ja, was het vanavond ook alquote:Op woensdag 5 december 2007 22:41 schreef borisz het volgende:
AZ moet winnen, wordt nog lastig
quote:Op woensdag 5 december 2007 22:40 schreef Kadoc het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Stervende hoeren kankerne...!"
Vooral bij de 2e goal, daar had hij makkelijk mee kunnen lopen om die pass te stoppen maar hij loopt gewoon ala furbyquote:Op woensdag 5 december 2007 22:40 schreef Saekerhett het volgende:
Koenders
Check die gast ook gewoon niet meelopen met die rechtsbuiten van hun![]()
Zelfs Rene van Rijswijk was Koenders voorbij gelopen.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:43 schreef BigFire het volgende:
nou Ajax/Van Geel, wat dacht je van bankzitter Saenko voor op de vleugel?
Mja Everton is geen makkie een vooral als AZ zo speelt als in de 2e helft..quote:Op woensdag 5 december 2007 22:44 schreef Saekerhett het volgende:
Gelijkspel is toch genoeg voor AZ als Nurnberg niet wint van Larissa, maarja die moffen doen dat toch wel.
Ik bedoelde eigenlijk dat een club die in de middenmoot speelt een "middenmoter" is, geen "middenmotor"quote:Op woensdag 5 december 2007 22:40 schreef BigFire het volgende:
[..]
sorry voor het cliche, ik zit in de Ten Napel modus
Voor het niveau Cambuur ja.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:46 schreef NumberNine het volgende:
En toch gaat Pellè een goede speler worden.
28 goals per seizoen was niet genoegquote:Op woensdag 5 december 2007 22:48 schreef dvs- het volgende:
Danny Koevermans ligt nu nog steeds in een lachstuip.... stelletje posers daar in Alkmaar.
quote:Op woensdag 5 december 2007 22:46 schreef NumberNine het volgende:
En toch gaat Pellè een goede speler worden.
Er loopt wel klasse rond, maar de ervaring (De Cler, Arveladze, Koevermans) ontbreekt. In twee seizoenen alle oudere spelers (ook Timmer, Perez verkocht) vertrokken. Dan red je het niet als je twee spitsen koopt, uit het buitenland, die jong zijn en iemand van 20+ goals moeten doen vergeten.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:47 schreef Cyberia18 het volgende:
Ach AZ weet het gehele seizoen al niet te imponeren. Na het vertrek van Koevermans en Arveladze loopt er totaal geen klasse meer rond. Dembele ben ik dan nog wel gecharmeerd van, maar die zit in een dipje.
quote:Op woensdag 5 december 2007 22:49 schreef knnth het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat een club die in de middenmoot speelt een "middenmoter" is, geen "middenmotor"
Dat zou inbreuk doen op zijn grote ego.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:53 schreef Fizd het volgende:
Waardeloze kutwissels. Waarom kan Von Gaal dit ook gewoon niet toegeven?
Neen.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:53 schreef Fizd het volgende:
Is Ari trouwens weer tegen Everton van de partij?
Hij scoorde ook nooit belangrijke goalsquote:Op woensdag 5 december 2007 22:50 schreef BigFire het volgende:
[..]
28 goals per seizoen was niet genoeg
Iemand uit de middenmoot is een middenmoter.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:54 schreef BigFire het volgende:
[..]
wist ik niet
als ik "middenmotor eredivisie" google ben ik zo te zien niet de enige
Dan schat ik hun kansen zeer noppes in. De enige noemenswaardige spits die er loopt is Damnbele.quote:
Ja, gelukkig dat ie alle tijd heeft om die stuip op te vangen op de bank. Stel je voor dat hij moest spelen.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:48 schreef dvs- het volgende:
Danny Koevermans ligt nu nog steeds in een lachstuip....
Mja, en toch schat ik hem hoger in dan Lazofiets.quote:Op woensdag 5 december 2007 23:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, gelukkig dat ie alle tijd heeft om die stuip op te vangen op de bank. Stel je voor dat hij moest spelen.
Overschat wellicht wel, maar dit soort dingen hoeven ook weer niet te gebeuren. Zijn gewoon ontzettende slordigheden. Ik denk dat menig voetbalkijker en ook AZ-supporter niet verwachten dat AZ elke ploeg oprolt en tevens even op z'n dooie akkertje de halve finale ofzow haalt, maar met deze selectie moet je in de competitie en hier in de UEFA (slecht 1-0 tegen Larissa) toch beter doen. Ze spelen wel ondermaats, maar er zit dus gerust wel meer in, hoewel niets waarmee zij successen gaan oogsten op dit moment.quote:Op woensdag 5 december 2007 23:12 schreef El-Salvador het volgende:
Dit az wordt misschien wel gewoon overschat? Zie competitie en zie uefa
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |