Laat dat beetje maar weg, hij was tragisch vandaag...quote:Op zondag 11 november 2007 16:28 schreef Stereotomy het volgende:goeie wedstrijd, heb een tijdje echt goed AZ gezien. Tweede helft was iets minder. El-Hamdouiidui viel me een beetje tegen. Pelle is wat balvaster
Ari staat op een gedeelde 4e plek en heeft nu evenveel doelpunten als Koevermans.quote:TOPSCORER
speler club goals pen.
1. Huntelaar Ajax 11 1
2. Afonso Alves Heerenveen 10 0
3. Den Ouden Excelsior 7 2
=. N'Kufo FC Twente 7 2
=. Nelisse FC Utrecht 7 0
=. Suárez Ajax 7 0
4. Ari AZ 6 1
=. De Groot De Graafschap 6 0
=. Koevermans PSV 6 0
=. Makaay Feyenoord 6 3
Als ie z'n scheenbeschermers maar om heeft.quote:Op maandag 12 november 2007 19:30 schreef De_Postbode het volgende:
Kan me 'm eigenlijk niet goed meer herinneren van vroegâh, maar laten we hopen dat ie een beetje het Davids-effect kan brengen.
Hij speelt iedere week in jong AZquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:49 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Romero is ook op vakantie gestuurd.
Dat heeft ie wel verdiend, na al die wedstrijden in het eerste
moesten ze maar betalen wat Heerenveen vroeg."quote:Alves: "Ik ging niet naar AZ door Scheringa"
Afonso Alves wil weg bij sc Heerenveen. En nog liever vandaag dan morgen. Dat verklaarde de Braziliaanse topschutter aan Sportweek tijdens een interview dat dinsdag verschijnt.
De Braziliaanse spits werd gevraagd of hij een verlengd verblijf in Friesland ziet zitten. Zijn antwoord was zeer kort, maar duidelijk: "Blijven? Haha, ben je gek?"
Alves wil zich elders verder ontwikkelen. "Iedere speler ter wereld, iedere speler bij Heerenveen, wil omhoog. We willen allemaal naar een grotere club, dus ik ook. Dat vind ik normaal."
Alves vertelde in het interview het volgende over zijn mislukte transfer naar AZ: "Ik ben niet naar AZ gegaan en dat ligt aan hun voorzitter. Als ze me zo graag wilden hebben, moesten ze maar betalen wat Heerenveen vroeg."
Wat pakte ie de laatste tijd??? En nu verdient ie niets, dus ik zou het wel weten.quote:Musampa wil wel voor AZ spelen
De kans wordt steeds groter dat de linkermiddenvelder Kiki Musampa (30) wordt herenigd met zijn oud-trainer Louis van Gaal.
In de voorbereiding op het huidige seizoen mocht hij ‘bij wijze van vriendendienst’ met de selectie van AZ meetrainen, maar een contract voor Musampa zat er toen niet in. Nu Stijn Schaars en Maarten Martens echter langdurig geblesseerd is en de aan NAC Breda verhuurde Rogier Molhoek verschillende malen heeft aangegeven niet halverwege het seizoen terug te willen keren naar AZ, ziet Van Gaal in Musampa een optie om het probleem links op het middenveld op te lossen. Musampa is namelijk transfervrij, heeft dit seizoen nog niet voor een andere club gespeeld en mag dientengevolge per direct door de Alkmaarders worden ingezet.
Musampa zelf heeft te kennen gegeven veel te voelen voor een overstap naar AZ. Mogelijk struikelblok zouden de salariseisen van Musampa kunnen zijn. Als hij geen genoegen neemt met minder dan de helft van zijn laatst verdiende salaris, dan ziet AZ hoogstwaarschijnlijk af van zijn diensten.
Kijk, die heb ik 10x liever dan die Alves!quote:Concurrent van Kuyt en Babel mag weg
LIVERPOOL - Liverpool zet Peter Crouch op de transferlijst. De concurrent van Ryan Babel en Dirk Kuyt mag in de winterstop voor minimaal 14 miljoen euro vertrekken bij de 'Reds'.
Peter Crouch mag uitkijken naar een andere club.
Volgens coach Rafael Benitez heeft de aanvaller te kampen met motivatieproblemen en mag hij daarom uitzien naar een andere club. De 26-jarige Crouch zou problemen hebben met het ver doorgevoerde roulatie-systeem van de Spaanse coach.
Crouch kwam in 2005 voor meer dan 10 miljoen euro over van Southampton.
Get real. Die jongen verdient nu al meer dan vier á vijf AZ-spelers bij elkaar.quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:10 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Kijk, die heb ik 10x liever dan die Alves!
Prima spits, naast Dembele, en dan kan je Ari er achter zetten..
Ophalen die gast!!!
Zou je het zelf doen?quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:10 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Kijk, die heb ik 10x liever dan die Alves!
Prima spits, naast Dembele, en dan kan je Ari er achter zetten..
Ophalen die gast!!!
"Hello, I'm your fuckbuddy, would you like to come and play in Alkmaar?"quote:
Nou, Pellè of El-Hamdouioeoudi er maar in dan?quote:UEFA schorst Ari voor drie duels
ALKMAAR- Ari is door de UEFA voor drie Europese duels geschorst. De voorlopige schorsing van één duel (vanwege zijn rode kaart tegen FC Zenit) is door de tuchtcommissie van de UEFA verhoogt naar drie wedstrijden. AZ heeft nog niet besloten of het tegen de schorsing in beroep gaat. Als AZ dat niet doet, komt Ari tijdens de groepsfase niet meer in actie.
Op donderdag 29 november vervolgt AZ de groepsfase in het DSB Stadion tegen het Griekse Larissa (20:45 uur). Zes dagen later reist AZ af naar Duitsland voor het duel tegen 1. FC Nürnberg. Op 20 december sluit AZ de groepsfase thuis af tegen Everton.
Liever niet El-Hamdoeiheh, dan struikelt de tegenstander straks nog over zijn naam in het strafschopgebied en regent het penalties tegen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, Pellè of El-Hamdouioeoudi er maar in dan?
Overigens wel goed voor Ari, kan 'ie lekker uitrusten
Tuurlijk, ik snap echt wel dat die jongen lekker naar Frankrijk/Spanje/Italie zal gaan en niet naar een NL'se club.quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:13 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Get real. Die jongen verdient nu al meer dan vier á vijf AZ-spelers bij elkaar.
Idd.....quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:29 schreef Roellio het volgende:
Als je dan een slimme, scorende spits wil kopen koop je idd Crouch!
Verkoop je gelijk Pelè en el Hamdoewie? in de winterstop, ben je bijna weer quitte!
quote:AZ-keeper laat eigen kind in de steek
AMSTERDAM - Op het voetbalveld gaat het de jonge Boy Waterman (23) voor de wind. Het privéleven van de AZ-keeper is echter een rommeltje. Zo zou hij niets van zijn pasgeboren dochter Jeada moeten hebben..
Boy Waterman (23) was eens zielsgelukkig met de zwangerschap van zijn vriendin Thalita. Dat sloeg echter snel om, meldt weekblad Story.
,,Alles staat in het teken van zijn voetbalcarrière. Na een gesprek met zijn ouders wilde hij het kindje ineens niet meer hebben. Boy vroeg me om een abortus te plegen. Als ik het weg liet halen konden we samen verder. Anders niet." Om deze reden verbrak Thalita haar relatie met de AZ-keeper, zo meldt Story.
Sindsdien blijft het stil staat Thalita er alleen voor. Het ziet er naar uit dat haar dochter zonder vader door het leven zal gaan: ,,Ik heb het inmiddels wel behoorlijk gehad met hem", schrijft Story.
Ook al is het salaris geen probleem, dan komt hij nog niet naar AZ.quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:57 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Idd.....
tis kut dat ze zo'n dik salaris krijgen, maar de verkoop prijs is nog te doen.
Zeker als die jokers 20 miljoen voor Alves DURVEN vragen.![]()
10x liever Peter Crouch EN 6 miljoen dan Alves.
Maar goed het salaris.....
quote:Op woensdag 21 november 2007 14:27 schreef Stereotomy het volgende:
Rare gozer.....
Sowieso heb ik het idee dat die voetballers vaak jong kinderen krijgen. Agustien heeft al een koter, Ari heeft ook een koter, dus waarom Waterman niet?
