Opdam heeft nog redelijk wat snelheid in zijn benen hoor. Zelfs met balquote:Op zondag 4 november 2007 18:46 schreef Stereotomy het volgende:
Brrrr, volgende week tegen KoevermansIk mag trouwens hopen dat ze Poco en Barry even omdraaien volgende week, want Barry legt het echt af qua snelheid tegen Farfan en/of Lasovic.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou, ik ben een optimist, maar Opa Opdam is veruit de langzaamste AZ-speler op het veld. Elke wedstrijd wordt hij er wel 1x uitgerend door iemand van de tegenpartij (die mét de bal loopt). Kijk hier vanaf 4:33, waar Opdam het gewoon op snelheid aflegt:quote:Op zondag 4 november 2007 20:40 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Opdam heeft nog redelijk wat snelheid in zijn benen hoor. Zelfs met bal
quote:Op zondag 4 november 2007 20:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, ik ben een optimist, maar Opa Opdam is veruit de langzaamste AZ-speler op het veld. Elke wedstrijd wordt hij er wel 1x uitgerend door iemand van de tegenpartij (die mét de bal loopt). Kijk hier vanaf 4:33, waar Opdam het gewoon op snelheid aflegt:
http://www.azfanpage.nl/index.php?nieuws=1&artikel_id=6352
Dat moet je met Farfan of Lasovic op de vleugels niet proberen.Daarom: Poco als linksback en Opdam als linkshalf, heeft ie vorig jaar ook gespeeld.
Goeiemorgenquote:Op zondag 4 november 2007 21:02 schreef Stereotomy het volgende:
Op linksback?Wie dan?
Koenders?
Ik vind niet nu het echt loopt dat je Agustien op links moet gooien, De Zeeuw op rechts, Mendes punt naar achteren etc. etc. Gewoon een simpele wissel Poco - Opdam.
Dat is zo, maar het voetbal wat AZ tegen NEC liet ziet bied veel perspectieven. De ploeg kwam natuurlijk pas echt op gang toen het al 3 - 0 stond, maar ze lieten duidelijk zien vooruitgang en zelfvertrouwen geboekt te hebben. Ik denk dat ze er gewoon staan aankomend weekend tegen PSV, maar of ze die wedstrijd ook weten winnen is tegen een ploeg van dat kaliber altijd maar afwachten.quote:Op maandag 5 november 2007 11:59 schreef RayMania het volgende:
Lastig om te plaatsen waar AZ nu staat. De laatste twee wedstrijden hoort AZ natuurlijk gewoon te winnen, NAC en NEC zijn stukken minder en spelen geen geweldig voetbal. Verder won AZ alleen nog maar van Excelsior en VVV, ook twee ingecalculeerde overwinningen. Of AZ echt mee gaat doen zien we in de wedstrijden tegen PSV, Feyenoord en Twente, de top van de competitie. Andere wedstrijden tegen hooggeplaatste clubs (Ajax, Groningen, Heerenveen, Vitesse) leverden welgeteld 1 punt op.
quote:’s Ochtends had hij zijn personeel al ingelicht. Ook Edward Metgod, die deze week liet weten op eigen benen te willen gaan werken. „In het kader van jouw profilering heb ik besloten mijn enkel te breken”, zei Van Gaal broodnuchter tegen de Haarlemmer, die gisteravond de persconferentie voor zijn rekening nam.
Ja, dat is wel waar. Ik heb alleen de samenvatting gezien en daar kwam AZ heel goed op mij over, maar dat was ook vooral na voorsprong. Goed en verzorgd voetbal is leuk, maar het belangrijkste zijn natuurlijk de punten. Je kan nog wel zo leuk passen en aanvallen, als je niet scoort, koop je er niets voor. PSV speelt bijvoorbeeld al jaren niet altijd sprankelend, maar wint wel, en daar gaat het om. Zelf hoop ik op een gelijkspel, dat is het beste voor Ajax.quote:Op maandag 5 november 2007 12:20 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Dat is zo, maar het voetbal wat AZ tegen NEC liet ziet bied veel perspectieven. De ploeg kwam natuurlijk pas echt op gang toen het al 3 - 0 stond, maar ze lieten duidelijk zien vooruitgang en zelfvertrouwen geboekt te hebben. Ik denk dat ze er gewoon staan aankomend weekend tegen PSV, maar of ze die wedstrijd ook weten winnen is tegen een ploeg van dat kaliber altijd maar afwachten.
Denk erom zondag!quote:Autocombi (maximaal 300 personen)
Verkoop omwisselbiljetten 1 per AZ-(S)CC voor eigen vervoer à ¤ 23,15 vanaf 27 oktober t/m 8 november 21.00 uur uitsluitend via Ticketbox. Op vertoon van uitkaart dient elke supporter persoonlijk om te wisselen op 11/11 tussen 13.00 en 14.15 uur tegen inlevering van het omwisselbiljet op de speciaal voor AZ-supporters gereserveerde parkeerplaats in Eindhoven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |