Hehheh... dit ga ik niet vergetenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:15 schreef nectarientje het volgende:
straks het Paard maar eens verblijden met mijn stralende aanwezigheid![]()
sorry missie
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:57 schreef Lovechild het volgende:
Ah, geen kans meer gehad om in "mijn eigen" topic te posten![]()
Ik was tussen het komen bij Ratmen door even een paar daagjes kreeft eten in Parijs![]()
Krijg je dan echt zo een beest met zijn scharen en al op je bord? Hoe smaakt het?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:57 schreef Lovechild het volgende:
Ah, geen kans meer gehad om in "mijn eigen" topic te posten![]()
Ik was tussen het komen bij Ratmen door even een paar daagjes kreeft eten in Parijs![]()
Heh heh, ze heeft het weer gevonden hoorquote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:17 schreef roque79 het volgende:
[..]
Krijg je dan echt zo een beest met zijn scharen en al op je bord? Hoe smaakt het?
Oh en ben er ook weer:D
Je gaat naar de index (linksboven zie je index staan), daar zoek je de stad &streek op, daarin zoek je een topic dat met den haag begint, vaak in de 1e 20 topicjes, viola, je bent er!!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:26 schreef roque79 het volgende:
hahaha dankzij jouwIk weet niet hoe jullie elke keer het topic zo snel terug vinden !!
Viola? Wie is nou weer Viola? Of weet jij soms dingen die ik niet weetquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 05:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je gaat naar de index (linksboven zie je index staan), daar zoek je de stad &streek op, daarin zoek je een topic dat met den haag begint, vaak in de 1e 20 topicjes, viola, je bent er!!
Ja, je krijgt het met scharen en al op je bord. En hoe het smaakt...? Tja, hoe kan je nou een smaak beschrijven?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:17 schreef roque79 het volgende:
[..]
Krijg je dan echt zo een beest met zijn scharen en al op je bord? Hoe smaakt het?
Ik heb slecht nieuws: ik ben gisteren naar de kapper geweest en 2 staartjes zal nu bijna onmogelijk zijnquote:
Was t een ongelukje?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:42 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik heb slecht nieuws: ik ben gisteren naar de kapper geweest en 2 staartjes zal nu bijna onmogelijk zijn![]()
Lekker?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 11:57 schreef Lovechild het volgende:
Ja, je krijgt het met scharen en al op je bord. En hoe het smaakt...? Tja, hoe kan je nou een smaak beschrijven?
Nee, maar is nu wat meer in laagjes geknipt zodat het niet gaat hangen. Dus als je dan staartjes daarvan maakt krijgt je allemaal van die losse plukjes. Plus dat het hele korte staartjes wordenquote:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:42 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ik heb slecht nieuws: ik ben gisteren naar de kapper geweest en 2 staartjes zal nu bijna onmogelijk zijn![]()
Hallo! Nieuw? Hagenees of Hagenaar?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:37 schreef soapie het volgende:
Hello there!!!!
dat hoort erbij!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:55 schreef Elegy het volgende:
Dat wordt nog leuk straks rond oud en nieuw [afbeelding]
Ja, psies, OOK dat vind ze lekkerquote:
Ik begrijp het niet, pics van jouw haar om je verhaal te ondersteunenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:56 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Nee, maar is nu wat meer in laagjes geknipt zodat het niet gaat hangen. Dus als je dan staartjes daarvan maakt krijgt je allemaal van die losse plukjes. Plus dat het hele korte staartjes worden
Ik heb een hele poosje niets meer van je vernomen, was die kreeft zo ontzettend groot dat je er een week voor nodig had?quote:
Mooie straten om te scheuren in Den Haagquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 02:30 schreef 2Mini het volgende:
Whaha.. gek die met me wil racen in Scheveningen. Van mij win je niet!
Je leeft nog? Ik lees in je fobo dat je gefeliciteerd moet worden, dus bij deze dan! (waarmee eigenlijk?)quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:08 schreef haagse_elfje het volgende:
den haag mijn mooie stad achter de duinen.
wanneer komt eigenlijk het glazen huis van 3fm op het plein?
heb je mijn post al gelezen? Den Haag #23: Waar Jill-RMC 2 staartjes in haar haar doet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:21 schreef roque79 het volgende:
dat is toch al geweest , dat glazen huis?
ja ik leef nog!!!!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:21 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je leeft nog? Ik lees in je fobo dat je gefeliciteerd moet worden, dus bij deze dan! (waarmee eigenlijk?)
liever een glazen huis dan een gouden kooiquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 11:10 schreef RATMEN het volgende:
Ik hou niet van Glazen Huizen ... ook niet van Gouden Kooien ....
Sorry voor de late reactie, maar ben niet nieuw, ben een geboren en getogen Hagenees, die nu in Voorburg woont.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 19:59 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Hallo! Nieuw? Hagenees of Hagenaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |