Eerste 10 minuten gemist, helaas maakte het getoonde spel mijn dag niet meer goed. Larissa liet totaal niet zien dat ze een overwinning nodig hadden om nog kans te maken op de volgende ronde, dit kwam de wedstrijd niet ten goede. Ze speelden wel heel strak, ik moet Van Gaal er gelijk in geven dat dit team AZ het beste wist te bespelen.
Het hielp ook niet mee dat bijna iedereen bij AZ onder zijn niveau speelde, maar Dembele was toch wel lekker op dreef. Mooi voor hem dat hij scoorde.
Tof om die Grieken te zien gaan, het thuispubliek was dramatisch. Bijna geen bekend gezicht om mij heen en allemaal klapperen zodra ze het een ander ook zagen doen. Op een gegeven moment klapperde de helft mee met de liedjes van Larissa

Wel vreemd dat er geen stewards aan Griekse zijde stonden, terwijl een paar van die gasten na de 1-0 toch behoorlijk aggressief begonnen te worden en zelfs over de afscherming probeerden te klimmen. Het meest lachwekkende was echter de reactie, of liever gezegd het gebrek aan reactie, van de stewards aan AZ zijde die totaal niet wisten hoe ze nu eigenlijk in moesten grijpen. Ze mogen God op hun blote knietjes danken dat het om een paar dronken Grieken ging, anders had het daar behoorlijk uit de hand kunnen lopen.
Op naar FC Twente, gezien de recente resultaten tegen hen toch wel een beetje een angstgegner, ik ben al blij met een gelijkspel.