abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55038459
Als ik dat had geweten, was ik even wezen kijken. Dan had ik misschien wel met mijn idool op de foto gemogen
  dinsdag 4 december 2007 @ 17:18:04 #277
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_55069416
Krijg de ***********

Wat een kloteavond. Die gasten verliezen zo'n beetje alles rond 1941-1945 maar troeven ons jaren later wel menigmaal af
  woensdag 5 december 2007 @ 23:51:19 #279
55709 Stereotomy
pi_55069520
Ja, ik voel me ook nog zeer kut at the moment.

Wat een fuckzooi zeg. Dit zie je toch lichtjaren vantevoren aankomen? AZ **KAN** niet terugzakken en rustig spelen, want ze krijgen er toch altijd één om de oren. Ook vaak konden de Duitsers op ongeveer 5-10 meter buiten de 16-meter rustig aannemen en vanuit de tweede lijn schieten. Niemand die naar de bal toeliep.

Ik hoop dat Van Gaal zijn mannen er van langs geeft. Echt drama dit.
Confidence through competence
  donderdag 6 december 2007 @ 00:05:59 #280
147587 De_Postbode
Ik ben overrated
pi_55069767

Ik quote nog maar even:
quote:
Op woensdag 5 december 2007 23:21 schreef De_Postbode het volgende:
O...M....F....G....

Oké, even op een rijtje:

0) AZ is het ritme uit de eerste helft volledig kwijt, I blame the tea.
1) Moffen vervangen kutspeler op de vleugel voor watervlugge Rus. Dreiging in tienvoud volgt.
2) Opdam is traag.
3) Er is sprake van een serieus probleem, dit loopt fout, je mag nog blij wezen dat die lui mikken als dronken aardbeien.
4) Op linksmid loopt de snelle Pocognoli, die eigenlijk gehaald is als linksback. Hij heeft voorin al de hele helft niks te doen.
5) Poco terug laten zakken lijkt nu zeer logisch en aantrekkelijk.
6) Maar fuck dat, we hebben immers ook nog Milano fucking Koenders, de matige rechtspoot met weinig ervaring!
7) Je zou denken dat een ezel zich niet tweemaal aan dezelfde steen stoot, Koenders presteert dat zelfs binnen drie minuten. Kedeng, 2-1, niet fokken met Duitsers.

Van Gaal! Ben ik nou zo slim of ben jij zo dom?!

Het zoog aan alle kanten, frappant gewoon hoe je de ene helft kunt domineren en daarna helemaal niks meer kan klaarspelen, snel vergeten dit. En Koenders kan beter nog snel wat pakjes gaan bezorgen om morgenochtend linea recta op die lekke schuit mee naar Spanje te gaan, wat een dwaas.

Nu wordt overwinteren ineens nog verdomd onzeker ook, klerezooi.
Is er iemand die hier wel de logica van in zag? Ik heb namelijk het gevoel dat ik iets gemist heb als ongekwalificeerd bankstel-coach.
Ta mère bien.
pi_55072923
Afgelopen zomer waren er nogal wat AZ-fans (o.a. Fuckbuddy) die het niet zagen zitten om Alves te kopen. Gezien de nieuwe geruchten van vandaag: hoe staan jullie daar nu tegenover?

(voor de goede orde, ik ben uiteraard nog steeds faliekant tegen een verkoop naar AZ, ook al zou Dirk 20 miljoen cash bieden )
  donderdag 6 december 2007 @ 11:35:28 #282
55709 Stereotomy
pi_55074741
@ Postbode:

Opdam eruit, Musampa erin was de juiste methode. Musampa is een controlerende middenvelder die ook op linkshalf kan (is ie voor gehaald ) en Poco op linksback om die Rus over de borden te schoppen.
pi_55076210
musampa was niet mee, dus dat was geen optie.
Substitutes
16 Sergio Romero
7 Julian Jenner
12 Milano Koenders
14 Ryan Donk
22 Haris Medunjanin
24 Mounir El Hamdaoui
25 Ruud Vormer

dit waren de reserves.

misschien was het beter als hij donk erin zou zetten ?

[ Bericht 11% gewijzigd door Geniuz_Nerd op 06-12-2007 12:50:26 ]
Hoe is het verder?
  donderdag 6 december 2007 @ 13:06:36 #284
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_55076658
quote:
Op donderdag 6 december 2007 12:44 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
musampa was niet mee, dus dat was geen optie.
Substitutes
16 Sergio Romero
7 Julian Jenner
12 Milano Koenders
14 Ryan Donk
22 Haris Medunjanin
24 Mounir El Hamdaoui
25 Ruud Vormer

dit waren de reserves.

misschien was het beter als hij donk erin zou zetten ?
waarom zit Vormer standaard op e bank, terwijl hij toch nooit invalt?
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_55076725
Slechte wissel.
pi_55076730
Musampa mocht niet spelen.... niet gerechtigd!

Donk was beter geweest, links half is niet eens een plek voor Koenders.
Fuck it..
quote:
Op donderdag 6 december 2007 09:55 schreef MaxPower het volgende:
Afgelopen zomer waren er nogal wat AZ-fans (o.a. Fuckbuddy) die het niet zagen zitten om Alves te kopen. Gezien de nieuwe geruchten van vandaag: hoe staan jullie daar nu tegenover?

(voor de goede orde, ik ben uiteraard nog steeds faliekant tegen een verkoop naar AZ, ook al zou Dirk 20 miljoen cash bieden ~O> )
Ik heb net een heel verhaal lopen maken over transferkosten en salarissen, maar die kut IE7 crashed en alles is pleite godverdomme!