Waterman vind ik qua uiterlijk veel op Ruud Gullit lijken. Die had toch ook 3 verschillende vrouwen en een horde kinderen?![]()
Minstens 6x genuecksext dus, die Gullitquote:Personal life
Gullit has been married three times and has six children:
Yvonne de Vries - 1984 to 1991: two children, daughters Felicity and Charmayne.
Cristina Pensa - 1994 to May 2000: two children, son Quincy and daughter Sheyenne.
Estelle Cruijff - 3 June 2000 - present: She is the niece of Johan Cruyff. They have two children, son Maxim and daughter Joëlle.
Stond van de week ook al in de VI jaquote:Op donderdag 22 november 2007 01:57 schreef Stereotomy het volgende:
Is het jullie trouwens ook opgevallen dat de filmpjes op AZ.tv wél steeds leuker worden, maar dat het commentaar steeds propagandistischer wordt?
AZ topspeler dit en dat, Molhoek AZ hart, Ruud Geels Altijd Zichzelf![]()
Mag best pro-AZ zijn op je eigen kanaal, maar hier krijg ik zelfs als supporter fan AZ-sympathisant jeuk van.
Deze vi.nl daarentegenquote:Musampa: 'Ik kan de oplossing voor AZ zijn'
23/11/2007 12:36
Op het trainingsveld van AZ is Kiki Musampa al een tijdje te zien. Mogelijk komt aan het vrijblijvende karakter van zijn aanwezigheid snel een einde.
'De club zoekt een oplossing. Ik kan die oplossing zijn', zegt de clubloze Musampa in Het Parool. De middenvelder houdt in Alkmaar zijn conditie op peil. 'Ik heb geen twijfels. Ik wil hier aan de slag. Aan motivatie zal het me niet ontbreken.'
AZ kan een linkermiddenvelder goed gebruiken, omdat Stijn Schaars en Maarten Martens door blessureleed voorlopig niet beschikbaar zijn. De aan NAC Breda verhuurde Rogier Molhoek ziet een terugkeer naar Alkmaar in de winterstop niet zitten.
Volgens Musampa kan het snel gaan. 'Of het doorgaat? Ik weet het niet. Het zou zomaar kunnen dat ik morgen tegen Willem II op de bank zit, dat is aan AZ.'
Omdat de dertigjarige Musampa sinds zijn vertrek bij Trabzonspor zonder club zit, kan hij ook buiten de transferperiode nog worden vastgelegd. AZ houdt de optie open. 'Als we het doen, moeten we het nú doen en niet pas in de winterstop', zegt technisch directeur Marcel Brands.
Heeel erg groot, Musampa heeft wel hetgeen wat er in dit team mist.quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:09 schreef BobRooney het volgende:
Is dat echt al zeker? Volgens mij doet de Turkse KNVB nog moeilijk nl.
Helemaal mee eens, maar hij is gehaald als opvolger/vervanger van Opdam, dus zou ik nu je deze keuze hebt, hem ook daadwerkelijk laten spelen op die positie. Al zou je half half dus proberenquote:Op vrijdag 23 november 2007 13:31 schreef Stereotomy het volgende:
Poco op linkshalf pls, die gast is echt een verademing om naar te kijken. Misschien net als Steinsson weinig techniek, maar wel veel snelheid en zijn man voorbij op wilskracht
Over Poco deel ik je mening, mijn persoonlijk probleem ligt eerder bij de snelheid van Opdam dan bij het spel van Pocognoli.quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:35 schreef Stereotomy het volgende:
Jij doet Poco tekortHij is een betere linkshalf dan dat Martens en Agustien dit jaar, en Opdam vorig jaar is geweest. Sterker, ik vind hem beter dan vele wedstrijden van Boukhari op linkshalf.
Opdam kan nog wel 90 minuten mee maar hij is zooo traag
Zo zie je maar weer, ik snap er werkelijk geen ene reet van!quote:
quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:33 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Heeel erg groot, Musampa heeft wel hetgeen wat er in dit team mist.
Dat verhaal van de turkse KNVB is mij niet bekend overigeens. De geruchten worden steeds duidelijker, Brands maakt al een opmerking over Musampa. 1+1=2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |