaf mijn mobiel; er gaat iets gebeuren in het stadion mocht AZ ongeslagen blijven vanavond.
paar minuten voor het einde, leuke aktie!

Typisch een "spierballen" aktie van Scheringa denk ik zo.

Jullie zullen wel zien :-)
pi_54927047
Hopelijk kan Pelle het vanavond waarmaken.
Ik weet hoe het voelt om als goede speler op de bank te moeten zitten.
El Tanque
pi_54928807
Als AZ vanavond verliest noem ik mijn eerstgeboren meisje Larissa
pi_54928820
JA!!! EVERT!!!!!
pi_54932588
quote:
Op donderdag 29 november 2007 19:43 schreef fuckbuddy het volgende:
vanaf mijn mobiel; er gaat iets gebeuren in het stadion mocht AZ ongeslagen blijven vanavond.

Nou nou, dat was een spektakel!
pi_54932632

Maaruh, gefeliciteerd met de overwinning heur.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_54932690
Wat een spierballen aktie zeg
El Tanque
pi_54932724
quote:
Op donderdag 29 november 2007 22:41 schreef venomsnake het volgende:

Maaruh, gefeliciteerd met de overwinning heur.
Het leek wel Pacos Ferreira tegen Go Ahead Eagles
AFC AJAX
pi_54932842
gefeliciteerd peepz
Punten waren hard nodig voor Nederland! Dat AZ maar mooi de UEFA beker wint
  donderdag 29 november 2007 @ 22:49:21 #230
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_54932905
quote:
Op donderdag 29 november 2007 19:43 schreef fuckbuddy het volgende:

woow vette spierballenactie zeg

Budget was zeker op
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_54932938
quote:
Op donderdag 29 november 2007 22:49 schreef DANILXL het volgende:

[..]

woow vette spierballenactie zeg

Budget was zeker op
Hun sfeerteam heeft een budget van 15.000 euro... geen idee waar het blijft maar ok.
pi_54932959
jammer maxpower dat het weinig was, stadionspeaker had een zgn ludieke actie op touw, zegt genoeg :-(.

waarin een "kleine club groot in HAD willen zijn".. triest idd
pi_54932995
Langzaamaan komt AZ weer een beetje terug in het spel van een tijdje geleden...Gelukkig maar....2e ronde lijkt nu ook wel echt binnen handbereik....Ben benieuwd hoever ze nog kunnen klimmen. Ik vind het persoonlijk in ieder geval wel interessant om deze mentale veerkracht van zo'n relatief onervaren club te zien
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_54932997
quote:
Op donderdag 29 november 2007 22:50 schreef fuckbuddy het volgende:
jammer maxpower dat het weinig was, stadionspeaker had een zgn ludieke actie op touw, zegt genoeg :-(.

waarin een "kleine club groot in HAD willen zijn".. triest idd
Er was dus nog iets anders gepland? Ben benieuwd...?
  donderdag 29 november 2007 @ 22:53:57 #235
146874 DANILXL
pi_54933057
quote:
Op donderdag 29 november 2007 22:51 schreef Norrage het volgende:
Langzaamaan komt AZ weer een beetje terug in het spel van een tijdje geleden...Gelukkig maar....2e ronde lijkt nu ook wel echt binnen handbereik....Ben benieuwd hoever ze nog kunnen klimmen. Ik vind het persoonlijk in ieder geval wel persoonlijk om deze mentale veerkracht van zo'n relatief onervaren club te zien
ach ze moesten hewoon ff in het ritme komen dit seizoen.
pi_54933186
Het record zelf is er niet minder om, maar wel jammer dat ze niet het op een waardige manier gevierd hebben, je kan zo'n stadion toch wel beter benutten om op visuele wijze iets moois te doen voor deze gelegenheid.

Maar ben al lang blij dat ze gewonnen hebben, was namelijk echt nodig en AZ moet gewoon ver komen in de uefa cup
pi_54933251
Maxpower, er werd omgeroepen dat je iets moest vasthouden, dus ik denk vet spandoek. nee 1m2x1m2 ..nevermind ik ga pilsen in de gunnery tot later. jammer x3
pi_54934019
Gefeliciflapstaart Fuckert

Weinig overtuigend vanavond, hoewel Larissa er ook niet veel tegenoverstelde. De zogenaamde doelpogingen van hen waren veelal schoten die Ray Charles ook wel had zien aankomen. Eitje voor Romero, goed voor zijn zelfvertrouwen ook zover hij die nog niet had.

Verdedigden ook wel met een hoop, desondanks had AZ wat meer spirit mogen showen en meer druk moeten zetten.

Maar goed, al met al toch weer een geslaagd avondje zoal gewoonlijk. Je went er aan.
pi_54939656
Ik vond de 2de helft best vermakelijk. Larissa was sterker dan ik dacht. Nurnberg wordt een belangrijke match
pi_54941275
Heel soms had AZ wel weer leuke 1x tikken driehoekjes waarin ze heel snel zich vrijspelen en het veld overgaan. Dat vind ik het leuke aan de speelwijze van AZ. En als je dat echt perfectioneert dan kan je echt schitteren als team, a la Argentinie op afgelopen WK. Kwamen dan wel niet ver maar kan me vooral één doelpunt herinneren dat echt een geweldige uitvoering had met steeds 1x tikken.
pi_54941359
Beetje typisch van Van Gaal om nu te zeggen dat Larissa beter was dan PSV en Ajax.
pi_54941659
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 11:08 schreef JanVanHalst het volgende:
Beetje typisch van Van Gaal om nu te zeggen dat Larissa beter was dan PSV en Ajax.
Larissa kan toch ook een goeie dag hebben.
pi_54944748
Larissa speelde sowieso heel strak. Elk moment dat AZ de bal had, of het nu in de aanval of de verdediging was, stond er wel een mannetje van Larissa erbij. Zo direct erop heb ik nog geen enkele club deze competitie tegen AZ zien spelen.
pi_54945069
Larissa stond wel goed ja, maar ik schat Psv en Ajax wel hoger in dan Larissa no offence.
AFC AJAX
pi_54945758
Maar dat zegt van Gaal toch ook niet? Hij zei dat Larissa tegen AZ beter speelden dan PSV of Ajax; betekent dat Larissa ook continue hoger staat dan die twee of uberhaupt meer aanzien verdient....
pi_54949832
AZ was goed, maar niet meer dan dat, feit is dat er gewonnen is, maar dat het net zo goed gelijkspel had kunnen blijven. Ik heb een erg leuke avond gehad, wel koud hoor maar goed.
Spannende wedstrijd bij vlagen, niet meer dan dat
Soit, 3 punten zijn er.
Romero vind ik een stoere keeper, helemaal goed! En had een paar rare ballen die hij wegschoot, maar in de 2e helft stond ie er. Die gozer speelt dus iedere week in Jong AZ, dus conditie en ritme heeft ie zeker.
Lekker dat Ari zondag er weer bij is, dus lekker om Moussa misschien te ontzien en die te sparen voor woensdag tegen Nurnberg!
pi_54950234
Eerste 10 minuten gemist, helaas maakte het getoonde spel mijn dag niet meer goed. Larissa liet totaal niet zien dat ze een overwinning nodig hadden om nog kans te maken op de volgende ronde, dit kwam de wedstrijd niet ten goede. Ze speelden wel heel strak, ik moet Van Gaal er gelijk in geven dat dit team AZ het beste wist te bespelen.
Het hielp ook niet mee dat bijna iedereen bij AZ onder zijn niveau speelde, maar Dembele was toch wel lekker op dreef. Mooi voor hem dat hij scoorde.
Tof om die Grieken te zien gaan, het thuispubliek was dramatisch. Bijna geen bekend gezicht om mij heen en allemaal klapperen zodra ze het een ander ook zagen doen. Op een gegeven moment klapperde de helft mee met de liedjes van Larissa
Wel vreemd dat er geen stewards aan Griekse zijde stonden, terwijl een paar van die gasten na de 1-0 toch behoorlijk aggressief begonnen te worden en zelfs over de afscherming probeerden te klimmen. Het meest lachwekkende was echter de reactie, of liever gezegd het gebrek aan reactie, van de stewards aan AZ zijde die totaal niet wisten hoe ze nu eigenlijk in moesten grijpen. Ze mogen God op hun blote knietjes danken dat het om een paar dronken Grieken ging, anders had het daar behoorlijk uit de hand kunnen lopen.

Op naar FC Twente, gezien de recente resultaten tegen hen toch wel een beetje een angstgegner, ik ben al blij met een gelijkspel.
pi_54950603
Die stewards zijn allemaal zielig bij AZ, ze lopen te zeiken als iemand een peuk of steekt maar ze doen niets. Idd als de pleuris eens uitbreekt dan doen zij niets idd.

Qua zingen is het sowieso dramatisch bij AZ, alleen de uitwedstrijden geeft je een groter "wij" gevoel. He Gatalin, ga jij nou wel met de combibus naar Nurnberg?
WIj gaan met auto's en er kan eventueel wel iemand mee mocht je willen.
10x sneller en een stuk comfortabeler... kijk maar

Ik ben net de goedheiligman realiseer ik me net!
pi_54950667
Nee, ik rij al met m'n pa en twee vrienden mee, maar bedankt voor het aanbod!
pi_54950837
Wat vonden jullie van Pelle eigenlijk, ondanks dat ie nog ziek was.
Het verschil was erg groot tussen hem en Medunjanin.

Ik was blij verrast trouwens, hij was scherp en fel, en hij is lang dus je kan ook hem als koper bereiken. Medunjanin was gewoon ruk. Dan had ik 10x eerder voor Mounir Elhamdaoui gekozen...
pi_54953878
Medujanin komt gewoon tekort. Die viel wat mij betreft echt door de mand.

Pelle komt er wel. Vond hem ook goed invallen. Van Gaal vergeleek hem met Litmanen laatst, niet qua voetbal, maar qua ontwikkeling. Litmanen duurde ook tijdje voordat hij doorbrak.
  vrijdag 30 november 2007 @ 20:43:56 #252
147587 De_Postbode
Ik ben overrated
pi_54954743
Opdam was trouwens verdomd sterk bezig in de opbouw, eigenlijk de enige back die iets anders deed dan tikkies breed of af en toe een lange haal. Had niet verwacht dat onze 'trage' opa zoveel passeerbewegingen in huis had!
Ta mčre bien.
pi_54965815
Die rechterkant van AZ kan je nu gewoon gevaarlijk noemen, ik vind de combi van Opdam met Pocognoli erg goed. Pocognoli is geweldig snel met de bal aan zijn voet en heeft een prima voorzet in huis. Ik zou zondag graag Ari en Pellč in de spits zien. Moussa Dembélé dus sparen voor de wedstrijd woensdag tegen Nurnberg.

Medunjanin was nergens te zien, en je ziet Pellč komt erin en hats het draait stukken beter.
Maar zegt dat nou iets over Pellč of over Medunjanin?

Trouwens die Marko Matic is ook een goede speler, die heb ik laatst gezien. Jezus dat kan nog een belangrijke/goede spits gaan worden voor AZ.
pi_54988858
Ik ga zo maar eens richting het Arkestadion, hopelijk is de wedstrijd een stuk beter dan het weer!
pi_54988956
Pak ze aan die kut tukkers.
  zondag 2 december 2007 @ 14:17:32 #256
55709 Stereotomy
pi_54989589
ff streampje aandraaien en de pizza in de oven gooien

Wat een hondenweer, maarja, daar krijg je ook centjes voor om lekker te gaan ballen op het veld. Weer of geen weer.
  zondag 2 december 2007 @ 16:31:27 #257
147587 De_Postbode
Ik ben overrated
pi_54993014
Wel verdomme, verliest Ajax een keer, loop je nog niet in.
Pelle trouwens wel z'n eerste goal meegepikt.
Ta mčre bien.
pi_54993041
Musampa wordt ingebracht en er wordt gelijk gescoord.

Hopelijk ziet van Gaal het verband.
pi_54993204
Mja, geen schande om te verliezen van Twente, hebben gewoon een goede ploeg. Maar er had meer in kunnen en moeten zitten voor AZ in deze best wel belangrijke en cruciale periode.

zondag 2 december 2007 @ 16:43:24 #260
147587 De_Postbode
Ik ben overrated
pi_54993256
En bovendien sta je meteen weer in dat rechter rijtje, dat voelt niet echt tof.
Ta mčre bien.
pi_54995204
quote:
Op zondag 2 december 2007 16:43 schreef De_Postbode het volgende:
En bovendien sta je meteen weer in dat rechter rijtje, dat voelt niet echt tof.
Ja, ben er zelf ook allerminst blij mee. Maar ja, met een goede reeks kan je al snel flink stijgen in de ranglijst. Ik hou de hoop dat AZ uiteindelijk gemiddeld toch meer punten pakt dan de huidige subtop en daardoor zichzelf gewoon weer ergens in de top 5 of 6 nestelt. De landstitel komt dan misschien later nog wel. Hangt er ook nogal vanaf in hoeverre de top nog punten laat liggen. Hoewel 12 punten nu toch al een flink gat is

Volgende week thuis winnen van Utrecht kan alweer wat verlichting brengen.
  zondag 2 december 2007 @ 18:47:47 #262
147587 De_Postbode
Ik ben overrated
pi_54996029
Voor Utrecht ben ik na vrijdag ook niet helemaal onbevreesd, hoewel die 7-1 natuurlijk vooral aan SPAAAARTAAAA lag.
Ta mčre bien.
pi_54997680
Geweldige keeper hebben jullie
pi_54998224
quote:
Op zondag 2 december 2007 19:57 schreef Tallie1982 het volgende:
Geweldige keeper hebben jullie
Ik vond hem best wel goed eigenlijk...Die eerste goal was knullig (zoals van Halst of hoe ie ook heet) ook al zei, maar best wel nogal vervelend...Die penalty veroorzaken was natuurlijk stom, maar hij bevestigde daarna wel een goede keeper te zijn
  zondag 2 december 2007 @ 20:35:11 #265
55709 Stereotomy
pi_54998627
Volgens mij stuiterde die eerste bal op een modderhoopje, waardoor hij langs Romero vloog. Moet je rekening mee houden als keeper natuurlijk..... op zich.
pi_55003600
Penalty was nog niet eens terecht volgens mij. Ik zie het wel zitten in die jonge vent.
  zondag 2 december 2007 @ 23:44:00 #267
55709 Stereotomy
pi_55004379
Nee, Twentenaar ging op het been van Romero staan (echt gewoon verticaal) en liet zich toen vallen.

Trouwens, doelpunt van Pelle was erg goed. Hij was degene die het dichtst gekeerd stond naar Poco die de vrije trap nam, hield met zijn brede torso een Twentse verdediger achter zich terwijl hij klaar stond om de aanvliegende bal op te vangen ("Pistol stand, Lucky Luke") en ramde toen het bal in het net.

Erg netjes. Ik vind het steeds beter, maar hij mag wel iets beter op zijn voetjes blijven staan.

Wat er mis ging met AZ was dat ze steeds in elk duel 1 stap te laat waren. Niet scherp genoeg dus. Gemis van aanjager Shota op het veld/
pi_55008781
was een goede wedstrijd, misschien hadden sommigen nog last van de wedstrijd van donderdag tegen Larissa.. Tis geen schande om op die manier te verliezen van Twente. Zijn waren duidelijk een stukje scherper. Ben blij dat Graziano eindelijk eens gescoord heeft, zal een last van zijn schouders vallen denk ik.
Ik vond die driehoek samen met Ari en Moussa leuk om te zien.

Maar zodra Cziommer eraf is, dan mis je toch meteen een belangrijke spelverdeler op het middenveld.
Simon zit er al 2 wedstrijden niet zo lekker in, ik ben benieuwd naar FC Nurnberg woensdag.

Romero vind ik een stoere en goede keeper, die komt er wel.
Mooi om te zien hoe hij die penalty hield, en jammer om te zien dat als ie uigooit je de bal op je rug kan krijgen als tegenstander. Het waren ook moeilijke omstandigheden om te keepen met zulk weer.
Die gozer was zwart na de eerste helft ipv wit (zijn shirt dan)

Dat we dit maar vaker mogen zien
  maandag 3 december 2007 @ 10:45:37 #269
196494 JanVanHalst
Weet het wel.
pi_55009039
Geen schande om te verliezen van dit FC Twente. Bij verre de best voetballende ploeg in de Eredivisie, tot nu toe.
pi_55009208
Romero is nog maar 20 man. Die komt er echt wel hoor. En Twente was gewoon goed inderdaad.
  maandag 3 december 2007 @ 11:04:32 #271
196494 JanVanHalst
Weet het wel.
pi_55009365
Zo slecht was Romero ook niet hoor. Bij die eerste goal heeft hij de pech dat de bal nog nét voor zijn neus een klein tikje krijgt. Hij staat hierdoor net iets verkeerd gepositioneerd en komt dan te laat met zijn reflex. Die uitgooi en het veroorzaken van die penalty was slordig, maar dat moet je zo'n jonge knul kunnen vergeven, en zeker als hij die pingel zelf stopt. Men moet niet vergeten dat Romero een vreemdeling is in dit koude, regenachtige land en nog flink wat ervaring mist. Hij heeft talent en kan echt nog wel een eind komen.
pi_55009811
Romero gaat er ook zeker komen, ik heb alleen al qua uitstraling liever Romero dan Waterman op doel. Tis jammer van die kleine foutjes tegen Twente, anders had ie een mooie psychologische tik kunnen uitdelen aan Boy Waterman.

Waterman zal wel weer gewoon de 90 minuten pakken woensdag gok ik zo.
AZ had kunnen winnen, de grootste kans op de 0-1 lag bij Ari in het begin van de wedstrijd al. Als AZ de afronding beter onder de knie kan krijgen, dan zie ik ze snel weer aansluiten bij de top4
pi_55011964
Owja, Pelle scoorde ook nog. Mijn vertrouwen in hem begint vruchten af te werpen voor mijn coach van het jaar team .
pi_55012095
quote:
Op maandag 3 december 2007 13:29 schreef BobRooney het volgende:
Owja, Pelle scoorde ook nog. Mijn vertrouwen in hem begint vruchten af te werpen voor mijn coach van het jaar team .
Die komt eraan zeggen ze... dus ja dan zullen we maar op ze moeten vertrouwen denk ik.
  dinsdag 4 december 2007 @ 16:44:44 #275
55709 Stereotomy
pi_55037860

Met de trekker naar Nürnberg!
pi_55038459
Als ik dat had geweten, was ik even wezen kijken. Dan had ik misschien wel met mijn idool op de foto gemogen
  dinsdag 4 december 2007 @ 17:18:04 #277
55709 Stereotomy
pi_55069416
Krijg de ***********

Wat een kloteavond. Die gasten verliezen zo'n beetje alles rond 1941-1945 maar troeven ons jaren later wel menigmaal af
  woensdag 5 december 2007 @ 23:51:19 #279
55709 Stereotomy
pi_55069520
Ja, ik voel me ook nog zeer kut at the moment.

Wat een fuckzooi zeg. Dit zie je toch lichtjaren vantevoren aankomen? AZ **KAN** niet terugzakken en rustig spelen, want ze krijgen er toch altijd één om de oren. Ook vaak konden de Duitsers op ongeveer 5-10 meter buiten de 16-meter rustig aannemen en vanuit de tweede lijn schieten. Niemand die naar de bal toeliep.

Ik hoop dat Van Gaal zijn mannen er van langs geeft. Echt drama dit.
  donderdag 6 december 2007 @ 00:05:59 #280
147587 De_Postbode
Ik ben overrated
pi_55069767

Ik quote nog maar even:
quote:
Op woensdag 5 december 2007 23:21 schreef De_Postbode het volgende:
O...M....F....G....

Oké, even op een rijtje:

0) AZ is het ritme uit de eerste helft volledig kwijt, I blame the tea.
1) Moffen vervangen kutspeler op de vleugel voor watervlugge Rus. Dreiging in tienvoud volgt.
2) Opdam is traag.
3) Er is sprake van een serieus probleem, dit loopt fout, je mag nog blij wezen dat die lui mikken als dronken aardbeien.
4) Op linksmid loopt de snelle Pocognoli, die eigenlijk gehaald is als linksback. Hij heeft voorin al de hele helft niks te doen.
5) Poco terug laten zakken lijkt nu zeer logisch en aantrekkelijk.
6) Maar fuck dat, we hebben immers ook nog Milano fucking Koenders, de matige rechtspoot met weinig ervaring!
7) Je zou denken dat een ezel zich niet tweemaal aan dezelfde steen stoot, Koenders presteert dat zelfs binnen drie minuten. Kedeng, 2-1, niet fokken met Duitsers.

Van Gaal! Ben ik nou zo slim of ben jij zo dom?!

Het zoog aan alle kanten, frappant gewoon hoe je de ene helft kunt domineren en daarna helemaal niks meer kan klaarspelen, snel vergeten dit. En Koenders kan beter nog snel wat pakjes gaan bezorgen om morgenochtend linea recta op die lekke schuit mee naar Spanje te gaan, wat een dwaas.

Nu wordt overwinteren ineens nog verdomd onzeker ook, klerezooi.
Is er iemand die hier wel de logica van in zag? Ik heb namelijk het gevoel dat ik iets gemist heb als ongekwalificeerd bankstel-coach.
Ta mčre bien.
pi_55072923
Afgelopen zomer waren er nogal wat AZ-fans (o.a. Fuckbuddy) die het niet zagen zitten om Alves te kopen. Gezien de nieuwe geruchten van vandaag: hoe staan jullie daar nu tegenover?

(voor de goede orde, ik ben uiteraard nog steeds faliekant tegen een verkoop naar AZ, ook al zou Dirk 20 miljoen cash bieden )
  donderdag 6 december 2007 @ 11:35:28 #282
55709 Stereotomy
pi_55074741
@ Postbode:

Opdam eruit, Musampa erin was de juiste methode. Musampa is een controlerende middenvelder die ook op linkshalf kan (is ie voor gehaald ) en Poco op linksback om die Rus over de borden te schoppen.
pi_55076210
musampa was niet mee, dus dat was geen optie.
Substitutes
16 Sergio Romero
7 Julian Jenner
12 Milano Koenders
14 Ryan Donk
22 Haris Medunjanin
24 Mounir El Hamdaoui
25 Ruud Vormer

dit waren de reserves.

misschien was het beter als hij donk erin zou zetten ?

[ Bericht 11% gewijzigd door Geniuz_Nerd op 06-12-2007 12:50:26 ]
Hoe is het verder?
  donderdag 6 december 2007 @ 13:06:36 #284
146874 DANILXL
pi_55076658
quote:
Op donderdag 6 december 2007 12:44 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
musampa was niet mee, dus dat was geen optie.
Substitutes
16 Sergio Romero
7 Julian Jenner
12 Milano Koenders
14 Ryan Donk
22 Haris Medunjanin
24 Mounir El Hamdaoui
25 Ruud Vormer

dit waren de reserves.

misschien was het beter als hij donk erin zou zetten ?
waarom zit Vormer standaard op e bank, terwijl hij toch nooit invalt?
pi_55076725
Slechte wissel.
pi_55076730
Musampa mocht niet spelen.... niet gerechtigd!

Donk was beter geweest, links half is niet eens een plek voor Koenders.
Fuck it..
quote:
Op donderdag 6 december 2007 09:55 schreef MaxPower het volgende:
Afgelopen zomer waren er nogal wat AZ-fans (o.a. Fuckbuddy) die het niet zagen zitten om Alves te kopen. Gezien de nieuwe geruchten van vandaag: hoe staan jullie daar nu tegenover?

(voor de goede orde, ik ben uiteraard nog steeds faliekant tegen een verkoop naar AZ, ook al zou Dirk 20 miljoen cash bieden ~O> )
Ik heb net een heel verhaal lopen maken over transferkosten en salarissen, maar die kut IE7 crashed en alles is pleite godverdomme!

Liever Crouch maar die kost te veel salaris (mocht ie komen...)
Snap je die kost 11 miljoen, voor 20 miljoen kan je sterspelers halen man! Echte spelers uit de top20 van de wereld Maar die komen niet naar AZ, en dat weet Heerenveen ook. En die gaan lekker shoppen voor 20 miljoen mocht het toch betaald worden, wat ik niet denk!

Dan maar Alves want nu word er niet gescoord, en haal een ervaren middenvelder erbij. Andre Ooijer misschien?? Niemand durft te schreeuwen bij AZ en de lijnen binnen het team uit te zetten.
Het zijn op papier allemaal goede spelers, maar qua team loopt het niet. Jaliens is geen aanvoerder, eerder Opdam.

Maar Alves is de enige oplossing, maar 20 miljoen gaat AZ niet betalen.. Das voor AZ ook teveel.
Ze hebben al flink geinvesteerd afgelopen jaar en denk dat er niet nog eens een 20 + x miljoen voor een ervaren verdediger gaat komen.

Brands kan mooi lullen, maar het komt niet uit zijn zak. Ik moet het nog maar zien.
Qua persoon vind ik Alves een smeerlap,maar als ie gaat scoren voor AZ ben ik wel zo hypocriet dat ik vanzelf van hem gaat houden.

Als AZ wel Alves koopt, dan wint Heerenveen. Die laten hem meteen gaan.....
Maar soms moet je de "whatever it takes" regel hanteren als je resultaat wilt boeken!
pi_55078132
Duidelijk verhaal. Ik neem aan dat Dirk ook wel snapt dat komende winter de hoofdprijs betaald moet gaan worden. Bij Heerenveen zien ze ook wel dat AZ nu desperate is voor een goede spits.
pi_55078801
Alves was een goede zomeraankoop geweest omdat hij een spits is die overal en anytime scoort, heeft niet de gewenning nodig die Ari en vooral Pelle nodig hebben. Dus met Alves had AZ er nu beter voorgestaan, en was hij de 20 miljoen wel waard. Maar voor nu denk ik dat Ari z'n draai aan het vinden is en of Alves dan nog wel een meerwaarde van 20 miljoen waard is? Best kans namelijk dat na een half seizoen AZ er toch nog een europese topclub komt aankloppen en je 'm al weer kwijt bent.

Dit seizoen is wel verloren voor AZ, 20 miljoen kan je enkel terugverdienen met champions league voetbal.
pi_55083380
Ik ben van mening dat ondanks de pers suggereerd Alves NIET naar Alkmaar komt...

Maar ben er zeker van dat er 2 nieuwe spelers bij gaan komen, een spits en een middenvelder (links).
Beide ervaren.......
pi_55083672
Qua kwalitieten (whehe, tieten) is Alves een prima aanwinst, qua persoonlijkheid vind ik het maar een drol.
pi_55091576
Waarom speelt Donk trouwens niet? Is louitje nog steeds zo boos???
  vrijdag 7 december 2007 @ 00:30:08 #292
55709 Stereotomy
pi_55091849
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 00:08 schreef Chadi het volgende:
Waarom speelt Donk trouwens niet? Is louitje nog steeds zo boos???
Van Gaal denkt dat een inschuivende, opbouwende verdediger zoals Mendes beter is dan een pure mandekker zoals Donk.
pi_55095716
quote:
Op donderdag 6 december 2007 18:51 schreef xFriendx het volgende:
Qua kwalitieten (whehe, tieten) is Alves een prima aanwinst, qua persoonlijkheid vind ik het maar een drol.
Zal je net zien dat als hij naar Alkmaar komt...dat hij opeens niet meer kan scoren. Laat Alves maar lekker naar het buitenland vertrekken.
pi_55095949
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 00:30 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Van Gaal denkt dat een inschuivende, opbouwende verdediger zoals Mendes beter is dan een pure mandekker zoals Donk.
Feit is wel dat de afgelopen wedstrijden het beter draaide met Mendes erin.
ALLEEN moet je af en toe slim zijn en kan je ook denken nadat je voor staat en de dreiging komt, dat het misschien beter is om een mandekker erin te zetten, en helemaal als je achter de feiten aan loopt te rennen.....

Maar goed...nu weer focussen op Utrecht.
Ari en Moussa naast elkaar in de spits.. Ik ben benieuwd!

Ik heb er zin in 2 mooie wedstrijden weer thuis.
pi_55096218
Een mandekker was beter geweest woensdag ja. Nu creëerde Van Gaal een gatenkaas.
pi_55136676
Jullie huurlingen trappen elkaar de benen kapot zie ik net.
pi_55138032
Belachelijk inderdaad.
  zondag 9 december 2007 @ 01:10:31 #298
55709 Stereotomy
pi_55138447
Linkje pls?
pi_55141770
quote:
Rogier Molhoek heeft zaterdag tegen Excelsior een zware enkelblessure opgelopen. De middenvelder van AZ, die momenteel op huurbasis voor NAC Breda uitkomt, moest na een overtreding van (nota bene) Kees Luijckx per brancard het veld verlaten.

In de kleedkamer zwol de enkel van Molhoek enorm op. Hij ging na de terugreis in Breda naar het ziekenhuis om foto's te laten maken. Mogelijk is de enkel gebroken of zijn de banden beschadigd.
  zondag 9 december 2007 @ 11:53:49 #300
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_55141812
Nou heb ik genoten van jullie laatste Europese duel, ik gun jullie de uitschakeling (nog) niet.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_55148298
Weer eens 3 punten die hard nodig waren om de aansluiting met de sub-top te behouden.

Volgende week Feyenoord maar eens onderuit halen, ook al doe je er Amsterdam en Eindhoven ook een groot plezier mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')