MA + DI les,quote:Op donderdag 29 november 2007 17:45 schreef Sylvana het volgende:
Hoe het eerst was weet ik niet, ik zit er pas sinds dit jaar
Op welke dagen heb jij eigenlijk les? Ik heb je nog nooit gezien op school bij mijn weten.
Heb ik met een vriend van me zo gemaakt, zijn auto, hij was groen, nu dus niet meerquote:
't Wordt gewoon 'n slowchat, had nog wat gepost waar op te reageren viel maar iedereen leest erover heen zo te zien.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:30 schreef Sylvana het volgende:
Ja, maar anders dan gaat dit topic dood, dan wordt er helemaal niet meer in gepost
Ik ga zo weer anar mn "lieve vrienden" van het ziekenhuis toe. Kijken hoe vaak ze nou misprikken voordat ze mn ader hebben gevonden
Adwaita, zal ik een klassenfoto inscannen? Voorkeur voor groepquote:Op zondag 2 december 2007 13:04 schreef Eveli het volgende:
Wat heb je voor een juten zak ding aan?
Btw je ziet er heel anders uit dan in mn herinnering, maar we hebben toch wel op dezelfde basisschool gezeten.
Haha, ja Onno en RiCkquote:Op zondag 2 december 2007 14:09 schreef Eveli het volgende:
Dank je, maar Is dat van groep 8? Dan verwar ik je misschien toch met iemand anders.Ik herken trouwens maar 2 mensen daarvan, Onno en Rik.
Ken je die nog? Is dat Fatima schuin boven jou? En hoe heet die lerares daar nou ook alweer, Mireille?
Misschien kan ik ook nog eens een klassenfoto opspeuren.
quote:Op zondag 2 december 2007 13:28 schreef nijnja het volgende:
Scanner heeft kuren, krijg hem niet beter dan dit, hoop dat je er wat uit kunt halen
[ afbeelding ]
Hij verandert zo vaak van uiterlijk, toen ik hem voor het laatst zag, zag hij er ook heel anders uit dan nuquote:Op zondag 2 december 2007 13:04 schreef Eveli het volgende:
Btw je ziet er heel anders uit dan in mn herinnering, maar we hebben toch wel op dezelfde basisschool gezeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |