http://biglebowski.nl/quote:Voor 10,- euro The Big Lebowski zien op het grote doek, bowlen en ook nog eens kans hebben op prachtige prijzen?
Het kan allemaal bij het eerste Nederlandse Big Lebowski Fest!
BelbiosVanaf vandaag zijn kaarten voor het Big Lebowski Fest te reserveren via de belbios.
telefoon: 0900-9363
of via de site van Belbios (zoek The Big Lebowski via filmtitels)
Kom verkleed als je favoriete Big Lebowski personage of item, doe mee met de quiz, dans op de de muziek van de CCR en wissel favoriete quotes uit met mede Big Lebowski fans.
Let's roll on Shabbas!
Ga een smaak ontwikkelen danquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:28 schreef Isegrim het volgende:
Ik vond dat de stomste film die ik ooit heb gezien.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:28 schreef Isegrim het volgende:
Dat komt omdat je geen piemel hebt!quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:28 schreef Isegrim het volgende:
Ik denk het. De mensen die ik ken die het een leuke film vinden, hebben wel een piemel.quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:49 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dat komt omdat je geen piemel hebt!
Wat zielig.quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:28 schreef Isegrim het volgende:
Same here. Helemaal niks leuks aan.quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:28 schreef Isegrim het volgende:
Volgens mij is het een film die je óf geweldig vindt en nog een keer wilt zien, óf niet begrijpt en daarom nog een keer móet zien.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:21 schreef Isegrim het volgende:
Volgens mij is het zo'n film die je óf haat, óf geweldig vindt. Geen tussenweg mogelijk.
Pfff lul niet zo slap manquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:11 schreef FierceDeityLink het volgende:
De humor is erg voor de hand liggend, plat en niet erg creatief. Mensen die van deze film houden houden ook van films als American Pie, Date Movie, Jackass etc. Gewoon nogal simpel. Geeft verder niks als je daarvan houdt, er is een markt voor dus de makers lopen lekker binnen.
The dude vergelijken met American Pie...quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:11 schreef FierceDeityLink het volgende:
De humor is erg voor de hand liggend, plat en niet erg creatief. Mensen die van deze film houden houden ook van films als American Pie, Date Movie, Jackass etc. Gewoon nogal simpel. Geeft verder niks als je daarvan houdt, er is een markt voor dus de makers lopen lekker binnen.
deze post is te dom voor woordenquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:11 schreef FierceDeityLink het volgende:
That's just like...your opinion man!quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:57 schreef Homdeck het volgende:
[..]
deze post is te dom voor woordenThe Big Lebowski vergelijken met American Pie en Jackass
Dus overal "like" voor en "man" of "dude" achter zetten maakt iets grappig voor jou?quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:59 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
That's just like...your opinion man!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |