abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54932632

Maaruh, gefeliciteerd met de overwinning heur.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_54932690
Wat een spierballen aktie zeg
El Tanque
pi_54932724
quote:
Op donderdag 29 november 2007 22:41 schreef venomsnake het volgende:

Maaruh, gefeliciteerd met de overwinning heur.
Het leek wel Pacos Ferreira tegen Go Ahead Eagles
AFC AJAX
pi_54932842
gefeliciteerd peepz
Punten waren hard nodig voor Nederland! Dat AZ maar mooi de UEFA beker wint
  donderdag 29 november 2007 @ 22:49:21 #230
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_54932905
quote:
Op donderdag 29 november 2007 19:43 schreef fuckbuddy het volgende:
vanaf mijn mobiel; er gaat iets gebeuren in het stadion mocht AZ ongeslagen blijven vanavond.
paar minuten voor het einde, leuke aktie!

Typisch een "spierballen" aktie van Scheringa denk ik zo.

Jullie zullen wel zien :-)
woow vette spierballenactie zeg

Budget was zeker op
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_54932938
quote:
Op donderdag 29 november 2007 22:49 schreef DANILXL het volgende:

[..]

woow vette spierballenactie zeg

Budget was zeker op
Hun sfeerteam heeft een budget van 15.000 euro... geen idee waar het blijft maar ok.
pi_54932959
jammer maxpower dat het weinig was, stadionspeaker had een zgn ludieke actie op touw, zegt genoeg :-(.

waarin een "kleine club groot in HAD willen zijn".. triest idd
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_54932995
Langzaamaan komt AZ weer een beetje terug in het spel van een tijdje geleden...Gelukkig maar....2e ronde lijkt nu ook wel echt binnen handbereik....Ben benieuwd hoever ze nog kunnen klimmen. Ik vind het persoonlijk in ieder geval wel interessant om deze mentale veerkracht van zo'n relatief onervaren club te zien
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_54932997
quote:
Op donderdag 29 november 2007 22:50 schreef fuckbuddy het volgende:
jammer maxpower dat het weinig was, stadionspeaker had een zgn ludieke actie op touw, zegt genoeg :-(.

waarin een "kleine club groot in HAD willen zijn".. triest idd
Er was dus nog iets anders gepland? Ben benieuwd...?
  donderdag 29 november 2007 @ 22:53:57 #235
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_54933057
quote:
Op donderdag 29 november 2007 22:51 schreef Norrage het volgende:
Langzaamaan komt AZ weer een beetje terug in het spel van een tijdje geleden...Gelukkig maar....2e ronde lijkt nu ook wel echt binnen handbereik....Ben benieuwd hoever ze nog kunnen klimmen. Ik vind het persoonlijk in ieder geval wel persoonlijk om deze mentale veerkracht van zo'n relatief onervaren club te zien
ach ze moesten hewoon ff in het ritme komen dit seizoen.
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_54933186
Het record zelf is er niet minder om, maar wel jammer dat ze niet het op een waardige manier gevierd hebben, je kan zo'n stadion toch wel beter benutten om op visuele wijze iets moois te doen voor deze gelegenheid.

Maar ben al lang blij dat ze gewonnen hebben, was namelijk echt nodig en AZ moet gewoon ver komen in de uefa cup
pi_54933251
Maxpower, er werd omgeroepen dat je iets moest vasthouden, dus ik denk vet spandoek. nee 1m2x1m2 ..nevermind ik ga pilsen in de gunnery tot later. jammer x3
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_54934019
Gefeliciflapstaart Fuckert

Weinig overtuigend vanavond, hoewel Larissa er ook niet veel tegenoverstelde. De zogenaamde doelpogingen van hen waren veelal schoten die Ray Charles ook wel had zien aankomen. Eitje voor Romero, goed voor zijn zelfvertrouwen ook zover hij die nog niet had.

Verdedigden ook wel met een hoop, desondanks had AZ wat meer spirit mogen showen en meer druk moeten zetten.

Maar goed, al met al toch weer een geslaagd avondje zoal gewoonlijk. Je went er aan.
pi_54939656
Ik vond de 2de helft best vermakelijk. Larissa was sterker dan ik dacht. Nurnberg wordt een belangrijke match
pi_54941275
Heel soms had AZ wel weer leuke 1x tikken driehoekjes waarin ze heel snel zich vrijspelen en het veld overgaan. Dat vind ik het leuke aan de speelwijze van AZ. En als je dat echt perfectioneert dan kan je echt schitteren als team, a la Argentinie op afgelopen WK. Kwamen dan wel niet ver maar kan me vooral één doelpunt herinneren dat echt een geweldige uitvoering had met steeds 1x tikken.
pi_54941359
Beetje typisch van Van Gaal om nu te zeggen dat Larissa beter was dan PSV en Ajax.
Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
pi_54941659
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 11:08 schreef JanVanHalst het volgende:
Beetje typisch van Van Gaal om nu te zeggen dat Larissa beter was dan PSV en Ajax.
Larissa kan toch ook een goeie dag hebben.
pi_54944748
Larissa speelde sowieso heel strak. Elk moment dat AZ de bal had, of het nu in de aanval of de verdediging was, stond er wel een mannetje van Larissa erbij. Zo direct erop heb ik nog geen enkele club deze competitie tegen AZ zien spelen.
pi_54945069
Larissa stond wel goed ja, maar ik schat Psv en Ajax wel hoger in dan Larissa no offence.
AFC AJAX
pi_54945758
Maar dat zegt van Gaal toch ook niet? Hij zei dat Larissa tegen AZ beter speelden dan PSV of Ajax; betekent dat Larissa ook continue hoger staat dan die twee of uberhaupt meer aanzien verdient....
pi_54949832
AZ was goed, maar niet meer dan dat, feit is dat er gewonnen is, maar dat het net zo goed gelijkspel had kunnen blijven. Ik heb een erg leuke avond gehad, wel koud hoor maar goed.
Spannende wedstrijd bij vlagen, niet meer dan dat
Soit, 3 punten zijn er.
Romero vind ik een stoere keeper, helemaal goed! En had een paar rare ballen die hij wegschoot, maar in de 2e helft stond ie er. Die gozer speelt dus iedere week in Jong AZ, dus conditie en ritme heeft ie zeker.
Lekker dat Ari zondag er weer bij is, dus lekker om Moussa misschien te ontzien en die te sparen voor woensdag tegen Nurnberg!
pi_54950234
Eerste 10 minuten gemist, helaas maakte het getoonde spel mijn dag niet meer goed. Larissa liet totaal niet zien dat ze een overwinning nodig hadden om nog kans te maken op de volgende ronde, dit kwam de wedstrijd niet ten goede. Ze speelden wel heel strak, ik moet Van Gaal er gelijk in geven dat dit team AZ het beste wist te bespelen.
Het hielp ook niet mee dat bijna iedereen bij AZ onder zijn niveau speelde, maar Dembele was toch wel lekker op dreef. Mooi voor hem dat hij scoorde.
Tof om die Grieken te zien gaan, het thuispubliek was dramatisch. Bijna geen bekend gezicht om mij heen en allemaal klapperen zodra ze het een ander ook zagen doen. Op een gegeven moment klapperde de helft mee met de liedjes van Larissa
Wel vreemd dat er geen stewards aan Griekse zijde stonden, terwijl een paar van die gasten na de 1-0 toch behoorlijk aggressief begonnen te worden en zelfs over de afscherming probeerden te klimmen. Het meest lachwekkende was echter de reactie, of liever gezegd het gebrek aan reactie, van de stewards aan AZ zijde die totaal niet wisten hoe ze nu eigenlijk in moesten grijpen. Ze mogen God op hun blote knietjes danken dat het om een paar dronken Grieken ging, anders had het daar behoorlijk uit de hand kunnen lopen.

Op naar FC Twente, gezien de recente resultaten tegen hen toch wel een beetje een angstgegner, ik ben al blij met een gelijkspel.
pi_54950603
Die stewards zijn allemaal zielig bij AZ, ze lopen te zeiken als iemand een peuk of steekt maar ze doen niets. Idd als de pleuris eens uitbreekt dan doen zij niets idd.

Qua zingen is het sowieso dramatisch bij AZ, alleen de uitwedstrijden geeft je een groter "wij" gevoel. He Gatalin, ga jij nou wel met de combibus naar Nurnberg?
WIj gaan met auto's en er kan eventueel wel iemand mee mocht je willen.
10x sneller en een stuk comfortabeler... kijk maar

Ik ben net de goedheiligman realiseer ik me net!
pi_54950667
Nee, ik rij al met m'n pa en twee vrienden mee, maar bedankt voor het aanbod!
pi_54950837
Wat vonden jullie van Pelle eigenlijk, ondanks dat ie nog ziek was.
Het verschil was erg groot tussen hem en Medunjanin.

Ik was blij verrast trouwens, hij was scherp en fel, en hij is lang dus je kan ook hem als koper bereiken. Medunjanin was gewoon ruk. Dan had ik 10x eerder voor Mounir Elhamdaoui gekozen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')