wie?quote:
Ja idd, let op de volgende woordenquote:Op dinsdag 4 december 2007 18:33 schreef mcyodogg het volgende:
Hoeveel Sinterklaas grapjes zullen er gemaakt worden door Evert?
Eén ding weet ik zeker, Jaliens en Zwarte Piet gaan met elkaar in verband gebracht worden, en onterecht kan ik het niet noemen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:50 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ja idd, let op de volgende woorden
"Pakjesavond" en dan iets in de richting dat het zeker geen pakjesavond voor AZ of Neurenberg zal zijn.
"De roe" als een speler iets niet goed gaat doen, van Gaal die in de rust de roe zal moeten gebruiken o.i.d.
"Mee naar Spanje" tiental varianties als een speler of scheids iets niet naar behoren uitvoert.
Of zou hij als het erg goed gaan met AZ in zijn commentaar een leuke rijm weten te maken? Hij is er gek genoeg voor..
Dat is dan WEL hetgeen ik ga missen morgenavond.. Ik hoop dat als ze komen ze geregistreerd zullen worden!
Helemaal los? Gekke bedoeling in Alkmaar!quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:47 schreef fuckbuddy het volgende:
Evert is weer leuk... ik ga morgenochtend vroeg rijden naar het regenachtige Neurenberg.
We zijn benieuwd wat het gaat worden. Samen met nog een aantal maten gaan we met eigen vervoer, en donderdag weer terug.
Lekker opzwepende melodie die je veel hoort in Duitse stadions.quote:http://www.fcn.de/
Check die muziek op hun site![]()
![]()
![]()
Dan ben je toch niet goed?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |