abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54351285
Relaxde wedstrijd gisteren. Geeft veel vertrouwen. Hopelijk heeft Ari nu de smaak te pakken, en blijft hij scoren.
pi_54351296
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 22:21 schreef denthemen het volgende:
Amstel lite
Toch nog 3.5% he. Het is dat of malt.
pi_54354387
Ze hadden gewoon wat opstartproblemen dit jaar (dat ik ineens weer in dit topic verschijn precies nu ze winnen ligt aan het feit dat ik het vergeten was )
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_54355425
De eerste helft was geweldig, de tweede iets minder, maar het geeft veel vertrouwen, al denk ik dat we tegen PSV weinig in te brengen hebben. Volgens mij was de grootste bijdrage aan dit resultaat Mendes op de plek van Donk, het straalde in ieder geval veel meer vertrouwen uit. En, het moet toch gezegd worden, Jenner viel aardig in, hij heeft volgens mij maar 1 schaar gebruikt en gaf de bal nu veel directer dan eerst. Misschien wordt het toch nog eens wat met die jongen.
  zondag 4 november 2007 @ 14:29:43 #30
147587 De_Postbode
Ik ben overrated
pi_54355448
Keurige overwinning, ze zitten op de goede weg.
Ta mère bien.
  zondag 4 november 2007 @ 16:40:47 #31
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_54358821
Godverd... ik kan 1x niet live kijken en AZ geeft meteen met 4-0 een knappe wedstrijd als demonstratie

Ben de samenvatting nu aan het bekijken. Geen respresentatief beeld maar:

- Pocognoli
- De Zeeuw weer heel sterk
- Opa Opdam werd er 1x weer helemaal uitgerend
- AZ straalde vertrouwen uit, ik zag weer combinatievoetbal van een jaar terug
Confidence through competence
pi_54358992
Proficiat met de 1e plaats jongens.

.
pi_54359820
Wat volgende week?

PSV nog een zwaar duel in de CL deze week, afgelopen wedstrijd verloren (met wat pech, dat dan weer wel), Mendez rood (alhoewel sommigen er alleen maar blij mee zijn bij PSV) dus die doet niet mee en dan in het weekend tegen AZ die een week kunnen rusten en in een 'winning mood' zijn. Dit zijn alle ingredienten die het voor AZ makkelijker zouden moeten maken.

Ben benieuwd of we dit in de praktijk ook daadwerkelijk kunnen waarmaken. PSV blijft hoe dan ook een sterke ploeg. Denk dat AZ in dat duel snel de boel moet gaan beslissen. Blijft het lang 0-0 en een beetje aanrommelen dan zal zelfs PSV misschien nog een tandje willen bijzetten om er wellicht een 1-0 uit te slepen.

Kan je snel naar een 0-2 uitlopen dan zal een (hoogstwaarschijnlijk) vermoeid PSV misschien minder drang hebben om er nog vol voor te gaan.
  zondag 4 november 2007 @ 18:26:02 #34
55709 Stereotomy
pi_54361389
Kun je zonder PSV-clubcard toch in het stadion zijn voor de wedstrijd van volgende week?

pi_54361468
quote:
Op zondag 4 november 2007 16:47 schreef Nashje het volgende:
Proficiat met de 1e plaats jongens.

.
Je kan in de toekomst kijken? Alvast bedankt
  zondag 4 november 2007 @ 18:46:29 #36
55709 Stereotomy
pi_54361836
Brrrr, volgende week tegen Koevermans Ik mag trouwens hopen dat ze Poco en Barry even omdraaien volgende week, want Barry legt het echt af qua snelheid tegen Farfan en/of Lasovic.

[ Bericht 33% gewijzigd door Stereotomy op 04-11-2007 18:51:43 ]
pi_54362595
Ik acht AZ in ieder geval niet kansloos tegen PSV. Snel scoren is wel belangrijk. Heb meestal het idee dat PSV bij een voorsprong vaak het heft in handen weet te nemen en de wedstrijd goed kan controleren.

Bij een tegentreffer is het vaak even zoeken naar een speelwijze omdat ze uiteraard tegen willen scoren maar al helemaal niet een tweede om de oren willen.

Ik wil in ieder geval niet gaan hopen op een late treffer (omme en nabij de 85e minuut) want met dat soort dingen zijn we niet echt gelukkig.
pi_54364535
quote:
Op zondag 4 november 2007 18:46 schreef Stereotomy het volgende:
Brrrr, volgende week tegen Koevermans Ik mag trouwens hopen dat ze Poco en Barry even omdraaien volgende week, want Barry legt het echt af qua snelheid tegen Farfan en/of Lasovic.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Opdam heeft nog redelijk wat snelheid in zijn benen hoor. Zelfs met bal
  zondag 4 november 2007 @ 20:51:34 #39
55709 Stereotomy
pi_54364826
quote:
Op zondag 4 november 2007 20:40 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Opdam heeft nog redelijk wat snelheid in zijn benen hoor. Zelfs met bal
Nou, ik ben een optimist, maar Opa Opdam is veruit de langzaamste AZ-speler op het veld. Elke wedstrijd wordt hij er wel 1x uitgerend door iemand van de tegenpartij (die mét de bal loopt). Kijk hier vanaf 4:33, waar Opdam het gewoon op snelheid aflegt:

http://www.azfanpage.nl/index.php?nieuws=1&artikel_id=6352

Dat moet je met Farfan of Lasovic op de vleugels niet proberen. Daarom: Poco als linksback en Opdam als linkshalf, heeft ie vorig jaar ook gespeeld.
pi_54365124
quote:
Op zondag 4 november 2007 20:51 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Nou, ik ben een optimist, maar Opa Opdam is veruit de langzaamste AZ-speler op het veld. Elke wedstrijd wordt hij er wel 1x uitgerend door iemand van de tegenpartij (die mét de bal loopt). Kijk hier vanaf 4:33, waar Opdam het gewoon op snelheid aflegt:

http://www.azfanpage.nl/index.php?nieuws=1&artikel_id=6352

Dat moet je met Farfan of Lasovic op de vleugels niet proberen. Daarom: Poco als linksback en Opdam als linkshalf, heeft ie vorig jaar ook gespeeld.

Barry moet het inderdaad niet hebben van zijn snelheid. Tegen Pacos de Ferreira was hij ook bekaf na een soort van rush op links. Hij kwam er wel langs, maar daarna...

Maar er zijn alternatieven bij AZ
  zondag 4 november 2007 @ 21:02:56 #41
55709 Stereotomy
pi_54365155
Op linksback? Wie dan? Koenders?

Ik vind niet nu het echt loopt dat je Agustien op links moet gooien, De Zeeuw op rechts, Mendes punt naar achteren etc. etc. Gewoon een simpele wissel Poco - Opdam.
pi_54373410
quote:
Op zondag 4 november 2007 21:02 schreef Stereotomy het volgende:
Op linksback? Wie dan? Koenders?

Ik vind niet nu het echt loopt dat je Agustien op links moet gooien, De Zeeuw op rechts, Mendes punt naar achteren etc. etc. Gewoon een simpele wissel Poco - Opdam.
Goeiemorgen

Koenders ja...of Pocognoli.
pi_54376434
AZ is weer op de goede weg, dat moge duidelijk zijn. Nu is het afwachten of de concurrentie nog veel punten gaat laten liggen. Hoe het ook moge lopen, ik denk dat de landstitel ook dit jaar niet naar AZ gaat.
Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
pi_54376717
Lastig om te plaatsen waar AZ nu staat. De laatste twee wedstrijden hoort AZ natuurlijk gewoon te winnen, NAC en NEC zijn stukken minder en spelen geen geweldig voetbal. Verder won AZ alleen nog maar van Excelsior en VVV, ook twee ingecalculeerde overwinningen. Of AZ echt mee gaat doen zien we in de wedstrijden tegen PSV, Feyenoord en Twente, de top van de competitie. Andere wedstrijden tegen hooggeplaatste clubs (Ajax, Groningen, Heerenveen, Vitesse) leverden welgeteld 1 punt op.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_54377239
quote:
Op maandag 5 november 2007 11:59 schreef RayMania het volgende:
Lastig om te plaatsen waar AZ nu staat. De laatste twee wedstrijden hoort AZ natuurlijk gewoon te winnen, NAC en NEC zijn stukken minder en spelen geen geweldig voetbal. Verder won AZ alleen nog maar van Excelsior en VVV, ook twee ingecalculeerde overwinningen. Of AZ echt mee gaat doen zien we in de wedstrijden tegen PSV, Feyenoord en Twente, de top van de competitie. Andere wedstrijden tegen hooggeplaatste clubs (Ajax, Groningen, Heerenveen, Vitesse) leverden welgeteld 1 punt op.
Dat is zo, maar het voetbal wat AZ tegen NEC liet ziet bied veel perspectieven. De ploeg kwam natuurlijk pas echt op gang toen het al 3 - 0 stond, maar ze lieten duidelijk zien vooruitgang en zelfvertrouwen geboekt te hebben. Ik denk dat ze er gewoon staan aankomend weekend tegen PSV, maar of ze die wedstrijd ook weten winnen is tegen een ploeg van dat kaliber altijd maar afwachten.
Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
pi_54377335
Maar in geen van die wedstrijden waren ze beduidend slechter dan de tegenstander. Tegen Groningen en Heerenveen hadden ze eigenlijk gewoon pech, Vitesse beschikt over een uitstekende keeper en Ajax heeft beter scorende spitsen.
Zodra AZ beter met zijn kansen omgaat, zijn alle zorgen wel weer verdwenen....
pi_54377582
Wat een topper zeg.. mooie wedstrijd en de sfeer was weer als vanouds.
Pocognoli ontpopt zich tot een echte betrouwbare speler.
Snel, en een goed linkerbeen. Helemaal prima.
En wat Jaliens ook al riep, het vertrouwen is terug, tuurlijk er word tegen NEC en NAC gewonnen.. en niet tegen een f'noord en Twente, das een flink verschil. Maar we moeten maar eens zien waar we staan na zondag. Het kan echt alle kanten op.
Het word een mooi weekend qua wedstrijden. Maar ik hoop toch echt wel dat er in de Kuip gelijk gespeelt zal worden, en wij winnen. Blijven dromen..........

Uit bij PSV is zwaar, ze hebben een erg goede selectie en ik ben erg benieuwd wat het gaat worden. Het zou wel lekker zijn voor mezelf , de moreel en de club als ze zouden winnen in Eindhoven.

Maar zoals Cziommer al zei:"Een zwaluw, maakt nog geen zomer"

P.S.

Ik heb nog steeds die vouchers niet binnen verdomme.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  maandag 5 november 2007 @ 12:41:23 #48
55709 Stereotomy
pi_54377701
quote:
’s Ochtends had hij zijn personeel al ingelicht. Ook Edward Metgod, die deze week liet weten op eigen benen te willen gaan werken. „In het kader van jouw profilering heb ik besloten mijn enkel te breken”, zei Van Gaal broodnuchter tegen de Haarlemmer, die gisteravond de persconferentie voor zijn rekening nam.
pi_54378824
quote:
Op maandag 5 november 2007 12:20 schreef JanVanHalst het volgende:

[..]

Dat is zo, maar het voetbal wat AZ tegen NEC liet ziet bied veel perspectieven. De ploeg kwam natuurlijk pas echt op gang toen het al 3 - 0 stond, maar ze lieten duidelijk zien vooruitgang en zelfvertrouwen geboekt te hebben. Ik denk dat ze er gewoon staan aankomend weekend tegen PSV, maar of ze die wedstrijd ook weten winnen is tegen een ploeg van dat kaliber altijd maar afwachten.
Ja, dat is wel waar. Ik heb alleen de samenvatting gezien en daar kwam AZ heel goed op mij over, maar dat was ook vooral na voorsprong. Goed en verzorgd voetbal is leuk, maar het belangrijkste zijn natuurlijk de punten. Je kan nog wel zo leuk passen en aanvallen, als je niet scoort, koop je er niets voor. PSV speelt bijvoorbeeld al jaren niet altijd sprankelend, maar wint wel, en daar gaat het om. Zelf hoop ik op een gelijkspel, dat is het beste voor Ajax.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_54389229
quote:
Autocombi (maximaal 300 personen)
Verkoop omwisselbiljetten 1 per AZ-(S)CC voor eigen vervoer à ¤ 23,15 vanaf 27 oktober t/m 8 november 21.00 uur uitsluitend via Ticketbox. Op vertoon van uitkaart dient elke supporter persoonlijk om te wisselen op 11/11 tussen 13.00 en 14.15 uur tegen inlevering van het omwisselbiljet op de speciaal voor AZ-supporters gereserveerde parkeerplaats in Eindhoven.
Denk erom zondag!

Je moet met minimaal 3 personen komen, wat als je met 2 in de auto zit? Mag je dan niet parkeren ofzo? Wat een onzin. Maar nog een Gatalin die met de bus gaat?

PSV stadion is altijd gaaf!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')