abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 maart 2008 @ 14:55:48 #276
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_57432541
Wat wonen we toch in een leuke stad...

Deventenaar steekt gezin neer
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
pi_57433134
Ik had het gelezen ja, echt triest, en van het weekend hebben ze ook een vent opgepakt die met een samoerai zwaard door de stad heen liep
pi_57434936
Gaan jullie hier nog naartoe? Is erg leuk!

DINSDAG 18 MAART 2008
1600-1800 uur op 3 locaties in Saxion hogescholen Deventer
(verzamelen bij cafe pafraet, hal hogeschool)

Smeuïge rockONroll stories
Een kijkje achter de schermen van de Nederlandse popmuziek
Met:
ANDRE MANUEL Cabaretier, zanger van Fratsen, Krang, cabaretier
ANNEKE van GIERSBERGEN Ex-zangeres van the Gathering, zangers Agua de Annique
MARTIJN BOSMAN Ex-drummer Kane, Gotcha

Dinsdagmiddag 18 maart 2008 krijg je de unieke kans om je hart op te halen aan smeuïge anekdotes uit de muziekwereld. Tijdens rockONroll stories keren ‘oude’ rockers en in het muziekvak André Manuel, Anneke van Giersbergen & Martijn Bosman terug naar de oefenruimtes of cafés om hun avonturen als artiest met jou te delen. Bizarre, ontroerende en grappig herinneringen over het leven backstage, on the road, op hol geslagen groupies, koelkasten vol drank en de aandacht van de media. Maar zeker ook verhalen over muzikale inspiratiebronnen, het reilen en zeilen van een muziekband en de keerzijde van succes.

In een intieme sfeer kan het publiek, gezeten op bierkratje, luisteren naar de verhalen van de artiesten en in gesprek gaan over de wereld van de popmuziek. Een leven van Sex, drugs & rock ’n roll of schijn bedriegt? Van oude rockers en dingen die voorbij gaan.....

- Anneke van Giersbergen. Zangeres van the Gathering en Agua de Annique
- Martijn Bosman. Drummer bij Kane, Gotcha en Raggende Manne
- André Manuel. Zanger van Fratsen en Krang en cabaretier

rock ON roll, the stories is een productie van productiehuis Oost-Nederland (ON). Meer informatie over deze en andere voorstellingen van productiehuis ON vindt u op www.ONinternet.nl & op http://studiumgenerale.saxion.nl

http://studiumgenerale.saxion.nl/index.php?itemid=275
pi_57439557
In het Worpplantsoen heeft een man zaterdag zelfmoord gepleegd door zichtzelf neer te steken met een mes, je zult die man maar vinden zeg Die man die hem gevonden heeft was een oud-machinist, die had wel vaker lijken gevonden voor de trein enzo, maar het zal je kind maar zijn die de hond aan het uitlaten is en hem vindt
pi_57443734
Deventer lekker in het nieuws zeg, djees...
  dinsdag 18 maart 2008 @ 10:00:55 #281
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_57447915
quote:
Op maandag 17 maart 2008 17:08 schreef piepster het volgende:
Gaan jullie hier nog naartoe? Is erg leuk!

DINSDAG 18 MAART 2008
1600-1800 uur op 3 locaties in Saxion hogescholen Deventer
(verzamelen bij cafe pafraet, hal hogeschool)

Smeuïge rockONroll stories
Een kijkje achter de schermen van de Nederlandse popmuziek
Met:
ANDRE MANUEL Cabaretier, zanger van Fratsen, Krang, cabaretier
ANNEKE van GIERSBERGEN Ex-zangeres van the Gathering, zangers Agua de Annique
MARTIJN BOSMAN Ex-drummer Kane, Gotcha

Dinsdagmiddag 18 maart 2008 krijg je de unieke kans om je hart op te halen aan smeuïge anekdotes uit de muziekwereld. Tijdens rockONroll stories keren ‘oude’ rockers en in het muziekvak André Manuel, Anneke van Giersbergen & Martijn Bosman terug naar de oefenruimtes of cafés om hun avonturen als artiest met jou te delen. Bizarre, ontroerende en grappig herinneringen over het leven backstage, on the road, op hol geslagen groupies, koelkasten vol drank en de aandacht van de media. Maar zeker ook verhalen over muzikale inspiratiebronnen, het reilen en zeilen van een muziekband en de keerzijde van succes.

In een intieme sfeer kan het publiek, gezeten op bierkratje, luisteren naar de verhalen van de artiesten en in gesprek gaan over de wereld van de popmuziek. Een leven van Sex, drugs & rock ’n roll of schijn bedriegt? Van oude rockers en dingen die voorbij gaan.....

- Anneke van Giersbergen. Zangeres van the Gathering en Agua de Annique
- Martijn Bosman. Drummer bij Kane, Gotcha en Raggende Manne
- André Manuel. Zanger van Fratsen en Krang en cabaretier

rock ON roll, the stories is een productie van productiehuis Oost-Nederland (ON). Meer informatie over deze en andere voorstellingen van productiehuis ON vindt u op www.ONinternet.nl & op http://studiumgenerale.saxion.nl

http://studiumgenerale.saxion.nl/index.php?itemid=275
Ik kan helaas niet aangezien ik naar een verjaardag ga vanavond... Vrijdagavond 4 april ga ik wel naar o.a. Andre Manuel in het Burgah...
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
pi_57456857
Voor de oplettende treinreizigers een vraag die ik mij eigenlijk al jaren stel:

Wie is Myrte en waarom is zij de beste?
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
pi_57472514
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 17:22 schreef mattttPUNTnl het volgende:

Ik heb geen idee, denk dat het gewoon door een jongen is gedaan die de vriend van Myrte is/was ofzo
pi_57473254
quote:
Brand vernielt acht auto's in Deventer

woensdag 19 maart 2008

DEVENTER - Deventer is vannacht weer opgeschrikt door een grote autobrand. Even na twee uur gingen acht auto's in de fik aan de Batenburg in de wijk Oostrik.

De auto's stonden in een rij geparkeerd onder een carport met daarboven woningen. De brandweer kon voorkomen dat de brand oversloeg naar de huizen boven de carport. Die liepen wel veel schade op. De bewoners werden geëvacueerd en ondergebracht in een hotel.

Buurtbewoners vermoeden dat de brand is aangestoken omdat een van hen iemand buiten hoorde roepen: 'het is gelukt'. Het is volgens buurtbewoners de zesde autobrand in ongeveer twee jaar aan de Batenburg.

De Stentor
Ik hoop echt dat ze die sukkel snel oppakken
pi_57508264
quote:

Vraag me af of 'ze' dat er zelf heeft neergezet of iemand anders.
pi_57538076
quote:

Als Myrte de beste is van dat gebied, dan is het triest gesteld met der. Maar het wordt hoognodig tijd dat treinreizigers mooiers te zien krijgen dan dat waardeloze stukje grond.
pi_57546576
Ben allang blij dat aan de andere kant bij 't station de tekst 'Welkom in Moskou aan de IJssel' weggehaald is....
pi_57553750
Richting Apeldoorn staat er in de buurt van het Noorderplein nog op een gebouw: RITA = MOORDWIJF
Goed te zien vanuit de trein, staat er ondertussen ook al een paar jaar
Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
pi_57575986
quote:
Op zondag 23 maart 2008 10:57 schreef scarefreak het volgende:
Richting Apeldoorn staat er in de buurt van het Noorderplein nog op een gebouw: RITA = MOORDWIJF
Goed te zien vanuit de trein, staat er ondertussen ook al een paar jaar
Ja idd, dat mag ook wel eens weggehaald worden. En dat hele gebied waar dat van Myrte staat mag wel eens opgeknapt worden, ziet er wel erg pauperig uit zo.
pi_57633358
quote:
Op maandag 24 maart 2008 11:56 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ja idd, dat mag ook wel eens weggehaald worden. En dat hele gebied waar dat van Myrte staat mag wel eens opgeknapt worden, ziet er wel erg pauperig uit zo.
Dan heb je station Hengelo nog niet gezien....
pi_57633562
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 21:46 schreef Eveli het volgende:

[..]

Dan heb je station Hengelo nog niet gezien....
Ik ben 1 keer naar Hengelo geweest met de trein, maar toen heb ik niet echt op de omgeving gelet toen ik er heen ging.
pi_57654121
En weer een schietpartij in Deventer, gaat echt lekker hier
quote:
Gewonde bij schietpartij Deventer
Uitgegeven: 27 maart 2008 16:55
Laatst gewijzigd: 27 maart 2008 19:07

DEVENTER - Een 34-jarige man uit Deventer is donderdag bij een basisschool in zijn woonplaats gewond geraakt toen hij vanuit een auto werd beschoten door zijn 36-jarige ex-vrouw, meldde de politie.
NU.nl

De man, die zijn kinderen van school aan het halen was, is met onbekende verwondingen afgevoerd naar het ziekenhuis. Er zou meerdere keren zijn geschoten.

De vrouw heeft zich kort na het schietincident zelf aangegeven bij de politie.

Volgens De Stentor waren ouders en kinderen getuigen van de schietpartij, die plaatsvond toen de school uitging. Het schoolpersoneel is opgevangen door Slachtofferhulp.

Momenteel is de straat afgezet en doet de politie onderzoek naar het incident.

nu.nl
quote:
Schietincident bij school in Deventer

donderdag 27 maart 2008 | 16:06 | Laatst bijgewerkt op: donderdag 27 maart 2008 | 19:16

DEVENTER - Bij de Lebuïnusschool aan het Spijkerpad in Deventer heeft een vrouw (36) vanmiddag een man (34) neergeschoten. Het slachtoffer is gewond naar het ziekenhuis vervoerd, de vrouw die vanuit een auto schoot sloeg aanvankelijk op de vlucht maar gaf zich later aan bij de politie.

Volgens de politie ligt de oorzaak van het drama vermoedelijk in de relatiesfeer.

Het incident gebeurde rond het tijdstip dat de school uitging. De man was bij de school om zijn kinderen op te halen. De politie is met een uitgebreid onderzoek begonnen en heeft de ruime omgeving van de school afgezet. Ouders en kinderen waren getuige van het voorval.De kinderen zijn inmiddels naar huis. Momenteel wordt het personeel van de school in aanwezigheid van Slachtofferhulp opgevangen.

de Stentor

[ Bericht 16% gewijzigd door _Hestia_ op 27-03-2008 21:53:30 ]
pi_57658555
Ook wel balen trouwens dat er volgend weekend ( 5+6 april) helemaal geen treinverkeer van en naar Deventer mogelijk is omdat ze met dat derde perron bezig gaan. Peter en ik komen zondagavond laat terug uit Parijs, dus denk dat we dan maar tot Apeldoorn moeten met de trein en dan een taxi moeten pakken ofzo. Niet echt ideaal.

[ Bericht 0% gewijzigd door _Hestia_ op 27-03-2008 21:52:18 ]
pi_57660305
Je treinkaartje is dan waarschijnlijk ook geldig in vervangende bussen. Dat scheelt je dan weer mooi geld. Maar het is wel zeer irritant dat er geen enkele trein dan meer rijdt. Is dit trouwens het enige weekend wanneer het station nog 'dichtgaat' vanwege de werkzaamheden?
pi_57660580
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 22:27 schreef Pompidom1 het volgende:
Je treinkaartje is dan waarschijnlijk ook geldig in vervangende bussen. Dat scheelt je dan weer mooi geld. Maar het is wel zeer irritant dat er geen enkele trein dan meer rijdt. Is dit trouwens het enige weekend wanneer het station nog 'dichtgaat' vanwege de werkzaamheden?
Ja, maar wij komen pas heel laat aan, vertrekken als het goed is rond half 11 uit Rotterdam, dus weet niet dan of die vervangende bussen rond 12 uur-half 1 nog rijden. Ik heb geen idee of dit het enige weekend is, of dat het nog vaker gaat gebeuren.
pi_57666415
Het lijkt me toch dat de NS vervangende bussen inzet tot de tijdstippen dat er ook nog treinen zouden rijden.
pi_57667934
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 22:35 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ja, maar wij komen pas heel laat aan, vertrekken als het goed is rond half 11 uit Rotterdam, dus weet niet dan of die vervangende bussen rond 12 uur-half 1 nog rijden. Ik heb geen idee of dit het enige weekend is, of dat het nog vaker gaat gebeuren.
jawel, die blijven gewoon rijden. Zoals altijd ook.
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_57669683
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 10:14 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

jawel, die blijven gewoon rijden. Zoals altijd ook.
Oke, ik heb niet echt ervaring met vervangende bussen nl. Als er geen treinen rijden gaan we meestal gewoon met de auto, maar dat is in dit geval ook niet echt handig.
pi_57728018
oh kut, dat probleem heb ik dus volgende week ook
pi_57883923
Zo, ben blij dat het station weer gewoon open is...die vervangende bussen was ook geen pretje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')