abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54953878
Medujanin komt gewoon tekort. Die viel wat mij betreft echt door de mand.

Pelle komt er wel. Vond hem ook goed invallen. Van Gaal vergeleek hem met Litmanen laatst, niet qua voetbal, maar qua ontwikkeling. Litmanen duurde ook tijdje voordat hij doorbrak.
  vrijdag 30 november 2007 @ 20:43:56 #252
147587 De_Postbode
Ik ben overrated
pi_54954743
Opdam was trouwens verdomd sterk bezig in de opbouw, eigenlijk de enige back die iets anders deed dan tikkies breed of af en toe een lange haal. Had niet verwacht dat onze 'trage' opa zoveel passeerbewegingen in huis had!
Ta mère bien.
pi_54965815
Die rechterkant van AZ kan je nu gewoon gevaarlijk noemen, ik vind de combi van Opdam met Pocognoli erg goed. Pocognoli is geweldig snel met de bal aan zijn voet en heeft een prima voorzet in huis. Ik zou zondag graag Ari en Pellè in de spits zien. Moussa Dembélé dus sparen voor de wedstrijd woensdag tegen Nurnberg.

Medunjanin was nergens te zien, en je ziet Pellè komt erin en hats het draait stukken beter.
Maar zegt dat nou iets over Pellè of over Medunjanin?

Trouwens die Marko Matic is ook een goede speler, die heb ik laatst gezien. Jezus dat kan nog een belangrijke/goede spits gaan worden voor AZ.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_54988858
Ik ga zo maar eens richting het Arkestadion, hopelijk is de wedstrijd een stuk beter dan het weer!
pi_54988956
Pak ze aan die kut tukkers.
  zondag 2 december 2007 @ 14:17:32 #256
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_54989589
ff streampje aandraaien en de pizza in de oven gooien

Wat een hondenweer, maarja, daar krijg je ook centjes voor om lekker te gaan ballen op het veld. Weer of geen weer.
Confidence through competence
  zondag 2 december 2007 @ 16:31:27 #257
147587 De_Postbode
Ik ben overrated
pi_54993014
Wel verdomme, verliest Ajax een keer, loop je nog niet in.
Pelle trouwens wel z'n eerste goal meegepikt.
Ta mère bien.
pi_54993041
Musampa wordt ingebracht en er wordt gelijk gescoord.

Hopelijk ziet van Gaal het verband.
pi_54993204
Mja, geen schande om te verliezen van Twente, hebben gewoon een goede ploeg. Maar er had meer in kunnen en moeten zitten voor AZ in deze best wel belangrijke en cruciale periode.

zondag 2 december 2007 @ 16:43:24 #260
147587 De_Postbode
Ik ben overrated
pi_54993256
En bovendien sta je meteen weer in dat rechter rijtje, dat voelt niet echt tof.
Ta mère bien.
pi_54995204
quote:
Op zondag 2 december 2007 16:43 schreef De_Postbode het volgende:
En bovendien sta je meteen weer in dat rechter rijtje, dat voelt niet echt tof.
Ja, ben er zelf ook allerminst blij mee. Maar ja, met een goede reeks kan je al snel flink stijgen in de ranglijst. Ik hou de hoop dat AZ uiteindelijk gemiddeld toch meer punten pakt dan de huidige subtop en daardoor zichzelf gewoon weer ergens in de top 5 of 6 nestelt. De landstitel komt dan misschien later nog wel. Hangt er ook nogal vanaf in hoeverre de top nog punten laat liggen. Hoewel 12 punten nu toch al een flink gat is

Volgende week thuis winnen van Utrecht kan alweer wat verlichting brengen.
  zondag 2 december 2007 @ 18:47:47 #262
147587 De_Postbode
Ik ben overrated
pi_54996029
Voor Utrecht ben ik na vrijdag ook niet helemaal onbevreesd, hoewel die 7-1 natuurlijk vooral aan SPAAAARTAAAA lag.
Ta mère bien.
pi_54997680
Geweldige keeper hebben jullie
pi_54998224
quote:
Op zondag 2 december 2007 19:57 schreef Tallie1982 het volgende:
Geweldige keeper hebben jullie
Ik vond hem best wel goed eigenlijk...Die eerste goal was knullig (zoals van Halst of hoe ie ook heet) ook al zei, maar best wel nogal vervelend...Die penalty veroorzaken was natuurlijk stom, maar hij bevestigde daarna wel een goede keeper te zijn
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 2 december 2007 @ 20:35:11 #265
55709 Stereotomy
pi_54998627
Volgens mij stuiterde die eerste bal op een modderhoopje, waardoor hij langs Romero vloog. Moet je rekening mee houden als keeper natuurlijk..... op zich.
pi_55003600
Penalty was nog niet eens terecht volgens mij. Ik zie het wel zitten in die jonge vent.
  zondag 2 december 2007 @ 23:44:00 #267
55709 Stereotomy
pi_55004379
Nee, Twentenaar ging op het been van Romero staan (echt gewoon verticaal) en liet zich toen vallen.

Trouwens, doelpunt van Pelle was erg goed. Hij was degene die het dichtst gekeerd stond naar Poco die de vrije trap nam, hield met zijn brede torso een Twentse verdediger achter zich terwijl hij klaar stond om de aanvliegende bal op te vangen ("Pistol stand, Lucky Luke") en ramde toen het bal in het net.

Erg netjes. Ik vind het steeds beter, maar hij mag wel iets beter op zijn voetjes blijven staan.

Wat er mis ging met AZ was dat ze steeds in elk duel 1 stap te laat waren. Niet scherp genoeg dus. Gemis van aanjager Shota op het veld/
pi_55008781
was een goede wedstrijd, misschien hadden sommigen nog last van de wedstrijd van donderdag tegen Larissa.. Tis geen schande om op die manier te verliezen van Twente. Zijn waren duidelijk een stukje scherper. Ben blij dat Graziano eindelijk eens gescoord heeft, zal een last van zijn schouders vallen denk ik.
Ik vond die driehoek samen met Ari en Moussa leuk om te zien.

Maar zodra Cziommer eraf is, dan mis je toch meteen een belangrijke spelverdeler op het middenveld.
Simon zit er al 2 wedstrijden niet zo lekker in, ik ben benieuwd naar FC Nurnberg woensdag.

Romero vind ik een stoere en goede keeper, die komt er wel.
Mooi om te zien hoe hij die penalty hield, en jammer om te zien dat als ie uigooit je de bal op je rug kan krijgen als tegenstander. Het waren ook moeilijke omstandigheden om te keepen met zulk weer.
Die gozer was zwart na de eerste helft ipv wit (zijn shirt dan)

Dat we dit maar vaker mogen zien
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  maandag 3 december 2007 @ 10:45:37 #269
196494 JanVanHalst
Weet het wel.
pi_55009039
Geen schande om te verliezen van dit FC Twente. Bij verre de best voetballende ploeg in de Eredivisie, tot nu toe.
Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
pi_55009208
Romero is nog maar 20 man. Die komt er echt wel hoor. En Twente was gewoon goed inderdaad.
  maandag 3 december 2007 @ 11:04:32 #271
196494 JanVanHalst
Weet het wel.
pi_55009365
Zo slecht was Romero ook niet hoor. Bij die eerste goal heeft hij de pech dat de bal nog nét voor zijn neus een klein tikje krijgt. Hij staat hierdoor net iets verkeerd gepositioneerd en komt dan te laat met zijn reflex. Die uitgooi en het veroorzaken van die penalty was slordig, maar dat moet je zo'n jonge knul kunnen vergeven, en zeker als hij die pingel zelf stopt. Men moet niet vergeten dat Romero een vreemdeling is in dit koude, regenachtige land en nog flink wat ervaring mist. Hij heeft talent en kan echt nog wel een eind komen.
Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
pi_55009811
Romero gaat er ook zeker komen, ik heb alleen al qua uitstraling liever Romero dan Waterman op doel. Tis jammer van die kleine foutjes tegen Twente, anders had ie een mooie psychologische tik kunnen uitdelen aan Boy Waterman.

Waterman zal wel weer gewoon de 90 minuten pakken woensdag gok ik zo.
AZ had kunnen winnen, de grootste kans op de 0-1 lag bij Ari in het begin van de wedstrijd al. Als AZ de afronding beter onder de knie kan krijgen, dan zie ik ze snel weer aansluiten bij de top4
pi_55011964
Owja, Pelle scoorde ook nog. Mijn vertrouwen in hem begint vruchten af te werpen voor mijn coach van het jaar team .
pi_55012095
quote:
Op maandag 3 december 2007 13:29 schreef BobRooney het volgende:
Owja, Pelle scoorde ook nog. Mijn vertrouwen in hem begint vruchten af te werpen voor mijn coach van het jaar team .
Die komt eraan zeggen ze... dus ja dan zullen we maar op ze moeten vertrouwen denk ik.
  dinsdag 4 december 2007 @ 16:44:44 #275
55709 Stereotomy
pi_55037860

Met de trekker naar Nürnberg!
pi_55038459
Als ik dat had geweten, was ik even wezen kijken. Dan had ik misschien wel met mijn idool op de foto gemogen
  dinsdag 4 december 2007 @ 17:18:04 #277
55709 Stereotomy
pi_55069416
Krijg de ***********

Wat een kloteavond. Die gasten verliezen zo'n beetje alles rond 1941-1945 maar troeven ons jaren later wel menigmaal af
  woensdag 5 december 2007 @ 23:51:19 #279
55709 Stereotomy
pi_55069520
Ja, ik voel me ook nog zeer kut at the moment.

Wat een fuckzooi zeg. Dit zie je toch lichtjaren vantevoren aankomen? AZ **KAN** niet terugzakken en rustig spelen, want ze krijgen er toch altijd één om de oren. Ook vaak konden de Duitsers op ongeveer 5-10 meter buiten de 16-meter rustig aannemen en vanuit de tweede lijn schieten. Niemand die naar de bal toeliep.

Ik hoop dat Van Gaal zijn mannen er van langs geeft. Echt drama dit.
  donderdag 6 december 2007 @ 00:05:59 #280
147587 De_Postbode
Ik ben overrated
pi_55069767

Ik quote nog maar even:
quote:
Op woensdag 5 december 2007 23:21 schreef De_Postbode het volgende:
O...M....F....G....

Oké, even op een rijtje:

0) AZ is het ritme uit de eerste helft volledig kwijt, I blame the tea.
1) Moffen vervangen kutspeler op de vleugel voor watervlugge Rus. Dreiging in tienvoud volgt.
2) Opdam is traag.
3) Er is sprake van een serieus probleem, dit loopt fout, je mag nog blij wezen dat die lui mikken als dronken aardbeien.
4) Op linksmid loopt de snelle Pocognoli, die eigenlijk gehaald is als linksback. Hij heeft voorin al de hele helft niks te doen.
5) Poco terug laten zakken lijkt nu zeer logisch en aantrekkelijk.
6) Maar fuck dat, we hebben immers ook nog Milano fucking Koenders, de matige rechtspoot met weinig ervaring!
7) Je zou denken dat een ezel zich niet tweemaal aan dezelfde steen stoot, Koenders presteert dat zelfs binnen drie minuten. Kedeng, 2-1, niet fokken met Duitsers.

Van Gaal! Ben ik nou zo slim of ben jij zo dom?!

Het zoog aan alle kanten, frappant gewoon hoe je de ene helft kunt domineren en daarna helemaal niks meer kan klaarspelen, snel vergeten dit. En Koenders kan beter nog snel wat pakjes gaan bezorgen om morgenochtend linea recta op die lekke schuit mee naar Spanje te gaan, wat een dwaas.

Nu wordt overwinteren ineens nog verdomd onzeker ook, klerezooi.
Is er iemand die hier wel de logica van in zag? Ik heb namelijk het gevoel dat ik iets gemist heb als ongekwalificeerd bankstel-coach.
Ta mère bien.
pi_55072923
Afgelopen zomer waren er nogal wat AZ-fans (o.a. Fuckbuddy) die het niet zagen zitten om Alves te kopen. Gezien de nieuwe geruchten van vandaag: hoe staan jullie daar nu tegenover?

(voor de goede orde, ik ben uiteraard nog steeds faliekant tegen een verkoop naar AZ, ook al zou Dirk 20 miljoen cash bieden )
  donderdag 6 december 2007 @ 11:35:28 #282
55709 Stereotomy
pi_55074741
@ Postbode:

Opdam eruit, Musampa erin was de juiste methode. Musampa is een controlerende middenvelder die ook op linkshalf kan (is ie voor gehaald ) en Poco op linksback om die Rus over de borden te schoppen.
pi_55076210
musampa was niet mee, dus dat was geen optie.
Substitutes
16 Sergio Romero
7 Julian Jenner
12 Milano Koenders
14 Ryan Donk
22 Haris Medunjanin
24 Mounir El Hamdaoui
25 Ruud Vormer

dit waren de reserves.

misschien was het beter als hij donk erin zou zetten ?

[ Bericht 11% gewijzigd door Geniuz_Nerd op 06-12-2007 12:50:26 ]
Hoe is het verder?
  donderdag 6 december 2007 @ 13:06:36 #284
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_55076658
quote:
Op donderdag 6 december 2007 12:44 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
musampa was niet mee, dus dat was geen optie.
Substitutes
16 Sergio Romero
7 Julian Jenner
12 Milano Koenders
14 Ryan Donk
22 Haris Medunjanin
24 Mounir El Hamdaoui
25 Ruud Vormer

dit waren de reserves.

misschien was het beter als hij donk erin zou zetten ?
waarom zit Vormer standaard op e bank, terwijl hij toch nooit invalt?
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_55076725
Slechte wissel.
pi_55076730
Musampa mocht niet spelen.... niet gerechtigd!

Donk was beter geweest, links half is niet eens een plek voor Koenders.
Fuck it..
quote:
Op donderdag 6 december 2007 09:55 schreef MaxPower het volgende:
Afgelopen zomer waren er nogal wat AZ-fans (o.a. Fuckbuddy) die het niet zagen zitten om Alves te kopen. Gezien de nieuwe geruchten van vandaag: hoe staan jullie daar nu tegenover?

(voor de goede orde, ik ben uiteraard nog steeds faliekant tegen een verkoop naar AZ, ook al zou Dirk 20 miljoen cash bieden ~O> )
Ik heb net een heel verhaal lopen maken over transferkosten en salarissen, maar die kut IE7 crashed en alles is pleite godverdomme!

Liever Crouch maar die kost te veel salaris (mocht ie komen...)
Snap je die kost 11 miljoen, voor 20 miljoen kan je sterspelers halen man! Echte spelers uit de top20 van de wereld Maar die komen niet naar AZ, en dat weet Heerenveen ook. En die gaan lekker shoppen voor 20 miljoen mocht het toch betaald worden, wat ik niet denk!

Dan maar Alves want nu word er niet gescoord, en haal een ervaren middenvelder erbij. Andre Ooijer misschien?? Niemand durft te schreeuwen bij AZ en de lijnen binnen het team uit te zetten.
Het zijn op papier allemaal goede spelers, maar qua team loopt het niet. Jaliens is geen aanvoerder, eerder Opdam.

Maar Alves is de enige oplossing, maar 20 miljoen gaat AZ niet betalen.. Das voor AZ ook teveel.
Ze hebben al flink geinvesteerd afgelopen jaar en denk dat er niet nog eens een 20 + x miljoen voor een ervaren verdediger gaat komen.

Brands kan mooi lullen, maar het komt niet uit zijn zak. Ik moet het nog maar zien.
Qua persoon vind ik Alves een smeerlap,maar als ie gaat scoren voor AZ ben ik wel zo hypocriet dat ik vanzelf van hem gaat houden.

Als AZ wel Alves koopt, dan wint Heerenveen. Die laten hem meteen gaan.....
Maar soms moet je de "whatever it takes" regel hanteren als je resultaat wilt boeken!
pi_55078132
Duidelijk verhaal. Ik neem aan dat Dirk ook wel snapt dat komende winter de hoofdprijs betaald moet gaan worden. Bij Heerenveen zien ze ook wel dat AZ nu desperate is voor een goede spits.
pi_55078801
Alves was een goede zomeraankoop geweest omdat hij een spits is die overal en anytime scoort, heeft niet de gewenning nodig die Ari en vooral Pelle nodig hebben. Dus met Alves had AZ er nu beter voorgestaan, en was hij de 20 miljoen wel waard. Maar voor nu denk ik dat Ari z'n draai aan het vinden is en of Alves dan nog wel een meerwaarde van 20 miljoen waard is? Best kans namelijk dat na een half seizoen AZ er toch nog een europese topclub komt aankloppen en je 'm al weer kwijt bent.

Dit seizoen is wel verloren voor AZ, 20 miljoen kan je enkel terugverdienen met champions league voetbal.
pi_55083380
Ik ben van mening dat ondanks de pers suggereerd Alves NIET naar Alkmaar komt...

Maar ben er zeker van dat er 2 nieuwe spelers bij gaan komen, een spits en een middenvelder (links).
Beide ervaren.......
pi_55083672
Qua kwalitieten (whehe, tieten) is Alves een prima aanwinst, qua persoonlijkheid vind ik het maar een drol.
pi_55091576
Waarom speelt Donk trouwens niet? Is louitje nog steeds zo boos???
  vrijdag 7 december 2007 @ 00:30:08 #292
55709 Stereotomy
pi_55091849
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 00:08 schreef Chadi het volgende:
Waarom speelt Donk trouwens niet? Is louitje nog steeds zo boos???
Van Gaal denkt dat een inschuivende, opbouwende verdediger zoals Mendes beter is dan een pure mandekker zoals Donk.
pi_55095716
quote:
Op donderdag 6 december 2007 18:51 schreef xFriendx het volgende:
Qua kwalitieten (whehe, tieten) is Alves een prima aanwinst, qua persoonlijkheid vind ik het maar een drol.
Zal je net zien dat als hij naar Alkmaar komt...dat hij opeens niet meer kan scoren. Laat Alves maar lekker naar het buitenland vertrekken.
pi_55095949
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 00:30 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Van Gaal denkt dat een inschuivende, opbouwende verdediger zoals Mendes beter is dan een pure mandekker zoals Donk.
Feit is wel dat de afgelopen wedstrijden het beter draaide met Mendes erin.
ALLEEN moet je af en toe slim zijn en kan je ook denken nadat je voor staat en de dreiging komt, dat het misschien beter is om een mandekker erin te zetten, en helemaal als je achter de feiten aan loopt te rennen.....

Maar goed...nu weer focussen op Utrecht.
Ari en Moussa naast elkaar in de spits.. Ik ben benieuwd!

Ik heb er zin in 2 mooie wedstrijden weer thuis.
pi_55096218
Een mandekker was beter geweest woensdag ja. Nu creëerde Van Gaal een gatenkaas.
pi_55136676
Jullie huurlingen trappen elkaar de benen kapot zie ik net.
pi_55138032
Belachelijk inderdaad.
  zondag 9 december 2007 @ 01:10:31 #298
55709 Stereotomy
pi_55138447
Linkje pls?
pi_55141770
quote:
Rogier Molhoek heeft zaterdag tegen Excelsior een zware enkelblessure opgelopen. De middenvelder van AZ, die momenteel op huurbasis voor NAC Breda uitkomt, moest na een overtreding van (nota bene) Kees Luijckx per brancard het veld verlaten.

In de kleedkamer zwol de enkel van Molhoek enorm op. Hij ging na de terugreis in Breda naar het ziekenhuis om foto's te laten maken. Mogelijk is de enkel gebroken of zijn de banden beschadigd.
  zondag 9 december 2007 @ 11:53:49 #300
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_55141812
Nou heb ik genoten van jullie laatste Europese duel, ik gun jullie de uitschakeling (nog) niet.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')