Ja, ben er zelf ook allerminst blij mee. Maar ja, met een goede reeks kan je al snel flink stijgen in de ranglijst. Ik hou de hoop dat AZ uiteindelijk gemiddeld toch meer punten pakt dan de huidige subtop en daardoor zichzelf gewoon weer ergens in de top 5 of 6 nestelt. De landstitel komt dan misschien later nog wel. Hangt er ook nogal vanaf in hoeverre de top nog punten laat liggen. Hoewel 12 punten nu toch al een flink gat isquote:Op zondag 2 december 2007 16:43 schreef De_Postbode het volgende:
En bovendien sta je meteen weer in dat rechter rijtje, dat voelt niet echt tof.
Ik vond hem best wel goed eigenlijk...Die eerste goal was knullig (zoals van Halst of hoe ie ook heet) ook al zei, maar best wel nogal vervelend...Die penalty veroorzaken was natuurlijk stom, maar hij bevestigde daarna wel een goede keeper te zijnquote:Op zondag 2 december 2007 19:57 schreef Tallie1982 het volgende:
Geweldige keeper hebben jullie
Die komt eraan zeggen ze... dus ja dan zullen we maar op ze moeten vertrouwen denk ik.quote:Op maandag 3 december 2007 13:29 schreef BobRooney het volgende:
Owja, Pelle scoorde ook nog. Mijn vertrouwen in hem begint vruchten af te werpen voor mijn coach van het jaar team.
Is er iemand die hier wel de logica van in zag? Ik heb namelijk het gevoel dat ik iets gemist heb als ongekwalificeerd bankstel-coach.quote:Op woensdag 5 december 2007 23:21 schreef De_Postbode het volgende:
O...M....F....G....![]()
Oké, even op een rijtje:
0) AZ is het ritme uit de eerste helft volledig kwijt, I blame the tea.
1) Moffen vervangen kutspeler op de vleugel voor watervlugge Rus. Dreiging in tienvoud volgt.
2) Opdam is traag.
3) Er is sprake van een serieus probleem, dit loopt fout, je mag nog blij wezen dat die lui mikken als dronken aardbeien.
4) Op linksmid loopt de snelle Pocognoli, die eigenlijk gehaald is als linksback. Hij heeft voorin al de hele helft niks te doen.
5) Poco terug laten zakken lijkt nu zeer logisch en aantrekkelijk.
6) Maar fuck dat, we hebben immers ook nog Milano fucking Koenders, de matige rechtspoot met weinig ervaring!
7) Je zou denken dat een ezel zich niet tweemaal aan dezelfde steen stoot, Koenders presteert dat zelfs binnen drie minuten. Kedeng, 2-1, niet fokken met Duitsers.
Van Gaal! Ben ik nou zo slim of ben jij zo dom?!
Het zoog aan alle kanten, frappant gewoon hoe je de ene helft kunt domineren en daarna helemaal niks meer kan klaarspelen, snel vergeten dit. En Koenders kan beter nog snel wat pakjes gaan bezorgen om morgenochtend linea recta op die lekke schuit mee naar Spanje te gaan, wat een dwaas.
Nu wordt overwinteren ineens nog verdomd onzeker ook, klerezooi.
waarom zit Vormer standaard op e bank, terwijl hij toch nooit invalt?quote:Op donderdag 6 december 2007 12:44 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
musampa was niet mee, dus dat was geen optie.
Substitutes
16 Sergio Romero
7 Julian Jenner
12 Milano Koenders
14 Ryan Donk
22 Haris Medunjanin
24 Mounir El Hamdaoui
25 Ruud Vormer
dit waren de reserves.
misschien was het beter als hij donk erin zou zetten ?
Ik heb net een heel verhaal lopen maken over transferkosten en salarissen, maar die kut IE7 crashed en alles is pleite godverdomme!quote:Op donderdag 6 december 2007 09:55 schreef MaxPower het volgende:
Afgelopen zomer waren er nogal wat AZ-fans (o.a. Fuckbuddy) die het niet zagen zitten om Alves te kopen. Gezien de nieuwe geruchten van vandaag: hoe staan jullie daar nu tegenover?
(voor de goede orde, ik ben uiteraard nog steeds faliekant tegen een verkoop naar AZ, ook al zou Dirk 20 miljoen cash bieden ~O> )
Van Gaal denkt dat een inschuivende, opbouwende verdediger zoals Mendes beter is dan een pure mandekker zoals Donk.quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:08 schreef Chadi het volgende:
Waarom speelt Donk trouwens niet? Is louitje nog steeds zo boos???
Zal je net zien dat als hij naar Alkmaar komt...dat hij opeens niet meer kan scoren. Laat Alves maar lekker naar het buitenland vertrekken.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:51 schreef xFriendx het volgende:
Qua kwalitieten (whehe, tieten) is Alves een prima aanwinst, qua persoonlijkheid vind ik het maar een drol.
Feit is wel dat de afgelopen wedstrijden het beter draaide met Mendes erin.quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Van Gaal denkt dat een inschuivende, opbouwende verdediger zoals Mendes beter is dan een pure mandekker zoals Donk.
quote:Rogier Molhoek heeft zaterdag tegen Excelsior een zware enkelblessure opgelopen. De middenvelder van AZ, die momenteel op huurbasis voor NAC Breda uitkomt, moest na een overtreding van (nota bene) Kees Luijckx per brancard het veld verlaten.
In de kleedkamer zwol de enkel van Molhoek enorm op. Hij ging na de terugreis in Breda naar het ziekenhuis om foto's te laten maken. Mogelijk is de enkel gebroken of zijn de banden beschadigd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |