Ja ja, nou weten we het wel weer.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:34 schreef Cairon het volgende:
aaaawh de mijne is veel valser: homo 1980 - waar een bepaalde user gulzig misbruikt maakt...
old newsquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:34 schreef Cairon het volgende:
aaaawh de mijne is veel valser: homo 1980 - waar een bepaalde user gulzig misbruikt maakt...
schatje ik heb niet gezegd dat je niet hoeft af te vallen, want dat moet je zeker, want, je hebt een huge ass, maar je lieve lachje maakt veel goed, wat ik zei is dat je onzekerheid doordat jij je uiterlijk spiegelt aan te mooie te slanke jongens, je jezelf voor altijd ongeluk bezorgdquote:Samjustme: Tmm hmm ik weet niet vond wel onzin dat je met opmerking kwam dat ik niet hoef af te vallen dat bepaal ik lekker zelf.
ja blijkbaar mocht iedereen na 01.00 uur gewoon binnen komen lopenquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:43 schreef Vlarp het volgende:
Misschien had ik toch maar naar Pann moeten komen gisteren
Ik ook nietquote:
Dat was alleen als ik jou zag naderenquote:en heb niet een chagerijnige kop.
Dearly, my Frank, I don't damn a givequote:In ieder geval ben ik bezig met afvallen dus het komt wel goed met mij, hoef je over mij geen zorgen te maken.
quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:42 schreef MisterO het volgende:
Was Mitchell die leuke jongen met een zwarte shirt en krullen die zo goed kon dansen?
quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:49 schreef Cairon het volgende:
kom laten we een spel doen
Ranking with the homo'ers!
"Welke user verdenk je er het snelst van een SOA te hebben?"
Is het dan niet handig om een rijtje users te krijgen waar je uit kunt kiezen?quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:49 schreef Cairon het volgende:
kom laten we een spel doen
Ranking with the homo'ers!
"Welke user verdenk je er het snelst van een SOA te hebben?"
jij hebt ook echt een heilige boontjes uitstralingquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:52 schreef MisterO het volgende:
[..]
![]()
Ik eindig als laatste![]()
En de foto's inderdaad Wonderer!
Ja tochquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij hebt ook echt een heilige boontjes uitstraling![]()
nee, want straks wil niemand mijn rollator meer duwen bij de volgende meetquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja toch![]()
Of heb jij het anders gezien, dan moet ik dat ffkes weten, ff serieus!![]()
nee, want straks wil niemand mijn rollator meer duwen bij de volgende meetquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:11 schreef MisterO het volgende:
Of heb jij het anders gezien, dan moet ik dat ffkes weten, ff serieus!![]()
he wat jammer nu dat we je dan niet gezien hebbenquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:13 schreef Nuno_G het volgende:
en ja ik was was er 15 min
er was er eentje uit het L topicquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
de volgende keer als wonderer weer in nederland is organisseer ik weer een meet, Cairon zorgt voor de structuur en het dagprogramma, ik hoop wel dat de lesbeaus dan wel komen
Oh, jij hebt ook met die ene knakker gepraat?quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:49 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dearly, my Frank, I don't damn a give.
50 euroquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee, want straks wil niemand mijn rollator meer duwen bij de volgende meet![]()
sorry hat was heel laat en had geen zin meer in al die dingenquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
he wat jammer nu dat we je dan niet gezien hebben![]()
slechte smoes want de Fokkers waren weer de laatste die de zaal uitgeveegd, en daarna voor bij Tivoli weggestuurd zijnquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:19 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
sorry hat was heel laat en had geen zin meer in al die dingen
ja en ? dat ben ik nietquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
slechte smoes want de Fokkers waren weer de laatste die de zaal uitgeveegd, en daarna voor bij Tivoli weggestuurd zijn![]()
Nee ik ben exclusief verkrijgbaar.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hmmmmmmm volgens mij mag ik voor zo'n prijs natuurlijk wel meer service verwachten![]()
![]()
schatje ik ben al meerdere malen dun geweest, dus ik weet dat ik het weer kan zijn. Heb je laatst in het spiegel trouwens gekeken, bijna alles aan je is huge, hehalve je piemel brr. Ik heb genoeg aandacht en ja zelfs jongens die best wel leuk zijn waarmee ik seks kan hebben. Of jij dat ook hebt zeer onwaarschijnlijk.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
schatje ik heb niet gezegd dat je niet hoeft af te vallen, want dat moet je zeker, want, je hebt een huge ass, maar je lieve lachje maakt veel goed, wat ik zei is dat je onzekerheid doordat jij je uiterlijk spiegelt aan te mooie te slanke jongens, je jezelf voor altijd ongeluk bezorgd
Slaap lekker en droom tofquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:24 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nee ik ben exclusief verkrijgbaar.
50 euro voor rollator duwen. en verder krijg je niet![]()
Ik ga slapen, adiosss![]()
Komt het weer te dichtbij Petertje?quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:08 schreef Petre het volgende:
Het zit je wel dwars he Roel?
Ook wel weer vermakelijk om te zien, daar niet van..
Insgelijksquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:30 schreef samjustme het volgende:
Zal ik maar ook heel eerlijk in wezen de meeste fokkers zou ik niet aan mijn irl friends voorstellen, zou ik me diep voor schamen.
oeh maar ik wilde je niet persoonlijk raken hoorquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:25 schreef samjustme het volgende:
[..]
schatje ik ben al meerdere malen dun geweest, dus ik weet dat ik het weer kan zijn. Heb je laatst in het spiegel trouwens gekeken, bijna alles aan je is huge, hehalve je piemel brr. Ik heb genoeg aandacht en ja zelfs jongens die best wel leuk zijn waarmee ik seks kan hebben. Of jij dat ook hebt zeer onwaarschijnlijk.
Geloof me het was de eerste en laatste keer dat ik je irl aansprak en ik zal niet meer op je reageren op fok want een mormel als jij bent het gewoon niet waard.
Waar was jij?quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zijn ze alweer terug?
Bij gebrek aan een planning was ik eerst thuis en daarna in Nijmegen. Maar goed ook zie ik, anders was ik vast het gesprek van de dag geweest.quote:
quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:29 schreef Cairon het volgende:
[..]
Komt het weer te dichtbij Petertje?
Snoezig om te zien hoe je opkomt voor de zonden van je vriendje, terwijl hij niet eens bij dit gebeuren betrokken is. Oh jah, ik zei het, omdat je er op zat te azen, nu kun je weer janken dat ik oude koeien uit de sloot haal.
nou volgens mij zijn er nog wel een paar in de Punica Oase achter geblevenquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zijn ze alweer terug?
Dat weet ik bij jou al nog voor ik je heb ontmoetquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:30 schreef samjustme het volgende:
Zal ik maar ook heel eerlijk in wezen de meeste fokkers zou ik niet aan mijn irl friends voorstellen, zou ik me diep voor schamen.
Ben je zo'n slet dan?quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Bij gebrek aan een planning was ik eerst thuis en daarna in Nijmegen. Maar goed ook zie ik, anders was ik vast het gesprek van de dag geweest.
Waarom denk je anders dat mijn nickname Stuart Alan Jones is?quote:
Dat herinner je je verkeerd.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:39 schreef Petre het volgende:
[..]HAP!
Oja, moet jij zeggen, degene die DP een apart kamertje op stuurde toen hij en ik bij jou bleven slapen.., Al is er tussen ons niets gebeurd, dat was hetzelfde soort buitensluiten als je anderen van beticht in mijn ogen... Wie zonder zonden is..
Is Stuart. Alan. Jones a slut? probably..quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Waarom denk je anders dat mijn nickname Stuart Alan Jones is?
Over oud zeer gesproken..quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb me vanavond flink vermaakt in Mulligans, maar god dit is nog beter. Sommige mensen hebben echt oud zeer.
Hi lieve jongenquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb me vanavond flink vermaakt in Mulligans, maar god dit is nog beter. Sommige mensen hebben echt oud zeer.
Sorry maar als ik jou zou tegenkomen in palace zou ik je volkomen negerenquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oeh maar ik wilde je niet persoonlijk raken hoor
sorry
ik geloof nooit dat MisterO al een episode van Queer as Folk gezien heeftquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Waarom denk je anders dat mijn nickname Stuart Alan Jones is?
Nee, ik ben gewoon enorm gezellig.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:43 schreef MisterO het volgende:
[..]
Is Stuart. Alan. Jones a slut? probably..
En nieuw zeer.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dan had ik trouwens binnen 5 minuten 2 gozers naar buiten kunnen nemen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik geloof nooit dat MisterO al een episode van Queer as Folk gezien heeft![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:40 schreef Petre het volgende:
[..]
Dat weet ik bij jou al nog voor ik je heb ontmoet
behalve dan voor je chanterende neefjequote:Op zondag 21 oktober 2007 23:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon enorm gezellig.
Nopequote:Op zondag 21 oktober 2007 23:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik geloof nooit dat MisterO al een episode van Queer as Folk gezien heeft![]()
ach af en toe zijn de tenen hier lang en zitten er links en rechts wat ego's in de wegquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:44 schreef Zakje het volgende:
Waarom zit iedereen zo op iedereen te vitten? Laat mensen toch lekker met rust, bemoei je met je eigen zaken. Hun daden/problemen zijn de jouwe toch niet, wat voor boodschap heb je er dan aan?![]()
Koffie doen om het goed te maken over 2 wekenquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Over oud zeer gesproken..
Je hebt me een keer laten zitten met een etentje.![]()
Schijnbaar.quote:
Denk je aan m'n imagoquote:
AMEN!quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:44 schreef Zakje het volgende:
Waarom zit iedereen zo op iedereen te vitten? Laat mensen toch lekker met rust, bemoei je met je eigen zaken. Hun daden/problemen zijn de jouwe toch niet, wat voor boodschap heb je er dan aan?![]()
I'm gay. I'm homosexual. I'm a poof, I'm a poofter, I'm a ponce. I'm a bumboy, baddieboy, backside artist, bugger. I'm bent. I am that arsebandit. I lift those shirts. I'm a faggot-ass, fudge-packing, shit-stabbing uphill gardener. I dine at the downstairs restaurant, I dance at the other end of the ballroom. I'm Moses and the parting of the red cheeks. I fuck and I am fucked. I suck and I am sucked. I rim them and wank them, and every single man's had the fucking time of his life. And I am not a pervert.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
behalve dan voor je chanterende neefje
maar ja daar had hij dan ook zelf om gevraagd![]()
Oh ja das eerder mijn imagoquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Denk je aan m'n imago? he hoeist?
dan toch maar eens op internet op zoek gaan naar afleveringen van Queer As Folk UK versiequote:Op zondag 21 oktober 2007 23:48 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nope![]()
Ik ben nog een lieve, onschuldige jongeman. brrrr ik wou dat het anders was![]()
Maar ik hou wel van gezellige mensen![]()
Volgens mij ben ik echt die blonde jongen uit de serie...quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan toch maar eens op internet op zoek gaan naar afleveringen van Queer As Folk UK versie![]()
![]()
Ben je zo volgeboekt tegenwoordig?quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Koffie doen om het goed te maken over 2 weken? Same place?
[..]
Really?quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:52 schreef MisterO het volgende:
Oh ja das eerder mijn imago![]()
Jij hebt het imago van de ondeugende, arrogante bitch![]()
Welke 19 jarige bedoel jequote:Op zondag 21 oktober 2007 23:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Really?
Ik was te sletterig aan het dansen voor een 19 jarige (remember?)dus you might have a point!
Dan ben je met de eerste ontmoeting met mij al de lul.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik echt die blonde jongen uit de serie...![]()
![]()
nee die was er gisteren toch ookquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik echt die blonde jongen uit de serie...![]()
![]()
Damn im scared. maja je hebt de meeting gemist, dus niks aan de handquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan ben je met de eerste ontmoeting met mij al de lul.
Nou, das van voor mijn tijd..quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:57 schreef Cairon het volgende:
Petre kan er blijkbaar drie namen invullen! (relluuuuuuh)
maar dan moet jij daarna linea recta naar het ziekenhuisquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan ben je met de eerste ontmoeting met mij al de lul.
Waarom blijf jij nou zo zuigen? Wat voor nut heeft het zo'n lijstje te maken, dit komt nogal raar over.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:56 schreef Cairon het volgende:
ok beter lijstje
Met welke fokkers heeft Nathan het allemaal al gedaan...
deel met ons je kennisquote:
Éénmaal gedeporteerd, altijd gedeporteerd hé?quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:57 schreef MisterO het volgende:
[..]
Damn im scared. maja je hebt de meeting gemist, dus niks aan de hand![]()
Oh Zakje was gisteren de blonde jongen uit Queer as Folk![]()
Damn ik wist niet dat jij zo'n relnicht wasquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:56 schreef Cairon het volgende:
ok beter lijstje
Naja dan weet ik tenminste zeker dat ik het kan afspreken. Aangezien het echt standaard is dat mn week last minute volgepland wordt.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ben je zo volgeboekt tegenwoordig?
WCboy nou goedquote:
Ik zag nog iemand die op je leek.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:52 schreef wizarddragon het volgende:
*popcorn
Over 2 weken danquote:Op maandag 22 oktober 2007 00:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Naja dan weet ik tenminste zeker dat ik het kan afspreken. Aangezien het echt standaard is dat mn week last minute volgepland wordt.
[..]
volgens mij is dat een hobbie van hemquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:58 schreef Zakje het volgende:
[..]
Waarom blijf jij nou zo zuigen? Wat voor nut heeft het zo'n lijstje te maken, dit komt nogal raar over.![]()
Awesome!quote:
quote:
Vertel.quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Het met fokkers doen is zo 6 jaar geleden.
Pff voor de hoeveelste keer ga je nog op in ? Het lijkt wel alsof je jaloers bent dat ie wel met die mensen het bed in is gedoken en jij niet.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:56 schreef Cairon het volgende:
ok beter lijstje
ene driftwood of zoquote:
quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:42 schreef MisterO het volgende:
Was Mitchell die leuke jongen met een zwarte shirt en krullen die zo goed kon dansen?
Leuke buurman heb jij, hij moet eens op Fok komenquote:
Hij is al bezet volgens mij. Als je wilt kan ik hem je nummer geven volgende week in palacequote:Op maandag 22 oktober 2007 00:03 schreef MisterO het volgende:
[..]
![]()
ssttttt
Hij zou echt mijn ultieme Stuart Alan Jones zijn![]()
Neuh. is niet zijn ding.quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:09 schreef MisterO het volgende:
[..]
Leuke buurman heb jij, hij moet eens op Fok komen![]()
Lol, sam wel lief van je, maar als ik het zou willen, zou ik het zelf doenquote:Op maandag 22 oktober 2007 00:12 schreef samjustme het volgende:
[..]
Hij is al bezet volgens mij. Als je wilt kan ik hem je nummer geven volgende week in palace.
Ik snap wel waarom je op hem viel, hij is idd hmmquote:
En je wilde meer contact met dat soort mensen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:13 schreef MisterO het volgende:
[..]
Lol, sam wel lief van je, maar als ik het zou willen, zou ik het zelf doen![]()
Nu ga ik ECHT slapen![]()
Ja dat op hem vallen was een moment van verstandsverbijstering denk ikquote:Op maandag 22 oktober 2007 00:13 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom je op hem viel, hij is idd hmm. Sam kijkt jaloers naar Nathan
.
Dag pompelemoesje van me! Ik ga slapen!quote:
tilt MisterO op en stopt hem in bed en trekt de stekker uit de pcquote:Op maandag 22 oktober 2007 00:13 schreef MisterO het volgende:
[..]
Lol, sam wel lief van je, maar als ik het zou willen, zou ik het zelf doen![]()
Nu ga ik ECHT slapen![]()
sweet dreams Ang3lquote:Op maandag 22 oktober 2007 00:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dag pompelemoesje van me! Ik ga slapen!
Ik spreek je morgen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dag pompelemoesje van me! Ik ga slapen!
quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat op hem vallen was een moment van verstandsverbijstering denk ikHet is een lieve jongen, en ook echt wel mooi ja, maar hij lijkt IETS te veel op mij qua daden en karakter (alleen dan de jongere en knappere versie). Ach ik heb er een grappig stapmaatje aan overgehouden met wie ik dezelfde katterige humor deel
ja wat dat betreft zou hij zo je jongere broertje kunnen zijnquote:Op maandag 22 oktober 2007 00:15 schreef Ang3l het volgende:
maar hij lijkt IETS te veel op mij qua daden en karakter (alleen dan de jongere en knappere versie). Ach ik heb er een grappig stapmaatje aan overgehouden met wie ik dezelfde katterige humor deel
Hij is veel erger dan jij wat katterigheid betreftquote:Op maandag 22 oktober 2007 00:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat op hem vallen was een moment van verstandsverbijstering denk ikHet is een lieve jongen, en ook echt wel mooi ja, maar hij lijkt IETS te veel op mij qua daden en karakter (alleen dan de jongere en knappere versie). Ach ik heb er een grappig stapmaatje aan overgehouden met wie ik dezelfde katterige humor deel
Jij welquote:Op maandag 22 oktober 2007 00:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga naar bed met House (heerlijk die regelmaat).
Adios en sweet dreams!
Moet nog heel wat inhalen (download wel elke week nuquote:
Enjoyquote:Op maandag 22 oktober 2007 00:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Moet nog heel wat inhalen (download wel elke week nu)..
ben net voorbij The Mistake..Foreman's in charge
Ik had ook weinig redenen om zo te zijn die avondquote:Op maandag 22 oktober 2007 00:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij is veel erger dan jij wat katterigheid betreft
Die gaan elkaar deeeenk ik niet meer spreken (als 't aan Mitch ligt).quote:Wil je hem trouwens vragen of hij de groeten doet aan Jeroen van mij?
Ik kan er zo 3 opnoemen die erger zijn dan ikquote:Op maandag 22 oktober 2007 03:16 schreef Sitethief het volgende:
En ik altijd maar denken dat Ang3l de topicslet was,
Is nou in 1 weekend je beeld van me in duigen gevallen? Helemaal niet zo nichterig, helemaal niet zo druk en helemaal niet de grootste slet?quote:terwijl juist die me zeer meeviel![]()
Maar wel gezelliger!quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Onze meetings zijn altijd een stuk minder spannend.
Daar denkt Herb heel anders over.quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:34 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Maar wel gezelliger!![]()
(en minder bitchy)
als de kat van huis isquote:Op maandag 22 oktober 2007 09:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Onze meetings zijn altijd een stuk minder spannend.
Da's niet bitchy.quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Daar denkt Herb heel anders over.
Die bitch zag ik nog laatst in H&M toen ik een sjaal aan het kopen wasquote:Op maandag 22 oktober 2007 09:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Daar denkt Herb heel anders over.
En daarom zit ie nu regelmatig aan de drank.quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:52 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Da's toch een duidelijk verschil SAJ!
Wist wel dat ik er iets mee te maken had.quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En daarom zit ie nu regelmatig aan de drank.
Nou het duo Cairon en TMM heeft bewezen een meet te kunnen organiseren, dus die herkansing die komt er heus wel voor jequote:Op maandag 22 oktober 2007 12:05 schreef Nuno_G het volgende:
he wat een stel lekkere bitchen zijn jullie toch. Ik wou dat ik de kans had gehad om wat langer te brlijven en jullie te ontmoeten. Helaas kwam ik alleen even snel een vriend ophalen en waren we weer weg.
Goedemorgen trouwens
Ik ben dan ook weer down for the ridequote:Op maandag 22 oktober 2007 12:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou het duo Cairon en TMM heeft bewezen een meet te kunnen organiseren, dus die herkansing die komt er heus wel voor je![]()
Je kunt een hoop zeggen, maar een bitch ben ik nietquote:Op maandag 22 oktober 2007 12:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
precies, een nichtenbitchride meet zoals die hoort te zijn
maar er zijn hier vast nog wel Fokkers die je de cursushandleiding How to become a bitch in one night willen verstrekkenquote:Op maandag 22 oktober 2007 12:38 schreef Zakje het volgende:
[..]
Je kunt een hoop zeggen, maar een bitch ben ik niet![]()
kan ik dan bij deze alvast een slaapplek bij Cairon reserverenquote:Op maandag 22 oktober 2007 12:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
Trouwens 10 November is Pann in de 013 in Tilburg, wie gaan er mee?![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:58 schreef Stroekie het volgende:
kan ik dan bij deze alvast een slaapplek bij Cairon reserveren![]()
Je bedoelt de 2 roddeltantesquote:Op maandag 22 oktober 2007 12:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou het duo Cairon en TMM heeft bewezen een meet te kunnen organiseren, dus die herkansing die komt er heus wel voor je![]()
In zijn bedquote:Op maandag 22 oktober 2007 12:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kan ik dan bij deze alvast een slaapplek bij Cairon reserveren![]()
maar vlak gif en azijn niet uitquote:Op maandag 22 oktober 2007 13:26 schreef Weemz het volgende:
Nou... PANN droop weer van de seks (volgens TMM's story)...
TMM houdt van sprookjesquote:Op maandag 22 oktober 2007 13:26 schreef Weemz het volgende:
Seks mmmm Wat is dat ook alweer ?quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:26 schreef Weemz het volgende:
Lijkt me een goed ideequote:Op maandag 22 oktober 2007 15:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Bij de volgende tuinbroekenconferentie zullen ze jullie tijdig waarschuwen.
je doelgroep was er in elk geval ruim vertegenwoordigdquote:Op maandag 22 oktober 2007 15:07 schreef maedel het volgende:
zo, dit wil ik nog wel even volgen.![]()
Trouwens, als er de volgende keer géén kotssmilies komen omdat er misschien lesbeau's meegaan, wil ik wel overwegen om mee te gaan![]()
Na die verhalen al helemaal![]()
Mja, best veel dames in Utrecht.quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:45 schreef Stroekie het volgende:
je doelgroep was er in elk geval ruim vertegenwoordigd![]()
ik geloof in liefdequote:
Zoals jij wel weet ben ik al jaren met de leukste dame van the universe, dus jah, daar hoef ik niet voor te gaan natuurlijk.quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je doelgroep was er in elk geval ruim vertegenwoordigd![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik geloof in liefde
ik houdt van liefde
ALLES is liefde
ik had je dan toch ook niet uitgedaagd om een jachtgeweer mee te brengen om op een schat te jagenquote:Op maandag 22 oktober 2007 16:17 schreef maedel het volgende:
[..]
Zoals jij wel weet ben ik al jaren met de leukste dame van the universe, dus jah, daar hoef ik niet voor te gaan natuurlijk.
Al kijk ik liever naar een paar prettige potten dan naar van die valse nichten
Oh dat dacht ikquote:Op maandag 22 oktober 2007 16:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik had je dan toch ook niet uitgedaagd om een jachtgeweer mee te brengen om op een schat te jagen![]()
gaan jullie op valse nichten jagen, oei dan heb je wel een boel te doen op zo'n avondquote:Op maandag 22 oktober 2007 16:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik had je dan toch ook niet uitgedaagd om een jachtgeweer mee te brengen om op een schat te jagen![]()
dat geeft de woorden "drukjacht" en "drijfjacht" diet afgelopen week nogal in de publiciteit warenwel een hele nieuwe dimensiequote:Op maandag 22 oktober 2007 17:12 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
gaan jullie op valse nichten jagen, oei dan heb je wel een boel te doen op zo'n avond
Ik wilde het niet zeggen, maar ik dacht precies hetzelfde.quote:Op maandag 22 oktober 2007 08:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Na het teruglezen kan ik écht alleen maar zeggen dat ik blij was er niet bij geweest te zijn. Wat een kwaadaardige rotzooi, en die nasleep.
en dat is erg want je bent nog in de kast?quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:23 schreef MisterO het volgende:
Sjezus mn mam heeft mn Pann kaartje gevonden...
Waar lag ie?quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:23 schreef MisterO het volgende:
Sjezus mn mam heeft mn Pann kaartje gevonden...
Niks kwaadaardigs gedaan of gemerkt die avond. Ik spring gewoon rond en ik denk dat er weinig mensen zijn (op 1 na) met hard feelings. Hooguit hard something else van de nawee.quote:Op maandag 22 oktober 2007 08:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Na het teruglezen kan ik écht alleen maar zeggen dat ik blij was er niet bij geweest te zijn. Wat een kwaadaardige rotzooi, en die nasleep.
We kunnen inderdaad een hoop zeggenquote:Op maandag 22 oktober 2007 12:38 schreef Zakje het volgende:
[..]
Je kunt een hoop zeggen, maar een bitch ben ik niet![]()
Si, het zat nog in mn jas en mn mam wilde het wassen, toen kwam ze het tegen. Nu weet ik niet of ik vrolijk moet zijn of niet. Ik wilde dit heeeel anders aanpakkenquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:29 schreef maedel het volgende:
[..]
en dat is erg want je bent nog in de kast?
Het is allemaal volledig overdreven en overtrokkenquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:19 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen, maar ik dacht precies hetzelfde..
quote:Nah, ik heb ook wel eens een normale plezierige minimeet gehad, maar dat was met drie Fok!ers die hier niet bij waren.. En hier eigenlijk ook nauwelijks meer posten. Misschien juist wel daarom.
Dus je bent nu wel uit de kast?quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:03 schreef MisterO het volgende:
[..]
Si, het zat nog in mn jas en mn mam wilde het wassen, toen kwam ze het tegen. Nu weet ik niet of ik vrolijk moet zijn of niet. Ik wilde dit heeeel anders aanpakken![]()
Ik ben nu half uit de kast, mn pap en broertje weten het niet (en vrienden uit de omgeving ook nog niet helemaal).quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:04 schreef maedel het volgende:
[..]
Dus je bent nu wel uit de kast?
Ik moet zeggen dat ik het typisch vind dat je gewoon naar een homofeest kunt gaan zonder dat ze dat thuis weten. Maar goed, dat zal de generatiekloof wel zijn![]()
Ik heb geen slaapplek.. en zonder slaapplek gaat ik niet richting Braboland..quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
Trouwens 10 November is Pann in de 013 in Tilburg, wie gaan er mee?![]()
Nou, dan hoop ik dat die andere helft ook zo geregeld isquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben nu half uit de kast, mn pap en broertje weten het niet (en vrienden uit de omgeving ook nog niet helemaal).
Oh ja ik ga al een half jaar naar toffe homofeesten, maar daar heb ik allemaal leuke smoezen voor![]()
De andere helft is meer complicated. Damn wat voelt dit raar...quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:12 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou, dan hoop ik dat die andere helft ook zo geregeld isBen je meteen van dat onrustige gevoel met die smoezen af
Eigenlijk best wel een belangrijke dag voor je dan![]()
Dat was alleen maar omdat Kugje naast me zat.quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is allemaal volledig overdreven en overtrokkenNoem het moraal, noem het afgunst, noem het bitchen of de nichtenscene. Who cares! Ik heb me vermaakt, en da's het belangrijkste
O ja, en wonderer want die was helemaal vanuit de US of A
[..]
Ik zat tegenover je in het restaurant bij mijn eerste meet en ik heb me KEURIG gedragen toen!!!
En zo hoor je telkens weer iets nieuwsquote:Op maandag 22 oktober 2007 20:08 schreef error het volgende:
We hebben er nog zo een gehad: Tech (maar alleen voor onder 18).
quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:13 schreef error het volgende:
Geweldig dit! Vooral ook erg leuk om te lezen dat de mensenkennis van enkele Fokkers nogal te wensen overlaat. Wat een verrassing dat bepaalde user alles probeerde te neucken wat los en vast zat. We hebben er nog zo een gehad: Tech (maar alleen voor onder 18). Ik zou zeggen kijk eens welke users opeens weer in het topic opduiken als er vers vlees is. Niets mis mee, maar HALLLOOO, hoe suf kun je zijn.
Tja, en bepaalde user heeft natuurlijk een trauma van een vorige neukmeet toen het verse vlees wat hij wilde voor zijn ogen werd weggenaaidDat wil niet zeggen dat ie moreel geen punt heeft...
quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:30 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Vers vlees, en opeens posten er een aantal ouwe viespeuken die anders nooit reageren..
Maar daar kan ik toch niets aan doenquote:Op maandag 22 oktober 2007 20:25 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]!
Het was mij ook al opgevallen dat Een Zekere User binnen vijf minuten reageerde op de eerste post van Zakje, na een periode van lange stilte. Maar goed..
[..]
pfff, jij wist niet eens wie Jeffery Dahmer was. Dus dat je dit niet weet .....quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
En zo hoor je telkens weer iets nieuws.
Ja dit dus, maar dat had ik nog niet gelezen toen ik het typte.quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:25 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]!
Het was mij ook al opgevallen dat Een Zekere User binnen vijf minuten reageerde op de eerste post van Zakje, na een periode van lange stilte. Maar goed..
[..]
Tuurlijk niet!quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:28 schreef Zakje het volgende:
[..]
Maar daar kan ik toch niets aan doen![]()
?
Ik wist dat ie seriemoordenaar en kannibaal wasquote:Op maandag 22 oktober 2007 20:32 schreef error het volgende:
pfff, jij wist niet eens wie Jeffery Dahmer was. Dus dat je dit niet weet .....![]()
Ik kijk nu nog in eens naar de foto's in je fotoboek, Zakje.quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:42 schreef error het volgende:
[..]
Tuurlijk niet!
Wat is het forum-equivalent van zaadvragende ogen?
Ik was op de meet........quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:54 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik kijk nu nog in eens naar de foto's in je fotoboek, Zakje.
Ben je eigenlijk wel echt? vraag ik me nu af.
Of ben je een oude-kale-fok!vossen fatamorgana?
Ik dus niet.quote:
Och mensen maken er hier een hele heisa van als je een beetje uitbundig met iemand staat te zoenen, ik snap dat niet. Misschien is er wel een beetje jaloezie in het spel?quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:01 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik dus niet..
En ik had natuurlijk ook al begrepen dat je op die meet was, maar het komt nu gewoon erg typisch over allemaal.
Ergens is het wel grappig.
Jaloezie, afgunst I dont know. Omdat sommigen zelf geen leven hebben, borduren ze op iets voort wat een aantal dagen gebeurde.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:09 schreef Zakje het volgende:
[..]
Och mensen maken er hier een hele heisa van als je een beetje uitbundig met iemand staat te zoenen, ik snap dat niet. Misschien is er wel een beetje jaloezie in het spel?![]()
En oh neeeeee, hij had daarna sex met een ander, god oh god, wat een drama. Kom op mensen, het is 2007, geen 1920. Zelf heb ik er geen problemen mee, mijn avond was erg leuk, waarom maken andere mensen er dan zo'n probleem van?
*denkt*quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:14 schreef Nuno_G het volgende:
goed gezegd zakje zo is het, als je zelf maar lol hebt. Dat gedoe allemaal over sex enzo., we hebben toch allemaal wel eens gezoend met een jongen aan het begin van de avond om met een ander uiteindelijk in bed te belanden.
Mocht je op mij doelen dan kan ik je vertellen dat jaloezie geen enkele rol speelt.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:09 schreef Zakje het volgende:
[..]
Och mensen maken er hier een hele heisa van als je een beetje uitbundig met iemand staat te zoenen, ik snap dat niet. Misschien is er wel een beetje jaloezie in het spel?![]()
En oh neeeeee, hij had daarna sex met een ander, god oh god, wat een drama. Kom op mensen, het is 2007, geen 1920. Zelf heb ik er geen problemen mee, mijn avond was erg leuk, waarom maken andere mensen er dan zo'n probleem van?
*denkt*quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:14 schreef Nuno_G het volgende:
goed gezegd zakje zo is het, als je zelf maar lol hebt. Dat gedoe allemaal over sex enzo., we hebben toch allemaal wel eens gezoend met een jongen aan het begin van de avond om met een ander uiteindelijk in bed te belanden.
Jij snapt de betekenis van eenquote:Op maandag 22 oktober 2007 21:34 schreef error het volgende:
Maar ook verbazing over het egoisme ("als ik het maar leuk heb gehad").
ik zie nergens een <;)quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij snapt de betekenis van een <:) niet?
*op sinterklaas/kerstlijstje zet *quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:29 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh, wat een sey boek tot nu toe!![]()
Dat zwoele sexy aftastende nooit aanrakende heimelijk verlangende fantaserende doet ie 'of doet ie 't niet wil ie 't of wil ie 't niet stiekem met woorden en bewegingen flirtende van die twee jongens. Heeeeel voorzichtig en knap beschreven.
Iemand met een hoedje, Giel Beelen?quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij snapt de betekenis van een <:) niet?
Wat ben je toch een zeikwijf met je oppervlakkig, als ik een diepzinnig gesprek wil dan ga ik zeker niet naar een Pann feest. Wat is er toch mis mee om gewoon plezier te hebben, en ja in eerste plaats voor jezelf.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:34 schreef error het volgende:
[..]
Mocht je op mij doelen dan kan ik je vertellen dat jaloezie geen enkele rol speelt.
Verbazing over de naiviteit van anderen eerder. Maar ook verbazing over het egoisme ("als ik het maar leuk heb gehad").
Ik ben ooit ook eens bij een meet geweest waar meer dan 1 medefokkers rondliepen alsof ze in een darkroom vol maagden waren. Oppervlakkigheid kan zeker irritatie opwekken, kan ik je uit ervaring vertellen.
Ben toch niet helemaal met je eens, pann als een seksfeest dat is nieuw voor mij hu, sinds wanneer. En niemand heeft er over dat er iets mis is met plezier maken maar dat kan ook op een ander manier dan is het gelukt om iemand te neuken.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Wat ben je toch een zeikwijf met je oppervlakkig, als ik een diepzinnig gesprek wil dan ga ik zeker niet naar een Pann feest. Wat is er toch mis mee om gewoon plezier te hebben, en ja in eerste plaats voor jezelf.
Je zet jezelf wel neer als een pissig oud wijf nu, en als je dat nog nooit gedaan hebt, 2 jongens op een avond, dan heb je wat gemist. Ga een naar buiten en geniet
Ten eerste ben ik zeker geen meisje, maar goed dat wist je al. Bovendien heb ik dat nooit gezegd. Ik zei alleen dat er soms niks mis mee is, en dat je een zeikwijf ben om een ieder die gewoon af en toe lol heeft gelijk oppervlakkig te noemen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:45 schreef error het volgende:
Beste Nuno, meisje, niet voor iedereen bestaat genieten uit rondneuken
Toch niet *toen* hè.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:34 schreef error het volgende:
Ik ben ooit ook eens bij een meet geweest
Ik had het ook niet over neuken. Ik had het over zakje die een leuke avond gehad heeft en ja hij heeft gezoend met iemand, maar hij heeft gewoon plezier gehad, zonder seks zoals ik begreepquote:Op maandag 22 oktober 2007 21:53 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ben toch niet helemaal met je eens, pann als een seksfeest dat is nieuw voor mij hu, sinds wanneer. En niemand heeft er over dat er iets mis is met plezier maken maar dat kan ook op een ander manier dan is het gelukt om iemand te neuken.
Ik had het niet over zakje maar over in het algemeen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over neuken. Ik had het over zakje die een leuke avond gehad heeft en ja hij heeft gezoend met iemand, maar hij heeft gewoon plezier gehad, zonder seks zoals ik begreep
Voor de rest reageerde ik alleen op het feit dat als je een keer seks hebt je gelijk oppervlakkig genoemd wordt, en daar kan ik niet tegen.
d'r was genoeg ander leuk spul te zienquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:01 schreef Ang3l het volgende:, en als je't niet wilt zien dan keer je je hoofd maar de andere kant op. Wat ik dan ook deed
Richting dansvloer en HUP op de blokken!
Ik heb niet iedereen die lol maakt oppervlakkig genoemd. Ik heb mensen die alleen maar naar een meet gaan om te neuken oppervlakkig genoemd. Daar zit in mijn wereld nogal een verschil tussen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:55 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ten eerste ben ik zeker geen meisje, maar goed dat wist je al. Bovendien heb ik dat nooit gezegd. Ik zei alleen dat er soms niks mis mee is, en dat je een zeikwijf ben om een ieder die gewoon af en toe lol heeft gelijk oppervlakkig te noemen.
Probeer de persoon eerst eens te leren kennen en je zult misschien nog wel voor verassingen komen te staan, maar dat zal wel eng zijn want dan moet je de deur uit.
Nee, het was een grotere meet in Utrecht.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:56 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Toch niet *toen* hè..
I knowquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:08 schreef Cairon het volgende:
ik en error die het in principe met elkaar eens zijn...
Hell must have surely frozen over.
Je was dan ook het middelpunt van de belangstellingquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:10 schreef wizarddragon het volgende:
Volgens mij heb ik daar nog foto's van![]()
Ach voelde me even aangesproken, maar ik laat het maar. Trouwens achter iedere slet zit ook een gewoon mens, en geloof me heel vaak ook betrouwbaarquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:04 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik had het niet over zakje maar over in het algemeen.
Mooie sletten zijn leuk om mee naar bed te gaan maar voor de rest onbetrouwbaar als de pest.
Als ik slank en mooi genoeg uitzag, zou ik ook met elk jt look-a-like het bed in duiken.
Er was helemaal geen belangstelling, denk ik? Huhquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:13 schreef error het volgende:
[..]
Je was dan ook het middelpunt van de belangstelling![]()
The good old days toen je nog versch vleesch was![]()
En wij ben jij dan wel niet om over het gedrag van anderen te oordelen, laat staan het gedrag te veroordelen? Hij die zonder zonde is, werpe de eerste steen....quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:34 schreef error het volgende:
[..]
Mocht je op mij doelen dan kan ik je vertellen dat jaloezie geen enkele rol speelt.
Verbazing over de naiviteit van anderen eerder. Maar ook verbazing over het egoisme ("als ik het maar leuk heb gehad").
Ik ben ooit ook eens bij een meet geweest waar meer dan 1 medefokkers rondliepen alsof ze in een darkroom vol maagden waren. Oppervlakkigheid kan zeker irritatie opwekken, kan ik je uit ervaring vertellen.
*werp*quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:16 schreef Zakje het volgende:
[..]
En wij ben jij dan wel niet om over het gedrag van anderen te oordelen, laat staan het gedrag te veroordelen? Hij die zonder zonde is, werpe de eerste steen....
wat lievquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:15 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Er was helemaal geen belangstelling, denk ik? Huh![]()
. Althans niet tijdens de meet. Uh denk ik
.
Iets begint wel op te dagen jah...quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:19 schreef error het volgende:
[..]
wat lievje had het niet door
We hadden met een aantal man/homo een pooltje of dat [bepaalde user] zich in kon houden of je ter plekke zou nemen...
Ze vochten (bijna letterlijk) om de eer, maar T zat het dichtste bij...quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:21 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Iets begint wel op te dagen jah...
Wie was de bepaalde user dan wel?Ene T of N, aangezien die beiden er ook waren.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:07 schreef error het volgende:
[..]
Nee, het was een grotere meet in Utrecht.
Maar ik kan me herinneren dat ook bij kleinere meets mensen nog wel eens bang van me werden![]()
Dat valt best mee. Je stelt je alleen af en toe erg vaak erg onmogelijk op.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:23 schreef Cairon het volgende:
Ik ben nooit het doelwit van lust geweest![]()
Goddank voor de gruwelijkheid van mijn binnen en buiten kant.
Ik niet, ik drink over een week of 2 alleen een bakkie koffie met hem.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:11 schreef Cairon het volgende:
Overigens drie keer raden wie er vanavond een etentje had met CDP in Utrecht? Jah die oude snoeperd gaat nu eenmaal voor jong.
Hehe, ik heb niet geknepenquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:24 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik voel nog steeds de blauwe plekken..
Onzin, ik heb nog nooit sjans gehad met een fokker, ik ben nog nooit het doelwit geweest van dat soort uitingen van verotte lust.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:25 schreef error het volgende:
[..]
Dat valt best mee. Je stelt je alleen af en toe erg vaak erg onmogelijk op.
Als ik me goed herinner hebben wij tijdens die meet ook een leuk en normaal gesprek gehad.
Zal ik je een leuke make-over geven danquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:27 schreef Cairon het volgende:
[..]
Onzin, ik heb nog nooit sjans gehad met een fokker, ik ben nog nooit het doelwit geweest van dat soort uitingen van verotte lust.
Ik kan er alleen maar hartelijk om lachenquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik zei het toch?
Zakje, Nathan en mijn buurmanquote:
Ik heb niemand het zien ontkennen wat Kugje heeft beschreven.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:29 schreef Ang3l het volgende:
Het is echt zó hylarisch om te lezen dat 1 user een ietwat aangedikt beeld zet over 3 personen op de meet die met elkaar verwikkeld waren terwijl er nog tig waren die zich heel normaal hebben gedragen, en dat alle bekende zuurknarsen zich meteen bedienen van een "zie je wel" en Sodom & gomorra verwijzingen.
Humor
Heb je een ander topic gelezen?quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:29 schreef Ang3l het volgende:
Het is echt zó hylarisch om te lezen dat 1 user een ietwat aangedikt beeld zet over 3 personen op de meet die met elkaar verwikkeld waren terwijl er nog tig waren die zich heel normaal hebben gedragen, en dat alle bekende zuurknarsen zich meteen bedienen van een "zie je wel" en Sodom & gomorra verwijzingen.
Humor
Excuseer, excuseerquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zakje, Nathan en mijn buurman![]()
Wel opletten he
Aandikkingen zijn niet noodzakelijkerwijs leugens. Maar je doet nu net of het 1 grote Griekse orgie easquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:32 schreef Cairon het volgende:
Aangedikt beeld? Wat is er dan aangedikt aan?
Verkondig ik dan onwaarheden?
Je doelt toch niet op mij hé?quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan er alleen maar hartelijk om lachenHet is misschien ook maar beter dat bepaalde mensen er niet aren. Aan hartverzakkingen bezweken lijven zijn vervelend om overheen te stappen op de dansvloer
O ja, mochten jullie nog kaartjes willen voor Sodom & Gomorra part II: Vrijdag is het Friso-feest in de grote zaal van de Effenaar, en mijn Buurman en ik gaan. Evenals de overige 2 van de Heilige Drie-Eenheid, en tante V. Beware! BEWAAAAARE!
![]()
Vast wel, geen idee.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ach voelde me even aangesproken, maar ik laat het maar. Trouwens achter iedere slet zit ook een gewoon mens, en geloof me heel vaak ook betrouwbaar
Vet: De eerste onwaarheidquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:36 schreef Cairon het volgende:
Mitchell die zich liet bedienen door Nathan, omdat ze een soort van sexdate hadden afgesproken en hij blijkbaar Zakje wilde bewijzen dat hij ook Nathan kon hebben.
Je hebt het me zelf verteld. Mitchell en Nathan hadden een soort van sexdate, Nathan ging nadat Zakje wegging, maar wat graag over Mitchell heen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:36 schreef Ang3l het volgende:
Een soap is er niks bij!
Wat probeer je nou te bereiken? Dat ik me rottig ga voelen? Daar ben ik veels te mooi en vrolijk voor schatquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:37 schreef Cairon het volgende:
Overigens Zakje, naar het schijnt heeft Mitchell weinig hoeven te doen om Nathan over zich heen te krijgen.
Het thema is Jazz, dus daar past een pak heel goed bij!quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je doet toch niet op mij hé?
De volgende keer dat ik je weer een keer zie kom ik in pakquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het thema is Jazz, dus daar past een pak heel goed bij!
Nee hoor, rot zul je je echt niet door mij voelen hoor, want alles wat ik zeg gaat rechtstreeks door je heen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:38 schreef Zakje het volgende:
Wat probeer je nou te bereiken? Dat ik me rottig ga voelen? Daar ben ik veels te mooi en vrolijk voor schat![]()
ach het is altijd het zelfde, sta je een keer te zoenen dan heb je de wereld in je bed gehadquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:29 schreef Ang3l het volgende:
Humor
''laat gebruiken' ? Het was maar zoenen, sinds wanneer is dat iets wat ééns in de 5 jaar gebeurt? Ik had er gewoon wel zin in, dus ik deed het, en wat ik me ervan herinner kan hij heel goed zoenenquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:43 schreef Cairon het volgende:
[..]
Nee hoor, rot zul je je echt niet door mij voelen hoor, want alles wat ik zeg gaat rechtstreeks door je heen.
Dat jij je vol overgave laat gebruiken, ach dat is jouw keuze toch.
Maar laten we voorop stellen dat Nathan scoren net zoiets is als trots zijn dat je in the Python mag, je denkt dat het een spannende attractie is... maar laten we well stellen, dat dachten de hordes mensen die voor je kwamen ook toen ze er gratis een ritje in maakten.
Ik zou bijna denken dat je zelf een keer dat ritje hebt gemaaktquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:43 schreef Cairon het volgende:
Maar laten we voorop stellen dat Nathan scoren net zoiets is als trots zijn dat je in the Python mag, je denkt dat het een spannende attractie is... maar laten we well stellen, dat dachten de hordes mensen die voor je kwamen ook toen ze er gratis een ritje in maakten.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:45 schreef Zakje het volgende:
[..]
''laat gebruiken' ? Het was maar zoenen, sinds wanneer is dat iets wat ééns in de 5 jaar gebeurt?
Het is al maandagavond en je hebt het nog steeds over.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:23 schreef Cairon het volgende:
Ik ben nooit het doelwit van lust geweest![]()
Goddank voor de gruwelijkheid van mijn binnen en buiten kant.
Wat in jouw geval dan ook wel weer zo is, maar dat terzijdequote:Op maandag 22 oktober 2007 22:44 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ach het is altijd het zelfde, sta je een keer te zoenen dan heb je de wereld in je bed gehad![]()
Ik ben in andere achtbanen geweest.quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou bijna denken dat je zelf een keer dat ritje hebt gemaaktWant hoe kan iemand zeggen dat de Python niet spannend is als ie 'm alleen maar heeft horen rijden en er niet zelf in zat?
Oh-oh-oh, komt hier de aap uit de spreekwoordelijke mouw ?quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:46 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het is al maandagavond en je hebt het nog steeds over.
trouwens voor iemand met een dudesnude account en iemand die zijn piemel op de cam laat zien, gedraag je too much als helige maagd maria.
Denk eens dieper wat na wat de achterliigende gedachte is dat je niet dierlijk achterna bent gezeten.
Gboy is doodquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:46 schreef Cairon het volgende:
Zakje, misschien moet je eens kletsen met Vlarp, en Waxxer en Gboy, en nog wat anderen hier... die hebben ook allemaal al een ritje gehad op Nathan, misschien hebben ze tips voor je.
Cairon kijkt Nathan diep in zijn ogen en zegt zachtjes ik wil ook een ritjequote:Op maandag 22 oktober 2007 22:46 schreef Cairon het volgende:
Zakje, misschien moet je eens kletsen met Vlarp, en Waxxer en Gboy, en nog wat anderen hier... die hebben ook allemaal al een ritje gehad op Nathan, misschien hebben ze tips voor je.
Daar ga ik je aan houden! Dan wel dat ene waar dat zwarte strakke shirt onder kan he!quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
De volgende keer dat ik je weer een keer zie kom ik in pak
En ook dáár ga ik je aan houdenquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Maar we gaan niet zoenen.
Maar als je een ritje hebt gehad in de kinderachtbaan van Drievliet dan weet je toch ook niet hoe de Goliath van Sixflags is?quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:47 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ik ben in andere achtbanen geweest.
Was het weer truth or Dare tijd?quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:49 schreef Cairon het volgende:
nee hoor
Maar mijn regel op de webcam is nog altijd heel braaf "I'll show you mine if you show me yours"
Dus bij deze laat Sam ons weten dat ik ook zijn piemeltje gezien heb.
Het is toch ook een veel te leuk onderwerpquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:46 schreef samjustme het volgende:
[..]
Het is al maandagavond en je hebt het nog steeds over.
trouwens voor iemand met een dudesnude account en iemand die zijn piemel op de cam laat zien, gedraag je too much als helige maagd maria.
Denk eens dieper wat na wat de achterliigende gedachte is dat je niet dierlijk achterna bent gezeten.
De nasleep na een nachtelijke avontuurtje met Nathanquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Vlarp is dronken, Gboy is dood, en waxxer...die woont in zwolle.
De sfeer op de meet was leukerquote:
Ik doe mijn best en met hulp van Cairon gaat het primaquote:
Laat het aan een zuurpruim over om het zoete fruit te doen doordrenken met azijnquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:51 schreef error het volgende:
[..]
Ik doe mijn best en met hulp van Cairon gaat het prima![]()
Hup *pets* Pak uit en slapen! Je bed wacht, een of andere jongen!quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik wil eigenlijk naar bed, maar dit is op z'n zachts gezegd, vermakelijk.
hoor ik hier bitterheid, het komt wel goedquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:47 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ik ben in andere achtbanen geweest.
ok andere analogie
Nathan is de dorpsfiets, oud, versleten, en iedereen heeft er al een ritje op gehad, en naderhand heb je zadelpijn.
De vraag is wie heeft hem niet gezienquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:49 schreef Cairon het volgende:
nee hoor
Maar mijn regel op de webcam is nog altijd heel braaf "I'll show you mine if you show me yours"
Dus bij deze laat Sam ons weten dat ik ook zijn piemeltje gezien heb.
Bij jij nu Tante V?quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je doelt toch niet op mij hé?
Toch kunnen grapefruits best lekker zijn op een aparte manierquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Laat het aan een zuurpruim over om het zoete fruit te doen doordrenken met azijn
ik zie wel een aantal waarheden van zijn kant op deze pagina andersquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:51 schreef error het volgende:
[..]
Ik doe mijn best en met hulp van Cairon gaat het prima![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |