Hehheh... dit ga ik niet vergetenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:15 schreef nectarientje het volgende:
straks het Paard maar eens verblijden met mijn stralende aanwezigheid![]()
sorry missie
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:57 schreef Lovechild het volgende:
Ah, geen kans meer gehad om in "mijn eigen" topic te posten![]()
Ik was tussen het komen bij Ratmen door even een paar daagjes kreeft eten in Parijs![]()
Krijg je dan echt zo een beest met zijn scharen en al op je bord? Hoe smaakt het?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:57 schreef Lovechild het volgende:
Ah, geen kans meer gehad om in "mijn eigen" topic te posten![]()
Ik was tussen het komen bij Ratmen door even een paar daagjes kreeft eten in Parijs![]()
Heh heh, ze heeft het weer gevonden hoorquote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:17 schreef roque79 het volgende:
[..]
Krijg je dan echt zo een beest met zijn scharen en al op je bord? Hoe smaakt het?
Oh en ben er ook weer:D
Je gaat naar de index (linksboven zie je index staan), daar zoek je de stad &streek op, daarin zoek je een topic dat met den haag begint, vaak in de 1e 20 topicjes, viola, je bent er!!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:26 schreef roque79 het volgende:
hahaha dankzij jouwIk weet niet hoe jullie elke keer het topic zo snel terug vinden !!
Viola? Wie is nou weer Viola? Of weet jij soms dingen die ik niet weetquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 05:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je gaat naar de index (linksboven zie je index staan), daar zoek je de stad &streek op, daarin zoek je een topic dat met den haag begint, vaak in de 1e 20 topicjes, viola, je bent er!!
Ja, je krijgt het met scharen en al op je bord. En hoe het smaakt...? Tja, hoe kan je nou een smaak beschrijven?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:17 schreef roque79 het volgende:
[..]
Krijg je dan echt zo een beest met zijn scharen en al op je bord? Hoe smaakt het?
Ik heb slecht nieuws: ik ben gisteren naar de kapper geweest en 2 staartjes zal nu bijna onmogelijk zijnquote:
Was t een ongelukje?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:42 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik heb slecht nieuws: ik ben gisteren naar de kapper geweest en 2 staartjes zal nu bijna onmogelijk zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |