Heb al sinds augsutus last van mn buik. Elke dag hevige buikpijn, vaak ontlasting enzo. Eerst al bloed laten prikken, endoscopie en CT-scan gehad, CT-scan moest toen opnieuw omdat het niet goed was gegaan.Toen bleek dat ze nog geen oorzaak konden vinden, moest ik opnieuw bloed laten prikken zodat het uitgebreider kon onderzocht worden, nog een uitgebreidere endoscopie en een gastroscopie. Die endoscopie en gastroscopie moest ik dus vandaag. Hebben ze me in 2 armen echt ontzettend vaak moeten prikken voor ze een ader hadden, en uiteindelijk werkte dat roesjes helemaal niet dat ik moest krijgen. En hebben ze ook niet ff plaatselijke verdoving ofzo gegeven, maar kon ik dus alles voelen tijdens de onderzoeken, en das niet fijn met die 2 onderzoekenquote:Op vrijdag 16 november 2007 18:34 schreef piepster het volgende:
Vertel.
Hmm...niet tof, hopen dat ze nu wel een oorzak kunnen aanwijzen dan.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:54 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Heb al sinds augsutus last van mn buik. Elke dag hevige buikpijn, vaak ontlasting enzo. Eerst al bloed laten prikken, endoscopie en CT-scan gehad, CT-scan moest toen opnieuw omdat het niet goed was gegaan.Toen bleek dat ze nog geen oorzaak konden vinden, moest ik opnieuw bloed laten prikken zodat het uitgebreider kon onderzocht worden, nog een uitgebreidere endoscopie en een gastroscopie. Die endoscopie en gastroscopie moest ik dus vandaag. Hebben ze me in 2 armen echt ontzettend vaak moeten prikken voor ze een ader hadden, en uiteindelijk werkte dat roesjes helemaal niet dat ik moest krijgen. En hebben ze ook niet ff plaatselijke verdoving ofzo gegeven, maar kon ik dus alles voelen tijdens de onderzoeken, en das niet fijn met die 2 onderzoeken
Gaat echt supervaak mis daar in het ziekenhuis
@Ghizzer. Nou weten we onderhand wel dat je Deventer kut vind hoor, behalve het centrum. Hou es op met Deventer de hele tijd bashen, ook in Zwolle topic heb je het er steeds over hoe kut Deventer is. Begint nou een beetje vervelend te worden hoor.
Dat dus ghizzer. Je mening over Deventer is duidelijk, dat hoef je niet uitentreuren te herhalen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:54 schreef Sylvana het volgende:
@Ghizzer. Nou weten we onderhand wel dat je Deventer kut vind hoor, behalve het centrum. Hou es op met Deventer de hele tijd bashen, ook in Zwolle topic heb je het er steeds over hoe kut Deventer is. Begint nou een beetje vervelend te worden hoor.
inmiddels heb ik in het andere topic gereageerd. ik snap dat mijn mening duidelijk is, ga het ook niet verdedigen of me lullig voelen. ik zal gans Deventer en alle andere liefhebbers niet meer met dergelijke relazen in en buiten dit topic lastig vallen.quote:Op maandag 19 november 2007 12:18 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat dus ghizzer. Je mening over Deventer is duidelijk, dat hoef je niet uitentreuren te herhalen.
Ik heb geen gordijnen, maar luxaflexquote:Op zondag 18 november 2007 22:29 schreef PteV het volgende:
Trouwens, wat voor gordijnen heb jij, Sylvana?![]()
Bij Saxion was er 1 lift waar nog mensen in zaten, die is echter door de BHV'ers handmatig geopend...quote:
Maar ik heb dr zelfs niets van gemerkt, ik meen dat het woensdag was?quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:25 schreef scarefreak het volgende:
Ik belde de storingsdienst, en op de achtergrond hoorde je daar iedereen schreeuwen:
"Schalkhaar plat" "Keizerslande plat" "colmschate plat" "Zandweerd plat"
Dikke chaos daarzo
Kinderen/jongeren met gedragsproblemen dusquote:Op woensdag 28 november 2007 10:10 schreef Sylvana het volgende:
Totaal niet de doelgroep waar ik mee wil gaan werken ( kinderen/jongeren met gedragsproblemen)
Excuusquote:Op woensdag 28 november 2007 14:28 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Kinderen/jongeren met gedragsproblemen dus
Thnx
Dus eigenlijk heeft de klas er niets aan? Naja tis altijd handig om verschillende dingen te zien, maargoedquote:Op woensdag 28 november 2007 23:10 schreef Sylvana het volgende:
Nee is gewoon toegewezen, dus moet het gewoon doen. Zo'n beetje iedereen uit mn klas loopt stage op een plek waar ze eigenlijk niks mee willen later...
Precies, succes wel met de stages, en we horen het wel van je jaarstagequote:Op donderdag 29 november 2007 12:28 schreef Sylvana het volgende:
Idd, lijkt me wel zo handig dat je een stageplek hebt die je leuk vindt en je vast ervaring kunt opdoen in de sector waar je later wilt gaan werken.
Dus dan maar hopen dat jaarstage wel met kinderen/jongeren met gedragsproblemen is
Ja inderdaad, lijkt me (voor jou) erg leuk! Ik zag eerst nog te denken aan mijn huidige stageplek, k heb in mijn klas ook voornamelijk kinderen met gedragsproblemen, maar het is een speciale school, dus d'r zitten ook kinderen met het syndroom van down e.d., en daar zit je geloof ik niet op te wachtenquote:Op donderdag 29 november 2007 12:43 schreef Sylvana het volgende:
Thnx
Las in de krant van de week dat er in Keizerslanden een nieuw gebouw zit "de Eik" waar kinderen/jongeren met gedragsproblemen in woonvormen leven, dus daar maar eens naar informeren
Naja goed bij mij zit ook VSO en daar wordt ze dus wel geleerd zelfstandig etc. te zijn, maar oke ik snap jequote:Op donderdag 29 november 2007 13:05 schreef Sylvana het volgende:
Op een school kun je weinig aan woonbegeleiding doen
Ik heb een onbetaalde stagequote:Op donderdag 29 november 2007 14:03 schreef Sylvana het volgende:
Net werd ik gebeld door stageplek, om wat gegevens te vertellen voor een formulier dat ze moeten invullen. Ik ga 9 januari beginnen ( omdat ik anders na 1 week al weer 2 weken niet zou stagelopen ivm kerstvakantie) en krijg een stagevergoeding van 60 cent per uurOftewel 48 euro per maand. Dat is wel een stuk minder dan op mn vorige stage, daar kreeg ik 250 euro per maand
Dat is inderdaad wel fijn, daarnaast ook nog studief enzquote:Op donderdag 29 november 2007 15:12 schreef Sylvana het volgende:
Idd, dat was echt relaxed, kon ik daar gewoon mn schoolgeld van betalen
Ik heb alleen basis, voor aanvullend kom ik niet in aanmerking schijntquote:Op donderdag 29 november 2007 15:59 schreef Sylvana het volgende:
Dat is idd wel vreemd dan ja
Ik krijg gewoon basis+ aanvullende beurs en daarnaast heb ik nog maximale lening
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |