quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:07 schreef Sylvana het volgende:
wie weet er een goeie tandarts in het centrum van Deventer ( postcode 7411)?
en waarom is die tandarts zo goed? ben op zoek naar 1 nl.
quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:59 schreef whoops het volgende:
[..]
Boven de plusmarkt zitten er meerdere, het lijkt me dat er wel een goeie bij zit, maar heb daar geen ervaring mee. Ik ga zelf nog naar de tandarts waar ik m'n leven lang al kom aangezien het mijn oom is, maar hij zit niet in Deventer...
quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:47 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Woon je ook in Colmschate?
Er zit een nieuwe daar onder die appartementen naast de scheg, waar ook dat fitness centrum zit. Weet alleen niet of ie goed is, zit er zelf niet...
Ohw, tis ook mijn tandarts, ik vind het best een geschikte vent.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:11 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Oh sorry, dacht dat dat Colmschate was
Dellemijn is mijn tandarts, niet echt aan te raden
Onze stad is ook echt wel stukken stoerder dan die twee dorpen...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:58 schreef Eveli het volgende:
Jeah, we hebben meer topics dan Apeldoorn en Hengelo.
Thnx, zal deze tandartsen wel ff bellen wie er nog plek heeft danquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:17 schreef piepster het volgende:
7411 is de binnenstad. Ik kan me trouwens herinneren dat we het hier al eerder over hebben gehad, maar ik weet even niet meer in welk topic.
De meeste tandartsen in Deventer nemen alleen mensen uit hun eigen wijk aan. Je zou dus terecht moeten kunnen bij:
Reyenga Tandarts, E
Bergstr 4 7411ET Deventer
Leeuwenbrug Deventer BV, De
Leeuwenbrug 77 7411TH Deventer
Dellemijn, H L
Lindenstr 13 7411NV Deventer
Meijer en N Meijer Baumfalk, N A
Brink 24 7411BS Deventer
Ik heb zelf geen ervaring met deze tandartsen.
Trouwens. De op was weg uit de wiki. Ik heb hem weer teruggezet. Ik hoop dat ie zo goed is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
is een rondje tussen de Wilhelminabrug en de spoorbrug ook goed?quote:Op donderdag 1 november 2007 08:42 schreef nijnja het volgende:
Goedenmorgen Deventer
Rondje om de hele IJssel
Vooruit, voor deze keerquote:Op donderdag 1 november 2007 12:17 schreef Sylvana het volgende:
[..]
is een rondje tussen de Wilhelminabrug en de spoorbrug ook goed?
noshitquote:Op dinsdag 6 november 2007 18:59 schreef whoops het volgende:
Oh my god, de Mediamarkt opent morgen om 8 uur zijn deuren, en er staan gewoon nu al mensen te wachten...
omg wat een gekkenquote:Op dinsdag 6 november 2007 18:59 schreef whoops het volgende:
Oh my god, de Mediamarkt opent morgen om 8 uur zijn deuren, en er staan gewoon nu al mensen te wachten...
Reyenga zou ik niet direct aanraden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:17 schreef piepster het volgende:
7411 is de binnenstad. Ik kan me trouwens herinneren dat we het hier al eerder over hebben gehad, maar ik weet even niet meer in welk topic.
De meeste tandartsen in Deventer nemen alleen mensen uit hun eigen wijk aan. Je zou dus terecht moeten kunnen bij:
Reyenga Tandarts, E
Dellemijn, H L
Brink 24 7411BS Deventer
Trouwens. De op was weg uit de wiki. Ik heb hem weer teruggezet. Ik hoop dat ie zo goed is.
waarom niet?quote:Op woensdag 7 november 2007 12:03 schreef Reya het volgende:
[..]
Reyenga zou ik niet direct aanraden.
OMGquote:Op woensdag 7 november 2007 16:31 schreef Eveli het volgende:
Ben toenet bij de Boreel geweest.
Jumbo: GROOT, niet duur, veel keuze
Telstar: GROOT , gaaf assortiment, maar wel duur
Media Markt: GROOT , druk
En allejezus, ze hebben bij de Media Markt gewoon een TV van 80.000 euro!261 cm beeld in doorsnee.
Waar bij Jumbo kom je te werken nijna, gewoon vakkenvullen ofzo?quote:
Gaat al niet meer door, kga eerst de supermarkten hier in de buurt proberen, woon op de zandweerd, bij C1000 en Albert Heijn, en hoorde dat ze bij AH nog mensen nodig hadden, dus eerst daar ff kijken, is toch dichterbijquote:Op zondag 11 november 2007 21:05 schreef whoops het volgende:
Vanmiddag heb ik even gesproken met de uitsmijtmeneer van de Media Markt, maar de mensen die dinsdagavond voor de deur stonden hadden die avond een feestje/receptie voor werknemers en leveranciers van de MM, het waren dus niet klanten die als eerste voor de deur stonden... Ik hoorde dat de opkomst ook nog best meeviel, ondanks de grote recalmecampagne...
[..]
Waar bij Jumbo kom je te werken nijna, gewoon vakkenvullen ofzo?
hoe heb je dat gedaan dan? sterkte ermee!quote:Op maandag 12 november 2007 22:41 schreef nijnja het volgende:
Heel rustig, en ik heb vandaag mijn arm kapot gegooit
Had gister avond waterpolo training, gingen we 5 - 5 doen, over het hele bad, niet in't doel scoren maar gewoon bal tegen de kant 'drukken'. Ik moest met 3 nieuwe en 1 egoist tegen 4 veteranen en een nieuwe. Ging dus superslecht, omdat die 3 nieuwe dus gewoon nog geen ervaring hebben, fluit trainer ook erg partijdig tegen ons...quote:Op dinsdag 13 november 2007 07:47 schreef Sylvana het volgende:
[..]
hoe heb je dat gedaan dan? sterkte ermee!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
******* communist.quote:Op donderdag 8 november 2007 19:10 schreef devbow het volgende:
Nounou wees er maar blij mee met die Boreel. Lekker consumeren, ja toch?
En ik nog altijd ben liever een volgevreten consument die bij god niet weet wat hij met z'n geld moet dan een scharminkelige scholier die tegen alles aanschopt omdat dat wel ethisch correct is...quote:Op donderdag 15 november 2007 09:25 schreef ghizzer het volgende:
[..]
******* communist.
Ik ben nog liever een Blauwvinger dan een rode arbeider uit Deventer.
quote:Op donderdag 15 november 2007 09:46 schreef whoops het volgende:
[..]
En ik nog altijd ben liever een volgevreten consument die bij god niet weet wat hij met z'n geld moet dan een scharminkelige scholier die tegen alles aanschopt omdat dat wel ethisch correct is...
Ben je moe jongen?quote:
Deventer in het nieuwsquote:
Deventer in het nieuws: dat moet of met weer een moordzaak te maken hebben, of met zoiets raars...quote:
yup!quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:33 schreef piepster het volgende:
Iemand die hem kent?
quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:36 schreef Sylvana het volgende:
Deventer met uitzondering van het centrum![]()
![]()
Heb al sinds augsutus last van mn buik. Elke dag hevige buikpijn, vaak ontlasting enzo. Eerst al bloed laten prikken, endoscopie en CT-scan gehad, CT-scan moest toen opnieuw omdat het niet goed was gegaan.Toen bleek dat ze nog geen oorzaak konden vinden, moest ik opnieuw bloed laten prikken zodat het uitgebreider kon onderzocht worden, nog een uitgebreidere endoscopie en een gastroscopie. Die endoscopie en gastroscopie moest ik dus vandaag. Hebben ze me in 2 armen echt ontzettend vaak moeten prikken voor ze een ader hadden, en uiteindelijk werkte dat roesjes helemaal niet dat ik moest krijgen. En hebben ze ook niet ff plaatselijke verdoving ofzo gegeven, maar kon ik dus alles voelen tijdens de onderzoeken, en das niet fijn met die 2 onderzoekenquote:Op vrijdag 16 november 2007 18:34 schreef piepster het volgende:
Vertel.
Hmm...niet tof, hopen dat ze nu wel een oorzak kunnen aanwijzen dan.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:54 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Heb al sinds augsutus last van mn buik. Elke dag hevige buikpijn, vaak ontlasting enzo. Eerst al bloed laten prikken, endoscopie en CT-scan gehad, CT-scan moest toen opnieuw omdat het niet goed was gegaan.Toen bleek dat ze nog geen oorzaak konden vinden, moest ik opnieuw bloed laten prikken zodat het uitgebreider kon onderzocht worden, nog een uitgebreidere endoscopie en een gastroscopie. Die endoscopie en gastroscopie moest ik dus vandaag. Hebben ze me in 2 armen echt ontzettend vaak moeten prikken voor ze een ader hadden, en uiteindelijk werkte dat roesjes helemaal niet dat ik moest krijgen. En hebben ze ook niet ff plaatselijke verdoving ofzo gegeven, maar kon ik dus alles voelen tijdens de onderzoeken, en das niet fijn met die 2 onderzoeken
Gaat echt supervaak mis daar in het ziekenhuis
@Ghizzer. Nou weten we onderhand wel dat je Deventer kut vind hoor, behalve het centrum. Hou es op met Deventer de hele tijd bashen, ook in Zwolle topic heb je het er steeds over hoe kut Deventer is. Begint nou een beetje vervelend te worden hoor.
Dat dus ghizzer. Je mening over Deventer is duidelijk, dat hoef je niet uitentreuren te herhalen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:54 schreef Sylvana het volgende:
@Ghizzer. Nou weten we onderhand wel dat je Deventer kut vind hoor, behalve het centrum. Hou es op met Deventer de hele tijd bashen, ook in Zwolle topic heb je het er steeds over hoe kut Deventer is. Begint nou een beetje vervelend te worden hoor.
inmiddels heb ik in het andere topic gereageerd. ik snap dat mijn mening duidelijk is, ga het ook niet verdedigen of me lullig voelen. ik zal gans Deventer en alle andere liefhebbers niet meer met dergelijke relazen in en buiten dit topic lastig vallen.quote:Op maandag 19 november 2007 12:18 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat dus ghizzer. Je mening over Deventer is duidelijk, dat hoef je niet uitentreuren te herhalen.
Ik heb geen gordijnen, maar luxaflexquote:Op zondag 18 november 2007 22:29 schreef PteV het volgende:
Trouwens, wat voor gordijnen heb jij, Sylvana?![]()
Bij Saxion was er 1 lift waar nog mensen in zaten, die is echter door de BHV'ers handmatig geopend...quote:
Maar ik heb dr zelfs niets van gemerkt, ik meen dat het woensdag was?quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:25 schreef scarefreak het volgende:
Ik belde de storingsdienst, en op de achtergrond hoorde je daar iedereen schreeuwen:
"Schalkhaar plat" "Keizerslande plat" "colmschate plat" "Zandweerd plat"
Dikke chaos daarzo
Kinderen/jongeren met gedragsproblemen dusquote:Op woensdag 28 november 2007 10:10 schreef Sylvana het volgende:
Totaal niet de doelgroep waar ik mee wil gaan werken ( kinderen/jongeren met gedragsproblemen)
Excuusquote:Op woensdag 28 november 2007 14:28 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Kinderen/jongeren met gedragsproblemen dus
Thnx
Dus eigenlijk heeft de klas er niets aan? Naja tis altijd handig om verschillende dingen te zien, maargoedquote:Op woensdag 28 november 2007 23:10 schreef Sylvana het volgende:
Nee is gewoon toegewezen, dus moet het gewoon doen. Zo'n beetje iedereen uit mn klas loopt stage op een plek waar ze eigenlijk niks mee willen later...
Precies, succes wel met de stages, en we horen het wel van je jaarstagequote:Op donderdag 29 november 2007 12:28 schreef Sylvana het volgende:
Idd, lijkt me wel zo handig dat je een stageplek hebt die je leuk vindt en je vast ervaring kunt opdoen in de sector waar je later wilt gaan werken.
Dus dan maar hopen dat jaarstage wel met kinderen/jongeren met gedragsproblemen is
Ja inderdaad, lijkt me (voor jou) erg leuk! Ik zag eerst nog te denken aan mijn huidige stageplek, k heb in mijn klas ook voornamelijk kinderen met gedragsproblemen, maar het is een speciale school, dus d'r zitten ook kinderen met het syndroom van down e.d., en daar zit je geloof ik niet op te wachtenquote:Op donderdag 29 november 2007 12:43 schreef Sylvana het volgende:
Thnx
Las in de krant van de week dat er in Keizerslanden een nieuw gebouw zit "de Eik" waar kinderen/jongeren met gedragsproblemen in woonvormen leven, dus daar maar eens naar informeren
Naja goed bij mij zit ook VSO en daar wordt ze dus wel geleerd zelfstandig etc. te zijn, maar oke ik snap jequote:Op donderdag 29 november 2007 13:05 schreef Sylvana het volgende:
Op een school kun je weinig aan woonbegeleiding doen
Ik heb een onbetaalde stagequote:Op donderdag 29 november 2007 14:03 schreef Sylvana het volgende:
Net werd ik gebeld door stageplek, om wat gegevens te vertellen voor een formulier dat ze moeten invullen. Ik ga 9 januari beginnen ( omdat ik anders na 1 week al weer 2 weken niet zou stagelopen ivm kerstvakantie) en krijg een stagevergoeding van 60 cent per uurOftewel 48 euro per maand. Dat is wel een stuk minder dan op mn vorige stage, daar kreeg ik 250 euro per maand
Dat is inderdaad wel fijn, daarnaast ook nog studief enzquote:Op donderdag 29 november 2007 15:12 schreef Sylvana het volgende:
Idd, dat was echt relaxed, kon ik daar gewoon mn schoolgeld van betalen
Ik heb alleen basis, voor aanvullend kom ik niet in aanmerking schijntquote:Op donderdag 29 november 2007 15:59 schreef Sylvana het volgende:
Dat is idd wel vreemd dan ja
Ik krijg gewoon basis+ aanvullende beurs en daarnaast heb ik nog maximale lening
MA + DI les,quote:Op donderdag 29 november 2007 17:45 schreef Sylvana het volgende:
Hoe het eerst was weet ik niet, ik zit er pas sinds dit jaar
Op welke dagen heb jij eigenlijk les? Ik heb je nog nooit gezien op school bij mijn weten.
Heb ik met een vriend van me zo gemaakt, zijn auto, hij was groen, nu dus niet meerquote:
't Wordt gewoon 'n slowchat, had nog wat gepost waar op te reageren viel maar iedereen leest erover heen zo te zien.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:30 schreef Sylvana het volgende:
Ja, maar anders dan gaat dit topic dood, dan wordt er helemaal niet meer in gepost
Ik ga zo weer anar mn "lieve vrienden" van het ziekenhuis toe. Kijken hoe vaak ze nou misprikken voordat ze mn ader hebben gevonden
Adwaita, zal ik een klassenfoto inscannen? Voorkeur voor groepquote:Op zondag 2 december 2007 13:04 schreef Eveli het volgende:
Wat heb je voor een juten zak ding aan?
Btw je ziet er heel anders uit dan in mn herinnering, maar we hebben toch wel op dezelfde basisschool gezeten.
Haha, ja Onno en RiCkquote:Op zondag 2 december 2007 14:09 schreef Eveli het volgende:
Dank je, maar Is dat van groep 8? Dan verwar ik je misschien toch met iemand anders.Ik herken trouwens maar 2 mensen daarvan, Onno en Rik.
Ken je die nog? Is dat Fatima schuin boven jou? En hoe heet die lerares daar nou ook alweer, Mireille?
Misschien kan ik ook nog eens een klassenfoto opspeuren.
quote:Op zondag 2 december 2007 13:28 schreef nijnja het volgende:
Scanner heeft kuren, krijg hem niet beter dan dit, hoop dat je er wat uit kunt halen
[ afbeelding ]
Hij verandert zo vaak van uiterlijk, toen ik hem voor het laatst zag, zag hij er ook heel anders uit dan nuquote:Op zondag 2 december 2007 13:04 schreef Eveli het volgende:
Btw je ziet er heel anders uit dan in mn herinnering, maar we hebben toch wel op dezelfde basisschool gezeten.
Dat mooi kut, is mij ook een keer overkomen... Waar is het gebeurd?quote:
Das mooi kut zegquote:
Mooi klotequote:Op woensdag 5 december 2007 11:19 schreef PteV het volgende:
Gewoon thuis, lag zelf op 2 meter er vandaan te slapen. Werd wakker van gestommel en iemand die keihard naar beneden rende. Maarja, voordat je doorhebt wat er gebeurd is hij/zij al lang weg
Het is open, ik ben er echter nog niet geweest...quote:Op donderdag 6 december 2007 18:27 schreef Dizzee het volgende:
Hey Deventernaren,
is dat cubaanse restaurant Mojito in de Boreel al open?
Zoja, iemand al ervaringen?
Wat allemaal dan? Jij bent morgen pas jarig toch? Alvast gefeliquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:17 schreef PteV het volgende:ik kwam er net achter dat ik keiveel overeenkomsten heb met je vriend, sylvana
gefeli met z'n verjaardag...
das handigquote:Op zaterdag 8 december 2007 14:43 schreef nijnja het volgende:
* nijnja leeft ook weer
sinds wanneer kan je in de McDrive pinnen?
Goed om te horen, ik zal er binnenkort ook eens gaan eten...quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:35 schreef Dizzee het volgende:
Mojito was heerlijkFijn sfeertje, goede bediening en gezellige mensen.
Het idd vrij ruim, maar het was lekker druk, dus dat vind ik geen probleem.
Ik had je gister alvast gefeliciteerd, omdat ik niet wist of ik vandaag online zou zijn. Maar nogmaals van harte gefeliciteerd met je verjaardag danquote:
Alle D'ternaren, of alleen die op FOK! zitten?quote:Op donderdag 13 december 2007 19:20 schreef teh_m0nkey het volgende:
Topic leeft nog!! 'n Beetje.We moeten een oproep doen aan alle D'ternaren om hier te komen! Postplicht!
quote:Op donderdag 13 december 2007 19:20 schreef teh_m0nkey het volgende:
Topic leeft nog!! 'n Beetje.We moeten een oproep doen aan alle D'ternaren om hier te komen! Postplicht!
Deze bedoel je waarschijnlijk: http://www.destentor.nl/d(...)-eerder-openbaar.ecequote:Op vrijdag 14 december 2007 12:43 schreef Eveli het volgende:
Hebben jullie al de plannen gezien voor het oude ijsbaanterrein op de Zandweerd? De planen kun je zien op de website van de Stentor (wel eventjes zoeken). Maar ik vind dat er hele mooie plannen tussen zitten!
Ik heb het geprobeerd op te zoeken voor jullie, maar mn computer/internet is op dit moment echt even te traag.
quote:Parijs, anno 1900. Waan je in het quartier Pigalle en breng een bezoek aan de legendarische Moulin Rouge. Laat je bedwelmen door de schimmige entourage, de geur van passie, dans en een zweempje erotiek...
DJ Lowtrack draait in de Music-Hall en natuurlijk kunnen regelmatig de beentjes de lucht in op je eigen wervelende versie van de cancan. Uitgehost? Dan zak je lekker weg in het rode pluche van de nachtclub onder het genot van een hapje en een drankje.
De Moulin Rouge is een extravagante plek waar je helemaal uit je dak kunt gaan. Precies de plek waar je met Oud & Nieuw wilt zijn.
Dresscode voor de dames is 'gewaagd en gewild' en de heren zien eruit als gentlemen.
Heb je wat inspiratie nodig kijk dan nog even naar de film Moulin Rouge en je weet wat je 31 december te wachten staat.
Kaarten zijn inclusief hapjes, drankjes en garderobe.
Ik denk dat ik ook wel ga komen. Wat een zinloze geldverspillerij en wat een lelijk gebouw. Totaal zonde van het geld (70milj euro en tel daar gerust 50% extra bij op door hogere bouwkosten) en het past ook totaal niet bij de rest van de oude deventerse binnenstad. Kunnen ze niet gewoon een van de vele leegstaande kantoren buiten de binnenstad betrekken waar zat parkeerplek is? Lijkt mij wel een strak plan.quote:Op zondag 16 december 2007 21:08 schreef devbow het volgende:
Woensdag 19 december om 19:00 demonstreren tegen dat nieuwe stadskantoor.
Als je vóór het nieuwe stadskantoor bent dan moet ik je toch vertellen dat je echt een hele slechte smaak hebt.
Demostratie op het Grote Kerkhof.
thnx en ja, die vond ik zelf ook erg goed geluktquote:Op maandag 17 december 2007 13:45 schreef Eveli het volgende:
Leuke foto's Sylvana, vooral die van Scrooge op het kerkhof.
Check vooral de barkeeper die om 02.15 uur moet beginnen... da's ook een fok!ker!quote:Op zondag 16 december 2007 18:03 schreef mattttPUNTnl het volgende:
En wie gaan er dit jaar naar het burger toe met Oud en Nieuw?
* mattttPUNTnl is in ieder geval aanwezig en neemt zo'n 9 anderen mee
[..]
bij de Copyshop links van het Historisch Museum op de Brinkquote:Op maandag 17 december 2007 23:45 schreef Schildpadje het volgende:
Weet iemand waar ik in Deventer een t-shirt kan laten bedrukken?
Ik had het gelezen jaquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:51 schreef whoops het volgende:
En wederom Deventer in het nieuws: Brandweer blust brand met koffiepot
Het is maar goed dat er dit weekend niet zo'n mini-brandje geweest is, anders was er vast een grotere chaos van gekomen...quote:Op dinsdag 18 december 2007 10:40 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik had het gelezen ja
Maar schijnen ze altijd te doen in de binnenstad, met zoveel man er op af, voor de zekerheid
Ik word trouwens echt gek van alle knallen, echt niet normaal hoeveel vuurwerk er nu al afgestoken wordt.
dank u!quote:Op dinsdag 18 december 2007 08:10 schreef Sylvana het volgende:
[..]
bij de Copyshop links van het Historisch Museum op de Brink
Ahá, dus die leuke kroegjes zitten in Deventer!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:34 schreef whoops het volgende:
Gelukkig nieuwjaar! Er was inderdaad geen klap te zien van al het vuurwerk... Sta je dan op je daktuin, met uitzicht over het centrum van Deventer, in de mist...
Gelukkig 2008 phluphy! Waarvan het grootste deel in je nieuwe huis toch?quote:Op woensdag 2 januari 2008 18:08 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ahá, dus die leuke kroegjes zitten in Deventer!![]()
(Ik zag toevallig je naam in dit topic, wist niet dat je uit Deventer kwam. Ik ging er wat jaartjes geleden ook wel eens stappen, toffe avonden gehad!)
Gelukkig nieuwjaar!
Gelukkig nieuw levensjaar Sylvana!quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:20 schreef Sylvana het volgende:
Gelukkig nieuwjaar iedereen!
En ik begin het nieuwe jaar goed, want ik ben vandaag jarig
quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:33 schreef whoops het volgende:
Gelukkig 2008 phluphy! Waarvan het grootste deel in je nieuwe huis toch?
En je kan in Deventer inderdaad goed kroegen/stappen, als je de leuke plekjes weet te vinden...
quote:Speaking of kroeg, ik ben het hele nieuwe jaar nog niet in de kroeg geweest...![]()
thnxquote:
Van harte gefeliciteerd!quote:Op maandag 7 januari 2008 15:21 schreef Eveli het volgende:
En deze dag ben ik jarig.20 jaar alweer....
Gefeliciteerdquote:Op maandag 7 januari 2008 15:21 schreef Eveli het volgende:
gefeliciteerdquote:Op maandag 7 januari 2008 15:21 schreef Eveli het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaa een Subway in Deventer, woehoequote:Méér dan een broodje bij Subway Deventer
door Jan Meester
DEVENTER - Broodjesketen Subway opent in de Deventer Lange Bisschopstraat een van de grootste vestigingen van Nederland.
Op vrijdag 25 januari is de officiële opening en een dag daarna gaan de eerste sandwiches over de toonbank.
De uitbaters laten houden het niet bij de verkoop van broodjes. "Wij barsten van de ideeën", zegt Rik Zwiers. Samen met zijn vrouw Margot en zijn zwager Shawn McKay, gaat hij de vestiging exploiteren. Het echtpaar Zwiers wilde, net als McKay, altijd al een eigen zaak runnen. De ondernemers gaan zich ook bezighouden met bedrijfscatering. Daarnaast worden er yogalessen gegeven en speciaal voor studenten wordt de zaak voorzien van een internetverbinding. Studeren onder het genot van een broodje, dus.
Eerst was het de bedoeling dat de zaak volgende week vrijdag al open zou gaan. "Maar doordat de loodgieter niet op tijd kan beginnen is de opening een week uitgesteld", legt Rik Zwiers uit.
De verbouwing werd ook bemoeilijkt door de brand die vorig jaar in een bovenwoning van het pand woedde. "De vloer en de elektriciteitsleidingen waren doorweekt met bluswater. Dat moest allemaal worden vervangen."
Subway komt uit Amerika en is wereldwijd een succes. Momenteel heeft het franchise-onderneming ongeveer 29.000 vestigingen in 86 landen. Klanten van Subway geven eerst aan wat ze op hun sandwich willen. Als het goed is, hebben zij binnen twee minuten een op maat gemaakt broodje in handen.
De Stentor
Tijd later, maar ik ben net eindelijk eens een keer erachter aan gegaan en rondgebeld. Bij de Leeuwenbrug nemen ze nog mensen aan, dus van de week maar ff langs om me in te schrijvenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:17 schreef piepster het volgende:
Reyenga Tandarts, E
Dellemijn, H L
Brink 24 7411BS Deventer
Snifquote:Op woensdag 23 januari 2008 23:44 schreef Rossdale het volgende:
Even afscheid nemen, ik woon vanaf zondag niet langer meer in Deventer. Zal er deze maand nog een paar keer zijn om dingetjes af te ronden aangezien mijn huur nog tot 1 feb loopt maargoed. Toch alvast:
Scaryquote:Man probeert jongetje in Deventer te ontvoeren
DEVENTER - Een verwarde man heeft dinsdagmorgen in de Keizerstraat in Deventer geprobeerd een zesjarig jongetje te ontvoeren. Het kereltje liep op straat met zijn familie, toen de 41-man plotseling opdook.
Hij nam het kind onder de arm en zette het op een lopen. De vader van het kind zette de achtervolging in en probeerde zijn zoon los te rukken. Dit lukte in eerste instantie niet, maar na een woordenwisseling liet de man de jongen toch los. De man is gearresteerd. Volgens de politie was het jongetje een volstrekt willekeurig slachtoffer.
De Stentor
Ik heb er niks van gemerkt, terwijl ik om half 7 naar het station ben gelopen. Dus zal wel aan de kant bij het CWI gebeurd zijn ofzo.quote:Man zomaar met knuppel geslagen
DEVENTER - Aan de Smedenstraat in de Deventer binnenstad is een man donderdagavond zomaar met een knuppel geslagen. De man liep rond kwart over zes naar zijn auto, toen er vanuit het niets iemand op hem afkwam, die hem op zijn hoofd sloeg met een honkbalknuppel.
Het slachtoffer slaagde erin de slagen deels af te weren met zijn arm, maar had later wel zoveel last van zijn hoofd dat hij werd doorverwezen naar het ziekenhuis. Daar werd hij vervolgens opgenomen.
De dader ging er vandoor in een auto. De politie is op zoek naar getuigen. Die kunnen zich melden op 0900-8844.
De Stentor
die zijn absoluut waar, geen woord gelogen. Absolute kutzooi is het.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:00 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Piep/zwaai, kan een van jullie confirmeren of de verhalen over P. ook 100% zijn? Ik geloof het wel, maar wil het ook eigenlijk niet geloven.
Vrijdag had ik die hangbek inderdaad. De grote schok is bij mij nu wel voorbij...quote:Op maandag 18 februari 2008 18:44 schreef whoops het volgende:
Zaterdagavond zag je aan het begin van de avond ook wel enige bedrukking vond ik, vooral bij medewerkers die er al wat langer rondlopen, maar toch is het uiteindelijk een uiterst gezellig dansfeestje geworden. Het klinkt misschien cliche, maar ik denk dat Pascal het niet anders gewild had.
Dat stond in de krant, op de stentor site.quote:Op zondag 9 maart 2008 23:07 schreef PteV het volgende:
idd, was about time...maar heb je daar een bron van syl?
nice, dat betekent dus dat er elk kwartier een trein richting a'foort gaatquote:Op maandag 10 maart 2008 08:21 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Dat stond in de krant, op de stentor site.
Voorlopig niet dacht ik. Blijven er gewoon 2 treinen per uur gaan, alleen ze doen er wat sneller over, omdat ze niet meer op de trein vanaf de andere kant hoeven te wachtenquote:Op maandag 10 maart 2008 20:12 schreef PteV het volgende:
[..]
nice, dat betekent dus dat er elk kwartier een trein richting a'foort gaat
Ik kan helaas niet aangezien ik naar een verjaardag ga vanavond... Vrijdagavond 4 april ga ik wel naar o.a. Andre Manuel in het Burgah...quote:Op maandag 17 maart 2008 17:08 schreef piepster het volgende:
Gaan jullie hier nog naartoe? Is erg leuk!
DINSDAG 18 MAART 2008
1600-1800 uur op 3 locaties in Saxion hogescholen Deventer
(verzamelen bij cafe pafraet, hal hogeschool)
Smeuïge rockONroll stories
Een kijkje achter de schermen van de Nederlandse popmuziek
Met:
ANDRE MANUEL Cabaretier, zanger van Fratsen, Krang, cabaretier
ANNEKE van GIERSBERGEN Ex-zangeres van the Gathering, zangers Agua de Annique
MARTIJN BOSMAN Ex-drummer Kane, Gotcha
Dinsdagmiddag 18 maart 2008 krijg je de unieke kans om je hart op te halen aan smeuïge anekdotes uit de muziekwereld. Tijdens rockONroll stories keren ‘oude’ rockers en in het muziekvak André Manuel, Anneke van Giersbergen & Martijn Bosman terug naar de oefenruimtes of cafés om hun avonturen als artiest met jou te delen. Bizarre, ontroerende en grappig herinneringen over het leven backstage, on the road, op hol geslagen groupies, koelkasten vol drank en de aandacht van de media. Maar zeker ook verhalen over muzikale inspiratiebronnen, het reilen en zeilen van een muziekband en de keerzijde van succes.
In een intieme sfeer kan het publiek, gezeten op bierkratje, luisteren naar de verhalen van de artiesten en in gesprek gaan over de wereld van de popmuziek. Een leven van Sex, drugs & rock ’n roll of schijn bedriegt? Van oude rockers en dingen die voorbij gaan.....
- Anneke van Giersbergen. Zangeres van the Gathering en Agua de Annique
- Martijn Bosman. Drummer bij Kane, Gotcha en Raggende Manne
- André Manuel. Zanger van Fratsen en Krang en cabaretier
rock ON roll, the stories is een productie van productiehuis Oost-Nederland (ON). Meer informatie over deze en andere voorstellingen van productiehuis ON vindt u op www.ONinternet.nl & op http://studiumgenerale.saxion.nl
http://studiumgenerale.saxion.nl/index.php?itemid=275
Ik heb geen idee, denk dat het gewoon door een jongen is gedaan die de vriend van Myrte is/was ofzoquote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:22 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Voor de oplettende treinreizigers een vraag die ik mij eigenlijk al jaren stel:
Wie is Myrte en waarom is zij de beste?
Ik hoop echt dat ze die sukkel snel oppakkenquote:Brand vernielt acht auto's in Deventer
woensdag 19 maart 2008
DEVENTER - Deventer is vannacht weer opgeschrikt door een grote autobrand. Even na twee uur gingen acht auto's in de fik aan de Batenburg in de wijk Oostrik.
De auto's stonden in een rij geparkeerd onder een carport met daarboven woningen. De brandweer kon voorkomen dat de brand oversloeg naar de huizen boven de carport. Die liepen wel veel schade op. De bewoners werden geëvacueerd en ondergebracht in een hotel.
Buurtbewoners vermoeden dat de brand is aangestoken omdat een van hen iemand buiten hoorde roepen: 'het is gelukt'. Het is volgens buurtbewoners de zesde autobrand in ongeveer twee jaar aan de Batenburg.
De Stentor
Vraag me af of 'ze' dat er zelf heeft neergezet of iemand anders.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:22 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Als Myrte de beste is van dat gebied, dan is het triest gesteld met der. Maar het wordt hoognodig tijd dat treinreizigers mooiers te zien krijgen dan dat waardeloze stukje grond.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:22 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Ja idd, dat mag ook wel eens weggehaald worden. En dat hele gebied waar dat van Myrte staat mag wel eens opgeknapt worden, ziet er wel erg pauperig uit zo.quote:Op zondag 23 maart 2008 10:57 schreef scarefreak het volgende:
Richting Apeldoorn staat er in de buurt van het Noorderplein nog op een gebouw: RITA = MOORDWIJF
Goed te zien vanuit de trein, staat er ondertussen ook al een paar jaar
Dan heb je station Hengelo nog niet gezien....quote:Op maandag 24 maart 2008 11:56 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja idd, dat mag ook wel eens weggehaald worden. En dat hele gebied waar dat van Myrte staat mag wel eens opgeknapt worden, ziet er wel erg pauperig uit zo.
Ik ben 1 keer naar Hengelo geweest met de trein, maar toen heb ik niet echt op de omgeving gelet toen ik er heen ging.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:46 schreef Eveli het volgende:
[..]
Dan heb je station Hengelo nog niet gezien....
quote:Gewonde bij schietpartij Deventer
Uitgegeven: 27 maart 2008 16:55
Laatst gewijzigd: 27 maart 2008 19:07
DEVENTER - Een 34-jarige man uit Deventer is donderdag bij een basisschool in zijn woonplaats gewond geraakt toen hij vanuit een auto werd beschoten door zijn 36-jarige ex-vrouw, meldde de politie.
NU.nl
De man, die zijn kinderen van school aan het halen was, is met onbekende verwondingen afgevoerd naar het ziekenhuis. Er zou meerdere keren zijn geschoten.
De vrouw heeft zich kort na het schietincident zelf aangegeven bij de politie.
Volgens De Stentor waren ouders en kinderen getuigen van de schietpartij, die plaatsvond toen de school uitging. Het schoolpersoneel is opgevangen door Slachtofferhulp.
Momenteel is de straat afgezet en doet de politie onderzoek naar het incident.
nu.nl
quote:Schietincident bij school in Deventer
donderdag 27 maart 2008 | 16:06 | Laatst bijgewerkt op: donderdag 27 maart 2008 | 19:16
DEVENTER - Bij de Lebuïnusschool aan het Spijkerpad in Deventer heeft een vrouw (36) vanmiddag een man (34) neergeschoten. Het slachtoffer is gewond naar het ziekenhuis vervoerd, de vrouw die vanuit een auto schoot sloeg aanvankelijk op de vlucht maar gaf zich later aan bij de politie.
Volgens de politie ligt de oorzaak van het drama vermoedelijk in de relatiesfeer.
Het incident gebeurde rond het tijdstip dat de school uitging. De man was bij de school om zijn kinderen op te halen. De politie is met een uitgebreid onderzoek begonnen en heeft de ruime omgeving van de school afgezet. Ouders en kinderen waren getuige van het voorval.De kinderen zijn inmiddels naar huis. Momenteel wordt het personeel van de school in aanwezigheid van Slachtofferhulp opgevangen.
de Stentor
Ja, maar wij komen pas heel laat aan, vertrekken als het goed is rond half 11 uit Rotterdam, dus weet niet dan of die vervangende bussen rond 12 uur-half 1 nog rijden. Ik heb geen idee of dit het enige weekend is, of dat het nog vaker gaat gebeuren.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:27 schreef Pompidom1 het volgende:
Je treinkaartje is dan waarschijnlijk ook geldig in vervangende bussen. Dat scheelt je dan weer mooi geld. Maar het is wel zeer irritant dat er geen enkele trein dan meer rijdt. Is dit trouwens het enige weekend wanneer het station nog 'dichtgaat' vanwege de werkzaamheden?
jawel, die blijven gewoon rijden. Zoals altijd ook.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:35 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja, maar wij komen pas heel laat aan, vertrekken als het goed is rond half 11 uit Rotterdam, dus weet niet dan of die vervangende bussen rond 12 uur-half 1 nog rijden. Ik heb geen idee of dit het enige weekend is, of dat het nog vaker gaat gebeuren.
Oke, ik heb niet echt ervaring met vervangende bussen nl. Als er geen treinen rijden gaan we meestal gewoon met de auto, maar dat is in dit geval ook niet echt handig.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:14 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
jawel, die blijven gewoon rijden. Zoals altijd ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |