abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54319327

Links
www.az.nl
www.azjeugd.nl
www.forza-az.nl
www.azfanpage.nl

Resterend programma 2007
za 3 nov, 20.00u AZ-NEC
zo 11 nov, 14.30u PSV-AZ
za 24 nov, 20.00u AZ-Willem II
do 29 nov, 20.45u AZ-Larissa FC

zo 2 dec, 14.30u FC Twente-AZ
wo 5 dec, 20.45u 1. FC Nürnberg-AZ
zo 9 dec, 14.30u AZ-FC Utrecht
za 15 dec, 20.00u Feyenoord-AZ
do 20 dec, 20.45u AZ-Everton FC
zo 23 dec, 14.30u AZ-Roda JC
wo 26 dec, 14.30u De Graafschap-AZ
zo 30 dec, 14.30u AZ-Heracles Almelo
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_54319348
Barrybar
pi_54319628
De Barrybar is cool bedacht. Is er al wat bekend over wat AZ wil doen in de winterstop, nu Martens lang weg is?
That's all folks!
pi_54320315
Molhoek terughalen. Maar volgens mij had Molhoek daar zelf niet zoveel zin in.
pi_54321161
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 16:42 schreef -Vaduz- het volgende:
De Barrybar is cool bedacht. Is er al wat bekend over wat AZ wil doen in de winterstop, nu Martens lang weg is?
quote:
Gaal: ‘Molhoek mag terug’
ALKMAAR- In het wekelijkse uurtje met de pers ging Louis van Gaal vrijdag in op de aanhoudende enkelblessure van aanvoerder Stijn Schaars, een mogelijke terugkeer van de verhuurde Rogier Molhoek en zijn keuze voor David Mendes da Silva centraal in de verdediging. “Met Mendes kunnen we meer pressing toepassen. Hij speelt namelijk meer naar voren.”

Vrijdag werkte de spelersgroep een partijvorm af op het trainingsveld voor het stadion. Van Gaal: “En donderdag hebben we een besloten training gedaan. Ook toen hebben we, net als vandaag, tactisch getraind. Over de uitvoering van de besloten training was ik niet tevreden. Waarom niet? Daar ga ik niet op in, want het is niet voor niets een besloten training.”

Nu Maarten Martens lange tijd uit de roulatie is (gescheurde voorste kruisband van zijn linkerknie), begint de spoeling op de linkerflank dun te worden, beseft ook Van Gaal. “We hebben Rogier Molhoek aan NAC Breda verhuurd, omdat ik had verwacht dat ik eind september, begin oktober weer over Stijn Schaars zou kunnen beschikken. Schaars is aan zijn cyste in zijn enkel geopereerd, maar in plaats van dat die cyste nu kleiner wordt, wordt –ie steeds groter. Het is een gecompliceerde blessure waar weinig literatuur over bestaat. Ik kan er verder dus niet veel over zeggen.”

Molhoek
Op de vraag of Van Gaal Molhoek in de winterstop wil terughalen naar Alkmaar, zei hij: “Molhoek mag terug, maar de speler zelf heeft daar de grootste stem in. Tenminste, zo zie ik dat.”
Dit is wel zijn kans om te spelen bij AZ, hij hoeft niet echt bang te zijn voor de bank.
Schaars en Martens zijn er nog tijden uit, dus die hoeft ie niet voor zich te dulden...

Maar zoals ik al zei, ze zullen wel wat MOETEN doen, misschien eindelijk eens een goede ERVAREN linkermiddenvelder....
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_54321570
Schaars wordt wel een probleemgeval. Die moet straks echt nog flink bikkelen. Eerst genezen, dan nog eens ritme opdoen en conditie omhoog gooien. Zodra dit voltooid is nog eens hopen dat hij zijn zelfde niveau haalt zoals dit was voor zijn blessure.

Molhoek, mja, ik kan hem wel snappen als hij nu niet terug wil omdat je een beetje het idee hebt dat je meer uit nood wordt opgeroepen dan om je kwaliteiten. Aan de andere kant, je bent een profvoetballer en zo'n voetballer wil/kan/moet elke kans aangrijpen om te showen dat je een basisplek verdient en je beter bent dan je directe concurrenten. Speel je goed dan verdien je die plek vanzelf, speel je prut vlieg je er uit. Ligt dus helemaal in je eigen handen. Behalve als je coach Marco van Basten heet...
pi_54333720
Zo, de vouchers voor de wedstrijd tegen Nurnberg zijn binnen!
pi_54333988
Same here
pi_54335576
Ik heb nog niets gezien.....
quote:
Alves definitief niet meer naar AZ

Afonso Alves (26) verruilt SC Heerenveen in de winterstop voor Manchester City. De Friese club bereikte gisteren een principeakkoord met de huidige nummer drie van de Premier League over de afkoopsom voor het tot 2011 lopende contract van de Braziliaan.

Manchester City-eigenaar Thaksin Shinawatra zou een bedrag van rond de twintig miljoen euro voor de topschutter over hebben en mogelijk ex-Heerenveen-speler Georgios Samaras in de deal betrekken. De precieze details zijn nog niet bekendgemaakt. Alves speelde eerder voor Örgryte IS en Malmö FF in Zweden.

Dat er de Engelsen veel aan was gelegen om Alves in te lijven, bleek uit de delegatie die gisteren naar Nederland reisde. Naast de puisant rijke ex- en gevluchte president van Thailand – Shinawatra – zou ook manager Sven-Göran Eriksson in het vliegtuig naar Schiphol zijn gestapt. Het akkoord van Heerenveen met Manchester City is een lelijke streep door de rekening van AZ, dat de voetballer van het jaar en topscorer van de eredivisie na een eerdere mislukte overgang in de winterstop alsnog hoopte vast te leggen.

De Alkmaarders haalden afgelopen zomer de woede van Heerenveen op de hals door op het allerlaatste moment een bod uit te brengen op Alves. Die was zó boos dat de deal niet doorging, dat hij zich schuil hield in Brazilië en wegbleef van de Heerenveen-training. Nadat hij zich wel weer in Friesland meldde, ging hij door met wat hij eind vorig seizoen bezig was en scoorde hij in vier eredivisieduels tien keer. De zeven treffers tegen Heracles Almelo betekenden een record en wereldwijde bekendheid.

De transfer kwam gisteren uitgerekend tot stand op de dag dat Shinawatra zijn tevredenheid uitte over Eriksson en kenbaar maakte dat de manager komende winter nog eens een flink bedrag mag uittrekken voor een spits en middenvelders. Manchester City spendeerde afgelopen transferperiode bijna 58 miljoen euro.
Doei doei...
En ik ben benieuwd wat H'veen nu gaat doen...Kan nog wel eens een moeilijk seizoen worden zonder Alves.
quote:
Dembélé verwacht winst tegen NEC

Moussa Dembélé verwacht dat AZ zaterdag tegen NEC gaat winnen. De Nijmegenaren, die in de afgelopen weken gelijkspeelden tegen Ajax en met 5-1 wonnen van FC Groningen, komen op bezoek in het DSB Stadion. "NEC is een goede en sterke ploeg, dus gemakkelijk zal het niet worden. Maar als iedereen fit is, dan pakken we in eigen huis de punten."

De 20-jarige Belg, bezig aan zijn tweede seizoen bij de Alkmaarders, was deze voetbaljaargang goed voor twee goals in acht competitiewedstrijden. De laatste twee duels lijkt AZ, dat met een twaalfde plaats in de Eredivisie een slechte seizoenstart kent, de weg omhoog weer te hebben gevonden. Met tien man werd in de Uefa Cup een gelijkspel uit het vuur gesleept tegen Zenit St. Petersburg en zondag werd met 3-2 gewonnen bij NAC Breda.

"Wij moeten het nu laten zien. Als we nog iets van het seizoen willen maken, moeten we de punten pakken", zegt Dembélé. "We willen voor een plaats bij de eerste vijf gaan." AZ heeft inmiddels een achterstand van twaalf punten op lijstaanvoerder PSV, dus de Belgische aanvaller heeft een hard hoofd in het kampioenschap. "De titel wordt een moeilijk verhaal, maar het kan raar lopen. De andere topclubs hebben nu een voordeel, spelen met minder druk."

Volgens Dembélé is elke plaats boven de vijfde meegenomen voor de club uit Alkmaar. "We zullen zien hoe het loopt." AZ is zeker nog niet kansloos in de Eredivisie. Vorig seizoen had PSV lange tijd een voorsprong van zo'n tien punten op AZ en Ajax, maar verspeelde in de tweede helft van de competitie veel punten. Beide clubs kwamen terug, maar moesten de titel op de laatste speeldag toch aan de Eindhovenaren laten.

De Belg wilde ook wat kwijt over het vertrek van Ajacied Jaap Stam uit de voetballerij. De twee vochten eind vorig seizoen stevige duels uit in de finale van de KNVB-beker, waarin Dembélé een plaag was voor de Ajax-defensie en scoorde. Uiteindelijk verloor AZ de eindstrijd na strafschoppen. "Het is jammer dat Stam is gestopt. Ik ben nooit bang voor hem geweest, maar had wel respect voor hem. Het was een grote en goede voetballer."
Ik ben benieuwd, maare AZ op de zaterdagavond staat garant voor succes
Gatalin en Mutsaers nog naar het stadion vanavond??
quote:
Van Gaal wil Molhoek terughalen van NAC

Rogier Molhoek speelt vanaf januari mogelijk weer voor AZ. Louis van Gaal denkt er serieus over na om de aan NAC Breda verhuurde middenvelder terug naar Alkmaar te halen.

Op de officiële clubsite legt de coach uit waarom: "We hebben Rogier Molhoek aan NAC Breda verhuurd, omdat ik had verwacht dat ik eind september, begin oktober weer over Stijn Schaars zou kunnen beschikken. Schaars is aan zijn cyste in zijn enkel geopereerd, maar in plaats van dat die cyste nu kleiner wordt, wordt –ie steeds groter. Het is een gecompliceerde blessure waar weinig literatuur over bestaat. Ik kan er verder dus niet veel over zeggen."

Toch houdt de linkspoot zelf de grootste zeggenschap over een eventuele terugkeer naar AZ, vindt Van Gaal. "Molhoek mag terug, maar de speler zelf heeft daar de grootste stem in. Tenminste, zo zie ik dat."

David Mendes da Silva krijgt dit weekend tegen NEC de voorkeur boven Ryan Donk als centrale verdediger. Van Gaal: "Met Mendes kunnen we meer pressing toepassen. Hij speelt namelijk meer naar voren. In principe kan hij dat beter dat Ryan Donk, maar dat zal hij wel moeten bewijzen."
Mooi weer Mendes erin... En ik hoop op Mousa en Pelle in de basis!
Ari wilde ie sparen, misschien een laatste 20 minuten als goalgetter erin gooien

[ Bericht 48% gewijzigd door fuckbuddy op 03-11-2007 12:09:48 ]
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_54336094
Hoe ze daar over berichten op www.az.nl

Louis van Gaal ontslagen
ALKMAAR- Louis van Gaal is zaterdag door dokter Janco Barentsz ontslagen uit het MCA. De AZ-trainer belandde vrijdagavond in het ziekenhuis nadat hij op een reünie van de Academie voor Lichamelijke Opvoeding ten val was gekomen. Hierbij heeft Van Gaal zijn linkerenkel en –kuitbeen gebroken. Hij is direct op vrijdagavond door Barentsz succesvol geopereerd.

Van Gaal zal zich de komende tijd per rolstoel voortbewegen. Hij is zaterdagavond wel aanwezig in het DSB Stadion om de spelers van AZ voor te bereiden op het duel met NEC.

[ Bericht 1% gewijzigd door Gatalin op 03-11-2007 12:53:16 ]
pi_54336216
Toch dapper dat die oude knar nog gaat polstokhoogspringen.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_54338166
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 12:48 schreef Gatalin het volgende:
Hoe ze daar over berichten op www.az.nl

Louis van Gaal ontslagen
ALKMAAR- Louis van Gaal is zaterdag door dokter Janco Barentsz ontslagen uit het MCA. De AZ-trainer belandde vrijdagavond in het ziekenhuis nadat hij op een reünie van de Academie voor Lichamelijke Opvoeding ten val was gekomen. Hierbij heeft Van Gaal zijn linkerenkel en –kuitbeen gebroken. Hij is direct op vrijdagavond door Barentsz succesvol geopereerd.

Van Gaal zal zich de komende tijd per rolstoel voortbewegen. Hij is zaterdagavond wel aanwezig in het DSB Stadion om de spelers van AZ voor te bereiden op het duel met NEC.
Idd een vreemde manier van de aandacht trekken...
Arme Luis... hopen dat ie sneller hersteld dan Martens.
pi_54338909
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 15:02 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Misschien kunnen ze zijn rolstoel versieren met AZ-vlaggetjes.
pi_54339003
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 15:40 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Misschien kunnen ze zijn rolstoel versieren met AZ-vlaggetjes.
Ja en een klapper door zijn spaken zodat als ie hard gaat hij een brommer/motor geluid maakt.
Zoals kinderen vroeger met hun fiets reden...
pi_54339132
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 12:00 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik ben benieuwd, maare AZ op de zaterdagavond staat garant voor succes
Gatalin en Mutsaers nog naar het stadion vanavond??
Geen tijd

Had er op zich wel heengewild....
pi_54339193
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 15:50 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Geen tijd

Had er op zich wel heengewild....
Ik ben er wel bij
pi_54339423
ik ben r ook
Hoe is het verder?
pi_54339683
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 16:05 schreef Gatalin het volgende:

[..]

Ik ben er wel bij
Laat je het vuurwerk thuis deze keer?
pi_54339892
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 15:02 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Ik vind het wel humor hebben, en het is ook een gangbare titel voor zo'n geval.
pi_54345433
Prachtige goals
pi_54346849
4-0 gewonnen, 3 punten binnen. Uiteraard is er nog geen sprake van een dik feestje vieren, maar het is nog altijd beter dan steeds maar punten verkwanselen.

Hopen dat AZ dit kan vasthouden. Met name met het oog op de wedstrijd tegen PSV, als je daar kan winnen is het een morele opsteker en tevens hebben we de punten nog steeds hard nodig, ongeacht of die dan bij PSV vandaan moeten komen of een VVV Venlo.
pi_54347452

'4-0 gewonnen zeg je? Daar drinken we er dan maar 1 op in de Barry Bar'

pi_54347644
Amstel lite
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_54347703
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 15:44 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Ja en een klapper door zijn spaken zodat als ie hard gaat hij een brommer/motor geluid maakt.
Zoals kinderen vroeger met hun fiets reden...
Zie het al voor me
pi_54351285
Relaxde wedstrijd gisteren. Geeft veel vertrouwen. Hopelijk heeft Ari nu de smaak te pakken, en blijft hij scoren.
pi_54351296
quote:
Op zaterdag 3 november 2007 22:21 schreef denthemen het volgende:
Amstel lite
Toch nog 3.5% he. Het is dat of malt.
pi_54354387
Ze hadden gewoon wat opstartproblemen dit jaar (dat ik ineens weer in dit topic verschijn precies nu ze winnen ligt aan het feit dat ik het vergeten was )
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_54355425
De eerste helft was geweldig, de tweede iets minder, maar het geeft veel vertrouwen, al denk ik dat we tegen PSV weinig in te brengen hebben. Volgens mij was de grootste bijdrage aan dit resultaat Mendes op de plek van Donk, het straalde in ieder geval veel meer vertrouwen uit. En, het moet toch gezegd worden, Jenner viel aardig in, hij heeft volgens mij maar 1 schaar gebruikt en gaf de bal nu veel directer dan eerst. Misschien wordt het toch nog eens wat met die jongen.
  zondag 4 november 2007 @ 14:29:43 #30
147587 De_Postbode
Ik ben overrated
pi_54355448
Keurige overwinning, ze zitten op de goede weg.
Ta mčre bien.
  zondag 4 november 2007 @ 16:40:47 #31
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_54358821
Godverd... ik kan 1x niet live kijken en AZ geeft meteen met 4-0 een knappe wedstrijd als demonstratie

Ben de samenvatting nu aan het bekijken. Geen respresentatief beeld maar:

- Pocognoli
- De Zeeuw weer heel sterk
- Opa Opdam werd er 1x weer helemaal uitgerend
- AZ straalde vertrouwen uit, ik zag weer combinatievoetbal van een jaar terug
Confidence through competence
pi_54358992
Proficiat met de 1e plaats jongens.

.
pi_54359820
Wat volgende week?

PSV nog een zwaar duel in de CL deze week, afgelopen wedstrijd verloren (met wat pech, dat dan weer wel), Mendez rood (alhoewel sommigen er alleen maar blij mee zijn bij PSV) dus die doet niet mee en dan in het weekend tegen AZ die een week kunnen rusten en in een 'winning mood' zijn. Dit zijn alle ingredienten die het voor AZ makkelijker zouden moeten maken.

Ben benieuwd of we dit in de praktijk ook daadwerkelijk kunnen waarmaken. PSV blijft hoe dan ook een sterke ploeg. Denk dat AZ in dat duel snel de boel moet gaan beslissen. Blijft het lang 0-0 en een beetje aanrommelen dan zal zelfs PSV misschien nog een tandje willen bijzetten om er wellicht een 1-0 uit te slepen.

Kan je snel naar een 0-2 uitlopen dan zal een (hoogstwaarschijnlijk) vermoeid PSV misschien minder drang hebben om er nog vol voor te gaan.
  zondag 4 november 2007 @ 18:26:02 #34
55709 Stereotomy
pi_54361389
Kun je zonder PSV-clubcard toch in het stadion zijn voor de wedstrijd van volgende week?

pi_54361468
quote:
Op zondag 4 november 2007 16:47 schreef Nashje het volgende:
Proficiat met de 1e plaats jongens.

.
Je kan in de toekomst kijken? Alvast bedankt
  zondag 4 november 2007 @ 18:46:29 #36
55709 Stereotomy
pi_54361836
Brrrr, volgende week tegen Koevermans Ik mag trouwens hopen dat ze Poco en Barry even omdraaien volgende week, want Barry legt het echt af qua snelheid tegen Farfan en/of Lasovic.

[ Bericht 33% gewijzigd door Stereotomy op 04-11-2007 18:51:43 ]
pi_54362595
Ik acht AZ in ieder geval niet kansloos tegen PSV. Snel scoren is wel belangrijk. Heb meestal het idee dat PSV bij een voorsprong vaak het heft in handen weet te nemen en de wedstrijd goed kan controleren.

Bij een tegentreffer is het vaak even zoeken naar een speelwijze omdat ze uiteraard tegen willen scoren maar al helemaal niet een tweede om de oren willen.

Ik wil in ieder geval niet gaan hopen op een late treffer (omme en nabij de 85e minuut) want met dat soort dingen zijn we niet echt gelukkig.
pi_54364535
quote:
Op zondag 4 november 2007 18:46 schreef Stereotomy het volgende:
Brrrr, volgende week tegen Koevermans Ik mag trouwens hopen dat ze Poco en Barry even omdraaien volgende week, want Barry legt het echt af qua snelheid tegen Farfan en/of Lasovic.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Opdam heeft nog redelijk wat snelheid in zijn benen hoor. Zelfs met bal
  zondag 4 november 2007 @ 20:51:34 #39
55709 Stereotomy
pi_54364826
quote:
Op zondag 4 november 2007 20:40 schreef BobRooney het volgende:

[..]

Opdam heeft nog redelijk wat snelheid in zijn benen hoor. Zelfs met bal
Nou, ik ben een optimist, maar Opa Opdam is veruit de langzaamste AZ-speler op het veld. Elke wedstrijd wordt hij er wel 1x uitgerend door iemand van de tegenpartij (die mét de bal loopt). Kijk hier vanaf 4:33, waar Opdam het gewoon op snelheid aflegt:

http://www.azfanpage.nl/index.php?nieuws=1&artikel_id=6352

Dat moet je met Farfan of Lasovic op de vleugels niet proberen. Daarom: Poco als linksback en Opdam als linkshalf, heeft ie vorig jaar ook gespeeld.
pi_54365124
quote:
Op zondag 4 november 2007 20:51 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Nou, ik ben een optimist, maar Opa Opdam is veruit de langzaamste AZ-speler op het veld. Elke wedstrijd wordt hij er wel 1x uitgerend door iemand van de tegenpartij (die mét de bal loopt). Kijk hier vanaf 4:33, waar Opdam het gewoon op snelheid aflegt:

http://www.azfanpage.nl/index.php?nieuws=1&artikel_id=6352

Dat moet je met Farfan of Lasovic op de vleugels niet proberen. Daarom: Poco als linksback en Opdam als linkshalf, heeft ie vorig jaar ook gespeeld.

Barry moet het inderdaad niet hebben van zijn snelheid. Tegen Pacos de Ferreira was hij ook bekaf na een soort van rush op links. Hij kwam er wel langs, maar daarna...

Maar er zijn alternatieven bij AZ
  zondag 4 november 2007 @ 21:02:56 #41
55709 Stereotomy
pi_54365155
Op linksback? Wie dan? Koenders?

Ik vind niet nu het echt loopt dat je Agustien op links moet gooien, De Zeeuw op rechts, Mendes punt naar achteren etc. etc. Gewoon een simpele wissel Poco - Opdam.
pi_54373410
quote:
Op zondag 4 november 2007 21:02 schreef Stereotomy het volgende:
Op linksback? Wie dan? Koenders?

Ik vind niet nu het echt loopt dat je Agustien op links moet gooien, De Zeeuw op rechts, Mendes punt naar achteren etc. etc. Gewoon een simpele wissel Poco - Opdam.
Goeiemorgen

Koenders ja...of Pocognoli.
pi_54376434
AZ is weer op de goede weg, dat moge duidelijk zijn. Nu is het afwachten of de concurrentie nog veel punten gaat laten liggen. Hoe het ook moge lopen, ik denk dat de landstitel ook dit jaar niet naar AZ gaat.
Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
pi_54376717
Lastig om te plaatsen waar AZ nu staat. De laatste twee wedstrijden hoort AZ natuurlijk gewoon te winnen, NAC en NEC zijn stukken minder en spelen geen geweldig voetbal. Verder won AZ alleen nog maar van Excelsior en VVV, ook twee ingecalculeerde overwinningen. Of AZ echt mee gaat doen zien we in de wedstrijden tegen PSV, Feyenoord en Twente, de top van de competitie. Andere wedstrijden tegen hooggeplaatste clubs (Ajax, Groningen, Heerenveen, Vitesse) leverden welgeteld 1 punt op.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_54377239
quote:
Op maandag 5 november 2007 11:59 schreef RayMania het volgende:
Lastig om te plaatsen waar AZ nu staat. De laatste twee wedstrijden hoort AZ natuurlijk gewoon te winnen, NAC en NEC zijn stukken minder en spelen geen geweldig voetbal. Verder won AZ alleen nog maar van Excelsior en VVV, ook twee ingecalculeerde overwinningen. Of AZ echt mee gaat doen zien we in de wedstrijden tegen PSV, Feyenoord en Twente, de top van de competitie. Andere wedstrijden tegen hooggeplaatste clubs (Ajax, Groningen, Heerenveen, Vitesse) leverden welgeteld 1 punt op.
Dat is zo, maar het voetbal wat AZ tegen NEC liet ziet bied veel perspectieven. De ploeg kwam natuurlijk pas echt op gang toen het al 3 - 0 stond, maar ze lieten duidelijk zien vooruitgang en zelfvertrouwen geboekt te hebben. Ik denk dat ze er gewoon staan aankomend weekend tegen PSV, maar of ze die wedstrijd ook weten winnen is tegen een ploeg van dat kaliber altijd maar afwachten.
Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
pi_54377335
Maar in geen van die wedstrijden waren ze beduidend slechter dan de tegenstander. Tegen Groningen en Heerenveen hadden ze eigenlijk gewoon pech, Vitesse beschikt over een uitstekende keeper en Ajax heeft beter scorende spitsen.
Zodra AZ beter met zijn kansen omgaat, zijn alle zorgen wel weer verdwenen....
pi_54377582
Wat een topper zeg.. mooie wedstrijd en de sfeer was weer als vanouds.
Pocognoli ontpopt zich tot een echte betrouwbare speler.
Snel, en een goed linkerbeen. Helemaal prima.
En wat Jaliens ook al riep, het vertrouwen is terug, tuurlijk er word tegen NEC en NAC gewonnen.. en niet tegen een f'noord en Twente, das een flink verschil. Maar we moeten maar eens zien waar we staan na zondag. Het kan echt alle kanten op.
Het word een mooi weekend qua wedstrijden. Maar ik hoop toch echt wel dat er in de Kuip gelijk gespeelt zal worden, en wij winnen. Blijven dromen..........

Uit bij PSV is zwaar, ze hebben een erg goede selectie en ik ben erg benieuwd wat het gaat worden. Het zou wel lekker zijn voor mezelf , de moreel en de club als ze zouden winnen in Eindhoven.

Maar zoals Cziommer al zei:"Een zwaluw, maakt nog geen zomer"

P.S.

Ik heb nog steeds die vouchers niet binnen verdomme.
  maandag 5 november 2007 @ 12:41:23 #48
55709 Stereotomy
pi_54377701
quote:
’s Ochtends had hij zijn personeel al ingelicht. Ook Edward Metgod, die deze week liet weten op eigen benen te willen gaan werken. „In het kader van jouw profilering heb ik besloten mijn enkel te breken”, zei Van Gaal broodnuchter tegen de Haarlemmer, die gisteravond de persconferentie voor zijn rekening nam.
pi_54378824
quote:
Op maandag 5 november 2007 12:20 schreef JanVanHalst het volgende:

[..]

Dat is zo, maar het voetbal wat AZ tegen NEC liet ziet bied veel perspectieven. De ploeg kwam natuurlijk pas echt op gang toen het al 3 - 0 stond, maar ze lieten duidelijk zien vooruitgang en zelfvertrouwen geboekt te hebben. Ik denk dat ze er gewoon staan aankomend weekend tegen PSV, maar of ze die wedstrijd ook weten winnen is tegen een ploeg van dat kaliber altijd maar afwachten.
Ja, dat is wel waar. Ik heb alleen de samenvatting gezien en daar kwam AZ heel goed op mij over, maar dat was ook vooral na voorsprong. Goed en verzorgd voetbal is leuk, maar het belangrijkste zijn natuurlijk de punten. Je kan nog wel zo leuk passen en aanvallen, als je niet scoort, koop je er niets voor. PSV speelt bijvoorbeeld al jaren niet altijd sprankelend, maar wint wel, en daar gaat het om. Zelf hoop ik op een gelijkspel, dat is het beste voor Ajax.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_54389229
quote:
Autocombi (maximaal 300 personen)
Verkoop omwisselbiljetten 1 per AZ-(S)CC voor eigen vervoer ŕ ¤ 23,15 vanaf 27 oktober t/m 8 november 21.00 uur uitsluitend via Ticketbox. Op vertoon van uitkaart dient elke supporter persoonlijk om te wisselen op 11/11 tussen 13.00 en 14.15 uur tegen inlevering van het omwisselbiljet op de speciaal voor AZ-supporters gereserveerde parkeerplaats in Eindhoven.
Denk erom zondag!

Je moet met minimaal 3 personen komen, wat als je met 2 in de auto zit? Mag je dan niet parkeren ofzo? Wat een onzin. Maar nog een Gatalin die met de bus gaat?

PSV stadion is altijd gaaf!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')