Liever Crouch maar die kost te veel salaris (mocht ie komen...)
Snap je die kost 11 miljoen, voor 20 miljoen kan je sterspelers halen man! Echte spelers uit de top20 van de wereld Maar die komen niet naar AZ, en dat weet Heerenveen ook. En die gaan lekker shoppen voor 20 miljoen mocht het toch betaald worden, wat ik niet denk!

Dan maar Alves want nu word er niet gescoord, en haal een ervaren middenvelder erbij. Andre Ooijer misschien?? Niemand durft te schreeuwen bij AZ en de lijnen binnen het team uit te zetten.
Het zijn op papier allemaal goede spelers, maar qua team loopt het niet. Jaliens is geen aanvoerder, eerder Opdam.

Maar Alves is de enige oplossing, maar 20 miljoen gaat AZ niet betalen.. Das voor AZ ook teveel.
Ze hebben al flink geinvesteerd afgelopen jaar en denk dat er niet nog eens een 20 + x miljoen voor een ervaren verdediger gaat komen.

Brands kan mooi lullen, maar het komt niet uit zijn zak. Ik moet het nog maar zien.
Qua persoon vind ik Alves een smeerlap,maar als ie gaat scoren voor AZ ben ik wel zo hypocriet dat ik vanzelf van hem gaat houden.

Als AZ wel Alves koopt, dan wint Heerenveen. Die laten hem meteen gaan.....
Maar soms moet je de "whatever it takes" regel hanteren als je resultaat wilt boeken!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_55078132
Duidelijk verhaal. Ik neem aan dat Dirk ook wel snapt dat komende winter de hoofdprijs betaald moet gaan worden. Bij Heerenveen zien ze ook wel dat AZ nu desperate is voor een goede spits.
pi_55078801
Alves was een goede zomeraankoop geweest omdat hij een spits is die overal en anytime scoort, heeft niet de gewenning nodig die Ari en vooral Pelle nodig hebben. Dus met Alves had AZ er nu beter voorgestaan, en was hij de 20 miljoen wel waard. Maar voor nu denk ik dat Ari z'n draai aan het vinden is en of Alves dan nog wel een meerwaarde van 20 miljoen waard is? Best kans namelijk dat na een half seizoen AZ er toch nog een europese topclub komt aankloppen en je 'm al weer kwijt bent.

Dit seizoen is wel verloren voor AZ, 20 miljoen kan je enkel terugverdienen met champions league voetbal.
pi_55083380
Ik ben van mening dat ondanks de pers suggereerd Alves NIET naar Alkmaar komt...

Maar ben er zeker van dat er 2 nieuwe spelers bij gaan komen, een spits en een middenvelder (links).
Beide ervaren.......
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_55083672
Qua kwalitieten (whehe, tieten) is Alves een prima aanwinst, qua persoonlijkheid vind ik het maar een drol.
pi_55091576
Waarom speelt Donk trouwens niet? Is louitje nog steeds zo boos???
  vrijdag 7 december 2007 @ 00:30:08 #292
55709 Stereotomy
pi_55091849
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 00:08 schreef Chadi het volgende:
Waarom speelt Donk trouwens niet? Is louitje nog steeds zo boos???
Van Gaal denkt dat een inschuivende, opbouwende verdediger zoals Mendes beter is dan een pure mandekker zoals Donk.
pi_55095716
quote:
Op donderdag 6 december 2007 18:51 schreef xFriendx het volgende:
Qua kwalitieten (whehe, tieten) is Alves een prima aanwinst, qua persoonlijkheid vind ik het maar een drol.
Zal je net zien dat als hij naar Alkmaar komt...dat hij opeens niet meer kan scoren. Laat Alves maar lekker naar het buitenland vertrekken.
pi_55095949
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 00:30 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Van Gaal denkt dat een inschuivende, opbouwende verdediger zoals Mendes beter is dan een pure mandekker zoals Donk.
Feit is wel dat de afgelopen wedstrijden het beter draaide met Mendes erin.
ALLEEN moet je af en toe slim zijn en kan je ook denken nadat je voor staat en de dreiging komt, dat het misschien beter is om een mandekker erin te zetten, en helemaal als je achter de feiten aan loopt te rennen.....

Maar goed...nu weer focussen op Utrecht.
Ari en Moussa naast elkaar in de spits.. Ik ben benieuwd!

Ik heb er zin in 2 mooie wedstrijden weer thuis.
pi_55096218
Een mandekker was beter geweest woensdag ja. Nu creëerde Van Gaal een gatenkaas.
pi_55136676
Jullie huurlingen trappen elkaar de benen kapot zie ik net.
pi_55138032
Belachelijk inderdaad.
  zondag 9 december 2007 @ 01:10:31 #298
55709 Stereotomy
pi_55138447
Linkje pls?
pi_55141770
quote:
Rogier Molhoek heeft zaterdag tegen Excelsior een zware enkelblessure opgelopen. De middenvelder van AZ, die momenteel op huurbasis voor NAC Breda uitkomt, moest na een overtreding van (nota bene) Kees Luijckx per brancard het veld verlaten.

In de kleedkamer zwol de enkel van Molhoek enorm op. Hij ging na de terugreis in Breda naar het ziekenhuis om foto's te laten maken. Mogelijk is de enkel gebroken of zijn de banden beschadigd.
  zondag 9 december 2007 @ 11:53:49 #300
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_55141812
Nou heb ik genoten van jullie laatste Europese duel, ik gun jullie de uitschakeling (nog) niet.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')