Das mooi kut zegquote:
Mooi klotequote:Op woensdag 5 december 2007 11:19 schreef PteV het volgende:
Gewoon thuis, lag zelf op 2 meter er vandaan te slapen. Werd wakker van gestommel en iemand die keihard naar beneden rende. Maarja, voordat je doorhebt wat er gebeurd is hij/zij al lang weg
Het is open, ik ben er echter nog niet geweest...quote:Op donderdag 6 december 2007 18:27 schreef Dizzee het volgende:
Hey Deventernaren,
is dat cubaanse restaurant Mojito in de Boreel al open?
Zoja, iemand al ervaringen?
Wat allemaal dan? Jij bent morgen pas jarig toch? Alvast gefeliquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:17 schreef PteV het volgende:ik kwam er net achter dat ik keiveel overeenkomsten heb met je vriend, sylvana
gefeli met z'n verjaardag...
das handigquote:Op zaterdag 8 december 2007 14:43 schreef nijnja het volgende:
* nijnja leeft ook weer
sinds wanneer kan je in de McDrive pinnen?
Goed om te horen, ik zal er binnenkort ook eens gaan eten...quote:Op zaterdag 8 december 2007 14:35 schreef Dizzee het volgende:
Mojito was heerlijkFijn sfeertje, goede bediening en gezellige mensen.
Het idd vrij ruim, maar het was lekker druk, dus dat vind ik geen probleem.
Ik had je gister alvast gefeliciteerd, omdat ik niet wist of ik vandaag online zou zijn. Maar nogmaals van harte gefeliciteerd met je verjaardag danquote:
Alle D'ternaren, of alleen die op FOK! zitten?quote:Op donderdag 13 december 2007 19:20 schreef teh_m0nkey het volgende:
Topic leeft nog!! 'n Beetje.We moeten een oproep doen aan alle D'ternaren om hier te komen! Postplicht!
quote:Op donderdag 13 december 2007 19:20 schreef teh_m0nkey het volgende:
Topic leeft nog!! 'n Beetje.We moeten een oproep doen aan alle D'ternaren om hier te komen! Postplicht!
Deze bedoel je waarschijnlijk: http://www.destentor.nl/d(...)-eerder-openbaar.ecequote:Op vrijdag 14 december 2007 12:43 schreef Eveli het volgende:
Hebben jullie al de plannen gezien voor het oude ijsbaanterrein op de Zandweerd? De planen kun je zien op de website van de Stentor (wel eventjes zoeken). Maar ik vind dat er hele mooie plannen tussen zitten!
Ik heb het geprobeerd op te zoeken voor jullie, maar mn computer/internet is op dit moment echt even te traag.
quote:Parijs, anno 1900. Waan je in het quartier Pigalle en breng een bezoek aan de legendarische Moulin Rouge. Laat je bedwelmen door de schimmige entourage, de geur van passie, dans en een zweempje erotiek...
DJ Lowtrack draait in de Music-Hall en natuurlijk kunnen regelmatig de beentjes de lucht in op je eigen wervelende versie van de cancan. Uitgehost? Dan zak je lekker weg in het rode pluche van de nachtclub onder het genot van een hapje en een drankje.
De Moulin Rouge is een extravagante plek waar je helemaal uit je dak kunt gaan. Precies de plek waar je met Oud & Nieuw wilt zijn.
Dresscode voor de dames is 'gewaagd en gewild' en de heren zien eruit als gentlemen.
Heb je wat inspiratie nodig kijk dan nog even naar de film Moulin Rouge en je weet wat je 31 december te wachten staat.
Kaarten zijn inclusief hapjes, drankjes en garderobe.
Ik denk dat ik ook wel ga komen. Wat een zinloze geldverspillerij en wat een lelijk gebouw. Totaal zonde van het geld (70milj euro en tel daar gerust 50% extra bij op door hogere bouwkosten) en het past ook totaal niet bij de rest van de oude deventerse binnenstad. Kunnen ze niet gewoon een van de vele leegstaande kantoren buiten de binnenstad betrekken waar zat parkeerplek is? Lijkt mij wel een strak plan.quote:Op zondag 16 december 2007 21:08 schreef devbow het volgende:
Woensdag 19 december om 19:00 demonstreren tegen dat nieuwe stadskantoor.
Als je vóór het nieuwe stadskantoor bent dan moet ik je toch vertellen dat je echt een hele slechte smaak hebt.
Demostratie op het Grote Kerkhof.
thnx en ja, die vond ik zelf ook erg goed geluktquote:Op maandag 17 december 2007 13:45 schreef Eveli het volgende:
Leuke foto's Sylvana, vooral die van Scrooge op het kerkhof.
Check vooral de barkeeper die om 02.15 uur moet beginnen... da's ook een fok!ker!quote:Op zondag 16 december 2007 18:03 schreef mattttPUNTnl het volgende:
En wie gaan er dit jaar naar het burger toe met Oud en Nieuw?
* mattttPUNTnl is in ieder geval aanwezig en neemt zo'n 9 anderen mee
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |